|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Nou, laat Vilhena die bal er dan maar in schoppen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Kansen zeggen me niks doelpunten wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Tonny er in dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door PieterBos -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zal wel weer op een fiasco uitlopen ... Die homo's heten niet voor niks lucky 020 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat Boëtius op zijn hak kopt? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik hoop toch dat Clasie gewoon blijft aankomend jaar,want wat Hugo Boos op de Radio vertelde vandaag, dat als hij weg gaat dat dan Fred Rutten misschien niet bij gaat tekenen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Boetius had de 0-1 op de slof en Kazim loopt in de weg. WTF ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 14:18 schreef de bluffer het volgende:Ik hoop toch dat Clasie gewoon blijft aankomend jaar,want wat Hugo Boos op de Radio vertelde vandaag, dat als hij weg gaat dat dan Fred Rutten misschien niet bij gaat tekenen Daar geloof ik geen reet van.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
KUTZOOI ...................... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
0-0. Dat voelt dus als een nederlaag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
waarom geen Te Vrede erbij, zoveel kopkansen. angsthaas |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Stand: Sparta-Jong 020 6-0 |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
De homo's hebben wel heel veel engeltjes ingehuurd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eensert, weer ver de bovenliggende partij, weer niks.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jammer maar ach ach wat een kansen,maar hield aan het einde mijn hart vast |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das Fred ten voeten uit.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Beide een puntje waar we niets aan hebben. Jullie waren voor de 2e keer dit seizoen beter maar eigenlijk was het gewoon een hele slechte Klassieker.
Dank voor de rivaliteit en succes. |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
Man,man,man wat een lucky ajax weer zeg |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja en jij moet hier niet zitten janken, wie plukt hier weer de vruchten van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tyfus volk. Fik maar af dat stadion |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: 8 kansen, geen doelpunten. Deze wedstrijd vertelt het verhaal van dit seizoen, wel redelijk voetballen, maar niemand die makkelijk scoort. Dat is wel de crux van het voetbal, scoren. Als je zoveel kansen nodig hebt om tot een doelpunt te komen, dan hoef je je niet meer te verschuilen achter het noodlot. Dan beheers je gewoon het doorslaggevende aspect van voetbal niet. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dus Martin we moeten toch een nieuwe spits hebben |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet de schuld geven aan Fred, feyenoord stond goed maar dat is echt Feyenoord ? Fans het heeft altijd wel iemand gedaan . Nogmaals dat beetje mazzel heb je niet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Volgens de Engelse commentatoren Feyenoord veruit de beste, hebben het laten liggen voor het doel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 14:23 schreef Els het volgende:[..] 8 kansen, geen doelpunten. Deze wedstrijd vertelt het verhaal van dit seizoen, wel redelijk voetballen, maar niemand die makkelijk scoort. Dat is wel de crux van het voetbal, scoren. Als je zoveel kansen nodig hebt om tot een doelpunt te komen, dan hoef je je niet meer te verschuilen achter het noodlot. Dan beheers je gewoon het doorslaggevende aspect van voetbal niet. Oké, neem een koekje. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: De echte vruchten waren als jullie gewonnen hadden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Clasie staat bijna te huilen. Tekent zijn mentaliteit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 14:23 schreef Els het volgende:[..] 8 kansen, geen doelpunten. Deze wedstrijd vertelt het verhaal van dit seizoen, wel redelijk voetballen, maar niemand die makkelijk scoort. Dat is wel de crux van het voetbal, scoren. Als je zoveel kansen nodig hebt om tot een doelpunt te komen, dan hoef je je niet meer te verschuilen achter het noodlot. Dan beheers je gewoon het doorslaggevende aspect van voetbal niet. Eens. te veel van t zelfde. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Tweede plaats wordt nu ook wel moeilijk denk ik |
|
|
|