|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 11:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] omdat in Ajax A1 speelt en 2 wedstrijden in een weekend is voor iedereen te veel. en omdat er nog genoeg alternatieven zijn. hij is nog maar 1ste jaars A en traint nu al mee met het 1ste. volgens de boer kan hij het prima aan, dat zeggen de spelers van het 1ste ook. dus het zal mij niks verbazen dat hij korte termijn zijn debuut gaat maken. daarnaast is A1 wel actief op CL niveau en Ajax wil daar ver komen. goed voor ontwikkeling van andere spelers die in A1 zitten, die nog niet zo ver zijn dat ze mee kunnen trainen met het 1ste. om ver te komen moet je wel regelmatig in het zelfde formatie spelen dus genoeg redenen om hem nog niet te zien maar ik kan vanuit mijn luie stoel niet bepalen of zijn uithoudingsvermogen wel of niet goed genoeg is. maar ik ga niet af op leeftijd. dat kan volgens mij niet, iemand van 88 kan prima uithoudingsvermogen hebben, dan kan iemand van 16 dat volgens mij ook. maar 15/16 is wel de grens, want lichaam en dan vooral de longen moeten wel volgroeid zijn. En aangezien iemand op zijn 16e nog niet volgroeid is kan dat dus nooit zo zijn.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: ik heb informatie opgezocht en het duurt zeker tot de puberteit wanneer de longen zijn volgroeid, dat kan dus wel op je 16de. de een is sneller dan de ander maar dat wijzen testen wel uit of het zo is |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 11:09 schreef remco k het volgende:[..] Zomaar eens een paar namen die ik wel vind opvallen in Spanje.. Sergia Garcia en Salva Sevillia van Espanyol. Lafita en Pedro Leon van Getafe. Orelana en Cabral van Celta de Vigo Perez en Negredo van Valencia Gameiro van Sevilla.. Allemaal jongens die uit contracten lopen of niet heel veel spelen, maar wel veel ervaring hebben en goed kunnen voetballen en of verdedigen.. Sommigen zullen misschien niet goed genoeg zijn of niet haalbaar blijken.. Maar naar mijn idee moet je in zo'n pot gaan vissen.. Hier zou ik zeker voor gaan maar over dat soort spelers hoor je en zie je niks bij Ajax Gabri vond ik ook een klasbak dit soort voetballers kunnen net het laatste zetje geven aan Ajax. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 11:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] zal wel evenveel zijn als voor de crisis daar begon. crisis is daar veel erger dan hier ooit is geweest. als je het nieuws even hebt gevolgd willen mensen daar weg Die voetballers worden betaald door de rus/Mafioso die hebben geen crisis |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 11:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] volgens mij waren we vorig jaar vrij constant bezig. volgens mij zijn ze nu dan ook een jaar ouder. volgens mij zijn ze nu ook constant, namelijk constant matig. dus wisselvallig zijn ze niet. matig heeft met vorm te maken en niet met jeugd Ja we gaan allemaal jongens van 16 er in zetten lachen man Dokter Positievo |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 10:57 schreef remco k het volgende:Wat ik me weleens afvraag.. Jongens als Giovani Dos Santos ( om maar een voorbeeld te noemen) van Villareal spelen eigenlijk niet om de echte prijzen mee, en zullen ook geen 10 miljoen per jaar verdienen. Als zo'n jongen uit het contract loopt, is zo'n gast dan te porren voor Ajax?? Of inderdaad de bankzitters van de ploegen net onder de top, gasten zoals Maduro jaren is geweest in Spanje, niet veel spelend maar wel veel potentie.. En zouden dat soort gasten Ajax beter maken.. Guardado van PSV is namelijk precies zo'n jongen en blijkt een goede aanvulling bij PSV.. En in Spanje met name denkt men wel groots over Ajax.. Niet voor niets dat we gewoon jongens als Gabri en Olequer konden halen een paar jaar terug, dat waren toch gasten die net de CL hadden gewonnen.. Dat is nou juist die vijver waar je uit moet vissen waar ik het al geruime tijd over hebt. Eindelijk gaat je lampie branden! ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 10:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] als dat zo is dan zijn mensen van Ethiopië misschien iets voor ajax. die kunnen vast 90 min lang rennen of ze ook kunnen voetballen dat is blijkbaar niet nodig. dus je begrijpt vast wel dat dit niet is wat nodig is. het is filosofie van onze nummer 14 hij zegt als je een duel verliest dan ben je voetballend niet sterk genoeg je zet dennis van der geest ook niet in de verdediging natuurlijk is het ook belangrijk om uithoudingsvermogen te hebben, anders kan je ook niet voetballen. een boekenkast kan heel goed kaatsen maar rennen heb ik dat niet zien doen Zeker de wedstrijd tegen Red Bull alweer vergeten zeker? Wat ben je toch een raar mannetje met je rare verhalen.. Meeste jongens van 16 zijn fysiek niet klaar voor de eredivisie en kunnen het daarom niet 90 minuten aan is dat zo gek? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 11:09 schreef remco k het volgende:[..] Zomaar eens een paar namen die ik wel vind opvallen in Spanje.. Sergia Garcia en Salva Sevillia van Espanyol. Lafita en Pedro Leon van Getafe. Orelana en Cabral van Celta de Vigo Perez en Negredo van Valencia Gameiro van Sevilla.. Allemaal jongens die uit contracten lopen of niet heel veel spelen, maar wel veel ervaring hebben en goed kunnen voetballen en of verdedigen.. Sommigen zullen misschien niet goed genoeg zijn of niet haalbaar blijken.. Maar naar mijn idee moet je in zo'n pot gaan vissen.. Hehe hij is wakker roepen sommige hier al maanden. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat roepen Pietje en ik al jaren. Spelers met ervaring, dus geen Sinkgraven die net pas droog is onder de oksels. Alleen namen noemen doe ik niet aan, aangezien ik geen buitenlands voetbal volg. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 15:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat roepen Pietje en ik al jaren. Spelers met ervaring, dus geen Sinkgraven die net pas droog is onder de oksels. Alleen namen noemen doe ik niet aan, aangezien ik geen buitenlands voetbal volg. Niet alleen jij en Pietje.. Ervaring ook ja beetje de Affelay's en Ruizen van deze wereld. 28 tot 32 veel gespeeld hebben en nu op een zijspoor zitten. Kun je er genoeg van vinden van 20 tot 28 even zoals Milik, Rusnak, Marin, Bojan Enz enz. Huren met optie tot (goed)koop vind ik dat toch meer geprobeerd moet worden om een selectie zo sterk mogelijk te maken. Je zit nu na vier kampioenschappen nog op hetzelfde niveau het voetbal is echt niet beter geworden(of een heel klein beetje). |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
ik heb heimwee naar Raffie |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Raffie kom naar huis.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Mooi die oude doelpuntenmakers laat Raffie der Hunter ook maar meenemen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 12:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dat is nou juist die vijver waar je uit moet vissen waar ik het al geruime tijd over hebt. Eindelijk gaat je lampie branden! ;-) Dat lampje brand al jaren kerel. Alleen komen jullie zelden of nooit met namen die haalbaar zijn en onze club beter maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor. Dit soort namen heb ik hier nog niet voorbij zien komen. En ik heb nooit gezegd dat ze niets moeten kopen |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: roebel lijd onder de crisis. elke dag word die roebel steeds minder waard.
dus omgerekend in dollars verdien je elke dag steeds minder geld |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 12:38 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zeker de wedstrijd tegen Red Bull alweer vergeten zeker? Wat ben je toch een raar mannetje met je rare verhalen.. Meeste jongens van 16 zijn fysiek niet klaar voor de eredivisie en kunnen het daarom niet 90 minuten aan is dat zo gek? nee, ajax wou niet verder in europa. ajax wou alle energie investeren in de competitie. daarom zag ik een ajax veel slechter spelen dan wat ze in de CL deden.
dat de meeste jongens er niet klaar voor zijn betekend niet dat iedereen dat is. of ga je altijd alles over 1 kamp scheren. natuurlijk is het niet gek. maar ik zie af en toe ook spelers die al op jonge leeftijd 90 min lang meedoen.
ik zeg ook niet dat nouri nu alle wedstrijden moet gaan spelen, het ging erom dat ajax genoeg alternatieven heeft op het mid. als nouri nu nog niet klaar is dan is hij dat misschien volgend jaar wel. dan heb je dus sinkgraven voor een half jaar gekocht. ik zie namelijk geen middenvelder vertrekken |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 00:37 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor. Dit soort namen heb ik hier nog niet voorbij zien komen. En ik heb nooit gezegd dat ze niets moeten kopen Je komt nu toch zelf met Dos Santos nou dat is toch echt een naam die al vaak zat genoemd is. Heb hem zelfs genoemd tijdens het wk |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dus... 3 dagen voor De Klassieker brandt het supportershome af. Jaja. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Iets te toevallig ja.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De A1 heeft in ieder geval het goede voorbeeld gegeven en alweer van de A1 van feyenoord gewonnen. 2-1 voor Ajax met goals van Van de Beek en El Azzouzi. De samenvatting van RTV Rijnmond is hilarisch, je krijgt dan het idee dat feyenoord oppermachtig was wat in werkelijkheid bepaald niet het geval was :D |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 11:22 schreef Eide het volgende:De A1 heeft in ieder geval het goede voorbeeld gegeven en alweer van de A1 van feyenoord gewonnen. 2-1 voor Ajax met goals van Van de Beek en El Azzouzi. De samenvatting van RTV Rijnmond is hilarisch, je krijgt dan het idee dat feyenoord oppermachtig was wat in werkelijkheid bepaald niet het geval was :D Haha 2de plaats syndroom. Wzawzdb! |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
1-2, zal weer eens tijd worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kut kakkerlakken, overigens zijn er geruchten maar die ga ik hier niet plaatsen. Het zijn gewoon kut kakkerlakken! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Hoorde net dal Klaasen denkelijk niet meespeelt. Dat zou balen zijn. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Waarom zou dat balen zijn? Zo geweldig was hij vorige week niet
Natuurlijk heb ik hem er liever wel bij, maar onmisbaar is hij zeker niet. Dat is in dit ajax niemand.
Ben wel benieuwd wie zijn vervanger zal zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2015 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 16:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Waarom zou dat balen zijn? Zo geweldig was hij vorige week niet Natuurlijk heb ik hem er liever wel bij, maar onmisbaar is hij zeker niet. Dat is in dit ajax niemand. Ben wel benieuwd wie zijn vervanger zal zijn. Er staan er gelukkig een paar te trappelen die stukken beter dan Klaassen zijn.. Klaassen is toch 1 van je betere spelers onmisbaar nee jammer ja.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 16:58 schreef Hummel10 het volgende:[..] Er staan er gelukkig een paar te trappelen die stukken beter dan Klaassen zijn.. Klaassen is toch 1 van je betere spelers onmisbaar nee jammer ja.. als hij een van de betere zou zijn, waarom zie ik dat dan niet? Dat wil ik wel van hem zien, dat zag ik niet tegen grunn en ook niet voor de winterstop. ik zie hem wel coachen en andere goeie dingen doen, maar zelf goed voetballen en bepalend zijn, dat zie ik niet.
Maar zou schone terug keren naar het middenveld, dan komt er een plek voor El Ghazi vrij. Of willen we schone niet op het middenveld? Schone-Classie Andersen-El Amhadi Serrero-Immers
De Boer had het over Bazoer, Zimling, of Schone die op de plek van klaassen zou spelen. In het geval van Zimling lijkt mij dat Serrero dan een plek doorschuift Of dat ook met Bazoer gebeurd dat betwijfel ik, tegen grunn verving bazoer al Klaassen op die plek. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 17:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] als hij een van de betere zou zijn, waarom zie ik dat dan niet? Dat wil ik wel van hem zien, dat zag ik niet tegen grunn en ook niet voor de winterstop. ik zie hem wel coachen en andere goeie dingen doen, maar zelf goed voetballen en bepalend zijn, dat zie ik niet. Maar zou schone terug keren naar het middenveld, dan komt er een plek voor El Ghazi vrij. Of willen we schone niet op het middenveld? Schone-Classie Andersen-El Amhadi Serrero-Immers De Boer had het over Bazoer, Zimling, of Schone die op de plek van klaassen zou spelen. In het geval van Zimling lijkt mij dat Serrero dan een plek doorschuift Of dat ook met Bazoer gebeurd dat betwijfel ik, tegen grunn verving bazoer al Klaassen op die plek. Misschien wordt het echt tijd voor een bril voor jou, mijn god hij ziet niet dat Klaasen de beste is |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou krijgen we het probleem wie gaat Klaasen vervangen ? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dus nu is Klaassen de lul ???......hij is godverdomme één van de beste spelers....ik word hier zo moe van, stelletje droeftoeters. Misschien is Psv een betere club voor jullie |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 17:31 schreef Nenam_tiL het volgende:Dus nu is Klaassen de lul ???......hij is godverdomme één van de beste spelers....ik word hier zo moe van, stelletje droeftoeters. Misschien is Psv een betere club voor jullie +33 ouwe!!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 17:26 schreef nora het volgende:[..] Misschien wordt het echt tijd voor een bril voor jou, mijn god hij ziet niet dat Klaasen de beste is volgens mij was Serero de beste tegen grunn
volgens mij word zijn spel heimelijk overdreven. zo geweldig is namelijk ook niet.
ik weet namelijk dat hij veel beter kan, dan wat hij de afgelopen tijd heeft laten zien |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 17:31 schreef Nenam_tiL het volgende:Dus nu is Klaassen de lul ???......hij is godverdomme één van de beste spelers....ik word hier zo moe van, stelletje droeftoeters. Misschien is Psv een betere club voor jullie Koopclubje uit eindhoven?? nee, bedankt.
waarom zou ik geen kritiek mogen hebben op klaassen? ik weet namelijk dat hij beter kan, dat heeft hij namelijk vorig jaar laten zien.
dus waarom zou ik geen kritiek mogen hebben? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 17:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Koopclubje uit eindhoven?? nee, bedankt. waarom zou ik geen kritiek mogen hebben op klaassen? ik weet namelijk dat hij beter kan, dat heeft hij namelijk vorig jaar laten zien. dus waarom zou ik geen kritiek mogen hebben? Op wie heb jij geen kritiek....ik vind dat jij je nick geen eer aandoet |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 16:58 schreef Hummel10 het volgende:[..] Er staan er gelukkig een paar te trappelen die stukken beter dan Klaassen zijn.. Klaassen is toch 1 van je betere spelers onmisbaar nee jammer ja.. Wie zijn er dan stukken beter dan Klaassen.....en waarom spelen die niet ?? Wat een bullshit.... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Kon ik maar Positief arrogant zijn.
Ik wil best dit team en de spelers daarin de hemel in prijzen maar dat verdienen ze niet.
Ten opzichte van vorig jaar Is duidelijk Cilissen en Schone minder gaan spelen. Iets minder duidelijk geld dat voor Klaassen en voor Veltman.
Wat wel beter is: Kishna als linksbuiten, komt ook doordat Fisher vorig jaar bijna alles verprutste Millik wel minder is gaan spelen dan in het begin, maar nog altijd beter invulden dan alle andere op die positie.
De rest is haast geen vooruitgang te melden. betekend ook dat op CVM met serero als hij de lijn van grun doortrekt blind kan evenaren. Maar dat is afwachten. Verdediging is net zo zwak als vorig jaar, geen verzwakking, geen verbetering.
Maar vorig jaar zijn we kampioen geworden en dat worden we dit jaar ook!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 18:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Kon ik maar Positief arrogant zijn. Ik wil best dit team en de spelers daarin de hemel in prijzen maar dat verdienen ze niet. Ten opzichte van vorig jaar Is duidelijk Cilissen en Schone minder gaan spelen. Iets minder duidelijk geld dat voor Klaassen en voor Veltman. Wat wel beter is: Kishna als linksbuiten, komt ook doordat Fisher vorig jaar bijna alles verprutste Millik wel minder is gaan spelen dan in het begin, maar nog altijd beter invulden dan alle andere op die positie. De rest is haast geen vooruitgang te melden. betekend ook dat op CVM met serero als hij de lijn van grun doortrekt blind kan evenaren. Maar dat is afwachten. Verdediging is net zo zwak als vorig jaar, geen verzwakking, geen verbetering. Maar vorig jaar zijn we kampioen geworden en dat worden we dit jaar ook!!! Hou me ten goede hoor...ik ben de laatste die zegt dat je geen kritiek mag hebben, ik ben het alleen vaak niet met je eens meestal reageer ik niet eens. Dat van Klaassen vind ik nergens op slaan.... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Oké, dat er meer spelers zijn is waar. Had het ook maar gehoord. Desalniettemin blijft de kans op een zege aanwezig. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 18:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hou me ten goede hoor...ik ben de laatste die zegt dat je geen kritiek mag hebben, ik ben het alleen vaak niet met je eens meestal reageer ik niet eens. Dat van Klaassen vind ik nergens op slaan.... Mijn motto is: Je mag je zelf de beste vinden maar je moet wel beseffen dat het beter kan.
Klaassen is wel de beste maar het kan wel wat beter. Ik weet namelijk dat hij dat kan, hij heeft het namelijk vorig jaar laten zien. Daarnaast kan hij waarschijnlijk ook beter worden dan hij vorig jaar heeft laten zien.
Ik ga altijd uit van het positieve. Ik ga ook niet uit van de tegenstander. Of het nou Real uit is of RKC uit. Ik zou niet willen dat ajax zou aanpassen aan de tegenstander. Wij spelen in Madrid om net zoals in de jaren 70 Madrid kapot te spelen, dat het publiek voor ons gaat klappen. Daar streef ik naar.. Misschien zelfs meer dan dat!!
Als je met 10-0 wint van Real, mag je best blij zijn maar je moet ook beseffen dat er misschien een 11-0 in zat of een 12-0. Het kan altijd beter!!
Als Milik er zondag 5 inschiet en in de 90ste min een open kans mist, dan hoop ik dat hij teleurgesteld van het veld afloopt, vanwege die gemiste open kans. Als Cillissen 5 penaltys stopt en in de 90ste min bij een stand van 5-0, een blunder maakt dan hoop ik dat hij teleurgesteld van het veld loopt, vanwege dat hij niet de 0 gehouden heeft.
Het is goed, Maar kan altijd beter!! En vergeet niemand maar ook niemand kan dit stoppen!! Want wij zijn AJAX!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
In de jaren 70 gaf het geld nog niet de doorslag, was ook ruim voor het Bosman arrest.....jij bent in '95 blijven hangen, die tijd komt nooit meer |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Geld scoort niet, dat zijn de spelers. Anders zou Porto nooit de Cl hebben kunnen winnen. Anders zou Apoel nooit in de kwartfinale zijn gekomen. Anders zou Real nooit bijna 10 jaar moeten wachten op 10de CL Anders zouden wij niet City achter ons kunnen houden.
Dat het moeilijk is, maakt het nog niet onmogelijk. Ik leg mij daar niet bij neer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 20:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Geld scoort niet, dat zijn de spelers. Anders zou Porto nooit de Cl hebben kunnen winnen. Anders zou Apoel nooit in de kwartfinale zijn gekomen. Anders zou Real nooit bijna 10 jaar moeten wachten op 10de CL Anders zouden wij niet City achter ons kunnen houden. Dat het moeilijk is, maakt het nog niet onmogelijk. Ik leg mij daar niet bij neer. Maar die spelers kosten geld beste PA.........veel geld. Daarom zijn Real Madrid, MU, Bayern, PSG en Barca op het moment de grootste clubs ter wereld |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
maar een duurder speler betekend nog niet dat het een goeie speler is. Sulejmani is door die 16 miljoen minder gaan voetballen.
daarnaast maken 11 goeie spelers nog geen goed team.
Daarnaast is een voetbal rond en kan er van alles gebeuren. De rijkste club wint niet altijd alles... |
|
|
|