BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 25 januari 2014, 12:30): 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 januari 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 07:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sigthorsson voor Milik vond ik ook al belabberd.
En Boilesen laten starten zonder ritme in een klassieker is ook vragen om problemen.
Ook mee eens!
Eide
 Eide - dinsdag 27 januari 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:07 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik zou het zonde vinden, ook puur omdat je dan, in jou beredenering Serero zou opofferen. De laatste tijd toch een van de beste van t veld. Er zit wat in, maar mij lijkt het heel erg zonde
Tenzij die terug gaat naar 8 in plaats van Andersen. Want in deze variant gaat Schone op 10 spelen en komt El Gappie op rechtsbuiten. En naast Schone heb je dan het atletisch vermogen van Serero wel weer nodig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 januari 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 18:36 schreef Bobby1972 het volgende:
Daarom vind ik persoonlijk ook dat de scouting van Ajax instaat moet zijn om spelers aan te trekken die beter passen in het huidige Ajax. Hun verantwoordelijkheid. Kijk naar Heerenveen die kunnen structureel goede spitsen vinden. Ajax heeft daar moeite mee. Dan moet je je scouting eens onder de loep gaan nemen. Kritischer worden is een goed begin!
Juist!!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 januari 2015 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 20:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik let er vaak specifiek op, en hij wint juist heel veel van zijn duels. Verdedigt vanuit zijn huidige positie goed vooruit en kan flink uitdelen. Eide heeft er eens een stuk over geschreven, en ook Cruijff heeft het eens aangegeven, nadien ben ik er flink op gaan letten, en ik denk oprecht dat het de beste optie is die we hebben..

Busquets wint zijn duels ook niet door hard te kunnen verdedigen, maar vaak door de situatie voor te zijn en dus positioneel heel erg sterk..

Ik ben er heilig van overtuigd dat ie het kan. Maar uiteraard is daar het bewijs nog niet van geleverd en moeten we dat maar afwachten.. Maar he, waar zijn we zonder ideeen.
Jij vergelijkt vaak te veel met spelers van Barcelona.....vergelijk Feijenoord met Ajax over twee wedstrijden...wanneer gaan je ogen open ?
nora
 nora - dinsdag 27 januari 2015 - 23:33   quote  deeplink  
Geen kwalteit voor Ajax niveau zijn Moisander-Viergever-v/d Hoorn-Schone-Zimlen-Serero-Siggi-duarte.Talenten die het nog moeten bewijzen zijn Andersen-Kishna-Gazi-Riedewald en Bazoer.Voordeel van de twijfel van Rhijn-Boilessen-Veltman-Milik.Ajax niveau Klaasen-Cillissen-Fisher.Dan komen er nog een paar goede talenten aan alleen moet je daar nog even op wachten hoe zij zich ontwikkelen.
remco k
 remco k - dinsdag 27 januari 2015 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:07 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik zou het zonde vinden, ook puur omdat je dan, in jou beredenering Serero zou opofferen. De laatste tijd toch een van de beste van t veld. Er zit wat in, maar mij lijkt het heel erg zonde
Volgens mij heeft eide andersen op de bank en niet serero.
Eide
 Eide - dinsdag 27 januari 2015 - 23:38   quote  deeplink  
Op den duur zou Andersen mij voorkeur hebben op 8, maar zoals hij nu speelt en met zijn beperkte rendement zou ik initieel kiezen voor invalbeurten voor Andersen en geen basisplaats.
freakie
 freakie - dinsdag 27 januari 2015 - 23:39   quote  deeplink  
Nee ik dacht Schone en Andersen? Anders sorry haha
freakie
 freakie - dinsdag 27 januari 2015 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:38 schreef Eide het volgende:
Op den duur zou Andersen mij voorkeur hebben op 8, maar zoals hij nu speelt en met zijn beperkte rendement zou ik initieel kiezen voor invalbeurten voor Andersen en geen basisplaats.
Ooo kijk hier het verlossende antwoord, nu kan ik goed slapen. Daar kan ik me meer in vinden maar ook dan zou ik het zonde vinden om Andersen niet meer tijd te geven. Net zoals Eriksen die ook kreeg, dan is Schone, in deze vorm ook niet echt een meerwaarde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 januari 2015 door freakie --
remco k
 remco k - dinsdag 27 januari 2015 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij vergelijkt vaak te veel met spelers van Barcelona.....vergelijk Feijenoord met Ajax over twee wedstrijden...wanneer gaan je ogen open ?
Omdat barca als een van de weinige elftallen hetzelfde systeem probeert te spelen. Ik vergelijk overigens niet de kwaliteiten. Maar alleen de benodigde eigenschappen. En ik wil best naar die twee potten kijken. Wat mij opvalt is met slecht voetbal 4 punten halen waar Feyenoord er maar 1 heeft. En dat we ruim voor staan op Feyenoord in de strijd om de landstitel.

Ajax moet stukken beter. En dan ga ik kijken naar de goede voorbeelden waar het wel lukt. En bij barca lukt het momenteel weer. Waarom? Dor de juiste balans in het elftal en dan met name op het middenveld.
remco k
 remco k - dinsdag 27 januari 2015 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:38 schreef Eide het volgende:
Dat wist ik.
Eide
 Eide - dinsdag 27 januari 2015 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:40 schreef freakie het volgende:

[..]

Ooo kijk hier het verlossende antwoord, nu kan ik goed slapen.
Fijn dat ik kon bijdragen aan je nachtrust.
freakie
 freakie - dinsdag 27 januari 2015 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat wist ik.
Hij wel weer hoor....:( als Ajax nou Milik en Zimling koopt, dan is bobby ook weer tevreden?
freakie
 freakie - dinsdag 27 januari 2015 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Fijn dat ik kon bijdragen aan je nachtrust.
Jaa thanks, manman.. Opluchting
Eide
 Eide - dinsdag 27 januari 2015 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:40 schreef freakie het volgende:

[..]

Daar kan ik me meer in vinden maar ook dan zou ik het zonde vinden om Andersen niet meer tijd te geven. Net zoals Eriksen die ook kreeg, dan is Schone, in deze vorm ook niet echt een meerwaarde
Eriksen had van meet af aan meer rendement en dat al op z'n 18e. Andersen is beduidend minder ver dan Eriksen. Eriksen was op de leeftijd van Andersen de beste van het elftal, na Suarez. Daar zit nogal een verschil in. Die vergelijking is dan ook wel wat scheef.

Ik denk dat je een speler geen gunst doet door hem steeds maar weer de druk van het MOETEN vanwege een basisplaats mee te geven. Wat is er mis met iemand even in de luwte plaatsen zoals dat ook met Kishna is gebeurt. Misschien is Lucas daar op dit moment meer bij gebaat dan steeds maar weer ploeteren.

Schone is inderdaad zeer zeker niet in vorm, maar het rendement van Schone is erg hoog en hij brengt een set aan kwaliteiten die dit elftal verder ontbeert. Komt bij dat Schone vaak op belangrijke moment rendement biedt. En daarom zou ik Schone nu wel laten staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 januari 2015 door Eide --
Eide
 Eide - dinsdag 27 januari 2015 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:45 schreef freakie het volgende:

[..]

Jaa thanks, manman.. Opluchting
Ja joh, ik ben de vervelendste niet. Jij vraagt, ik draai.
freakie
 freakie - dinsdag 27 januari 2015 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Eriksen had van meet af aan meer rendement en dat al op z'n 18e. Andersen is beduidend minder ver dan Eriksen. Eriksen was op de leeftijd van Andersen de beste van het elftal, na Suarez. Daar zit nogal een verschil in. Die vergelijking is dan ook wel wat scheef.

Ik denk dat je een speler geen gunst doet door hem steeds maar weer de druk van het MOETEN vanwege een basisplaats mee te geven. Wat is er mis met iemand even in de luwte plaatsen zoals dat ook met Kishna is gebeurt.

Schone is inderdaad zeer zeker niet in vorm, maar het rendement van Schone is erg hoog en hij brengt een set aan kwaliteiten die dit elftal verder ontbeert. Komt bij dat Schone vaak op belangrijke moment rendement biedt. En daarom zou ik Schone nu wel laten staan.
Rendement valt de laatste tijd bij schone heel erg tegen he. Ik ben het eens met de vergelijking die scheef is. Maar zet je druk op andersen als hij weet dat ie elke wedstrijd speelt? Misschien krijgt hij die kans elke keer weer om rust in zijn spel te krijgen en acties te zien van hem
Eide
 Eide - woensdag 28 januari 2015 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:51 schreef freakie het volgende:

[..]

Rendement valt de laatste tijd bij schone heel erg tegen he. Ik ben het eens met de vergelijking die scheef is. Maar zet je druk op andersen als hij weet dat ie elke wedstrijd speelt? Misschien krijgt hij die kans elke keer weer om rust in zijn spel te krijgen en acties te zien van hem
Tja, wie weet. Hier staat ook alleen maar wat ik denk en wie ben ik weet je. Jij denkt er anders over en Frank de Boer misschien ook wel weer. Ik weet ook niet wat de oplossing is. Maar in deze situatie zou ik neigen naar even rust voor Andersen. Zowel fysiek als mentaal en dan kijken of hij aan het einde van dit seizoen, met rust en vorm, weer terug kan in het elftal.
remco k
 remco k - woensdag 28 januari 2015 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:44 schreef freakie het volgende:

[..]

Hij wel weer hoor....:( als Ajax nou Milik en Zimling koopt, dan is bobby ook weer tevreden?
Huh?
freakie
 freakie - woensdag 28 januari 2015 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 08:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh?
wauw sarcasme enzo is niet iets voor jou. Bobby wil 2 spelers "kopen" dan kopen we nu toch de huurspelers? Zijn we daar ook vanaf.
freakie
 freakie - woensdag 28 januari 2015 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 00:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja, wie weet. Hier staat ook alleen maar wat ik denk en wie ben ik weet je. Jij denkt er anders over en Frank de Boer misschien ook wel weer. Ik weet ook niet wat de oplossing is. Maar in deze situatie zou ik neigen naar even rust voor Andersen. Zowel fysiek als mentaal en dan kijken of hij aan het einde van dit seizoen, met rust en vorm, weer terug kan in het elftal.
Ja dat kan, het lijkt me wel zonde, laat maar even staan. Hij doet het niet heel slecht, ja lastige wedstrijden maar tegen Groningen was hij toch gewoon goed?
Eide
 Eide - donderdag 29 januari 2015 - 00:00   quote  deeplink  
Ik vind hem tegen Groningen ook niet goed. Ook die eerste helft niet. Hij doet z'n defensieve arbeid wel maar van een aanvallende middenvelder verwacht ik dat die juist op de helft van de tegenstander voor creativiteit en balvastigheid moet zorgen. En waar ik dat in oktober en november erg goed vond gaan met Lucas vind ik dat sinds dien tegenvallen. Hij oogt besluiteloos en zelfs angstig, alsof hij niet weet wat hij met de bal moet als hij die krijgt... en dan gaat hij lopen en pingelen wat de snelheid eruit haalt en vrijwel altijd tot balverlies leidt.
remco k
 remco k - donderdag 29 januari 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 23:55 schreef freakie het volgende:

[..]

wauw sarcasme enzo is niet iets voor jou. Bobby wil 2 spelers "kopen" dan kopen we nu toch de huurspelers? Zijn we daar ook vanaf.
Waarom quote je mij dan?
nora
 nora - donderdag 29 januari 2015 - 13:11   quote  deeplink  
Nee maar Andersen is gewoon een toppertje maar moet langzaam gebracht worden en nu moet hij met klaasen heel Ajax dragen die jongens zijn 20 en 21 jaar dat kan niet blijven goed gaan en dat zien we ook nu en ja we hebben er niks achter en dat vind ik een blunder van een topclub als Ajax.
freakie
 freakie - vrijdag 30 januari 2015 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 09:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom quote je mij dan?
Omdat ik ook op jou reageerde. maar dat is moeilijk, ik weet het.

Je wil niet meer teruglezen neem ik aan, eide zei iets over de opstelling en jij zei ik wist het. Daarop zei ik: Jij wel hoor:(

Zo moeilijk is het niet hoor Remco;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2015 door freakie --
freakie
 freakie - vrijdag 30 januari 2015 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 00:00 schreef Eide het volgende:
Ik vind hem tegen Groningen ook niet goed. Ook die eerste helft niet. Hij doet z'n defensieve arbeid wel maar van een aanvallende middenvelder verwacht ik dat die juist op de helft van de tegenstander voor creativiteit en balvastigheid moet zorgen. En waar ik dat in oktober en november erg goed vond gaan met Lucas vind ik dat sinds dien tegenvallen. Hij oogt besluiteloos en zelfs angstig, alsof hij niet weet wat hij met de bal moet als hij die krijgt... en dan gaat hij lopen en pingelen wat de snelheid eruit haalt en vrijwel altijd tot balverlies leidt.
Tegen Groningen niet goed? Hij was een van de smaakmakers met leuke acties. Maar was hij niet goed, kan hij nooit "slecht" zijn om de reden die ik net gaf. Dat wordt nu wel van hem gezegd, das niet eerlijk.
remco k
 remco k - vrijdag 30 januari 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 11:37 schreef freakie het volgende:

[..]

Omdat ik ook op jou reageerde. maar dat is moeilijk, ik weet het.

Je wil niet meer teruglezen neem ik aan, eide zei iets over de opstelling en jij zei ik wist het. Daarop zei ik: Jij wel hoor:(

Zo moeilijk is het niet hoor Remco;)
Ok.. Rare jongen..
freakie
 freakie - zondag 01 februari 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 12:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ok.. Rare jongen..
Oo ja leuk ben jij, ik ben raar omdat ik reageer...:|
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 01 februari 2015 - 18:39   quote  deeplink  
Yelleleleleleleleeeeee bamiiiiiiii

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 25 januari 2014, 12:30): 0 - 0

0.0140149