|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 11:25 schreef Brandje het volgende:[..] Hoe kom je er bij dat er elke keer een lange bal kwam. de eerste helft kon hij constant zijn linksback aanspelen Dat gebeurde incidenteel maar niet zo vaak als jij suggereert. Padt koos veel vaker voor de lange bal, zeker ook de eerste helft. Sterker nog, Groningen als ploeg speelde vrijwel uitsluitend de lange bal de eerste helft. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 11:29 schreef Eide het volgende:[..] Dat gebeurde incidenteel maar niet zo vaak als jij suggereert. Padt koos veel vaker voor de lange bal, zeker ook de eerste helft. Sterker nog, Groningen als ploeg speelde vrijwel uitsluitend de lange bal de eerste helft. Vier tot vijf keer in een helft vind ik niet incidenteel hoor |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Erg goed en zeer veelbelovend voor de nabije toekomst. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Leuk al die spelers voor de TOEKOMST maar feit blijft dat er al een behoorlijk aantal wedstrijden zijn geweest waar de tegenstander eigenlijk beter was. tegen f'noord word je weg gespeeld. Tegen heerenveen kom je zeer goed weg. Excelsior en Groningen waren gewoon beter en hadden meer verdiend. Vitesse voor de beker was helemaal schrijnend. Voorgaande jaren was het zakelijk en saai maar was je wel bijna altijd de betere ploeg dit seizoen is het vaak ronduit slecht en ben je ook nog eens de mindere ploeg. Nee het gaat hem dit seizoen niet worden want ik zie absoluut geen verbetering gaandeweg het seizoen. Lijkt eigenlijk alleen maar slechter te worden. Als je dan toch voor de jeugd/toekomst gaat doe dat dan ook en probeer Schone/Moisander en Siggi te verkopen. Die drie rommelen toch maar een beetje aan de laatste tijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 13:42 schreef Brandje het volgende:[..] Leuk al die spelers voor de TOEKOMST maar feit blijft dat er al een behoorlijk aantal wedstrijden zijn geweest waar de tegenstander eigenlijk beter was. tegen f'noord word je weg gespeeld. Tegen heerenveen kom je zeer goed weg. Excelsior en Groningen waren gewoon beter en hadden meer verdiend. Vitesse voor de beker was helemaal schrijnend. Voorgaande jaren was het zakelijk en saai maar was je wel bijna altijd de betere ploeg dit seizoen is het vaak ronduit slecht en ben je ook nog eens de mindere ploeg. Nee het gaat hem dit seizoen niet worden want ik zie absoluut geen verbetering gaandeweg het seizoen. Lijkt eigenlijk alleen maar slechter te worden. De vraag van Eide was specifiek over Bazoer. Daar reageerde ik op. De wedstrijden die jij noemde heb ik ook op mijn netvlies staan en daarnaast nog wel een aantal. Met een heel klein beetje pech, zou Ajax middenmotor zijn geweest, met aanzienlijk meer puntverlies dan nu. Overigens moet ik ook wel zeggen dat het ook vorig seizoen niet altijd rozengeur en maneschijn was en we soms pijnlijk werden weggespeeld door de tegenstander, maar wonder boven wonder wel hebben gewonnen met het kampioenschap als bekroning. Dat zie ik dit seizoen niet gebeuren. PSV zal de koppositie niet afstaan en ook Feyenoord acht ik in staat om de achterstand op Ajax te overbruggen. Tenzij we het komende weekeinde winnen van de Rotterdammers en dat zie ik dus niet gebeuren. Ik vind Feyenoord behoorlijk stabieler dan Ajax. Maar goed, de tijd zal het leren... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik kijk nooit achteruit, ik ben ook niet zo'n droeftoeter.....ik heb er alle vertrouwen in....elke wedstrijd is een nieuwe uitdaging, gaan er fris in je kan niet alles winnen. Feijenoord rollen we volgende week op, dat weet ik zeker |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 13:59 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik kijk nooit achteruit, ik ben ook niet zo'n droeftoeter.....ik heb er alle vertrouwen in....elke wedstrijd is een nieuwe uitdaging, gaan er fris in je kan niet alles winnen. Feijenoord rollen we volgende week op, dat weet ik zeker Haha. Ik help het je hopen. Ik mocht willen, dat ik net zo'n optimist was als jij! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Kan ook gewoon niet anders, Feyenoord wint nooit topwedstrijden, alleen thuis tegen PSV. Wordt 3-0, net z'n wedstrijd als 2 jaar geleden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 14:05 schreef NatjosFC het volgende:[..] Kan ook gewoon niet anders, Feyenoord wint nooit topwedstrijden, alleen thuis tegen PSV. Wordt 3-0, net z'n wedstrijd als 2 jaar geleden. Ik hoop het van ganser harte, maar ik vrees met vrezen want Feyenoord is tot op het bot gemotiveerd, ook al om de onterechte nederlaag tegen Ajax eerder dit seizoen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Het is nu 1-1 tegen twente en Feijenoord speelt niet best |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: De tussenstand heb ik gezien (zie topic het café) maar ik kijk niet naar de wedstrijd, dus ik weet niet hoe er gespeeld wordt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja maar Ria is wel blij ;-( |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Ja, dat begrijp ik wel... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben aan de rechterkant momenteel doof....:-( |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hopelijk juicht ze komend weekend wat minder ouwe! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik heb nog wel mijn oude gehoortoestellen hoor ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik ben er niet gerust op gap!! En dat zeg ik niet graag, helemaal niet als het die kakkerlakken betreft!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe.....die kan je uitzetten toch ??.....wel handig ;-) Overigens zit ik hier met een lampekap(moeder van Ria).....word ik ook niet vrolijk van |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 16:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik ben er niet gerust op gap!! En dat zeg ik niet graag, helemaal niet als het die kakkerlakken betreft!! Ik wel vriend |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik weet het ouwe, weet alleen niet hoe die kakkerlakken hebben gespeeld vandaag? Jij had de wedstrijd tegen Groningen ook goed voorspeld! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 16:13 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik weet het ouwe, weet alleen niet hoe die kakkerlakken hebben gespeeld vandaag? Jij had de wedstrijd tegen Groningen ook goed voorspeld! Clasie en Toornstra uitschakelen en de 3 punten zijn binnen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar zijn onze spelers daartoe in staat? Wat ik vrijdagavond zag bekoorde mij allerminst! Kwam natuurlijk ook door de manier van spelen van Groningen, welke gewoon een prima middenveld en aanval hebben! Maar hebben die kakkerlakken dat ook? Hebben die ook de spelers met snelheid voorin rondlopen en de spelers op het middenveld die dodelijke steekballen kunnen geven! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar zijn onze spelers daartoe in staat? Wat ik vrijdagavond zag bekoorde mij allerminst! Kwam natuurlijk ook door de manier van spelen van Groningen, welke gewoon een prima middenveld en aanval hebben! Maar hebben die kakkerlakken dat ook? Hebben die ook de spelers met snelheid voorin rondlopen en de spelers op het middenveld die dodelijke steekballen kunnen geven! Ik ben er ook niet gerust op. Die Rotterdammers zijn tot op het bot gemotiveerd. Daarnaast vind ik het een slecht teken, dat Ajax dit seizoen al een aantal keren is weggespeeld door de tegenstander. Geloof me, Feyenoord ruikt bloed en die zullen de grenze gaan opzoeken, een spelletje waar de Ajacieden hoe dan ook niet van houden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 16:24 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben er ook niet gerust op. Die Rotterdammers zijn tot op het bot gemotiveerd. Daarnaast vind ik het een slecht teken, dat Ajax dit seizoen al een aantal keren is weggespeeld door de tegenstander. Geloof me, Feyenoord ruikt bloed en die zullen de grenze gaan opzoeken, een spelletje waar de Ajacieden hoe dan ook niet van houden. Scheithuizen zijn jullie.....heb gvd eens vertrouwen in je club.....we spelen die kakkerlakken helemaal van de mat |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb je net een app gestuurd Warrior....goed voor je vertrouwen ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Heb jij app?? Ga je met je tijd mee ouwe? ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 16:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Scheithuizen zijn jullie.....heb gvd eens vertrouwen in je club.....we spelen die kakkerlakken helemaal van de mat Ok meneer, omdat u het zegt! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nu kan het nog..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 16:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Scheithuizen zijn jullie.....heb gvd eens vertrouwen in je club.....we spelen die kakkerlakken helemaal van de mat Ik hoop het van ganser harte. Maar ik ben ook realist en ik kijk naar het huidige spelniveau van Ajax... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hoezo? Over 5 jaar kan het ook nog! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 16:47 schreef Pietje het volgende:[..] Ik hoop het van ganser harte. Maar ik ben ook realist en ik kijk naar het huidige spelniveau van Ajax... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Cameron (UK) wil het verbieden omdat ze er geen zicht op hebben.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hoef het niet van je te horen om te zien dat het zo is.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Je bent er maar druk mee om je gelijk te krijgen he???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Met het vertoonde spel van Ajax dit seizoen, de klassieker in in Rotterdam in het achterhoofd en het huidige spel van Feyenoord denk ik dat Ajax er keihard af gaat. Ik denk zelfs met een nulletje of 4.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Integendeel zelfs, ik post toch dat ik het hou niet hoef te zien posten, in welke wereld ben ik dan bezig gelijk te krijgen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 19:08 schreef remco k het volgende:[..] Integendeel zelfs, ik post toch dat ik het hou niet hoef te zien posten, in welke wereld ben ik dan bezig gelijk te krijgen.. Door het te posten en niet gewoon ontopic te reageren misschien?
Maar blijf gerust op mij reageren hoor Remco! Ik vermaak mezelf wel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik constateer iets en post dat, niks meer of minder.. Maar zeg jij iets over offtopic?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 19:12 schreef remco k het volgende:[..] Ik constateer iets en post dat, niks meer of minder.. Maar zeg jij iets over offtopic?? Ik blijf netjes op je reageren hoor, heb ik geen problemen mee! Tijd zat! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kom op Eide, we wachten op je nieuwe wedstrijdtopic!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Prima toch, die 15 seconden kan je van mij ook best krijgen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Bedankt voor je aandacht man, wist dat ik nog iets voor je betekende! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat doe je ook niet, zie en post op wat ik waarneem hier.. Meer niet, je moet er ook niet te zwaar aan tillen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 19:51 schreef remco k het volgende:[..] Dat doe je ook niet, zie en post op wat ik waarneem hier.. Meer niet, je moet er ook niet te zwaar aan tillen.. Toch bedankt dat je die tijd voor me vrijmaakt!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geen dank, doe ik graag, advies is gewoon gratis ook.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Advies? Geen advies gelezen!
|
|
|