BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Milik contract

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - maandag 02 maart 2015 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 19:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Die grote meneer missen ze op de positie van CVM....voor de rest alles laten staan en laat ze maar komen uit de jeugd...en om niet te vergeten Milik een contract voorleggen...
De positie boeit niet. Eriksen en Siem de Jong konden dat vanaf 8 en 10 bijvoorbeeld. Vertonghen deed dat vanaf 4. Waar het om gaat is dat Ajax weer spelers krijgt die dusdanig goed zijn dat ze zelfs als ze slecht spelen nog steeds bij de beteren van de Eredivisie horen. Die als ze hun normale niveau halen de ploeg een boost geven. Die meer kunnen dan alleen hun eigen taak adequaat uitvoeren.

Daar veranderd ervaring geen zak aan. Dat is kwaliteit en volwassenheid. De een kan dat met 18 al zoals Seedorf. Bij de ander duurt dat tot z'n 23e zoals bij Daley Blind. Als Ajax dat soort spelers maar heeft.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 20:19 schreef Eide het volgende:

[..]

De positie boeit niet. Eriksen en Siem de Jong konden dat vanaf 8 en 10 bijvoorbeeld. Vertonghen deed dat vanaf 4. Waar het om gaat is dat Ajax weer spelers krijgt die dusdanig goed zijn dat ze zelfs als ze slecht spelen nog steeds bij de beteren van de Eredivisie horen. Die als ze hun normale niveau halen de ploeg een boost geven. Die meer kunnen dan alleen hun eigen taak adequaat uitvoeren.

Daar veranderd ervaring geen zak aan. Dat is kwaliteit en volwassenheid. De een kan dat met 18 al zoals Seedorf. Bij de ander duurt dat tot z'n 23e zoals bij Daley Blind. Als Ajax dat soort spelers maar heeft.
Ja we zitten daar wel op 1 lijn.. Welke positie boeit helemaal niks, zo'n speler kan overal lopen in de vorm van inderdaad Vertonghen, Blind, Eriksen en nou ja aanvallend hebben we alleen de Jong een beetje gehad. Die spelers geven inderdaad zo'n boost en zelfvertrouwen, ook als het slecht gaat.

Omdat je weet dat je niet volledig top hoeft te zijn omdat je nog een speler in huis hebt die het verschil kan maken.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Van Rhijn nog niet zo lang geleden nog bijgetekend tot Juni 2018 Net als Cilissen dat pas gedaan heeft.

Ik acht de kans dat die twee vertrekken nihil..
Mm nou das dan een fijn teken.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 19:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Schone en Klaassen benaderen de grote meneer....anders volgend seizoen wel....
Schone kan je daar niet bij rekenen. Die is al wat ouder en zal 12e man zijn, El Ghazi of Kishna misschien. Je weet niet hoe dat gaat maar de talenten ontstijgen de eredivisie. Ik zie Schone als een fantastische speler maar zijn hoogst haalbare is denk ik Ajax.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 18:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik weet niet of verandering de juiste term is. Wat ik al zei, in de jaren hiervoor had Ajax altijd wel een grote meneer in de ploeg of iemand die gedurende het seizoen duidelijk aantoonde de Eredivisie ontstegen te zijn. En dat zit er in deze selectie niet echt bij. Wel een flink aantal jongens die daarvoor de potentie hebben maar geen gasten die dat niveau op dit moment halen.

De vraag voor aankomend seizoen is daarmee voor mij ook meer de vraag wie er echt progressie gaat boeken. Wie gaat aantonen dat hij/zij absoluut nog niet aan het maximum zit. En als (bijvoorbeeld) Klaassen, Kishna en /of El Ghazi die progressie gaan vertonen is het voor aankomend seizoen alleen een kwestie van de ploeg er omheen stabiliseren en kijken waar stagnerende spelers moeten gaan afvallen.

Wat dat betreft wordt volgend seizoen wel bepalend voor spelers als Boilesen, Van der Hoorn en Veltman. Allemaal jonge jongens die hele goede dingen hebben laten zien maar ook hele slechte dingen. Die gasten moeten echt progressie gaan tonen gezien hun leeftijd en ervaring, anders moet je verder zoeken, c.q. naar de jeugd kijken.
Jup dat klopt, dan het feit dat we ontzettend veel jeugd hebben lopen dat er snel aan komt. Ik denk echt dat we zo 4 spelers op elke positie hebben lopen..
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 07:19 schreef freakie het volgende:

[..]

Schone kan je daar niet bij rekenen. Die is al wat ouder en zal 12e man zijn, El Ghazi of Kishna misschien. Je weet niet hoe dat gaat maar de talenten ontstijgen de eredivisie. Ik zie Schone als een fantastische speler maar zijn hoogst haalbare is denk ik Ajax.
De beste zullen spelen, en als Schone bij de besten hoort, is ie gewoon weer basis hoor.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 10:35 schreef remco k het volgende:

[..]

De beste zullen spelen, en als Schone bij de besten hoort, is ie gewoon weer basis hoor.
Ja dat klopt precies, alleen ik denk niet dat als zoals nu Schone wat goeds doet en Kishna net zo goed speelt hij dan eerder Schone inzet. En dat is waarom ik zeg dat ik denk dat Schone niet een Blind of een Eriksen gaat worden. Ik heb het niet over de beste of de slechtste. Je ziet maar weer hoe gehaaid je bent op mij. Je leest niet eens de post waar ik op reageer.

We hadden het over de echte toppers, ja sorry, maar hoe goed Schone ook speelt het wordt geen echte topper meer. Ik ken geen speler die op zijn 27/28e nog is gaan groeien en daarna de overstap heeft gemaakt naar een goede club in het buitenland.
nora
 nora - dinsdag 03 maart 2015 - 12:41   quote  deeplink  
Een goede pinchitter
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:10 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja dat klopt precies, alleen ik denk niet dat als zoals nu Schone wat goeds doet en Kishna net zo goed speelt hij dan eerder Schone inzet. En dat is waarom ik zeg dat ik denk dat Schone niet een Blind of een Eriksen gaat worden. Ik heb het niet over de beste of de slechtste. Je ziet maar weer hoe gehaaid je bent op mij. Je leest niet eens de post waar ik op reageer.

We hadden het over de echte toppers, ja sorry, maar hoe goed Schone ook speelt het wordt geen echte topper meer. Ik ken geen speler die op zijn 27/28e nog is gaan groeien en daarna de overstap heeft gemaakt naar een goede club in het buitenland.
Schone is dit seizoen de topper van Ajax, of je het nu leuk vind of niet..
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, hij de DE topper die dit seizoen verafschuwd wordt omdat hij niet goed speelt.. Man ga een leven zoeken.. Ben echt klaar met je die eigenwijze rot smoel van je.. tering die hele Schone is dit seizoen niet eens omstreden en is dan de topper van ons?? Rot op jo..
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, hij de DE topper die dit seizoen verafschuwd wordt omdat hij niet goed speelt.. Man ga een leven zoeken.. Ben echt klaar met je die eigenwijze rot smoel van je.. tering die hele Schone is dit seizoen niet eens omstreden en is dan de topper van ons?? Rot op jo..
Wat is dit nou, opgefokt??

Je hebt het zelf constant over rendement en statistieken.. Op basis daarvan is hij een van de toppers en misschien wel de absolute topper van Ajax....

Je laatste zin begrijp ik trouwens niet helemaal, wat zeg je daar nu eigenlijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2015 door remco k --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 maart 2015 - 13:24   quote  deeplink  
Hey Remco en Freakie, jullie verschillen van mening en/of opvatting. Laat elkaar in elkaars waarde en stop dan met deze discussie. Jullie komen er samen niet uit op deze manier.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is dit nou, opgefokt??

Je hebt het zelf constant over rendement en statistieken.. Op basis daarvan is hij een van de toppers en misschien wel de absolute topper van Ajax....

Je laatste zin begrijp ik trouwens niet helemaal, wat zeg je daar nu eigenlijk..
Daarop gebasseert is Schone dat helemaal niet dit seizoen.. En dat zou jij toch moeten weten, maar hey je hebt gelijk jongen, je hebt altijd gelijk want Schone scoort elke wedstrijd en is elke wedstrijd enorm belangrijk geeft assist.. Nee wacht hij strooit met assists en goals..

Laat ik je gelijk geven, hij is geweldig.. Wauw die goals, assists en die fantastische goals die hij maakt dit seizoen staan me nog steeds bij..

NEE eindelijk heeft hij in 2 wedstrijden een aandeel.. Hij is bij lange na onomstreden, hij moet zelfs op de bank zitten omdat er andere beter zijn. Maar Remco, kerel, hou jij maar lekker vol dat Schone de ABSOLUTE TOPPER is want je hebt het nou eenmaal gezegd en zal dat ook nooit met welke reden ook bijstellen.
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:24 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hey Remco en Freakie, jullie verschillen van mening en/of opvatting. Laat elkaar in elkaars waarde en stop dan met deze discussie. Jullie komen er samen niet uit op deze manier.
Goh, dat heb ik vaak genoeg aangegeven..
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:25 schreef freakie het volgende:

[..]

Daarop gebasseert is Schone dat helemaal niet dit seizoen.. En dat zou jij toch moeten weten, maar hey je hebt gelijk jongen, je hebt altijd gelijk want Schone scoort elke wedstrijd en is elke wedstrijd enorm belangrijk geeft assist.. Nee wacht hij strooit met assists en goals..

Laat ik je gelijk geven, hij is geweldig.. Wauw die goals, assists en die fantastische goals die hij maakt dit seizoen staan me nog steeds bij..

NEE eindelijk heeft hij in 2 wedstrijden een aandeel.. Hij is bij lange na onomstreden, hij moet zelfs op de bank zitten omdat er andere beter zijn. Maar Remco, kerel, hou jij maar lekker vol dat Schone de ABSOLUTE TOPPER is want je hebt het nou eenmaal gezegd en zal dat ook nooit met welke reden ook bijstellen.
http://www.soccernews.nl/news/292331/Ajacied_sluit_jaar_af_als_meest_effectieve_speler_van_de_Eredivisie%5Bnewline

En ik heb al zo vaak gezegd dat Schone de perfecte twaalfde man zou moeten zijn.. En dat hij nu in de basis speelt omdat de rest niet goed genoeg presteerd heb ik ook zo vaak gezegd.

Maar op basis van cijfers zou hij simpelweg altijd moeten spelen, diezelfde cijfers die jij in andere discussies wel gebruikt..
Eide
 Eide - dinsdag 03 maart 2015 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:25 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou... in het goals+assist klassement is Schone, samen met El Ghazi, lijstaanvoerder van Ajax. Beide op 15. Ik voel geen enkele noodzaak Schone te verdedigen. Zijn spel is al weken dramatisch... maar zijn rendement kan je eenvoudigweg niet omheen en kritiek in die richting is simpelweg niet terecht.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:30 schreef remco k het volgende:

[..]

http://www.soccernews.nl/news/292331/Ajacied_sluit_jaar_af_als_meest_effectieve_speler_van_de_Eredivisie%5Bnewline

En ik heb al zo vaak gezegd dat Schone de perfecte twaalfde man zou moeten zijn.. En dat hij nu in de basis speelt omdat de rest niet goed genoeg presteerd heb ik ook zo vaak gezegd.

Maar op basis van cijfers zou hij simpelweg altijd moeten spelen, diezelfde cijfers die jij in andere discussies wel gebruikt..
Ja inderdaad, goh, maar wacht even jou iets wat jij zei. Het gaat om di moment, en op dit moment doet hij het niet goed dus is hij helemaal niet een topper.
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:55 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja inderdaad, goh, maar wacht even jou iets wat jij zei. Het gaat om di moment, en op dit moment doet hij het niet goed dus is hij helemaal niet een topper.
Op dit moment maakte hij de 2e tegen PSV..
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 maart 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Hé freakie, mag het een onsje minder? Jij hebt jouw mening en Remco heeft zijn mening. Niet persoonlijk worden!
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou... in het goals+assist klassement is Schone, samen met El Ghazi, lijstaanvoerder van Ajax. Beide op 15. Ik voel geen enkele noodzaak Schone te verdedigen. Zijn spel is al weken dramatisch... maar zijn rendement kan je eenvoudigweg niet omheen en kritiek in die richting is simpelweg niet terecht.
Nou dat kan kloppen maar dat Remco beweerd dat hij bij de Absolute top van Ajax hoort is gewoonweg belachelijk.. Sorry maar ik denk toch dat Schone daa te slecht voor gepresteerd heeft, ja ik ben van de cijfertjes maar als je het daar over gaat hebben heeft hij de laatste weken ook weinig gepresteerd.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hé freakie, mag het een onsje minder? Jij hebt jouw mening en Remco heeft zijn mening. Niet persoonlijk worden!
Ben al weer bij gekomen, kan er alleen niet tegen als er gezocht word en verdraaid..
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Op dit moment maakte hij de 2e tegen PSV..
Ja eindelijk, maar hey Remco he, even tussen ons, dat zei ik ook he;) Ga nou niet weer zo raar doen, op dit moment heeft hij in 8 weken tijd 2 wedstrijden weer op redelijk niveau gespeeld, als 12e man, invaller of wat dan ook. Dan nog maakt dat niet dat hij na 8 weken ruk spelen een absolute topper maakt.
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 maart 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 14:04 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja eindelijk, maar hey Remco he, even tussen ons, dat zei ik ook he;) Ga nou niet weer zo raar doen, op dit moment heeft hij in 8 weken tijd 2 wedstrijden weer op redelijk niveau gespeeld, als 12e man, invaller of wat dan ook. Dan nog maakt dat niet dat hij na 8 weken ruk spelen een absolute topper maakt.
Maar Schöne heeft zelf ook aangegeven, dat hij niet in vorm was en dat hij het daarom logisch vond om op de bank te moeten plaatsnemen. Ik vind dat grote klasse, dat hij in de spiegel durfde te kijken. Zijn rendement is echt hoog vergeleken bij andere spelers. Ik ben er heilig van overtuigd, dat Lasse ook komend seizoen van meerwaarde zal zijn voor Ajax, ook al omdat hij multifunctioneel is.
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 maart 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 14:01 schreef freakie het volgende:

[..]

Ben al weer bij gekomen, kan er alleen niet tegen als er gezocht word en verdraaid..
Is goed! Maar "zoeken" kwam van twee kanten.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 14:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Is goed! Maar "zoeken" kwam van twee kanten.
Klopt, dat klopt zeker.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 14:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar Schöne heeft zelf ook aangegeven, dat hij niet in vorm was en dat hij het daarom logisch vond om op de bank te moeten plaatsnemen. Ik vind dat grote klasse, dat hij in de spiegel durfde te kijken. Zijn rendement is echt hoog vergeleken bij andere spelers. Ik ben er heilig van overtuigd, dat Lasse ook komend seizoen van meerwaarde zal zijn voor Ajax, ook al omdat hij multifunctioneel is.
Ja dat staat buiten alles, hij is een meerwaarde en ben blij dat hij er bij zit. Er werd alleen net gesproken over een absolute topper en een absolute topper is het gewoon niet. Ik zei ook dat ik dat Schone ook niet meer zie worden. Hij zou niet zo snel afdalen en slechter worden maar hij wordt ook zeker niet veel beter meer. Dat is ook wat ik helemaal bovenaan zei.
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 maart 2015 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 14:17 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja dat staat buiten alles, hij is een meerwaarde en ben blij dat hij er bij zit. Er werd alleen net gesproken over een absolute topper en een absolute topper is het gewoon niet. Ik zei ook dat ik dat Schone ook niet meer zie worden. Hij zou niet zo snel afdalen en slechter worden maar hij wordt ook zeker niet veel beter meer. Dat is ook wat ik helemaal bovenaan zei.
Ik ben van mening, dat Lasse Schöne, zeker binnen de huidige selectie, wel degelijk een topper is. Zeker niet te vergelijken met Messi, Ronaldo, Robben et cetera, maar voor onze club is hij dat wel. Nogmaals hij heeft een enorm rendement (samen met El Ghazi), hij heeft een fabuleuze traptechniek, hij is (bijna) overal inzetbaar hij heeft een behoorlijk scorend vermogen... Me dunkt een topper voor Ajax!
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 14:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben van mening, dat Lasse Schöne, zeker binnen de huidige selectie, wel degelijk een topper is. Zeker niet te vergelijken met Messi, Ronaldo, Robben et cetera, maar voor onze club is hij dat wel. Nogmaals hij heeft een enorm rendement (samen met El Ghazi), hij heeft een fabuleuze traptechniek, hij is (bijna) overal inzetbaar hij heeft een behoorlijk scorend vermogen... Me dunkt een topper voor Ajax!
Ja kijk en daar kan je bij elke club wel een topper wegtrekken. De topper bij dordrecht etc. Bij een topper denk ik niet aan Schone maar aan een Blind of een Eriksen of een de Jong. Die hadden elke wedstrijd een enorm aandeel in de wedstrijd.

Natuurlijk is Schone op dit moment misschien wel een van de betere maar een topper? Sorry maar zo slecht wij de afgelopen tijd spelen heeft denk ik juist te maken met het gebrek aan een echte topper. Iemand waarvan je altijd weet dat hij/zij bijna geen fouten maakt en de wedstrijd voor je kan winnen.
Brandje
 Brandje - dinsdag 03 maart 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je wilt dat anderen JOUW MENING respecteren doe dan dan ook bij anderen en ventileer JOUW MENING niet als een absoluut feit.
Schone is belangrijk geweest en was dat zondag ook al was het een mazzelbal en de enige bal hij weer goed raakte. Maar op elke positie waar hij kan spelen hebben we betere spelers. El Ghazi is beter op rechts. Kishna is beter op links. Klaassen/Sinkgraven en Bazoer zijn beter als aanvallende middenvelder en Klaassen/Serero zijn beter als CVM.
Daarom begrijp ik eerlijk gezegd het bijtekenen van Schone zelf uit ook niet want hij moet zelf ook weten dat hij eerder minder dan meer gaat spelen als er geen blessures komen. Simpelweg omdat bij hem de rek eruit is itt de eerder genoemde namen. Wellicht vindt hij dat ook prima en tekende hij daarom bij. Kijk je bank moet ook sterk bezet zijn dus ik ben er wel blij maar nogmaals vanuit hemzelf begrijp ik het niet helemaal.
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 maart 2015 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 14:26 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja kijk en daar kan je bij elke club wel een topper wegtrekken. De topper bij dordrecht etc. Bij een topper denk ik niet aan Schone maar aan een Blind of een Eriksen of een de Jong. Die hadden elke wedstrijd een enorm aandeel in de wedstrijd.

Natuurlijk is Schone op dit moment misschien wel een van de betere maar een topper? Sorry maar zo slecht wij de afgelopen tijd spelen heeft denk ik juist te maken met het gebrek aan een echte topper. Iemand waarvan je altijd weet dat hij/zij bijna geen fouten maakt en de wedstrijd voor je kan winnen.
Ik denk toch echt, dat je -met alle respect- een topper van FC Dordrecht niet kunt vergelijken met een topper van Ajax. Ik vind dat jij en sommige anderen Lasse Schöne tekort doet. Maar goed, dat is mijn mening, jij hebt kennelijk een andere mening. En dat mag. Laten we er dus maar over ophouden, want we komen er toch niet uit.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 15:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk toch echt, dat je -met alle respect- een topper van FC Dordrecht niet kunt vergelijken met een topper van Ajax. Ik vind dat jij en sommige anderen Lasse Schöne tekort doet. Maar goed, dat is mijn mening, jij hebt kennelijk een andere mening. En dat mag. Laten we er dus maar over ophouden, want we komen er toch niet uit.
Nee natuurlijk s dat anders maar is Schone dan de topper van een goed Ajax? Ik denk dat hij dan juist iemand is die een van de constantere is maar niet iemand die Ajax nog beter maakt. Dat noem ik een topper, ik doe Schone niks te kort, ik heb Schone altijd verdedigd.

Maar als we zeggen dat Schone op dit moment de topper is bij Ajax dan is het wat anders dan een topper. Je kan op het moment de beste zijn van Ajax maar dan moet je kijken hoe slecht we nu spelen, zo moeilijk is het niet om de betere te zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 14:00 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou dat kan kloppen maar dat Remco beweerd dat hij bij de Absolute top van Ajax hoort is gewoonweg belachelijk.. Sorry maar ik denk toch dat Schone daa te slecht voor gepresteerd heeft, ja ik ben van de cijfertjes maar als je het daar over gaat hebben heeft hij de laatste weken ook weinig gepresteerd.
Ik zeg dat op basis van je eigen statistieken oorlog..
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 14:01 schreef freakie het volgende:

[..]

Stop daar dan ook mee..
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 14:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als je wilt dat anderen JOUW MENING respecteren doe dan dan ook bij anderen en ventileer JOUW MENING niet als een absoluut feit.
Schone is belangrijk geweest en was dat zondag ook al was het een mazzelbal en de enige bal hij weer goed raakte. Maar op elke positie waar hij kan spelen hebben we betere spelers. El Ghazi is beter op rechts. Kishna is beter op links. Klaassen/Sinkgraven en Bazoer zijn beter als aanvallende middenvelder en Klaassen/Serero zijn beter als CVM.
Daarom begrijp ik eerlijk gezegd het bijtekenen van Schone zelf uit ook niet want hij moet zelf ook weten dat hij eerder minder dan meer gaat spelen als er geen blessures komen. Simpelweg omdat bij hem de rek eruit is itt de eerder genoemde namen. Wellicht vindt hij dat ook prima en tekende hij daarom bij. Kijk je bank moet ook sterk bezet zijn dus ik ben er wel blij maar nogmaals vanuit hemzelf begrijp ik het niet helemaal.
Het hele Schone verhaal op dit moment was overladen met sarcasme. Natuurlijk doet hij het nu even niet goed, en dat hij de beste Ajacied van de eerste seizoenshelft was, is eigenlijk de schuld van het niet presteren van andere spelers. Schone is en blijft voor mij de perfecte 12e man.

Je eerste zin zou je ook prima op jezelf kunnen reflecteren trouwens. En dat geld voor de meesten hier..

We hebben allemaal onze eigen mening en zien dat als onze waarheid. Er zijn er hier uberhaubt ook maar weinig die bijdraaien in hun mening na een discussie. De een is er alleen wat feller op dan de ander.
Maar ik respecteer een ieder zijn mening, laat dat duidelijk zijn.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 16:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Stop daar dan ook mee..
Oo man kijk dat is een reden waarom ik met jou gewoon niet meer moet discusseren.. Pietje zei het prima, we doen het beide.. Ach vind het wel best nou
Eide
 Eide - dinsdag 03 maart 2015 - 16:36   quote  deeplink  
Ik vind Schone geen topper, althans, niet in de zin van zijn kwaliteiten als voetballers. Of hij een topper is qua mentaliteit en invloed op de groep is als buitenstaander moeilijk te zeggen, maar mijn gevoel zegt dat hij op die vlakken wel heel belangrijk is voor deze groep. Daarnaast is Schone op dit moment op het toppen van zijn kunnen, en is hij goed opm veel posities maar nergens excellerend. Dus een topper vind ik hem niet.

Ik vind het wel een buitengewoon nuttige speler waar je als ploeg ontzettend blij mee moet zijn. Hij kan (bijna) alles, doet ook alles zonder te morren en heeft het professionalisme om heel kritisch over zichzelf te zijn en bankbeurten te accepteren. Schone heeft een neusje voor het maken van belangrijke doelpunten en is sinds zijn komst aanhoudend belangrijk.

Ik ben van mening dat men nogal neerbuigend over Schone doet en hem zo nu en dan behoorlijk tekort doet. Tegelijkertijd is hij natuurlijk zelf bepaald niet in vorm en ook niet in staat gebleken Ajax op sleeptouw te nemen. Dat is misschien ook teveel gevraagd voor iemand die met 27/28 (dus op het hoogtepunt van zijn kunnen) een goede speler van Ajax is... maar dus geen excellerende speler is.

Schone. Nuttig, belangrijk, professioneel. Ik denk dat elke coach wel een of twee van dit soort spelers in de selectie wil hebben.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 16:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg dat op basis van je eigen statistieken oorlog..
Op basis daarvan heeft hij de laatste 8 weken 1 week goed gepresteerd en dat is de laatste wedstrijd en die wedstrijd daarvoor.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 16:36 schreef Eide het volgende:
Ik vind Schone geen topper, althans, niet in de zin van zijn kwaliteiten als voetballers. Of hij een topper is qua mentaliteit en invloed op de groep is als buitenstaander moeilijk te zeggen, maar mijn gevoel zegt dat hij op die vlakken wel heel belangrijk is voor deze groep. Daarnaast is Schone op dit moment op het toppen van zijn kunnen, en is hij goed opm veel posities maar nergens excellerend. Dus een topper vind ik hem niet.

Ik vind het wel een buitengewoon nuttige speler waar je als ploeg ontzettend blij mee moet zijn. Hij kan (bijna) alles, doet ook alles zonder te morren en heeft het professionalisme om heel kritisch over zichzelf te zijn en bankbeurten te accepteren. Schone heeft een neusje voor het maken van belangrijke doelpunten en is sinds zijn komst aanhoudend belangrijk.

Ik ben van mening dat men nogal neerbuigend over Schone doet en hem zo nu en dan behoorlijk tekort doet. Tegelijkertijd is hij natuurlijk zelf bepaald niet in vorm en ook niet in staat gebleken Ajax op sleeptouw te nemen. Dat is misschien ook teveel gevraagd voor iemand die met 27/28 (dus op het hoogtepunt van zijn kunnen) een goede speler van Ajax is... maar dus geen excellerende speler is.

Schone. Nuttig, belangrijk, professioneel. Ik denk dat elke coach wel een of twee van dit soort spelers in de selectie wil hebben.
Wat ben ik blij dat jij er bent.. Dat over leeftijd en niet meer beter worden heb ik ook gezegd, puur hetgeen dat Schone nuttig is en belangrijk kan zijn maakt een speler geen topper. Hij gaat dat ook niet meer worden dan nuttig en goed. Een topper wordt hij niet in de zin van een speler die Ajax op sleeptouw neemt.
nora
 nora - dinsdag 03 maart 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Tering wat een discussie Schone is geen topper al kom je met honderd papiertjes je oordeelt wat een speler kan en niet kan en steekt hij boven de meeste uit qua voetballer nee dus, hij is techn/redelijk indien het tempo laag ligt hij is traag voor Ajax begrippen in de combinatie goed en fysiek geen top, hij heeft een goede vrije trap maar daarin tegen weer een slechte hoekschop en dat allemaal bij elkaar bepaalt of Schone een topper is en dat is hij in mijn ogen niet, alleen een goede teamspeler voor Ajax met een extra talent qua traptechniek.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 03 maart 2015 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Zijn rendement houd hem ondanks zijn mindere spel in de basis.
Niet leuk om naar te kijken maar toch effectief. Tja Schöne we kunnen niet met hem
en ook niet zonder hem. Ben geen fan van hem maar kan niks anders zeggen
dan dat hij nuttig en een voorbeeldig prof is.
De ideale 12de man voor volgend seizoen
nora
 nora - dinsdag 03 maart 2015 - 17:15   quote  deeplink  
Klopt je wordt geen kampioen met 11 man per seizoen dus is hij een prima speler voor Ajax.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 maart 2015 - 23:09   quote  deeplink  
Hahaha Remco is gewoon een toffe gozer.....degene die zich daar over openwinden zijn gewoon bang of te voelen zich te minder.

Remco is wel aan te pakken hoor, Je moet alleen weten hoe je hem aanpakt...hehehehe ik lach me rot
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 maart 2015 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 23:09 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hahaha Remco is gewoon een toffe gozer.....degene die zich daar over openwinden zijn gewoon bang of te voelen zich te minder.

Remco is wel aan te pakken hoor, Je moet alleen weten hoe je hem aanpakt...hehehehe ik lach me rot
Remco is een bloedzuiger haha! Misschien kan hij de politiek in?
Hoe dan ook hij laat je wel nadenken met zijn posts en dat is precies wat hij wil.
Houd het forum wel levendig! :-)
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 07:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Remco is een bloedzuiger haha! Misschien kan hij de politiek in?
Hoe dan ook hij laat je wel nadenken met zijn posts en dat is precies wat hij wil.
Houd het forum wel levendig! :-)
Ik lach me rot in ieder geval.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 06 maart 2015 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik lach me rot in ieder geval.
Waarom en waardoor en door wie ????
remco k
 remco k - zaterdag 07 maart 2015 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 22:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom en waardoor en door wie ????
Altijd al en meestal simpelweg om de reacties. Mensen laten zich heel makkelijk op de kast jagen. Dat blijft leuk.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 maart 2015 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 00:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Altijd al en meestal simpelweg om de reacties. Mensen laten zich heel makkelijk op de kast jagen. Dat blijft leuk.
Dat heb ik dus niet....en zeker niet bij jou
remco k
 remco k - zaterdag 07 maart 2015 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 00:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat heb ik dus niet....en zeker niet bij jou
We proberen het ook niet meer bij elkaar. En jij weet hierbij erin zit en andersom. Dat is prima zo toch.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 maart 2015 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 00:36 schreef remco k het volgende:

[..]

We proberen het ook niet meer bij elkaar. En jij weet hierbij erin zit en andersom. Dat is prima zo toch.
Rare zin maar ik snap wat je bedoeld
remco k
 remco k - zaterdag 07 maart 2015 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 00:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Rare zin maar ik snap wat je bedoeld
Weekendje weg. Teveel drank. En dan ff het forum checken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Milik contract

0.0091400