|
|
JV
|
|
|
Snap niet waarom ajax milik nog geen nieuw contract heeft aangeboden In naar milik toch ook niet heel positief over |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Misschien is dat al wel gebeurt en is men in onderhandeling. Weten wij veel. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2015 - 13:57 schreef JV het volgende:Snap niet waarom ajax milik nog geen nieuw contract heeft aangeboden In naar milik toch ook niet heel positief over Eerlijk gezegd begrijp ik het ook niet helemaal. Ajax (Frank de Boer) heeft meerdere keren aangegeven, dat zij zeer content zijn met Arek Milik. Hij boekt met de week progressie. Milik zelf heeft gezegd graag bij Ajax te willen blijven spelen. Maar omdat Ajax (nog) niets van zich laat horen om de koopoptie te lichten, begint Milik openlijk te twijfelen (heb ik gelezen) waar zijn toekomst ligt. Natuurlijk zijn we van Ajax wel gewend, dat zij niet altijd even slagvaardig zijn. Het is vaak: "we hebben interesse in..." en: "we volgen die en die speler al een tijdje". Vervolgens hoor je niks meer, of lees je dat die speler door een andere club is binnengehaald. Ik zou dan ook zeggen: Ajax waar blijf je, kom op, kopen die Milik. NU! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het kopen is het punt niet. Gelimiteerde afkoopsom en z'n oude club heeft al gezegd dat ze nergens moeilijk over doen. Ajax hoeft er dus alleen met Arek Milik uit te komen en afhankelijk van de afspraken tussen Ajax en Milik komt dat vanzelf. Of niet. Wie weet wil Ajax met Zivkovic als 1e spits verder en wordt Milik bedankt.
Zomaar een voorbeeldje. Enige wat ik wil zeggen is dat omdat er niets in de media verschijnt dat niet betekent dat er niets gebeurd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2015 - 15:19 schreef Eide het volgende:Het kopen is het punt niet. Gelimiteerde afkoopsom en z'n oude club heeft al gezegd dat ze nergens moeilijk over doen. Ajax hoeft er dus alleen met Arek Milik uit te komen en afhankelijk van de afspraken tussen Ajax en Milik komt dat vanzelf. Of niet. Wie weet wil Ajax met Zivkovic als 1e spits verder en wordt Milik bedankt. Zomaar een voorbeeldje. Enige wat ik wil zeggen is dat omdat er niets in de media verschijnt dat niet betekent dat er niets gebeurd. Dat klopt wel, Eide. Aan de andere kant heb ik vandaag voor het eerst ergens gelezen, dat Milik zich eraan stoort, dat hij niets van Ajax hoort ten aanzien van zijn toekomst. Dat staat wel haaks op wat de Boer heeft aangegeven (hij wil Arek voor Ajax behouden) en op wat Arek eerder heeft verkondigd, bij Ajax te willen blijven. Maar wat je zegt, niemand weet wat er misschien achter de schermen gebeurt, maar dan begrijp ik de opmerking van Arek Milik niet! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dan was Milik wel op een andere manier naar buiten getreden lijkt mij. Maar je hebt nu nog geen last van andere clubs die hem ook graag willen hebben dus zorg dan dat je dat aub voor bent voordat je te laat bent. Je kan wel een vast bedrag hebben bedongen bij Leverkussen maar dat wil nog niet zeggen dat Milik zelf ook verplicht is om te tekenen. Gewoon aktie ondernemen. Is voor iedereen het beste |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2015 - 15:44 schreef Brandje het volgende:[..] Dan was Milik wel op een andere manier naar buiten getreden lijkt mij. Maar je hebt nu nog geen last van andere clubs die hem ook graag willen hebben dus zorg dan dat je dat aub voor bent voordat je te laat bent. Je kan wel een vast bedrag hebben bedongen bij Leverkussen maar dat wil nog niet zeggen dat Milik zelf ook verplicht is om te tekenen. Gewoon aktie ondernemen. Is voor iedereen het beste Dat ben ik dan weer wel met je eens. Er is namelijk serieuze belangstelling voor Milik uit Italië, Engeland en Duitsland. Als Ajax niet snel de optie tot koop licht, zou het zomaar kunnen, dat Milik de ArenA uitwandelt. Ajax MOET hierin slagvaardig(er) zijn. Het bedrag van de uiteindelijke koop is bij iedereen bekend. Dus waar wachten we op? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou het is weer even vaag allemaal zoals dat wel vaker is bij Ajax met evt/aankopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2015 - 15:51 schreef Pietje het volgende:[..] Dat ben ik dan weer wel met je eens. Er is namelijk serieuze belangstelling voor Milik uit Italië, Engeland en Duitsland. Als Ajax niet snel de optie tot koop licht, zou het zomaar kunnen, dat Milik de ArenA uitwandelt. Ajax MOET hierin slagvaardig(er) zijn. Het bedrag van de uiteindelijke koop is bij iedereen bekend. Dus waar wachten we op? Ajax heeft de optie tot koop, een andere club kan hem dus helemaal niet even snel oppikken...
En ik heb gister het interview met Millik gezien, volgens mij valt dat met het klagen wel mee van hem.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bovendien heeft hij een contract tot 2018 bij Bayer Leverkusen dus er komt ook niet zomaar een andere club. Ajax heeft dus de tijd. Ik hoop overigens ook dat ze snel handelen met Milik hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat hoop ik ook, en vind het ook wel raar dat het lang duurt.. Maar echt paniek zou ik er niet om kunnen hebben op hhet moment.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ook niet gezien de bereidwilligheid van Overmars contracten te sluiten en verlengen. Want los van de transfermarkt is Ajax alles behalve passief op dat front. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Misschien wachten ze nog even, als hij een zware blessure zou krijgen hebben ze geen verplichting. ( niet dat ik dat zou doen) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Boer heeft gister trouwens gezegd dat de aankoop van Milik er dik in zit. Ik probeer later even de link te plaatsen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Boer is duidelijk: 'Kopen? Dat zit er waarschijnlijk in, ja'
Ajax won zaterdagmiddag van Schalke 04 (2-0) en de score werd geopend door Arek Milik, die een lage voorzet van Nick Viergever knap controleerde en met links verwoestend uithaalde. De Pool lijkt zijn draai bij Ajax wel te hebben gevonden en is in afwachting van het moment dat de club besluit om de optie tot koop in zijn huurcontract te lichten.
Milik heeft nu al meermaals laten weten dat hij graag langer in Amsterdam wil blijven en Frank de Boer is ook tevreden over de Pool. "Hij doet het vrij aardig, maar het is nog niet dat hij op zijn top zit", zegt de trainer van Ajax in gesprek met de NOS. "Wij denken dat er heel veel rek in deze jongen zit. Kopen? Dat zit er waarschijnlijk in, ja."
De twintigjarige Milik staat officieel onder contract bij Bayer Leverkusen en Rudi Völler, technisch directeur van de Duitse subtopper, liet niet zo lang geleden al weten dat hij niet verwacht dat de spits nog terug zal keren naar die Werkself. In elf competitiewedstrijden in de Eredivisie scoorde Milik dit seizoen acht keer. Bron |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Plaats die link dan gelijk, hoeven we niet bijna twee uur te wachten ;-)
Overigens had ik dit ook al eerder gelezen, weet alleen niet meer waar ;-(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 januari 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Zat op m'n telefoon klepzeiker ;) Dan gaat dat niet :) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Je moet ook niet op je telefoon gaan zitten Joop, is erg lastig om dan ook nog goed te typen ;-) |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het komt heel vaak voor in de voetbal, dat een contract wordt verlengt. Vaak doen ze dat expres. Maar uitgaande qua mijn gevoel, denk ik wel dat het goed komt. De Boer is niet zo dom om hem te laten vertrekken, lijkt mij. Dan snijd Ajax in zijn eigen vingers. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Waarom zou je iemand nu al kopen als je gewoon kan kijken hoe iets loopt tot de zomer. Wss gaat Frank weg en wil de trainer geen Milik. Alles kan, geen overhaaste beslissingen nemen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En wat mij nu opvalt is het feit dat Arek Milik al een aantal wedstrijden "droog staat". Begrijp me niet verkeerd, dat is beslist geen kritiek maar het valt me wel op. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 - 15:23 schreef Pietje het volgende:En wat mij nu opvalt is het feit dat Arek Milik al een aantal wedstrijden "droog staat". Begrijp me niet verkeerd, dat is beslist geen kritiek maar het valt me wel op. Dat is waar, maar had Milik gisteren niet bij de 2e goal een groot aandeel? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ik snap de kritiek niet echt? Overmars niet slagvaardig?? Volgens mij is de veel belovende jeugd minstens tot 2019 vast gelegd.
Ajax heeft millik niet voor niks gehuurd. Siggy ligt tot 2016 vast, de kans is wel groot dat hij vertrekt. Maar dan hebben we Zivko, daar heb je afspraken mee gemaakt.
Nu leg ik je een probleem voor. Siggy vertrekt niet, Millik heeft een contract verdient, wat doe je dan met Zivko. Zou Zivko nog een jaartje jong Ajax willen? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is absoluut waar, freakie. Maar ik keek even puur naar de doelpunten op zich. Het was niet helemaal eerlijk van mij, maar ik schreef dan ook, dat het beslist geen kritiek was!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 - 15:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:ik snap de kritiek niet echt? Overmars niet slagvaardig?? Volgens mij is de veel belovende jeugd minstens tot 2019 vast gelegd. Ajax heeft millik niet voor niks gehuurd. Siggy ligt tot 2016 vast, de kans is wel groot dat hij vertrekt. Maar dan hebben we Zivko, daar heb je afspraken mee gemaakt. Nu leg ik je een probleem voor. Siggy vertrekt niet, Millik heeft een contract verdient, wat doe je dan met Zivko. Zou Zivko nog een jaartje jong Ajax willen? Dat laatste hangt natuurlijk zeer sterk van zijn ontwikkeling als "Ajax-speler" af. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 - 15:59 schreef Pietje het volgende:[..] Dat is absoluut waar, freakie. Maar ik keek even puur naar de doelpunten op zich. Het was niet helemaal eerlijk van mij, maar ik schreef dan ook, dat het beslist geen kritiek was!! Nee klopt, geen probleem, ik kan niets anders zeggen dan dat hij ook een tijdje droog staat. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 - 15:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:ik snap de kritiek niet echt? Overmars niet slagvaardig?? Volgens mij is de veel belovende jeugd minstens tot 2019 vast gelegd. Ajax heeft millik niet voor niks gehuurd. Siggy ligt tot 2016 vast, de kans is wel groot dat hij vertrekt. Maar dan hebben we Zivko, daar heb je afspraken mee gemaakt. Nu leg ik je een probleem voor. Siggy vertrekt niet, Millik heeft een contract verdient, wat doe je dan met Zivko. Zou Zivko nog een jaartje jong Ajax willen? Je kan niet met 1 spits in de team gaan starten aan een seizoen. Zivkovic zou als 2e spits als hij zich goed ontwikkeld, zo 10 wedstrijden kunnen spelen in ajax 1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 - 15:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:ik snap de kritiek niet echt? Overmars niet slagvaardig?? Volgens mij is de veel belovende jeugd minstens tot 2019 vast gelegd. Ajax heeft millik niet voor niks gehuurd. Siggy ligt tot 2016 vast, de kans is wel groot dat hij vertrekt. Maar dan hebben we Zivko, daar heb je afspraken mee gemaakt. Nu leg ik je een probleem voor. Siggy vertrekt niet, Millik heeft een contract verdient, wat doe je dan met Zivko. Zou Zivko nog een jaartje jong Ajax willen? de beste twee zitten bij de eerste selectie. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Op dit moment wel. Tijd van Zivkovic komt nog wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ook dan is zijn de beste twee lid van het eerste elftal |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 - 16:32 schreef freakie het volgende:[..] Je kan niet met 1 spits in de team gaan starten aan een seizoen. Zivkovic zou als 2e spits als hij zich goed ontwikkeld, zo 10 wedstrijden kunnen spelen in ajax 1 siggie is nog niet weg en heeft nog een contract tot 2016 zivko zit niet bij de selectie maar hij heeft ook nog een langdurig contract. zivko speelt eerst bij jong ajax om een echte ajax spits te worden, is hij dat geworden dan heb je je 2 spitsen voor volgend jaar al binnen. dus voor volgend jaar heeft ajax al 2 spitsen, daar naast komt er ook talent aan.
dus het hangt af van of siggie vertrekt. vertrekt hij dan komt er een plek vrij. spits van de a1 schuift volgend jaar door naar jong ajax |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 - 23:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] siggie is nog niet weg en heeft nog een contract tot 2016 zivko zit niet bij de selectie maar hij heeft ook nog een langdurig contract. zivko speelt eerst bij jong ajax om een echte ajax spits te worden, is hij dat geworden dan heb je je 2 spitsen voor volgend jaar al binnen. dus voor volgend jaar heeft ajax al 2 spitsen, daar naast komt er ook talent aan. dus het hangt af van of siggie vertrekt. vertrekt hij dan komt er een plek vrij. spits van de a1 schuift volgend jaar door naar jong ajax Ik word zo god de tyfus moe van jou man.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maar jij telt niet....;-( |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Waarom niet? Ik ben lief! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
aangepast
|
|
|
ze kopen niets en op de laatste dag zegt marc we hebben milk gekocht om de supporters tevreden te houden we moeten een goede midden velder koppen anders word het niks dit jaar |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ze moeten gewoon Sinkgraven kopen en niet de hele tijd erom heen gaan draaien. Ajax kan het zich gemakkelijk permitteren, en heeft er weinig mee te verliezen. Vandaag zei de Boer ook dat ze hem graag erbij willen en alleen niet ten koste van alles.
Het doemscenario blijft dat Ajax in korte tijd alles misloopt. Daar moet je voor waken en moet je ook durf laten zien dat je Sinkgraven voor de transfer window koopt. Creativiteit ontbreekt gewoon, maak het jezelf dan wat gemakkelijker!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 13:52 schreef Bobby1972 het volgende:Ze moeten gewoon Sinkgraven kopen en niet de hele tijd erom heen gaan draaien. Ajax kan het zich gemakkelijk permitteren, en heeft er weinig mee te verliezen. Vandaag zei de Boer ook dat ze hem graag erbij willen en alleen niet ten koste van alles. Het doemscenario blijft dat Ajax in korte tijd alles misloopt. Daar moet je voor waken en moet je ook durf laten zien dat je Sinkgraven voor de transfer window koopt. Creativiteit ontbreekt gewoon, maak het jezelf dan wat gemakkelijker! Creativiteit is er genoeg en dat gaan Sinkgraven ook niet veranderen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Wie dan? Andersen? Die loopt bijna alleen maar met de bal en daan ook nog eens over de breedte van het veld. Als Klaassen dan ook nog eens niet lekker in de wedstrijd zit dan krijgt Milik dus geen fatsoenlijke bal.Schone denkt met een assist en een hakbal dat zijn wedstrijd geslaagd is en door het geloop van Andersen en het veel te trage baltempo staat Kishna zelden een tegen een. Andersen moet eens functioneel gaan spelen en die akties waarbij hij drie man voorbij loopt moet hij veel verder op de helft van de tegenstander doen zodat hij een keer in de zestien komt en niet zoals nu want het rendement is nul.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb op die Sinkgraven zitten letten en eerlijk gezegd snap ik die hype om die jongen niet....hij kan wel ballen, maar beter als Klaasen,Andersen,Fischer en Serero vind ik hem niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
.....en dan heb ik het nog niet eens over de aanstormende jeugd |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Misschien maar Milik en Siggi zijn wel vergelijkbare spitsen. Beide niet de beste voetballers en niet al te snel. Voorzetten kijgen ze amper of ze komen niet aan. Daarom zie ik liever Zivko erbij want die heeft wel de diepgang en snelheid die eerste twee genoemden niet hebben en is voetballend gewoon beter want heeft een betere rechniek. Dus puur uit taktisch oogpunt zou ik Zivko altijd meenemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Voorlopig word het spel er alleen maar slechter op met al die jonkies in je team. Dan heb je met Zimling en ook Viergever twee miskleunen van transfers te pakken. Nou dat wordt een heerlijk seizoen zo. Zit nu naar WII te kijken en die Dijks is misschien wel niet de meest sierlijke speler maar wat een kracht en inzet heeft die jongen. had je die paar miljoen van Viergever echt op kunnen besparen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 14:07 schreef Brandje het volgende:[..] Voorlopig word het spel er alleen maar slechter op met al die jonkies in je team. Dan heb je met Zimling en ook Viergever twee miskleunen van transfers te pakken. Nou dat wordt een heerlijk seizoen zo. Zit nu naar WII te kijken en die Dijks is misschien wel niet de meest sierlijke speler maar wat een kracht en inzet heeft die jongen. had je die paar miljoen van Viergever echt op kunnen besparen. En met Sinkgraven gaan we stappen vooruit ??.....ik geloof er geen reet van |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik vind het beter dan Andersen persoonlijk. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=234825
Sinkgraven mag niet naar Ajax
Ajax-trainer Frank de Boer sluit de komst van Daley Sinkgraven in januari niet uit, maar bij sc Heerenveen denken ze er toch iets anders over. Volgens directeur Hans Vonk van de Friezen is een vertrek van de felbegeerde middenvelder absoluut niet aan de orde. Als Sinkgraven al vertrekt uit Friesland, dan is dat zeker niet voor de zomer. / We hebben afgesproken de groep bijeen te houden, laat Vonk optekenen in het Algemeen Dagblad. Dat signaal hebben we vanuit de directie en de technische staf naar de spelersgroep gegeven. We wilden de selectie zelfs uitbreiden en we zijn blij dat dat gelukt is, aldus Vonk. Daarmee doelt Vonk op de komst van middenvelders Simon Thern en Younes Namli. Sinkgraven heeft bij sc Heerenveen een contract tot medio 2017; of de middenvelder na het seizoen vertrekt weet Vonk nog niet. Wat er na het seizoen gebeurt, zien we dan wel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is een persoonlijke mening.....ik vind Andersen 3 klasse beter |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Andersen, 15 Wedstrijden (1075 minuten) 1 goal 3 assist
Sinkgraven, 17 wedstrijden (1494 minuten) 3 goals 2 assist
Totaal dus maar bij 1 goal meer betrokken dan Andersen, qua rendement niet veel beter dus. ter vergelijking nog even: Ziyech, 17 wedstrijden (1484 minuten) 6 goals 4 assists
Drost 17 wedstrijden (1510 minuten) 6 goals 5 assist |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 14:13 schreef NatjosFC het volgende:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=234825 Sinkgraven mag niet naar Ajax Ajax-trainer Frank de Boer sluit de komst van Daley Sinkgraven in januari niet uit, maar bij sc Heerenveen denken ze er toch iets anders over. Volgens directeur Hans Vonk van de Friezen is een vertrek van de felbegeerde middenvelder absoluut niet aan de orde. Als Sinkgraven al vertrekt uit Friesland, dan is dat zeker niet voor de zomer. / We hebben afgesproken de groep bijeen te houden, laat Vonk optekenen in het Algemeen Dagblad. Dat signaal hebben we vanuit de directie en de technische staf naar de spelersgroep gegeven. We wilden de selectie zelfs uitbreiden en we zijn blij dat dat gelukt is, aldus Vonk. Daarmee doelt Vonk op de komst van middenvelders Simon Thern en Younes Namli. Sinkgraven heeft bij sc Heerenveen een contract tot medio 2017; of de middenvelder na het seizoen vertrekt weet Vonk nog niet. Wat er na het seizoen gebeurt, zien we dan wel. Tuurlijk. Prijs moet opgedreven worden. |
|
|
|