|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Dat gevoel heb ik ook. Wordt er zenuwachtig van! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Vandaag gaat het gebeuren! Come on Feijenoord! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ben ik mee eens, en gewoon mee helpen de brandschade op te ruimen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik ben er helemaal klaar voor Gr. KENNER |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als ze da maar wetuh ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te veel hosanna, is meestal domper. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb net als goed supporter op de 020 site ze een goede wedstrijd gewenst. Zo moet het ook denkt ik. Ben een grote feyenoord fan maar kan wel relativeren. Hup Feyenoord |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kom op feyenoord!! Niet meer babbelen en gaan voor de 3 punten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben ik blij mee vindt het een goede spelert |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Wordt m weer niet. Let maar op....... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Er staan er weer teveel mindere in: Nelom, Wilkshire, Immers en Kazim
Maar eens zien hoe het afloopt ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Toornstra, Kazim en Boëtius.
Opstelling Ajaks: Cillessen; Van Rhijn, Van der Hoorn, Moisander, Boilesen; Bazoer, Serero, Andersen; Schöne, Milik en Kishna.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wordt nu al bijna niet goed van de spanning... |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
Gewoon je toto op ajax, als fey dan verliest ben je alsnog niet te genieten maar heb je wel wat geld verdiend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb maar twee uurtjes kunnen slapen, er gaat maar 1 ding door mijn kop.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 11:54 schreef kakkie21 het volgende:Gewoon je toto op ajax, als fey dan verliest ben je alsnog niet te genieten maar heb je wel wat geld verdiend Dat je dat kan.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Centrale duo achterin is kwetsbaar bij die neuzen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 11:54 schreef kakkie21 het volgende:Gewoon je toto op ajax, als fey dan verliest ben je alsnog niet te genieten maar heb je wel wat geld verdiend Je bent niet goed. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alles geïnstalleerd beamer computerverbinding gemaakt, hapjes neergezet komt een Amsterdammer bij wn een Fries. ik heb er alles aangedaan nu jullie mannen van DE CLuB laat de ArenA vlammen ( geen kwinkslag) alleen ik ben bang dat Kazim rood gaat krijgen weet niet waarom maar dat denk ik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 11:54 schreef kakkie21 het volgende:Gewoon je toto op ajax, als fey dan verliest ben je alsnog niet te genieten maar heb je wel wat geld verdiend Geld zetten op snavels?nope... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 11:56 schreef piet de paler het volgende:Alles geïnstalleerd beamer computerverbinding gemaakt, hapjes neergezet komt een Amsterdammer bij wn een Fries. ik heb er alles aangedaan nu jullie mannen van DE CLuB laat de ArenA vlammen ( geen kwinkslag) alleen ik ben bang dat Kazim rood gaat krijgen weet niet waarom maar dat denk ik. Konijn gegeten Piet..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 11:56 schreef piet de paler het volgende:Alles geïnstalleerd beamer computerverbinding gemaakt, hapjes neergezet komt een Amsterdammer bij wn een Fries. ik heb er alles aangedaan nu jullie mannen van DE CLuB laat de ArenA vlammen ( geen kwinkslag) alleen ik ben bang dat Kazim rood gaat krijgen weet niet waarom maar dat denk ik. Ik denk Moisander rood,door toedoen van Colin:) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee maar dat kan nog ik kan bij een achterstand of gelijkspel naar de overkant rennen in de rust om het effe te halen bij ons dorps restaurant |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verdomme Piet, nou krijg ik helemaal de zenuwen.. |
|
|
|