|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hallo George, Volgens mij houd jij van een goede whiskey en haggis! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Ik hoop nou eens dat we ze echt kenne pakke! En dan ook eens goed met een nulletje of 5, en Vermeer er dan ook nog effe eentje in peert om het bloeden te bevorderen! Hahahaha! |
|
|
|
|
GeorgeMcCluskey
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan iemand deze vent misschien gelijk verwijderen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel eens met Derksen hoor, ik mag toch hopen dat Wilkshire gewoon weer rechtsback staat. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Van Geel heeft toch nog zijn gewenste spits binnen de transferwindow weten te strikken. De 37-jarige David Connoly moet Feyenoord het juiste zetje in de rug geven. Hij tekent een contract voor negentig minuten. Op 25 januari zal het contract van de ervaren goalgetter ingaan en weer aflopen. "We vonden het tijd om een speler binnen de lijnen te brengen waar geen aRENa-vloek op rust. Geen ontzag, geen vrienden met de tegenstander. Alleen winst telt", aldus de 'td' van de volksclub. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nijhuis dus. Zonnebank homo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pffff butscheids... maar ja, we hebben niet één echt goede scheids.... |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Gaat hij wraak nemen? Afgelopen zondag van zijn cluppie gewonnen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Als die zo gaat denken dan is de haat naar ajax groter dan naar onze club. Nijhuis is in elk geval niet de slechtste scheidsrechter en echt goed zijn ze geen van allen. Behalve Kuipers dan, maar die laat dat vooral zien op europees niveau en op een wk. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Team kuipers staat er bij mij na pisvee uit heel slecht op. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Bas was een keer bij ons op de club een presentatie geven. En daar heeft hij toegegeven dat hij een Feyenoord supporter is. Dus Bas zal het wel niet worden. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 - 15:03 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Bas was een keer bij ons op de club een presentatie geven. En daar heeft hij toegegeven dat hij een Feyenoord supporter is. Dus Bas zal het wel niet worden. Bas Nijhuis is al toegewezen, dus hij gaat de wedstrijd sowieso fluiten. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Daarom zei ik ook dat hij dat vooral europees en op het wk heeft laten zien. Daar vind ik hem steeds goed fluiten. In de eredivisie neemt hij het niveau aan van zijn nederlandse collega's. Met psv-uit als voorbeeld daarvan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
De media is TE positief over Feyenoord richting zondag..dat vind ik helemaal niks eigenlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Dat zijn we inderdaad niet gewend, maar is het ook weer niet zo dat we nou juist dat stukje uitstraling, lef of arrogantie missen wat nodig is om je in de top te spelen en handhaven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hebben we wel, bij de verkeerde mensen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 - 18:18 schreef sportverteller het volgende:[..] Dat zijn we inderdaad niet gewend, maar is het ook weer niet zo dat we nou juist dat stukje uitstraling, lef of arrogantie missen wat nodig is om je in de top te spelen en handhaven? Het team is zelfverzekerd en dat is natuurlijk goed,het gaat er meer om ALS je daar op je bek gaat dat iedereen roept..zie je wel?...ze winnen daar wel ff blablabla. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Lees van Hanegem,in het AD........, |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hanegem kijkt er naar uit maar heeft er tegelijkertijd nog een beetje raar gevoel bij. Ik kan hem daar goed in volgen, maar het word gewoon 0-5 dus! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kut tijd. ik hoop dat mijn voetbal afgelast zal worden. anders mis ik minimaal de eerste helft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mijn schoonouders denken dan langs te kunnen komen.
Denken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon even de slaafse underdog spelen , en zeggen bibberbibber bibber oooooo de ArenA oooo Noilessen en dan tsjakkaa dag meneer de Boer 0-3 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mijn schoonvader weer te logeren: 9 vd 10 keer verlies Feyenoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vindt ie mij meer geschikt voor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat is het toch met die schoonouders, geen opvoeding gehad? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De mijne komen uit 020... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ga ook naar m,n schoonouders,van 10.00 tot 12.00 en dan iedereen inpakken en wegwezen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Als ze maar lief is:) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ze hebben mij allemaal een te grote muil. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ze is er wel 1 van ons nu. Net als mij dochters. Dus. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geweldig toch? mijn dochters ook.Mijn vrouw boeit het niet zo zegt ze maar loopt al pisvee af te zeiken,en weet alle standen en uitslagen haha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Of ben jij zo klein geschapen misschien? |
|
|
|