BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 25 januari 2014, 12:30): 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 15:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

misschien om dat feyenoord deed wat ajax niet deed. namelijk er alles voor gegeven.
dit is geen gebrek aan kwaliteit maar aan inzet
Ik heb mijn uiterste best gedaan, maar kwaliteit? Die heb ik helaas voor de zoveelste keer niet kunnen ontdekken. Kwaliteit is dat je met gemak onder de overigens bewonderenswaardige inzet van de kakkies uit voetbalt. Kwaliteit is een voetballer die ongrijpbaar is voor de havenslaven. Kwaliteit is uitvoering geven aan een spelsysteem dat gericht is op het maken van meer doelpunten dan de tegenstander i.p.v. als een stel schoothondjes invulling geven aan de 'zekerheid voor alles' strategie van meneer de Boer. Kwaliteit is dat als het niet loopt, je niet hoeft terug te vallen op flapdrollen als Zimling, Sjokkie en in zekere zin ook Viergever, maar dat er spelers warm kunnen gaan lopen waarbij bij het zien van de stront al dun langs de benen van de tegenstander loopt.
Pietje
 Pietje - zondag 25 januari 2015 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vooral de manier waarop Pietje.....achterbaks
Zeker weten, Peet!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
mijn laatste opmerking over inzet, dat heeft waarschijnlijk ook te maken met de beslissing om klaassen op de tribune te zetten.

boer zei dat hij zaterdag zal beslissen of hij speelt of niet.
de boer had het over dat een belangrijke periode aankomt.

blijkbaar vind de boer dus dat Feyenoord thuis niet belangrijk is.
wat kan belangrijker zijn dan deze wedstrijd?
Boeilessen was ook nog lang niet klaar voor deze wedstrijd. Waarom hij dan wel is mij een groot raadsel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 januari 2015 - 16:08   quote  deeplink  
Ik ga lekker genieten van de rest van het weekend. Blijven jullie maar lekker in mineur roepen dat alles kut is bij Ajax! Fijn weekend allemaal!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 januari 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
mijn laatste opmerking over inzet, dat heeft waarschijnlijk ook te maken met de beslissing om klaassen op de tribune te zetten.

boer zei dat hij zaterdag zal beslissen of hij speelt of niet.
de boer had het over dat een belangrijke periode aankomt.

blijkbaar vind de boer dus dat Feyenoord thuis niet belangrijk is.
wat kan belangrijker zijn dan deze wedstrijd?
Gaat in overleg met de medische staf....deze wedstrijd laten spelen met het mogelijke gevolg van een blessure en dan 6 wedstrijden aan de kant....ik begrijp dat wel
el positivo
 el positivo - zondag 25 januari 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 15:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

We hebben niet alleen vandaag gemazzeld, hoor. In meerdere wedstrijden hebben we een engeltje op de lat boven Cillessen gehad. We zijn in (delen van) wedstrijden tegen Dordrecht (!), Excelsior (!), Cambuur (!), FC Groningen (!), sc Heerenveen (!), et cetera gewoon weggespeeld. Ik waardeer je positieve instelling, maar het getuigt niet van realisme.
Maar al die wedstrijden die jij noemt werden wel over de streep getrokken. En vandaag werd er in ieder geval niet verloren... Dat is geen mazzel of toeval, maar ook een kwaliteit. De realiteit is dat Ajax meer punten heeft dan de afgelopen 10 jaar en dan met jonge spelers die nog aan het groeien zijn. Tuurlijk is er wat aan te merken aan de spelopvatting en de inzet, maar zo negatief als de reacties hier zijn vind ik overtrokken.

De crux in deze competitie wordt niet het scoren van doelpunten, maar het op de nul kunnen spelen. Het team dat minste tegentreffers gaat incasseren wordt (wederom) kampioen. Ik heb het gevoel dat dat sinds december steeds beter lukt en daarom heb ik er nog alle geloof in. Maar het lukt de spelers ook alleen met onze steun en daarom moeten we gewoon de moed erin houden de club steunen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 januari 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 15:53 schreef Appie53 het volgende:
Vermeer afzeiken, schande, heeft veel voor Ajax gedaan, walgelijk!
Die jongen wil spelen en niet op de bank zitten.
Opbokken kakkerlak! Vermeer zou niet misstaan in een bepaald verleden in Nederland!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 januari 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:06 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Boeilessen was ook nog lang niet klaar voor deze wedstrijd. Waarom hij dan wel is mij een groot raadsel.
Boilessen is makkelijker te vervangen dan Klaassen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 januari 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:08 schreef el positivo het volgende:

[..]

Maar al die wedstrijden die jij noemt werden wel over de streep getrokken. En vandaag werd er in ieder geval niet verloren... Dat is geen mazzel of toeval, maar ook een kwaliteit. De realiteit is dat Ajax meer punten heeft dan de afgelopen 10 jaar en dan met jonge spelers die nog aan het groeien zijn. Tuurlijk is er wat aan te merken aan de spelopvatting en de inzet, maar zo negatief als de reacties hier zijn vind ik overtrokken.

De crux in deze competitie wordt niet het scoren van doelpunten, maar het op de nul kunnen spelen. Het team dat minste tegentreffers gaat incasseren wordt (wederom) kampioen. Ik heb het gevoel dat dat sinds december steeds beter lukt en daarom heb ik er nog alle geloof in. Maar het lukt de spelers ook alleen met onze steun en daarom moeten we gewoon de moed erin houden de club steunen.
Van deze reacties kan PA nog wat leren! Fijn weekend man, jij hebt tenminste een realistische kijk!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 16:11   quote  deeplink  
Met de uitslag mag Ajax eigenlijk in de handen wrijven. Alleen koop je daar niks voor voor de komende wedstrijden. Op deze manier loop je achter de feiten aan en heeft Ajax aan het einde van de rit helemaal nada. En waar hebben we dan naar gekeken?
Pietje
 Pietje - zondag 25 januari 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:08 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik ga lekker genieten van de rest van het weekend. Blijven jullie maar lekker in mineur roepen dat alles kut is bij Ajax! Fijn weekend allemaal!
Jij ook een fijn weekeinde verder.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 16:12   quote  deeplink  
Een Sinkgraven had nu op het middenveld veel meer creativiteit kunnen brengen. En ja Ajax heeft een kwalitatief betere selectie nodig ook vooral in de breedte.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Ik had pas echt een kut weekend gehad wanneer we verloren hadden. De uitslag verzacht nog een beetje de irritatie.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Mijn weekend is al naar de klote en de rest van de week waarschijnlijk ook. Ga nu maar weer hopen dat volgende week Vitesse uit de grote ommekeer gaat worden.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 16:18   quote  deeplink  
Heerenveen overklaste Vitesse gisteren volledig. Volgende week tegen Ajax kan het zo maar eens anders om zijn.....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 25 januari 2015 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:05 schreef pth het volgende:

[..]

Ik heb mijn uiterste best gedaan, maar kwaliteit? Die heb ik helaas voor de zoveelste keer niet kunnen ontdekken. Kwaliteit is dat je met gemak onder de overigens bewonderenswaardige inzet van de kakkies uit voetbalt. Kwaliteit is een voetballer die ongrijpbaar is voor de havenslaven. Kwaliteit is uitvoering geven aan een spelsysteem dat gericht is op het maken van meer doelpunten dan de tegenstander i.p.v. als een stel schoothondjes invulling geven aan de 'zekerheid voor alles' strategie van meneer de Boer. Kwaliteit is dat als het niet loopt, je niet hoeft terug te vallen op flapdrollen als Zimling, Sjokkie en in zekere zin ook Viergever, maar dat er spelers warm kunnen gaan lopen waarbij bij het zien van de stront al dun langs de benen van de tegenstander loopt.
volgens mij begrijp jij het niet helemaal.
hoe voetbal werkt.

om te beginnen moet je eerst de uitslagen van de fa cup zien, van dit weekend.
dan zie je dat de grote clubs zijn uitgeschakeld, door niet gebrek aan kwaliteit maar aan inzet.

volgens mij won real dit weekend ook niet, hebben ze nu opeens geen kwaliteit meer?
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 16:19   quote  deeplink  
En om het feest van het fantastische Ajax beleid maar helemaal compleet te maken: Sparta - Jong Ajax 6-0!
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:19 schreef pth het volgende:
En om het feest van het fantastische Ajax beleid maar helemaal compleet te maken: Sparta - Jong Ajax 6-0!
Dat krijg je als 4 Jong Ajax basisspelers bij Ajax 1 en de keeper van Jong Ajax al vroeg in de wedstrijd rood krijgt. Maar uiteindelijk is dit precies de bedoeling, namelijk dat Jong Ajax wordt leeg getrokken voor Ajax 1.

Maar geen goede dag voor Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door Eide --
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

hoe voetbal werkt.

dan zie je dat de grote clubs zijn uitgeschakeld, door niet gebrek aan kwaliteit maar aan inzet.

volgens mij won real dit weekend ook niet, hebben ze nu opeens geen kwaliteit meer?
Real heeft gewoon gewonnen hoor. Grote Engelse clubs in de FA Cup verloren allemaal door totale onderschatting van veel lager geklasseerde tegenstanders, zal bij DE wedstrijd van Nederland toch niet het geval geweest zijn ( hoop ik)? Bij Ajax is er wel degelijk een gebrek aan kwaliteit, hoe erg ik het ook vindt om dat te moeten constateren. Niet alleen op het veld, maar ook in de samenstelling van de selectie, om over de blablabla mannetjes die beleid zouden moeten maken maar te zwijgen. Maar even goede vrienden, ieder zijn of haar mening en ik hoop uit heel mijn hart dat volgende week die kwaliteit die er wel is weer boven komt drijven.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 25 januari 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:19 schreef pth het volgende:
na 30 min rode kaart voor mous, de keeper van jong ajax.
bij een stand van 0-0.

dus een zeer kortzichtige reactie
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat krijg je als 4 Jong Ajax basisspelers bij Ajax 1 en de keeper van Jong Ajax al vroeg in de wedstrijd rood krijgt. Maar uiteindelijk is dit precies de bedoeling, namelijk dat Jong Ajax wordt leeg getrokken voor Ajax 1.

Maar geen goede dag voor Ajax.
Dan is er dus in de breedte te weinig kwaliteit. Met vier spelers van jong Ajax, weet Ajax 1 totaal niet te overtuigen en zijn er kennelijk niet genoeg goede spelers voorhanden om te voorkomen dat Jong Ajax weggevaagd wordt (verliezen van Sparta kan hoor, maar 6-0?);
Brandje
 Brandje - zondag 25 januari 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

hoe voetbal werkt.

Real won ondanks rode kaart Ronaldo gewoon hoor.
Je kan alles wel afdoen met geen inzet maar het was en hoort nog steeds gods onmogelijk te zijn dat Grunn Ajax weg speelt en Vitesse je vernederd in de Arena. Dordrecht beter was dan ons IN de Arema. Excelsior was ook beter. Heerenveen hoor je eigenlijk een pingel tegen te krijgen en een rode kaart bij een 0-1 stand. Dus blijf jij het lekker op inzet gooien dan hou ik het op kwaliteit en op een selectie waar allemaal dezelfde types inzitten namelijk slappe mietjes waarbij er nooit iemand een keer een kleun uitdeelt maar zich als pupillen laten wegzetten. Van Andersen tot Schone en van Moisander tot Boilesen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door Brandje --
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

na 30 min rode kaart voor mous, de keeper van jong ajax.
bij een stand van 0-0.

dus een zeer kortzichtige reactie
Mag je vinden. Gemiddeld krijgen ploegen het met 11 tegen 10 het niet echt makkelijker. Verliezen kan natuurlijk en is geen schande, maar 6-0 mwa. Overtuigd mij alleen maar van mijn mening dat Ajax in de breedte op dit moment helaas te weinig kwaliteit heeft. En ook ik blijf hopen dat het binnenkort allemaal veel beter gaat, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik de zaken niet een beetje minder positief mag zien, dan jij dat doet (overigens ook bewonderenswaardig).
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 25 januari 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:25 schreef pth het volgende:

[..]

Real heeft gewoon gewonnen hoor. Grote Engelse clubs in de FA Cup verloren allemaal door totale onderschatting van veel lager geklasseerde tegenstanders, zal bij DE wedstrijd van Nederland toch niet het geval geweest zijn ( hoop ik)? Bij Ajax is er wel degelijk een gebrek aan kwaliteit, hoe erg ik het ook vindt om dat te moeten constateren. Niet alleen op het veld, maar ook in de samenstelling van de selectie, om over de blablabla mannetjes die beleid zouden moeten maken maar te zwijgen. Maar even goede vrienden, ieder zijn of haar mening en ik hoop uit heel mijn hart dat volgende week die kwaliteit die er wel is weer boven komt drijven.
over real vergist ik me.
ze hadden wel veel moeite met cordobba.

waarom zou onderschatting zo slecht zijn?
leid onderschatting niet tot te weinig inzet?
onderschatting denk je met 70% te kunnen winnen, dat betekend meestal dat.je te weinig inzet.toont.
ajax heeft te weinig inzet getoond en waarom dat was dat weet ik niet.
onderschatting van.Feyenoord of. overschatting van zich zelf, dat kan als je slechte wedstrijden vaak ook wint, dan denk je dat gaat nu ook gebeuren.
de boer had het over angst, angst over of vervangers het wel aan zouden kunnen.
of ze zijn niet zeker of de conditie wel sterk genoeg is, dat kwam door vorige week, daardoor.kan.je ook op de handrem spelen
nora
 nora - zondag 25 januari 2015 - 16:47   quote  deeplink  
Ik heb wel respect dat er nog steeds fans zijn die alle vertrouwen hebben in dit Ajax, helaas zie ik het anders en ben ik ziek van ons Ajax niveau.
Brandje
 Brandje - zondag 25 januari 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

over real vergist ik me.
ze hadden wel veel moeite met cordobba.

waarom zou onderschatting zo slecht zijn?
leid onderschatting niet tot te weinig inzet?
onderschatting denk je met 70% te kunnen winnen, dat betekend meestal dat.je te weinig inzet.toont.
ajax heeft te weinig inzet getoond en waarom dat was dat weet ik niet.
onderschatting van.Feyenoord of. overschatting van zich zelf, dat kan als je slechte wedstrijden vaak ook wint, dan denk je dat gaat nu ook gebeuren.
de boer had het over angst, angst over of vervangers het wel aan zouden kunnen.
of ze zijn niet zeker of de conditie wel sterk genoeg is, dat kwam door vorige week, daardoor.kan.je ook op de handrem spelen
Moeite yhebben is iets totaal anders dan weg gespeeld worden en/of de mindere ploeg zijn en dat gebeurd Ajax dit seizoen veel te vaak
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 januari 2015 - 16:49   quote  deeplink  
iy323q.jpg
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 25 januari 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 16:49 schreef Nenam_tiL het volgende:
[ afbeelding ]
Is er toch nog iemand die het snapt ;-)
remco k
 remco k - zondag 25 januari 2015 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 15:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kijk eens waar hij de ballen weghaalt!! Bijna allemaal vlak voor de eigen defensie terwijl hij minimaal 25 meter verder naar voren moet spelen. Met hem als CVM speel je 5-2-3 ipv 433. Ondanks dat hij op het oog heel veel weghaalt is hij, naar mmijn mening ook de speler die ervoor zorgt dat ons middenveld elke week wordt overlopen mede omdat hij te kort voor de defensie speelt en daardoor komen Andersen en Klaassen(vandaag bazoer) tegen een meerderheod te staan. Daar kan hij niks aan doen overigens daar moet hij op gewezen worden. Kijk eens hoe diep Immers de hele wedstrijd kon staan!
Schone was vandaag weg echt de slechtste man op het veld samen met FdB. Waar is gvd die Amsterdamse Bluf. De angst en lafheid regeert bij hem en zijn troetelkindje Schone mag week in week uit de boel totaal verzieken op de flanken. Hoop zo dat hij niet bijtekent!!
Klopt helemaal. Ik was er vandaag bij. En heb specifiek op hem gelet. Hij speelde erg goed. Maar wel voor zichzelf. En ik denk niet dat hij de juiste schakel is van verdediging naar aanval
nora
 nora - zondag 25 januari 2015 - 17:38   quote  deeplink  
Ons mankament ligt op dit moment op het middenveld.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 januari 2015 - 17:44   quote  deeplink  
Tast toe gappies...

images?q=tbn:ANd9GcQ8ntmYHKQBwn0MimtXe4OQkmI2aXh4DNQ-IiUUrM17-XkE0HpJMA

ik zelf neem een biertje
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 17:47   quote  deeplink  
Frank zocht weer diverse oorzaken om het slechte spel te verbloemen en te verdedigen. Daar koopt Ajax niks voor. Ajax moet eens verder gaan kijken hoe het anders moet. Want als je week in week uit zo blijft spelen weet je zeker dat je aan het eind niks hebt.

Feyenoord is niet het probleem, Ajax is zelf het probleem. Zie het als iemand die op dit moment ziek is. Wat is er nog over van het "Ajax" zoals wij het kennen en willen zien? Voorgaande jaren is Ajax kampioen geworden door het meest stabiele spel in de 2e seizoenshelft. Waar is die controle en structuur ineens gebleven?
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 17:48   quote  deeplink  
Hoegarden met een schijfje citroen in de zomer is best lekker!!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Ajax is geen elftal meer, maar voetbalt vooral tegen zichzelf!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 januari 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 17:48 schreef Bobby1972 het volgende:
Hoegarden met een schijfje citroen in de zomer is best lekker!!
Dan wel een grand cru...

images?q=tbn:ANd9GcQE4fFRkrQQrvWg2xAhHVM6Qj5Yp0zyC2zDvCrMInlACbwuWcTyzw

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door Nenam_tiL --
Twanus1
 Twanus1 - zondag 25 januari 2015 - 17:51   quote  deeplink  
Singraven kopen en van Ginkel huren dan voelt de patiënt zich direct wat beter! Vd Vaart in de zomer en dan wordt AJAX echt gezond! Verder gewoon doorgaan met de eigen jeugd! Helaas kunnen we hier niet alles mee opvangen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 17:56   quote  deeplink  
Ik ga hem een keer kopen Nenam. Wat ook een lekker biertje is met citroen is Ikki bier. Komt uit ons land. Zij noemen het Japans bier!!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 17:58   quote  deeplink  
Ajax heeft een paar kwalitatief betere spelers nodig die ook de andere spelers meer op sleeptouw kunnen nemen. Ook mis ik het aansturen van spelers tijdens spelhervattingen. Er is niemand die wat zegt, waar is de communicatie?
biebie
 biebie - zondag 25 januari 2015 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 17:58 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax heeft een paar kwalitatief betere spelers nodig die ook de andere spelers meer op sleeptouw kunnen nemen. Ook mis ik het aansturen van spelers tijdens spelhervattingen. Er is niemand die wat zegt, waar is de communicatie?
Wat dacht je van een stuk of tien? Het is onthutsend om te zien hoe ze spelen, alsof ze pas in training zijn. Ik voorspel dat ze de komende maanden nog veel wedstrijden gaan verliezen want werkelijk iedereen kan van dit Ajax winnen.
freakie
 freakie - zondag 25 januari 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:40 schreef NatjosFC het volgende:
Ook dom Boilesen in de basis. Die kon nooit die wedstrikd uitspelen net als Bazoer. Waardoor je dus al 2 wissels kwijt bent.

Zimling grootste miskoop ooit, nog slechter dan Atouba..
Het is geen aankoop.... Hij is gehuurd o man beginnen we weer.
freakie
 freakie - zondag 25 januari 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:52 schreef nora het volgende:
100 miljoen Marc wat ga je er mee doen de broer van Zimling kopen bij AH krijg je vaak de tweede gratis is jou winkel Marc.
Zimling is niet gekocht maar gehuurd..
freakie
 freakie - zondag 25 januari 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:55 schreef Ajax Warrior het volgende:
Serero motm en wie hem nu nog uit de selectie wil hebben moet zich laten opnemen.
Goed gezegd..
freakie
 freakie - zondag 25 januari 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 15:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kijk eens waar hij de ballen weghaalt!! Bijna allemaal vlak voor de eigen defensie terwijl hij minimaal 25 meter verder naar voren moet spelen. Met hem als CVM speel je 5-2-3 ipv 433. Ondanks dat hij op het oog heel veel weghaalt is hij, naar mmijn mening ook de speler die ervoor zorgt dat ons middenveld elke week wordt overlopen mede omdat hij te kort voor de defensie speelt en daardoor komen Andersen en Klaassen(vandaag bazoer) tegen een meerderheod te staan. Daar kan hij niks aan doen overigens daar moet hij op gewezen worden. Kijk eens hoe diep Immers de hele wedstrijd kon staan!
Schone was vandaag weg echt de slechtste man op het veld samen met FdB. Waar is gvd die Amsterdamse Bluf. De angst en lafheid regeert bij hem en zijn troetelkindje Schone mag week in week uit de boel totaal verzieken op de flanken. Hoop zo dat hij niet bijtekent!!
Echt ophouden hoor.. Serero haalt zoveel weg, hij is zo rustig en is de enige die vandaag weinig balverlies leed. Je kan alles achter Serero zoeken maar ik dacht dat Ajax de hele wedstrijd achteruit liep. Hij was verre weg de beste speler, dat hij iets te dicht bij zijn defensie staat ligt ook aan de spelers zelf?
freakie
 freakie - zondag 25 januari 2015 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 15:18 schreef Bobby1972 het volgende:
Je wordt kampioen door een goede selectie. Door ontbreken van klaassen was er weinig structuur en creativiteit. Hoeveel kansen heeft Ajax nu gecreëerd?

Een Sinkgraven voegt ook in dit Ajax iets toe. Het huidige probleem is dat het elftal niet loopt. Dat ziet iedereen. De aansturing is slecht, zelf met balbezit en rondspelen heeft Ajax het moeilijk.

Dit Ajax mist kwaliteit en overtuiging, dat is toch duidelijk?
Nou je zegt het zelf, het loopt niet. Sinkgraven gaat dat niet oplossen, niet gelijk, en zal niet gelijk een dragende speler zijn.
Pietje
 Pietje - zondag 25 januari 2015 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 18:12 schreef freakie het volgende:

[..]

Echt ophouden hoor.. Serero haalt zoveel weg, hij is zo rustig en is de enige die vandaag weinig balverlies leed. Je kan alles achter Serero zoeken maar ik dacht dat Ajax de hele wedstrijd achteruit liep. Hij was verre weg de beste speler, dat hij iets te dicht bij zijn defensie staat ligt ook aan de spelers zelf?
Dat is helemaal juist. Maar niet alleen Serero was goed, ook doelman Cillessen. Maar dan heb je het wel zo'n beetje gehad.
freakie
 freakie - zondag 25 januari 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 15:23 schreef Bobby1972 het volgende:
Dit Ajax is geen elftal, en dat zegt alles!
En dat voegt een aankoop dan wel toe? Zo van heeeyyy laten we Sinkgraven,Cherry en een beer van een verdediger kopen. Daar worden we een team van!?
freakie
 freakie - zondag 25 januari 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 18:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is helemaal juist. Maar niet alleen Serero was goed, ook doelman Cillessen. Maar dan heb je het wel zo'n beetje gehad.
Jup, en van Rhijn op die overtreding van hem na dan.
freakie
 freakie - zondag 25 januari 2015 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 17:58 schreef Bobby1972 het volgende:
Lees eens terug hoeveel je achter elkaar post en hoe weinig mensen op je reageren. Aankopen dit aankopen dat. Maar je zegt dat Ajax geen team is, een aankoop zou alleen maar meer onrust brengen.
jodocus
 jodocus - zondag 25 januari 2015 - 18:41   quote  deeplink  
wat een schandalige vertoning vandaag , Overmars trek die knip eens want zo word t niet wat
Brandje
 Brandje - zondag 25 januari 2015 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 18:12 schreef freakie het volgende:

[..]

Niet zo bleren maar gewoon kijken. Let eens op waar een Clasie en El Ahmadi lopen. Die pakken elke afvallende bal dicht bij de zestien van ons. Serero komt, sinds hij cvm, niet eens meer in de buurt van de zestien van de tegenstander.
Als f'noord druk zet dan doen Immers, El Ahmadi/Clasie dat met Toornstra/Boetius. Andersen en Bazoer hadden constant drie man in hun nek want zij zetten druk met een heel compact team. Zij maken het speelveld zo heel klein. Serero blijft te ver hangen en je kan zo nooit druk zetten als team. Immers, en dan kon je prima zien vanaf de tribune, is amper op eigen helft geweest omdat Serero nooit over hem heen gaat dus daarom speelt Ajax echt 5-2-3.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 25 januari 2014, 12:30): 0 - 0

0.0132079