ATVijf en Televaag stoken het vuurtje verder op: Ze menen te weten hoe het verhaal in elkaar steekt. Ze zitten alleen maar te raden en halen er nu zelfs archiefmateriaal bij. Zo kunnen we terug naar vlak na de kruisiging... We weten allemaal waar het verraad zat.
Op zaterdag 24 januari 2015 - 15:11 schreef piet de paler het volgende: Mag die Kishna echt zo een engerdje nu van alles roepen dat is toch aanzetten tot?
Op zaterdag 24 januari 2015 - 15:02 schreef Barabas het volgende: ATVijf en Televaag stoken het vuurtje verder op: Ze menen te weten hoe het verhaal in elkaar steekt. Ze zitten alleen maar te raden en halen er nu zelfs archiefmateriaal bij. Zo kunnen we terug naar vlak na de kruisiging... We weten allemaal waar het verraad zat.
Nee, hoor, dit is geen kwestie van een vuurtje opstoken. De Telegraaf en AT5 worden gevoed door de Amsterdamse recherche. Een zeer goede vriend van mij, hoofdrechercheur bij de Amsterdamse politie, wist me gisterenavond al telefonisch te vertellen, dat er sprake was van brandstichting (deur ingetrapt, meerdere brandhaarden). Vanmiddag vertelde hij mij, dat er vrij duidelijke beelden van de bewakingscamera's zijn, alsmede dat er DNA-sporen van de daders zijn, die veiliggesteld zijn. Het zal niet lang duren voordat die ratten zijn opgepakt. En prima dat er een (nieuwe) wet van toepassing is, waarin hooligans en ander tuig verplicht worden om de schade terug te betalen uit zijn of haar uitkering of salaris. Bij minderjarigheid mogen de ouders dit ophoesten. Prima toch?
Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:09 schreef Stylzz het volgende: Was ook zo En morgen zijn we t weer. Zoals elke keer met al die grootspraak. Laat je voeten spreken.
Was niet zo..ik ben tot ver na de wedstrijd gebleven om de spelers te bedanken..
Nee, hoor, dit is geen kwestie van een vuurtje opstoken. De Telegraaf en AT5 worden gevoed door de Amsterdamse recherche. Een zeer goede vriend van mij, hoofdrechercheur bij de Amsterdamse politie, wist me gisterenavond al telefonisch te vertellen, dat er sprake was van brandstichting (deur ingetrapt, meerdere brandhaarden). Vanmiddag vertelde hij mij, dat er vrij duidelijke beelden van de bewakingscamera's zijn, alsmede dat er DNA-sporen van de daders zijn, die veiliggesteld zijn. Het zal niet lang duren voordat die ratten zijn opgepakt. En prima dat er een (nieuwe) wet van toepassing is, waarin hooligans en ander tuig verplicht worden om de schade terug te betalen uit zijn of haar uitkering of salaris. Bij minderjarigheid mogen de ouders dit ophoesten. Prima toch?
Mooi, dat ie Hagenezen dan snel mogen gaan betalen ...
Op zaterdag 24 januari 2015 - 18:48 schreef RenatoBos het volgende: Mijn baas belt me net op dat zijn dochter ziek is en of ik dan mee wil. Neuh doe maar niet..
Op zaterdag 24 januari 2015 - 20:23 schreef GeorgeMcCluskey het volgende: Er waren allerlei relikwieën van (overleden) supporters verbrand las ik, onder meer de enige hersencel van Picornie en 2 tenen van Hassie van Wijk
Ah de begintijd van alle repressie en criminalisering van de vvoetbalsupporters...Geweldige tijd, toen haalde niemand het nog in z'n hoofd om de kids mee te nemen naar het stadion. De laatste jaren leek het wel beter te gaan tot het spandoek over Rooie Marck en de bekerfinale. We kunnen gerust stellen dat we met z'n allen weer terug bij af zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2015 door tomson --
Begin van veel hersenloze acties zal je bedoelen, iemand een mep verkopen tot daar aan toe maar bepaalde opwellingen ontsproten uit een spelletje zijn gewoon te maf voor woorden.
Je komt uit Rotterdam... puntverlies Ajax gunstig voor jullie.. hoor ik Willems nu eigenlijk zeggen dat zijn sympathie eigenlijk Feyenoord betreft ? Clubliefde hahaha !
Er spelen daar lokaal heel wat verschillende belangen wat dat honk betreft. Kakkies zouden een ideale zondebok zijn en er zijn er altijd wel een paar dom genoeg om het te gasn lopen claimen ook... Vandaar dat het NOS journaal op de radio melding maakte van dat spandoek... hmmm s effe denken hoor ?
Ik hoop ECHT dat het anders loop en dat we de polonaise kunnen lopen . Maar elk jaar weer heb ik er een hard hoofd in. Ik hoop echt dat er eens spelers gaan opstaan die SCHIJTEN op die Amsterdamse arrogantie ...
Plaats een reactie:
Je naam (of nickname) (verplicht)
Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)