|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Precies bluffert. Jij weet het : 1 pot nat |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: maar jij niet het is geen bluffert Maar de Bluffer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Heeft weer een half uurtje internet gekregen :') |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Haha ja, daar misten we Immers (not). Met 1% meer geluk hadden we die wedstrijd gewonnen, speelde we gewoon prima alleen maakte we de kansen niet af. En laat dat nou net iets zijn wat Immers ook zelden doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Pak die tomson maar eens goed aan, meneer Bluffer. Uitermate vervelend Forumlid. Komt vast ook niet uit het schone Zaanse land. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2015 - 22:51 schreef MMM het volgende:[..] Haha ja, daar misten we Immers (not). Met 1% meer geluk hadden we die wedstrijd gewonnen, speelde we gewoon prima alleen maakte we de kansen niet af. En laat dat nou net iets zijn wat Immers ook zelden doet. FR-Henk doelt erop dat Immers die vrije trap vanuit de muur had weg gekopt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2015 - 22:51 schreef MMM het volgende:[..] Haha ja, daar misten we Immers (not). Met 1% meer geluk hadden we die wedstrijd gewonnen, speelde we gewoon prima alleen maakte we de kansen niet af. En laat dat nou net iets zijn wat Immers ook zelden doet. Ja MMM, had Lex zomaar die ene procent kunnen zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En vandaar af rechtstreeks gekopt in het doel van 020, dus niet 0-1, maar 1-0. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Welnee Henk, dat weet jij net zo goed! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee, juist omdat Lex niet mee deed had Feyenoord de tegenstander ( 020 ) 90 minuten in de tang. Alleen jammer dat we verloren , maar de beste wedstrijd tegen die homo's sinds jaar en dag ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat zou het toch lachen zijn als invaller Jari de winnende maakt ... dan worden ze hondsdol in 020 !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 21:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee, juist omdat Lex niet mee deed had Feyenoord de tegenstander ( 020 ) 90 minuten in de tang. Alleen jammer dat we verloren , maar de beste wedstrijd tegen die homo's sinds jaar en dag ... kijk , jij ziet t wel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 21:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee, juist omdat Lex niet mee deed had Feyenoord de tegenstander ( 020 ) 90 minuten in de tang. Alleen jammer dat we verloren , maar de beste wedstrijd tegen die homo's sinds jaar en dag ... En toch verloren. Immers keert terug en we winnen vervolgens een reeks wedstrijden op rij. Dat Lex er niks van kan is natuurlijk slap gelul. Dat Lex niet de kapitein is weet ook iedereen.
Compleet afserveren gaat mij te ver. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voetballend kan hij er ook niks van. Een nummer 10 moet voetballend vermogen hebben, met passes strooien, heerlijke steekpasses waardoor je een aanvaller vrij voor de keeper zet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 januari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 22:52 schreef MMM het volgende:Voetballend kan hij er ook niks van. Een nummer 10 moet voetballend vermogen hebben, met passes strooien, heerlijke steekpasses waardoor je een aanvaller vrij voor de keeper zet. je aanspeelpunt vanaf alle kanten. dus als daar n mindere voetballer staat dan kun je het wel schudden behoudens n incident. is een van de belangrijkste posities. een of zelfs twee mindere bezette posities kan in de top, maar niet op bv 10 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lex tikt met meer moeite aan het huidige vereiste niveau aan. Zelden zal hij een dragende kracht kunnen zijn. Het huidige spelconcept vraagt andere kwaliteiten die Lex niet voldoende heeft, z'n harde werken, ontregelen, bal afspakken, compenseert e.e.a. redelijk.
Zo zie ik het. |
|
|
|
|
luukbarrie
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 23:05 schreef FR-Henk het volgende:Lex tikt met meer moeite aan het huidige vereiste niveau aan. Zelden zal hij een dragende kracht kunnen zijn. Het huidige spelconcept vraagt andere kwaliteiten die Lex niet voldoende heeft, z'n harde werken, ontregelen, bal afspakken, compenseert e.e.a. redelijk. Zo zie ik het. Ben het helemaal met je eens! Het is niet zo dat hij niks kan, maar hij komt net te kort voor de Nederlandse top |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 22:39 schreef FR-Henk het volgende:[..] En toch verloren. Immers keert terug en we winnen vervolgens een reeks wedstrijden op rij. Dat Lex er niks van kan is natuurlijk slap gelul. Dat Lex niet de kapitein is weet ook iedereen. Compleet afserveren gaat mij te ver. Dat is het verschil tussen U en andere supporters ! Wij willen vooruit met Feyenoord en jij vind het wel oke ... |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Brand a... supportershome, toeval hoop ik dan maar? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Wat denkie nou zelluf?? Haha! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Wil ik niet aan denken. |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Lucky Ajakkes is niet echt overtuigd van eigen kunnen, de achterban is zeer voorzichtig met uitspraken en er zijn zelfs 020-supporters die onder de indruk zijn van ons! En terecht. Het "mag" wel weer eens een keer. Ik zeg 1-2!. En met een beetje fantasie: 1-0 Milik, 1-1 Immers, onterechte penalty (altijd namelijk), inzet Schöne wordt gekeerd door de hele wedstrijd uitgefloten Vermeer. Dezelfde Vermeer trapt zeer ver uit in de 93e minuut en Karim schiet verwoestend de 1-2 binnen. Iedereen stil en wij janken van geluk. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 09:14 schreef FANdré het volgende:Lucky Ajakkes is niet echt overtuigd van eigen kunnen, de achterban is zeer voorzichtig met uitspraken en er zijn zelfs 020-supporters die onder de indruk zijn van ons! En terecht. Het "mag" wel weer eens een keer. Ik zeg 1-2!. En met een beetje fantasie: 1-0 Milik, 1-1 Immers, onterechte penalty (altijd namelijk), inzet Schöne wordt gekeerd door de hele wedstrijd uitgefloten Vermeer. Dezelfde Vermeer trapt zeer ver uit in de 93e minuut en Karim schiet verwoestend de 1-2 binnen. Iedereen stil en wij janken van geluk. Kan niet mooier! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat hoop ik niet als het zo'n Zeeuw-wannabee is |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
AFCA = Alweer Fikt Clubhuis Af |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
hopelijk is er het niet zo´n idioot die denkt een F-hart te hebben... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hier word je niet wijzer van, gevolgen zullen vele malen schadelijker en bovendien volledig sociaal gestoord. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Het is koud het is guur gooi wat joden op het vuur. Ik zie allemaal weer beschuldigingen richting Feyenoord op het internet. Tja je zult er een loopneus van krijgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 10:26 schreef VVout het volgende:[..] Hier word je niet wijzer van, gevolgen zullen vele malen schadelijker en bovendien volledig sociaal gestoord. Hier word je niet wijzer van? Man ik heb nog nooit zo'n vermakelijke vrijdag gehad😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 10:26 schreef VVout het volgende:[..] Hier word je niet wijzer van, gevolgen zullen vele malen schadelijker en bovendien volledig sociaal gestoord. +1, als het zo is. |
|
|
|
|
GeorgeMcCluskey
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat is dan weer wel voetbalhumor. mits goed uitgevoerd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou en of, het is wachten op een wraakactie van zo'n hersenloze neus en de maatregelen die dan weer volgen -.-
Ik heb in eerste instantie ook in een deuk gelegen maar zoiets zeg je eens in de kroeg met een goed glas bier, het werkelijk uitvoeren is een ander verhaal.
Ik zal het verder maar niet te serieus nemen natuurlijk en het verder met een vleugje humor en een pietsie genoegdoening nemen :) |
|
|
|
|
ajaxkampioen2015
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
laatste minuut 2-2 Feyenoord pingel. Vermeer scoort 2-3 |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
hersenloze gek als iemand van ons dat vuur heeft aangestoken die had van mij zelf mee mogen verbranden dan... de wedstrijd zelf dan... me hart zegt 1-3 me hoofd 3-1 :p dus ik steek maar ff een paar stickies op om dat te onderdrukken :p |
|
|
|
|
GeorgeMcCluskey
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog maar 45 uur dan is het zover. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat zou wel ultiem zijn! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Spanning is het mooiste. Maar toch wil ik ook weleens zien hoe het is: 0-3 en dat je de laatste minuten de spelers kan horen praten in die lege sporthal. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik las dat de Feyenoorders gister hebben geprobeerd Frank de Boer te waarschuwen voor die brand, maar hij nam niet op. |
|
|
|