|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 11:06 schreef Eide het volgende:Dan gaan we weer lopen vergelijken, alsof dat wat uitmaakt. Je geeft Milik toch geen contract omdat hij beter is dan Sightorsson? Je geeft een speler een contract omdat die voldoet aan verwachtingen en de kwaliteiten bezit die je zoekt als club. En hetgeen Milik heeft laten zien is nu niet bepaald dat we er allemaal meteen van gaan juichen. Of zeg ik nu iets vreemds? En dus zeg ik dat ik het niet onverstandig vindt dat Ajax de tijd neemt. Ajax heeft de luxe die tijd ook te kunnen nemen terwijl men Milik dagelijks ziet trainen en wedstrijden ziet spelen. En als Milik aan de verwachtingen voldoet en men voldoende perspectief ziet voor de toekomst komt dat contract er absoluut. Zolang Ajax Milik serieus neemt en hem niet aan het lijntje houdt zullen beide kampen zich daarin ook wel kunnen vinden. En als Ajax vindt dat hij niet voldoet heeft men Zivkovic nog. Maar ik verwacht eigenlijk dat Milik begin maart overgenomen gaat worden. Vraag me niet waarom, maar dat gevoel heb ik persoonlijk. Ik heb nergens gezegd dat hij een contract moet hebben ho stop he. Ik ben het helemaal eens met je stuk vanaf je geeft Milik toch geen contract, dus bijna alles.
Milik is iets beter en scoort makkelijker maar inderdaad je geeft iemand dan niet gelijk een contract, dat klopt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja maar misschien is of wordt Zivcovic beter als Milik maar je kan niet het nw seizoen ingaan met 1 spits, en met een Milik en een Zivkovic ben je goed bezet voor a.s seizoen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 12:50 schreef nora het volgende:Ja maar misschien is of wordt Zivcovic beter als Milik maar je kan niet het nw seizoen ingaan met 1 spits, en met een Milik en een Zivkovic ben je goed bezet voor a.s seizoen. In principe heb je Siggie nog en Ajax wil sowieso een aanvallende versterking halen als ervaring he |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 12:50 schreef nora het volgende:Ja maar misschien is of wordt Zivcovic beter als Milik maar je kan niet het nw seizoen ingaan met 1 spits, en met een Milik en een Zivkovic ben je goed bezet voor a.s seizoen. Als je Milik niet verlengt zal je op zoek moeten naar een ervaren spits die het eventueel niet erg vindt af en toe wissel te zijn. Maar dat had ik eerder al eens toegelicht. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:05 schreef Eide het volgende:[..] Als je Milik niet verlengt zal je op zoek moeten naar een ervaren spits die het eventueel niet erg vindt af en toe wissel te zijn. Maar dat had ik eerder al eens toegelicht. Klopt meerdere hebben dat gezegd trouwens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 10:58 schreef freakie het volgende:[..] Is niet geheel eerlijk als het hele team niet draait eigenlijk. Nu het team draait doet Milik ook zijn werk, dan kon je van Siggie echt niet zeggen, die heeft er zo weinig gescoord vorig jaar en dat in een goed lopend elftal. En de goals van Milik zijn nou niet hele makkelijke, ik heb die Siggie nooit zo zien maken buiten de 16 schoten zijn prima, we hebben daar niemand van lopen bij Ajax op dit moment. Schone misschien maar die is aan zijn einde toe. Het elftal draait nog steeds niet, en voetballend is het gewoon niet veel met Millik. gister twee prima counters en goals, maar verder niet gezien. En ik kan me van Siggy wel degelijk herinneren dat ie hard en van buiten de 16 scoorde.. Millik vind ik wel beter, maar nog niet veel verschil eerlijk gezegd. Meevoetballend zijn ze allebei niet bijzonder.. In de 16 zijn ze beiden goed, en eerlijk gezegd is Siggy wel een betere kopper, en Millik iets beter aan de bal. Maar Millik moet nog flink groeien wil hij echt goed worden.. Ik denk wel dat ie die potentie heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 12:50 schreef nora het volgende:Ja maar misschien is of wordt Zivcovic beter als Milik maar je kan niet het nw seizoen ingaan met 1 spits, en met een Milik en een Zivkovic ben je goed bezet voor a.s seizoen. Ajax gaf aan dat ze er graag een ervaren aanvaller bij willen hebben. Als ze die halen heb je er geen 2 maar 3.. En dan gaat echt Zivkovic weer buiten de boot vallen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:55 schreef remco k het volgende:[..] Het elftal draait nog steeds niet, en voetballend is het gewoon niet veel met Millik. gister twee prima counters en goals, maar verder niet gezien. En ik kan me van Siggy wel degelijk herinneren dat ie hard en van buiten de 16 scoorde.. Millik vind ik wel beter, maar nog niet veel verschil eerlijk gezegd. Meevoetballend zijn ze allebei niet bijzonder.. In de 16 zijn ze beiden goed, en eerlijk gezegd is Siggy wel een betere kopper, en Millik iets beter aan de bal. Maar Millik moet nog flink groeien wil hij echt goed worden.. Ik denk wel dat ie die potentie heeft. Milik is een stukje jonger dan Siggie dat spreekt wel in zijn voordeel. Hopelijk kunnen we Siggie vd zomer nog verkopen. Anders kun je toch makkelijk het seizoen starten met Menig, Milik, Zovkovic en Siggie? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 14:06 schreef Hummel10 het volgende:[..] Milik is een stukje jonger dan Siggie dat spreekt wel in zijn voordeel. Hopelijk kunnen we Siggie vd zomer nog verkopen. Anders kun je toch makkelijk het seizoen starten met Menig, Milik, Zovkovic en Siggie? Ik zou liever afscheid nemen van Siggie en Menig verhuren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zie Menig niet doorbreken bij Ajax 1. Die mening ben ik overigens al toegedaan sinds Menig over ging naar de A jeugd. Of hij moet zich snel gaan ontwikkelen. Maar hij is even oud als El Ghazi en is echt nadrukkelijk minder ver in z'n ontwikkeling, zeker ook omdat Menig vanuit de jeugd een centrumspits is, maar in de A jeugd voor die positie al tekort kwam.
En ik verwacht toch dat Ajax er aankomende zomer alles aan gaat doen Sightorsson te slijten. In 4 seizoenen tijd slechts 99 wedstrijden in alle competities. Dat is, zelfs zonder z'n (slechts) 33 goals, gewoon te weinig. Je moet een speler gemiddeld gewoon 35 a 40 wedstrijden per beschikbaar hebben. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:57 schreef remco k het volgende:[..] Ajax gaf aan dat ze er graag een ervaren aanvaller bij willen hebben. Als ze die halen heb je er geen 2 maar 3.. En dan gaat echt Zivkovic weer buiten de boot vallen.. Dat laatste hoop ik niet. Ik heb nog niet zo lang geleden ergens gelezen, dat hij (Zivko) dan zijn contract wil gaan inleveren. Hij wil een serieuze en eerlijke kans krijgen in Ajax-1. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:55 schreef remco k het volgende:[..] Het elftal draait nog steeds niet, en voetballend is het gewoon niet veel met Millik. gister twee prima counters en goals, maar verder niet gezien. En ik kan me van Siggy wel degelijk herinneren dat ie hard en van buiten de 16 scoorde.. Millik vind ik wel beter, maar nog niet veel verschil eerlijk gezegd. Meevoetballend zijn ze allebei niet bijzonder.. In de 16 zijn ze beiden goed, en eerlijk gezegd is Siggy wel een betere kopper, en Millik iets beter aan de bal. Maar Millik moet nog flink groeien wil hij echt goed worden.. Ik denk wel dat ie die potentie heeft. Nee klopt, maar dat schot of die schoten ben ik dan vergeten. Ik heb Milik dit toch veel vaker zien doen en is dan ook heel vaak dichtbij of scoort. Het team draai inderdaad nog steeds niet, ik denk inderdaad dat het waar is wat je zegt. Maar hebben we een kopper nodig? Ze scoren er 3 per jaar met het hoofd.
Tsja ik weet het ook niet, we wachten wel af, begrijp het ook wel als ze hem laten gaan. Zivkovic die je ook wil laten spelen. Milik zou er toch minimaal 2 jaar moeten staan en je gaat dan niet zomaar rouleren. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 16:03 schreef Pietje het volgende:[..] Dat laatste hoop ik niet. Ik heb nog niet zo lang geleden ergens gelezen, dat hij (Zivko) dan zijn contract wil gaan inleveren. Hij wil een serieuze en eerlijke kans krijgen in Ajax-1. Nee het is moeilijk, ga je voor Milik dan ga je eigenlijk niet voor Zivkovic, hij wil spelen en Milik zou dan toch een basisspeler zijn. Dan moet Zivkovic eigenlijk een oneerlijk gevecht aangaan.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze Milik en Siggie laten gaan. Daarna een ervaren Ajax speler halen die samen met Zivkovic aan de slag gaan. En dan misschien nog een jeugdig talent daarbij zetten. Als er maar ervaring is waar je op kan terugvallen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 18:12 schreef freakie het volgende:[..] Nee klopt, maar dat schot of die schoten ben ik dan vergeten. Ik heb Milik dit toch veel vaker zien doen en is dan ook heel vaak dichtbij of scoort. Het team draai inderdaad nog steeds niet, ik denk inderdaad dat het waar is wat je zegt. Maar hebben we een kopper nodig? Ze scoren er 3 per jaar met het hoofd. Tsja ik weet het ook niet, we wachten wel af, begrijp het ook wel als ze hem laten gaan. Zivkovic die je ook wil laten spelen. Milik zou er toch minimaal 2 jaar moeten staan en je gaat dan niet zomaar rouleren. Juist omdat we zo weinig scoren met het hoofd hebben we een 9 nodig die dat wel kan, of uiteraard spelers van andere posities.
Ik ben overigens best fan van hem hoor, maar echt goed is het nog niet en hij kan nog een stuk beter.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 19:35 schreef remco k het volgende:[..] Juist omdat we zo weinig scoren met het hoofd hebben we een 9 nodig die dat wel kan, of uiteraard spelers van andere posities. Ik ben overigens best fan van hem hoor, maar echt goed is het nog niet en hij kan nog een stuk beter.. Uhu, maar met Siggie waren het er 3 en met Milik ook 3. Ik denk dat er gewoon te weinig interesse is op dat gebied van de Boer. Ook daar ben ik het dus over eens, er moet denk ik wel iemand zijn zoals een Jan Vertonghen die samen met Alderweirld er samen gewoon sowieso 8 met een corner inlegde. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:57 schreef remco k het volgende:[..] Ajax gaf aan dat ze er graag een ervaren aanvaller bij willen hebben. Als ze die halen heb je er geen 2 maar 3.. En dan gaat echt Zivkovic weer buiten de boot vallen.. Als dat inderdaad gebeurd zullen ze waarschijnlijk Milik geen contract geven maar aan de andere kant kan je aan Milik nog jaren plezier of evt transfer aan verdienen en aan een oudere spits met meerwaarde voor Ajax kost geld en gaat geld kosten dus ik ben benieuwd wat Ajax gaat doen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 16:03 schreef Pietje het volgende:[..] Dat laatste hoop ik niet. Ik heb nog niet zo lang geleden ergens gelezen, dat hij (Zivko) dan zijn contract wil gaan inleveren. Hij wil een serieuze en eerlijke kans krijgen in Ajax-1. En terecht. Scoort aan de lopende band bij jong en hij mag niet bij de selectie terwijl Schöne opgesteld wordt als spits. En dan wordt Sinkgraven van 19 aangetrokken en die wordt gelijk opgesteld in de basis. Dan vind ik dat Zivkovic best even aan de bel mag trekken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 10:22 schreef nora het volgende:[..] Als dat inderdaad gebeurd zullen ze waarschijnlijk Milik geen contract geven maar aan de andere kant kan je aan Milik nog jaren plezier of evt transfer aan verdienen en aan een oudere spits met meerwaarde voor Ajax kost geld en gaat geld kosten dus ik ben benieuwd wat Ajax gaat doen. Siggie is toch wat ouder? Hoop eigenlijk op een sluwe oudere spits met Milik en Zivkovic. Siggie maar verkopen en dan Rouleren met Zivko en Milik. Die sluwe spits brengen als plan B. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hier wat namen. ==================== Om maar een lijstje van ervaren spelers die transfervrij zijn te geven: (Lassana) Diarra, Assou-Ekotto, Riera, De Jong, Danny, Mbia, Abate, Dzsudzsák, Samba, Maxi Pereira, Aquilani, Johnson, Adebayor, Mavuba, Toulalan, Flamini, Vlaar, Pazzini, Eduardo, Ruiz, Vd Vaart, Emanuelson, Kuranyi, Jansen, Bastos, Gourcuff, Vargas en Mulumbu. ================================================================================== Persoonlijk vind ik goede opties .Ruiz of v/d Vaart/Emanuelson/Maduro en evt de Jong maar die wil niet dacht ik.En nog een ervaren lcv maar die ken ik zo een twee drie niet bedenken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 10:31 schreef Hummel10 het volgende:[..] En terecht. Scoort aan de lopende band bij jong en hij mag niet bij de selectie terwijl Schöne opgesteld wordt als spits. En dan wordt Sinkgraven van 19 aangetrokken en die wordt gelijk opgesteld in de basis. Dan vind ik dat Zivkovic best even aan de bel mag trekken. Ik heb zo het donkere vermoeden, dat Ajax Milik laat lopen. Met Zivkovic heeft Ajax twee jonge spitsen er er zal er maar één gaan spelen. Ik hoop dat ik me vergis, maar ik vrees met vrezen. Waarom zouden zij anders dan niet nu al de optie tot koop hebben gelicht?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 14:51 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb zo het donkere vermoeden, dat Ajax Milik laat lopen. Met Zivkovic heeft Ajax twee jonge spitsen er er zal er maar één gaan spelen. Ik hoop dat ik me vergis, maar ik vrees met vrezen. Waarom zouden zij anders dan niet nu al de optie tot koop hebben gelicht?? Ja dat vermoeden heb ik ook, is opzich niet zo heel erg. Ik denk dat er een Ervaren "spits" komt die invalt als het slecht gaat met Zivkovic en er uit de jeugd weer een 3e spits komt. Uiteindelijk heb je dan 3 spitsen en een gezonde situatie. Ik hoop eigenlijk niet dat je, je vergist, ik hoop dat Zivlovic volgend jaar gaat spelen met een ervaren speler. Als Milik weg gaat heb je ruimte voor dat plan.
Aan de zijkant denk ik namelijk dat Ajax helemaal geen speler neer moet gaan zetten. Je hebt daar zometeen zo ontzettend veel concurrentie. Op het middenveld heb je dat ook en in de aanval valt het nog enigszins tegen, met Zivkovic, ervaren spits en eventueel nog een jeugdspits, is het toch heel goed? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 11:06 schreef nora het volgende:Hier wat namen. ==================== Om maar een lijstje van ervaren spelers die transfervrij zijn te geven: (Lassana) Diarra, Assou-Ekotto, Riera, De Jong, Danny, Mbia, Abate, Dzsudzsák, Samba, Maxi Pereira, Aquilani, Johnson, Adebayor, Mavuba, Toulalan, Flamini, Vlaar, Pazzini, Eduardo, Ruiz, Vd Vaart, Emanuelson, Kuranyi, Jansen, Bastos, Gourcuff, Vargas en Mulumbu. ================================================================================== Persoonlijk vind ik goede opties .Ruiz of v/d Vaart/Emanuelson/Maduro en evt de Jong maar die wil niet dacht ik.En nog een ervaren lcv maar die ken ik zo een twee drie niet bedenken. Het gaat erom dat Ajax iemand vind die gelijk mee kan met het spel dat Ajax wil spelen dan wordt het lijstje al heel klein. Maduro vind ik een twijfel want hij is heel erg geblesseerd dacht ik? Er zijn er maar weinig die echt meekunnen met het spel dat Ajax wil spelen. Ruiz is goed maar kan hij het spel spelen? Emanuelson ben ik nooit fan van geweest. De Jong komt niet en Van der Vaart heeft eigenlijk ook nee gezegd.
De zoektocht is heel lastig. Ik denk dat Ajax geluk moet hebben met zo'n speler en ik denk dat ze dat ook echt wel gaan hebben. Ik denk eerlijk gezegd dat Ajax wel weet wie ze moeten halen, meestal doen ze dat vrij aan het begin van de transferperiode. |
|
|
|
|
alfen
|
|
|
Ik denk dat ze wachten om zich in te3 dekken van een eventueel risico van bijvoorbeeld een zware blessure of iets van die orde, eenmaal gekocht kan je niet meer terug. Zo zal mark Overmars zeker denken, daar zit altijd iets achter als het met geld te maken heeft. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 16:55 schreef alfen het volgende:Ik denk dat ze wachten om zich in te3 dekken van een eventueel risico van bijvoorbeeld een zware blessure of iets van die orde Dat lijkt mij onzinnig. Een blessure kan altijd toeslaan, zelfs tijdens de zomer en er zijn maar heel weinig blessures die dusdanig zwaar zijn dat je twee keer moet nadenken over een contract.
Ik kan mij echt niet anders voorstellen dat dit te maken heeft met de aanstaande keuze tussen Milik en Zivkovic. En dus eventueel met wat Ajax in de zomer nog aan wenst te trekken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 17:01 schreef Eide het volgende:[..] Dat lijkt mij onzinnig. Een blessure kan altijd toeslaan, zelfs tijdens de zomer en er zijn maar heel weinig blessures die dusdanig zwaar zijn dat je twee keer moet nadenken over een contract. Ik kan mij echt niet anders voorstellen dat dit te maken heeft met de aanstaande keuze tussen Milik en Zivkovic. En dus eventueel met wat Ajax in de zomer nog aan wenst te trekken. Jup en wat dat betreft, Ajax heeft gewoon dit jaar een soort van contract met Milik, kopen kan je na de huurperiode. Niks mis mee als je dat niet gelijk doet. Het is in ieder geval veel beter om te wachten dan gelijk maar alles binnenhalen zonder na te denken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 10:31 schreef Hummel10 het volgende:[..] En terecht. Scoort aan de lopende band bij jong en hij mag niet bij de selectie terwijl Schöne opgesteld wordt als spits. En dan wordt Sinkgraven van 19 aangetrokken en die wordt gelijk opgesteld in de basis. Dan vind ik dat Zivkovic best even aan de bel mag trekken. Wat een slap gelul! Met Zivkovic zijn voor het seizoen duidelijke afspraken gemaakt en daarnaast heeft hij zich in het begin van het seizoen van zijn slechte kant laten zien. Daar is hij vervolgens ook door Ajax op aangesproken. Zivkovic is pas 18 jaar oud en heeft een contract tot 2019!!! Hij kan dus helemaal niet zomaar zijn contract inleveren en heeft als broekie geen donder te vertellen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ajax gaat Milik gewoon een contract aanbieden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 14:51 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb zo het donkere vermoeden, dat Ajax Milik laat lopen. Met Zivkovic heeft Ajax twee jonge spitsen er er zal er maar één gaan spelen. Ik hoop dat ik me vergis, maar ik vrees met vrezen. Waarom zouden zij anders dan niet nu al de optie tot koop hebben gelicht?? Omdat ze gewoon tot Mei hebben om daar een besluit over te nemen? Ajax weet wat het moet betalen en heeft totaal geen haast om dat in orde te maken! Overigens is er gewoon contact geweest tussen de zaakwaarnemer van Milik en Ajax en daar zal het 1 en ander wel duidelijk zijn geworden! In ieder geval heeft Ajax geen haast en gelijk hebben ze! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 16:03 schreef Pietje het volgende:[..] Dat laatste hoop ik niet. Ik heb nog niet zo lang geleden ergens gelezen, dat hij (Zivko) dan zijn contract wil gaan inleveren. Hij wil een serieuze en eerlijke kans krijgen in Ajax-1. Zivkovic is 18 en heeft een contract tot 2019!! Jij denkt toch werkelijk niet dat Ajax zich de weg laat bepalen door een 18-jarig broekie??? Er is voor het seizoen duidelijk aangegeven wat men met Zivkovic wil en welke weg ze voor hem hebben uitgestippeld. Hij heeft dat geaccepteerd door een contract te ondertekenen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 14:51 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb zo het donkere vermoeden, dat Ajax Milik laat lopen. Met Zivkovic heeft Ajax twee jonge spitsen er er zal er maar één gaan spelen. Ik hoop dat ik me vergis, maar ik vrees met vrezen. Waarom zouden zij anders dan niet nu al de optie tot koop hebben gelicht?? Ik vraag me af of dat wel zo slecht is. Zeker als Ajax een ervaren aanvaller wil gaan aantrekken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 16:39 schreef freakie het volgende:[..] Het gaat erom dat Ajax iemand vind die gelijk mee kan met het spel dat Ajax wil spelen dan wordt het lijstje al heel klein. Maduro vind ik een twijfel want hij is heel erg geblesseerd dacht ik? Er zijn er maar weinig die echt meekunnen met het spel dat Ajax wil spelen. Ruiz is goed maar kan hij het spel spelen? Emanuelson ben ik nooit fan van geweest. De Jong komt niet en Van der Vaart heeft eigenlijk ook nee gezegd. De zoektocht is heel lastig. Ik denk dat Ajax geluk moet hebben met zo'n speler en ik denk dat ze dat ook echt wel gaan hebben. Ik denk eerlijk gezegd dat Ajax wel weet wie ze moeten halen, meestal doen ze dat vrij aan het begin van de transferperiode. Sorry, maar eerlijk gezegd ben ik dat hele mee kunnen met het Ajax spel wel een keertje zat..
De halve eredivisie speelt zoals Ajax graag wil spelen en voeren dat beter uit met mindere spelers.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 22:16 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, maar eerlijk gezegd ben ik dat hele mee kunnen met het Ajax spel wel een keertje zat.. De halve eredivisie speelt zoals Ajax graag wil spelen en voeren dat beter uit met mindere spelers.. Snap ik, maar Ajax wil dat toch op een andere manier uitvoeren en op een hoger podium. De hele eredivisie probeert het ook maar krijgen daarvoor veel meer ruimte. Er staat ok niet het mee kunnen met het Ajax spel. Ze moeten meekunnen met hoe Ajax wil spelen. Ze spelen nu bout en daar kan een speler van dordrecht nog mee. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
Blessure valt mee gelukkig!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hoewel niet zeker is of hij aankomend weekend inzetbaar is. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote: Maar iig geen blessure waar hij 4 weken mee zoet is wat verwacht werd.. blijkt mee te vallen, lijkt me nu ook verstandig om dit weekend niet te spelen. Zivkovic scoorde zijn enige eredivisie goal tegen Excelsior, laat hem dat weer doen thuis tegen Excelsior... iig geen Schone in de spits! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 15:38 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Maar iig geen blessure waar hij 4 weken mee zoet is wat verwacht werd.. blijkt mee te vallen, lijkt me nu ook verstandig om dit weekend niet te spelen. Zivkovic scoorde zijn enige eredivisie goal tegen Excelsior, laat hem dat weer doen thuis tegen Excelsior... iig geen Schone in de spits! Ik denk dat hij El Ghazi of Kishna probeert. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
El Ghazi als spits is natuurlijk ook een prima optie. Daar is El Ghazi groot en sterk genoeg voor. Enige nadeel is dat hij als buitenspeler vrijwel altijd met het gezicht naar de goal toe wil spelen.
Maar als Milik niet kan verwacht is eigenlijk El Ghazi als spits met Schone op rechtsbuiten. Ik hoop op Zivkovic als spits met El Ghazi en Kishna op de flanken, gewoon omdat Zivkovic z'n kans verdient in mijn ogen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 15:53 schreef Eide het volgende:El Ghazi als spits is natuurlijk ook een prima optie. Daar is El Ghazi groot en sterk genoeg voor. Enige nadeel is dat hij als buitenspeler vrijwel altijd met het gezicht naar de goal toe wil spelen. Maar als Milik niet kan verwacht is eigenlijk El Ghazi als spits met Schone op rechtsbuiten. Ik hoop op Zivkovic als spits met El Ghazi en Kishna op de flanken, gewoon omdat Zivkovic z'n kans verdient in mijn ogen. Dat vind ik ook!:) |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 15:53 schreef Eide het volgende:El Ghazi als spits is natuurlijk ook een prima optie. Daar is El Ghazi groot en sterk genoeg voor. Enige nadeel is dat hij als buitenspeler vrijwel altijd met het gezicht naar de goal toe wil spelen. Maar als Milik niet kan verwacht is eigenlijk El Ghazi als spits met Schone op rechtsbuiten. Ik hoop op Zivkovic als spits met El Ghazi en Kishna op de flanken, gewoon omdat Zivkovic z'n kans verdient in mijn ogen. Mee eens..
En wat een keuze nu he op het middenveld! Bazoer,Sinkgraven,Klaassen,Andersen,Serero in de toekomst VdBeek en Nouri! Fischer kan ook op het middenveld. En in de aanval ook veel keus! Muric komt er ook aan! hij doet me denken aan Mitea, hij is snel en zeer technisch
Ajax heeft de meest talentvolste selectie, voor volgend Jaar 2 a 3 ervaren spelers erbij, en dan hebben we de beste selectie van Nederland...
Ajax hoeft volgend jaar iig niet opnieuw te beginnen zoals Psv dat denk ik wel moet doen en ook Feyenoord de beste spelers van Ajax blijven Frank blijft, dus er komt nu versterking bij inplaats van sterkhouders weg.. Volgend seizoen kan Ajax eindelijk echt stappen vooruit maken |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 17:56 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Mee eens.. En wat een keuze nu he op het middenveld! Bazoer,Sinkgraven,Klaassen,Andersen,Serero in de toekomst VdBeek en Nouri! Fischer kan ook op het middenveld. En in de aanval ook veel keus! Muric komt er ook aan! hij doet me denken aan Mitea, hij is snel en zeer technisch Ajax heeft de meest talentvolste selectie, voor volgend Jaar 2 a 3 ervaren spelers erbij, en dan hebben we de beste selectie van Nederland... Ajax hoeft volgend jaar iig niet opnieuw te beginnen zoals Psv dat denk ik wel moet doen en ook Feyenoord de beste spelers van Ajax blijven Frank blijft, dus er komt nu versterking bij inplaats van sterkhouders weg.. Volgend seizoen kan Ajax eindelijk echt stappen vooruit maken Van rhijn? En Cilessen? Denk dat die wel kans zien om weg te gaan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nieuws over Milik zorgt voor opgeluchte gezichten in Amsterdam
In navolging van de contractverlenging van Lasse Schöne is er maandag meer goed nieuws voor Ajax. De hamstringblessure van Arek Milik valt mee, meldt de club maandag in een persbericht.
Dat is gebleken uit onderzoek. Milik viel zondag in de topper tegen PSV in de tweede helft uit met een hamstringblessure. Voor dergelijke blessures is een herstelperiode van vier tot zes weken geen uitzondering. Milik komt echter goed weg en lijkt op korte termijn weer inzetbaar.
'De komende dagen wordt Milik op de club behandeld en aan het einde van de week zal er duidelijkheid zijn over zijn inzetbaarheid in de komende wedstrijden', meldt Ajax. De Amsterdammers spelen komend weekend in eigen huis tegen Excelsior. De wedstrijd erna is het Europa League-duel met Dnipro Dnipropetrovsk.
De hamstringblessure was niet de enige blessure die Milik overhield aan het duel in Eindhoven. Hij liep ook een kneuzing aan het linker bovenbeen op.
Dat Milik niet lang uit de roulatie is, is zeer welkom nieuws voor Frank de Boer. Kolbeinn Sigthórsson is evenmin fit en Richairo Zivkovic lijkt nog niet klaar voor een rol als eerste spits. Lasse Schöne maakte bovendien geen verpletterende indruk als centrale aanvaller.
bron |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote: Cillessen heeft al vaak aangegeven te willen blijven, vooral dat veel spelers hun contract verlengde en net als Frank willen blijven dat werkt motiverend voor veel spelers om iets moois op te bouwen. VRhijn acht ik de kans aanwezig maar ik heb ook veel vertrouwen in Tete en Owusu
Dat onze beste speler weggaat 48uur voor de transferdeadline zonder een vervanger te halen dat zie ik niet gebeuren zoals dat met Blind is gegaan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door passievoorvoetbal -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zie nu ook geen spelers die dusdanig bepalend zijn als Blind dat was afgelopen zomer. Of liever, toen Eriksen en bijvoorbeeld Vertonghen gingen stond er meteen iemand op als grote man. EN dat is dit seizoen wel uitgebleven.
Ik denk overigens dat Ajax een eventueel vetrek van Van Rhijn het minst goed kan opvangen. Het verschil met Tete is erg groot. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 18:20 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Cillessen heeft al vaak aangegeven te willen blijven, vooral dat veel spelers hun contract verlengde en net als Frank willen blijven dat werkt motiverend voor veel spelers om iets moois op te bouwen. VRhijn acht ik de kans aanwezig maar ik heb ook veel vertrouwen in Tete en Owusu Dat onze beste speler weggaat 48uur voor de transferdeadline zonder een vervanger te halen dat zie ik niet gebeuren zoals dat met Blind is gegaan.. Nah ik denk niet dat het inderdaad zo'n grote impact heeft maar je zou wel weer opnieuw moeten beginnen. En ja je weet het maar nooit he. Maakt Cillessen ons zo kampioen dan ben je hem kwijt. Meestal valt het wel mee maar het is wel goed. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 18:25 schreef Eide het volgende:Ik zie nu ook geen spelers die dusdanig bepalend zijn als Blind dat was afgelopen zomer. Of liever, toen Eriksen en bijvoorbeeld Vertonghen gingen stond er meteen iemand op als grote man. EN dat is dit seizoen wel uitgebleven. Ik denk overigens dat Ajax een eventueel vetrek van Van Rhijn het minst goed kan opvangen. Het verschil met Tete is erg groot. Jup.. de echte topper hebben we nu niet dus een echte grote verandering is er dan ook niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 18:27 schreef freakie het volgende:[..] Jup.. de echte topper hebben we nu niet dus een echte grote verandering is er dan ook niet. Ik weet niet of verandering de juiste term is. Wat ik al zei, in de jaren hiervoor had Ajax altijd wel een grote meneer in de ploeg of iemand die gedurende het seizoen duidelijk aantoonde de Eredivisie ontstegen te zijn. En dat zit er in deze selectie niet echt bij. Wel een flink aantal jongens die daarvoor de potentie hebben maar geen gasten die dat niveau op dit moment halen.
De vraag voor aankomend seizoen is daarmee voor mij ook meer de vraag wie er echt progressie gaat boeken. Wie gaat aantonen dat hij/zij absoluut nog niet aan het maximum zit. En als (bijvoorbeeld) Klaassen, Kishna en /of El Ghazi die progressie gaan vertonen is het voor aankomend seizoen alleen een kwestie van de ploeg er omheen stabiliseren en kijken waar stagnerende spelers moeten gaan afvallen.
Wat dat betreft wordt volgend seizoen wel bepalend voor spelers als Boilesen, Van der Hoorn en Veltman. Allemaal jonge jongens die hele goede dingen hebben laten zien maar ook hele slechte dingen. Die gasten moeten echt progressie gaan tonen gezien hun leeftijd en ervaring, anders moet je verder zoeken, c.q. naar de jeugd kijken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 18:48 schreef Eide het volgende:[..] Ik weet niet of verandering de juiste term is. Wat ik al zei, in de jaren hiervoor had Ajax altijd wel een grote meneer in de ploeg of iemand die gedurende het seizoen duidelijk aantoonde de Eredivisie ontstegen te zijn. En dat zit er in deze selectie niet echt bij. Wel een flink aantal jongens die daarvoor de potentie hebben maar geen gasten die dat niveau op dit moment halen. De vraag voor aankomend seizoen is daarmee voor mij ook meer de vraag wie er echt progressie gaat boeken. Wie gaat aantonen dat hij/zij absoluut nog niet aan het maximum zit. En als (bijvoorbeeld) Klaassen, Kishna en /of El Ghazi die progressie gaan vertonen is het voor aankomend seizoen alleen een kwestie van de ploeg er omheen stabiliseren en kijken waar stagnerende spelers moeten gaan afvallen. Wat dat betreft wordt volgend seizoen wel bepalend voor spelers als Boilesen, Van der Hoorn en Veltman. Allemaal jonge jongens die hele goede dingen hebben laten zien maar ook hele slechte dingen. Die gasten moeten echt progressie gaan tonen gezien hun leeftijd en ervaring, anders moet je verder zoeken, c.q. naar de jeugd kijken. Schone en Klaassen benaderen de grote meneer....anders volgend seizoen wel.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Die grote meneer missen ze op de positie van CVM....voor de rest alles laten staan en laat ze maar komen uit de jeugd...en om niet te vergeten Milik een contract voorleggen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Van Rhijn nog niet zo lang geleden nog bijgetekend tot Juni 2018 Net als Cilissen dat pas gedaan heeft.
Ik acht de kans dat die twee vertrekken nihil.. |
|
|
|