BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 25 januari 2014, 12:30): 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 januari 2015 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 20:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
maar een duurder speler betekend nog niet dat het een goeie speler is.
Sulejmani is door die 16 miljoen minder gaan voetballen.

daarnaast maken 11 goeie spelers nog geen goed team.

Daarnaast is een voetbal rond en kan er van alles gebeuren.
De rijkste club wint niet altijd alles...
Kijk PA....dit bedoelde ik met vermoeiend....jij bent de Don Quichot van Ajax....succes gap en denk om je nachtrust
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 23 januari 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 17:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wie zijn er dan stukken beter dan Klaassen.....en waarom spelen die niet ??
Wat een bullshit....
Beste Peet ooit van sarcasme gehoord?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 januari 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 21:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Beste Peet ooit van sarcasme gehoord?
Ja, ik doe niet anders.....maar zo kwam het bij mij niet over, bij deze mijn excuses
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 23 januari 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 21:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja, ik doe niet anders.....maar zo kwam het bij mij niet over, bij deze mijn excuses
Geeft niks ben af en toe wat negatief maar Klaassen is gewoon 1 van onze betere spelers
werkt hard en voor mij onbetwist (ook al gaat het soms even wat minder).
Alleen meneer PA zegt dat er genoeg achter hem zit vandaar mijn reactie :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 januari 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Tsja PA...beste gozer hoor, vraag me af hoe oud/jong hij is
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 23 januari 2015 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 21:21 schreef Nenam_tiL het volgende:
Snap hem ook nooit maar echt last heb je er ook niet van..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 januari 2015 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 21:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Snap hem ook nooit maar echt last heb je er ook niet van..
Nee want ik heb een knop op mijn laptop.....drammen kan hij wel ;-)
Robinho
 Robinho - vrijdag 23 januari 2015 - 21:32   quote  deeplink  
Ik gok met een beetje positieve arrogantie op een ruime zege zondag. De sfeer zal er lekker inzitten. Extra motivatie voor onze boys en dat zal het ongedierte dit keer zeker imponeren. Die denken trouwens dat ze opeens weer een balletje kunnen trappen. Zonder onze oud-keeper hadden ze nu 8 punten minder.......Man man man, zet die zielige namen es op een rijtje.
Meestal waag ik me niet aan het voorspellen van wedstrijden, maar deze drie punten zullen we ten koste van alles gaan binnenhalen!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 23 januari 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 21:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat kunnen er hier meer haha.. Doe ik ook niet zonder rede want bij 1x
slaan de meeste het niet op! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 januari 2015 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 21:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat kunnen er hier meer haha.. Doe ik ook niet zonder rede want bij 1x
slaan de meeste het niet op! ;-)
.....omdat ze zich geen mening laten opdringen gap
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 januari 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 21:32 schreef Robinho het volgende:
Ik gok met een beetje positieve arrogantie op een ruime zege zondag. De sfeer zal er lekker inzitten. Extra motivatie voor onze boys en dat zal het ongedierte dit keer zeker imponeren. Die denken trouwens dat ze opeens weer een balletje kunnen trappen. Zonder onze oud-keeper hadden ze nu 8 punten minder.......Man man man, zet die zielige namen es op een rijtje.
Meestal waag ik me niet aan het voorspellen van wedstrijden, maar deze drie punten zullen we ten koste van alles gaan binnenhalen!
Ruim hoeft niet eens....1-0 is genoeg, en bij Feijenoord zitten 2/3 spelers die bij ons ook niet misstaan
remco k
 remco k - vrijdag 23 januari 2015 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 17:31 schreef Nenam_tiL het volgende:
Dus nu is Klaassen de lul ???......hij is godverdomme één van de beste spelers....ik word hier zo moe van, stelletje droeftoeters.
Misschien is Psv een betere club voor jullie
Helemaal eens
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 23 januari 2015 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 22:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal eens
Waar mee eens?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 23 januari 2015 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 21:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

.....omdat ze zich geen mening laten opdringen gap
Opdringen niet maar een aap leer je ook geen trucje door 1 keer uit te leggen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 januari 2015 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 23:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Opdringen niet maar een aap leer je ook geen trucje door 1 keer uit te leggen..
Tenzij je Tarzan heet.....kijk in haar nachtkastje ;-)
Eide
 Eide - vrijdag 23 januari 2015 - 23:40   quote  deeplink  
Zou dit vuurtje ook de selectie en het publiek op scherp zetten?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 januari 2015 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 23:40 schreef Eide het volgende:
De selectie hopelijk wel...Frank zeker en die moeten het doen gap
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 00:21   quote  deeplink  
4rccub.jpg
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 00:23   quote  deeplink  
2mdi9p3.jpg
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 00:24   quote  deeplink  
16a8uwn.gif
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 06:53   quote  deeplink  
full6355849.jpg
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 07:42   quote  deeplink  
Op Tussendelinies een leuke voorbeschouwing gelezen. Ik zal niet het hele ding plaatsen maar ze halen er veel statistieken bij. Op basis daarvan deze uitspraak even highlighten:

quote:
Op papier lijkt Ajax Feyenoord een schaakspel te worden waarbij beide teams het balbezit koesteren. Opbouwen met korte passes en de tegenstander achter de bal aan laten lopen zal het devies van beide trainers zijn. Afgaande op de statistieken zal Feyenoord meer kansen creëren, maar wint Ajax de wedstrijd omdat het de kansen simpelweg beter benut.
Sowieso is de conclusie daar er een waar ik mij wel ik kan vinden.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 24 januari 2015 - 08:46   quote  deeplink  
Televaag en Rtv melden dat het aangestoken is. :(
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 januari 2015 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 08:46 schreef Hummel10 het volgende:
Televaag en Rtv melden dat het aangestoken is. :(
En dat verbaasd je? Was gisterochtend al bekend.
nora
 nora - zaterdag 24 januari 2015 - 08:57   quote  deeplink  
vernederen is de beste wraak
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 24 januari 2015 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 21:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geeft niks ben af en toe wat negatief maar Klaassen is gewoon 1 van onze betere spelers
werkt hard en voor mij onbetwist (ook al gaat het soms even wat minder).
Alleen meneer PA zegt dat er genoeg achter hem zit vandaar mijn reactie :)
Volgens mij heb ik dat niet gezegd.
Als dat zo overkwam dan wil ik dat wel recht zetten.

Ik vind dat hij een van onze beste spelers is.
Maar ik vind ook dat hij ten opzichten van vorig jaar minder is gaan spelen.
Maar dat zijn er wel meer, onder andere Cilissen en Schone.
Dan zie ik niet in waarom wel schone en Cilissen word aangepakt en Klaassen niet.
Ik vond hem tegen Groningen niet sterk spelen, maar dat is mijn mening.

Want ik had verwacht dat hij Ajax kon dragen wat Blind vorig deed.
Maar misschien eis ik wel te veel van deze jonge jongen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 24 januari 2015 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 21:21 schreef Nenam_tiL het volgende:
En waarom vraag je dat af?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 24 januari 2015 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 21:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik wil mijn excusses aanbieden, want zo wil ik namelijk niet overkomen.
Dat klikt misschien raar, want ik heb het gevoel dat veel mensen die gedachten met jou delen.
Dat begrijp ik ook wel.

Ik herhaal veel dingen omdat ik niet wil drammen, maar dat ik bang ben dat het niet goed is overgekomen wat ik namelijk bedoel te zeggen.
Dan zegt iemand iets en dan denk ik zo heb ik dat niet bedoeld en dan ga ik met andere woorden het opnieuw uitleggen wat ik nou eigenlijk bedoelde te zeggen.
Dan begrijp ik natuurlijk wel dat het drammend overkomt.
remco k
 remco k - zaterdag 24 januari 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 23:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waar mee eens?
Met wat nenam zegt. Dat staat er toch ook
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 09:56   quote  deeplink  
Klaassen laat De Boer schrikken

De vrijdagtraining van Ajax werd opgeschrikt door het vroegtijdig afhaken van Davy Klaassen. De middenvelder verliet na de warming-up het trainingsveld met een blessure aan zijn buikwand en is een vraagteken voor de Klassieker van zondag.
,,Het is moeilijk in te schatten. Davy is net terug van het ziekenhuis en daar was geen ernstige schade te zien, vertelde De Boer tijdens de persconferentie. ,,Dat is zeer positief. Maar we moeten de reactie morgen afwachten.

De Boer hinkt op twee gedachten wat betreft het inzetten van Klaassen. ,,Na Feyenoord kunnen we een weekje goed trainen en dan wordt het volle bak. We moeten keuzes maken. Zetten we hem in tegen Feyenoord? Of kiezen we voor zekerheid door hem te sparen, zodat we in ieder geval in die belangrijke periode over hem kunnen beschikken.

Het was vrijdag een komen en gaan op het trainingsveld. Queensy Menig werd na het afhaken van Klaassen opgetrommeld om de groepstraining te versterken. Even daarvoor hadden Viktor Fischer en Peter Leeuwenburgh zich ook al gemeld. De twee trainden onder leiding van hersteltrainer Pim van Dord apart. Aan het einde van de oefensessie meldden Joël Veltman en Jairo Riedewald zich nog. De verdedigers beperkten zich tot het lopen van rondjes om het veld.

De Boer gaf nog een update over het medische dossier van zijn selectie. ,,Joël gaat goed, die kon al buiten trainen. Viktor (Fischer) gaat ook de goede kant op. En voor Jairo geldt eigenlijk een beetje hetzelfde als voor Davy. Hij is fit, maar we willen niet forceren.

Bron

-------------

Zonder Klaassen mist Ajax z'n beste speler. Zijn verlies kan Ajax ook niet opvangen. Ik ben benieuwd of, mocht Klaassen niet kunnen spelen, De Boer dit opvangt met Schone naar het middenveld en een voorhoede met El Ghazi en Kishna of dat hij kiest voor Bazoer of zelfs Duarte.
remco k
 remco k - zaterdag 24 januari 2015 - 09:59   quote  deeplink  
Als hij er niet bij is heeft Ajax wel een probleem.
Pim
 Pim - zaterdag 24 januari 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Zal Viergever nu CVM worden (of Zimling :s ??) en dan Serero op de plaats van Klaassen? Of Schone naar het middenveld en El Ghazi op zijn plaats?
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 10:57   quote  deeplink  
Goede vraag. Er stond dat het af zal hangen van hoe Klaassen zich vandaag voelt. De laatste training is vanochtend om 10:30 begonnen, kijken of Klaassen daar gewoon mee doet.

Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat FdB serieus overweegt Klaassen te sparen met het oog op de rest van het programma. Zeker omdat die een hele belangrijke pot is om de titelstrijd.

Ik verwacht niet dat FdB Serero vooruit schuift. Daarvoor is Serero op 6 te belangrijk. Ik verwacht eerder Schone op 10 en El Ghazi erbij of Bazoer/Duarte erbijin plaats van Klaassen mocht deze niet kunnen spelen.
remco k
 remco k - zaterdag 24 januari 2015 - 11:53   quote  deeplink  
Klaassen dus niet op de training. Die zal dan dus niet spelen. Ik zal kiezen voor schone een linie terug. En elghazi erbij. Op snelheid kunnen we dan met onze aanval het verschil maken. We hoeven niet te domineren om te winnen.
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 11:58   quote  deeplink  
Uitermate slecht nieuws uit ziekenboeg Ajax: De Boer moet op zoek naar

Ajax-trainer Frank de Boer lijkt in de cruciale Klassieker tegen Feyenoord niet te kunnen beschikken over Davy Klaassen. De middenvelder ontbreekt zaterdagochtend op de laatste training, meldt AT5.

De Boer hanteert normaal gesproken de regel dat zijn spelers de laatste training moeten meemaken om in aanmerking te komen voor een basisplek. Het heeft er dan ook alle schijn van dat de belangrijke jongeling het duel van zondag moet missen, tenzij er zondag nog een konijn uit de hoge hoed wordt getoverd.

Klaassen heeft last van zijn buikwand en onduidelijk is nog wie hem zondag gaat vervangen. Niki Zimling en Riechadly Bazoer zouden op het middenveld uit de voeten kunnen, maar De Boer overweegt ook om Lasse Schöne een linie terug te schuiven. Op die manier komt er een plek vrij voor Anwar El Ghazi.

Er zijn zaterdag honderden fans in de ArenA om het team een laatste steun in de rug te geven. Door de brand in het supportershome staat er nog meer spanning op de toch al beladen Klassieker, die ook in de titelstrijd cruciaal is. Als Ajax wint, is Feyenoord definitief uitgeschakeld. Loopt de landskampioen tegen puntenverlies aan, dan heeft PSV een ultieme kans om ver uit te lopen.

Bron

-----------

Bevestiging van wat Remco al schreef.
nora
 nora - zaterdag 24 januari 2015 - 12:02   quote  deeplink  
Klote kakkerlakken
remco k
 remco k - zaterdag 24 januari 2015 - 12:02   quote  deeplink  
Erg jammer.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 24 januari 2015 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 09:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Met wat nenam zegt. Dat staat er toch ook
Alleen reageerde Neman op een post die sarcastisch was en hij dat niet
zo gelezen had..Maar fijn dat je het eens bent.
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Van der Sar met fans bij laatste training Ajax

Edwin van Sar gaat zaterdag tijdens de laatste training van Ajax in aanloop naar de Klassieker in gesprek met de fans van Ajax. Dit naar aanleiding van de verwoestende brand in het supportershome.

"Zelf ga ik vandaag naar de laatste training en zal ik me ook onder de supporters begeven. Jeroen Slop, onze financieel directeur met veiligheid in zijn portefeuille, en Michael Kinsbergen, onze algemeen directeur, hebben de plek bezocht en zijn met supporters in overleg. Dat blijven ze ook om de situatie op te lossen. Er is al een tijd sprake van verplaatsing van het supportershome naar een andere locatie. We zullen met elkaar zoeken naar een snelle oplossing."

Van der Sar baalt van het verlies van het thuis van de supporters. "In alle vroegte werd ik gistermorgen op de hoogte gebracht van het nieuws dat het supportershome van Ajax grotendeels was afgebrand. Een honk met een prachtige collectie shirts en vele relikwieën, opgebouwd door Ajax-fans. Alles bij elkaar waren dat belangrijke aspecten voor zowel de fans als de club Ajax.

Bron
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 12:41   quote  deeplink  
Ajax beleeft beste seizoen in tien jaar

Ajax begint zondag aan de Klassieker met het hoogste puntentotaal na 18 wedstrijden in 10 jaar: 42. In het seizoen 2003/2004 stonden de Amsterdammers op 46. Voor Frank de Boer is het in meerdere opzichten zijn beste seizoen tot nu toe als trainer: zijn elftal had nog nooit een beter doelsaldo en noteerde meer zeges dan ooit

Bron
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 24 januari 2015 - 13:06   quote  deeplink  
Vanavond Cambuur-PSV, ik hoop dat PSV niet gaat winnen. Dat zou een mooi begin zijn van het weekend.
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 januari 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 11:58 schreef Eide het volgende:
Uitermate slecht nieuws uit ziekenboeg Ajax: De Boer moet op zoek naar

Ajax-trainer Frank de Boer lijkt in de cruciale Klassieker tegen Feyenoord niet te kunnen beschikken over Davy Klaassen. De middenvelder ontbreekt zaterdagochtend op de laatste training, meldt AT5.

De Boer hanteert normaal gesproken de regel dat zijn spelers de laatste training moeten meemaken om in aanmerking te komen voor een basisplek. Het heeft er dan ook alle schijn van dat de belangrijke jongeling het duel van zondag moet missen, tenzij er zondag nog een konijn uit de hoge hoed wordt getoverd.

Klaassen heeft last van zijn buikwand en onduidelijk is nog wie hem zondag gaat vervangen. Niki Zimling en Riechadly Bazoer zouden op het middenveld uit de voeten kunnen, maar De Boer overweegt ook om Lasse Schöne een linie terug te schuiven. Op die manier komt er een plek vrij voor Anwar El Ghazi.

Er zijn zaterdag honderden fans in de ArenA om het team een laatste steun in de rug te geven. Door de brand in het supportershome staat er nog meer spanning op de toch al beladen Klassieker, die ook in de titelstrijd cruciaal is. Als Ajax wint, is Feyenoord definitief uitgeschakeld. Loopt de landskampioen tegen puntenverlies aan, dan heeft PSV een ultieme kans om ver uit te lopen.

Bron

-----------

Bevestiging van wat Remco al schreef.
Een optie in mijn ogen en dat El Ghazi op rechts en Schone naar het mddenveld. Nijhuis ligt onder een vergrootglas dus Clasie zal zich moeten gedragen. Met El Ghazi en Kishna maken we die Nelom en Boulahrouz helemaal gek
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:06 schreef Bobby1972 het volgende:
Vanavond Cambuur-PSV, ik hoop dat PSV niet gaat winnen. Dat zou een mooi begin zijn van het weekend.
http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-won-nog-nooit-van-psv.htm
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 13:11   quote  deeplink  
Misschien speelt Meleg en legt hij Psv over de knie ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een optie in mijn ogen en dat El Ghazi op rechts en Schone naar het mddenveld. Nijhuis ligt onder een vergrootglas dus Clasie zal zich moeten gedragen. Met El Ghazi en Kishna maken we die Nelom en Boulahrouz helemaal gek
Eens, en Schone met een goed afstandschot ook gevaarlijk vanaf het middenveld. Kan Andersen wat meer diep gaan. Als Kishna en El Ghazi dan nog gaan wisselen van kant wordt Bouhlarouz helemaal gek.
Eide
 Eide - zaterdag 24 januari 2015 - 13:20   quote  deeplink  
Klaassen ontbreekt in Klassieker

Frank de Boer kan zondag in de Klassieker geen beroep doen op Davy Klaassen. De middenvelder ondervindt nog teveel last van klachten aan de buikwand. Jairo Riedewald ontbreekt wegens lichte knieklachten. De trainer maakte zijn selectie zaterdagmiddag bekend.

De achttien Ajacieden die door De Boer zijn geselecteerd voor Ajax - Feyenoord (zondag 12:30 uur in een uitverkochte Amsterdam ArenA) zijn:

Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Nicolai Boilesen
Mike van der Hoorn
Kolbeinn Sigthórsson
Ricardo Kishna
Lucas Andersen
Arek Milik
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Kenny Tete
Thulani Serero
Nick Viergever
Riechedly Bazoer
Niki Zimling
Diederik Boer
Queensy Menig

Bron

----------------

FdB heeft op de persconferentie al min of meer gezegd dat Boilesen begint als linksback. Dan is het eigenlijk alleen de vraag hoe het wegvallen van Klaassen wordt opgevangen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 januari 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Wat Remco zei.....schone en daarvoor el gappie
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 januari 2015 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 12:02 schreef nora het volgende:
Klote kakkerlakken
+ eigenlijk ontelbaar veel!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 januari 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:23 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wat Remco zei.....schone en daarvoor el gappie
Zou kunnen, maar persoonlijk denk ik dat Bazoer gaat spelen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 januari 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 23:40 schreef Eide het volgende:
Dat mag ik hopen. Godallemachtig, wat ben ik kwaad op die ratten!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 25 januari 2014, 12:30): 0 - 0

0.0164070