|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat vermoed ik ook. Des te minder hoeft Frank de Boer binnen het elftal te schuiven. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
middenveld Andersen Schone en Serero met 3 spitsen ervoor is voor de Boer waarschijnlijk veel te aanvallend. ben echt benieuwd naar de opstelling. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote: Midedenveld Serero / Bazoer / Schone kan |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 14:44 schreef Robinho het volgende:middenveld Andersen Schone en Serero met 3 spitsen ervoor is voor de Boer waarschijnlijk veel te aanvallend. ben echt benieuwd naar de opstelling. 3 spitsen... ik neem aan dat je een spits en 2 buitenspelers bedoeld.... en zo speelt Ajax altijd. Alleen speelt Schone hangend en niet diep zoals een traditionele buiten. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 14:47 schreef Eide het volgende:[..] 3 spitsen... ik neem aan dat je een spits en 2 buitenspelers bedoeld.... en zo speelt Ajax altijd. Alleen speelt Schone hangend en niet diep zoals een traditionele buiten. Ja dat bedoel ik. Ik vind het nog steeds een noodverband met Schone hangend op rechts, al doet ie het vaak prima. Maar een aanval met Kishna, Milik en El Ghazi is de toekomst. Daarvoor ga ik naar het stadion, niet voor dat eindeloze getik. Snelheid, acties en kwaliteit. En tuurlijk verlies je dan wel es een potje, maar zoals we nu af en toe winnen begint me na 4 titels een beetje te vervelen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De speelwijze veranderd natuurlijk niet door te spelen met een hangende of traditionele buitenspeler. Dat veranderd pas als de hele ploeg met meer urgentie gaat spelen. Tussen de 10e en 30e minuut speelde Ajax bijvoorbeeld goed en aanvallend voetbal tegen Groningen. Het manco is dat Ajax dat ook maar 20 minuten doet.
De potentie is er wel. De uitvoering wil alleen zo vaak niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 14:58 schreef Robinho het volgende:[..] Ja dat bedoel ik. Ik vind het nog steeds een noodverband met Schone hangend op rechts, al doet ie het vaak prima. Maar een aanval met Kishna, Milik en El Ghazi is de toekomst. Daarvoor ga ik naar het stadion, niet voor dat eindeloze getik. Snelheid, acties en kwaliteit. En tuurlijk verlies je dan wel es een potje, maar zoals we nu af en toe winnen begint me na 4 titels een beetje te vervelen Yup we winnen wel wedstrijden maar als liefhebber vind ik dit tamme voetbal niet om aan te zien. Geen beleving niks. Gelukkig haal je resultaat anders was de onvrede groot geweest. Khisna--Zivko---Ghazi wordt de beste aanval in jaren of Fischer--Milik--Ghazi is ook mooi. Nu nog wat meer durf en strijd dan komt het goed. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 14:47 schreef Eide het volgende:[..] 3 spitsen... ik neem aan dat je een spits en 2 buitenspelers bedoeld.... en zo speelt Ajax altijd. Alleen speelt Schone hangend en niet diep zoals een traditionele buiten. Klopt! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Misschien krijgen ze iets teveel opdrachten mee in het veld. Als de tegenstander daar dan op anticipeert moeten spelers ook zelf kunnen beslissen om de uitvoering iets te veranderen. Of gooi er dan wat aggressiviteit en passie tegenaan. Misschien dat je daar ook een beetje op doelt met het woord urgentie. Het wordt me iedere week iets teveel van hetzelfde |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik vermoed dat ons middenveld wordt overlopen qua fysiek was klaasen al in zijn eentje 70% van onze kracht als we nu gaan spelen met Serero 1.50 cm een Andersen een talent die alleen nog geen strijd aan kan en misschien Bazoer een jongen van 18 jaar, daar staat t/o el Almadi/Clasie/Immers en zeer waarschijnlijk Torenstra nou beste vrienden dit gaan wij niet redden, hopelijk zijn ze zo bang voor Ajax dat wij ze kunnen afbluffen maar ik vrees van niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bazoer is wel een fysiek sterke jongen hoor. Je levert alleen wel voetbalgogme in want dat heeft die jongen nog niet. Daarom hoop ik op Schone en Andersen en dan El Gappie voorin. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik persoonlijk zou de volgende opstelling proberen. Cillissen van Rhijn-v/d Hoorn-Moisander-Boilessen Serero-Andersen-Viergever-Schone Milik- Krishna Schone als hangend rechtsbuit/midv. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 15:10 schreef Eide het volgende:Bazoer is wel een fysiek sterke jongen hoor. Je levert alleen wel voetbalgogme in want dat heeft die jongen nog niet. Daarom hoop ik op Schone en Andersen en dan El Gappie voorin. Denk je dat De Boer daarmee durft te komen? Ik weet het niet. En Schone had tegen Groningen nou niet echt het loopvermogen van een jonge kieviet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 15:17 schreef nora het volgende:Ik persoonlijk zou de volgende opstelling proberen. Cillissen van Rhijn-v/d Hoorn-Moisander-Boilessen Serero-Andersen-Viergever-Schone Milik- Krishna Schone als hangend rechtsbuit/midv. Cillissen
van Rhijn - vd Hoorn - Boilessen - Riedewald
Schone - Serero - Andersen
El gappie - Millik - Kishna |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 15:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Cillissen van Rhijn - vd Hoorn - Boilessen - Riedewald Schone - Serero - Andersen El gappie - Millik - Kishna Riedewald is helaas geblesseerd |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Ik zou denk ik zo gaan spelen: Cillissen
van Rhijn - vd Hoorn - Moisander - Boilesen
Schone - Bazoer - Serero
El gappie - Millik - Kishna |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 15:18 schreef Robinho het volgende:[..] Denk je dat De Boer daarmee durft te komen? Ik weet het niet. En Schone had tegen Groningen nou niet echt het loopvermogen van een jonge kieviet Hij speelde daar op de vleugel wat toch een heel andere manier van voetballen is. Met Schone behoudt je scorend vermogen en een goed schot voor de ploeg plus de ervaring en slimmigheid van Schone waarmee hij toch vaak doorslaggevend is zoals bij de eerste goal tegen Groningen.
Bovendien wil ik graag Ajax zien met 2 echte moderne vleugelspelers zoals Kishna en El Gappie dat zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 12:11 schreef Hummel10 het volgende:[..] Alleen reageerde Neman op een post die sarcastisch was en hij dat niet zo gelezen had..Maar fijn dat je het eens bent. Het gaat me erom dat er verschrikkelijk beel azijnzeikerds zij die eigenlijk geen Ajax speler goed genoeg vind. En alleen maar aankopen willen zien. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 16:13 schreef remco k het volgende:[..] Het gaat me erom dat er verschrikkelijk beel azijnzeikerds zij die eigenlijk geen Ajax speler goed genoeg vind. En alleen maar aankopen willen zien. Alleen Pa zei dat Klaassen niet onmisbaar was en eigenlijk niemand binnen dit team. Aangezien de verschillen binnen je selectie niet heel groot zijn zegt hij niks geks. Volgens mij zegt ook niemand dat ze blij zijn dat Klaassen er niet bij is en denk dat hij zelfs de enige is die het niet jammer vind dat hij er niet bij is (al zal hij dat ook vast niet zo bedoeld hebben). Toch zie ik hier niemand die zegt dat ze alle elf weg moeten en er elf aankopen moeten komen, overdrijven is ook een vak.
Cilissen--Zivkovic---Fischer--Ghazi---Andersen--Hoorn--Rhijn---Veltman--Milik--Kishna--Boilesen--Bazoer--Riedewald enz enz. mogen gewoon blijven dat een club zich op sommige posities probeert te versterken naar mogelijkheden zie je overal. Bij Ajax zijn er voldoende mogelijkheden maar ze doen daar veel te weinig mee. Feit |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Ik hoop dat het schone wordt op middenveld zodat we eindelijk met de gedroomde voorhoede spelen! Smullen hoop ik! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Met het bier in de hand onderweg naar Amsterdam! Fijne wedstrijd allemaal! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Kazim is veel te veel een beest voor jullie jonkies |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
|
|
|
Twanus1
|
|
|
Proost warrior. Laten we hopen dat het een groot feest wordt waarbij het laatste sprankje hoop van die kakkerlakken aan flarden wordt gespeeld! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Kazim. Als er nu een speler is bij feyenoord waar ik mij totaal geen zorgen over maak is het die faalhaas. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 09:27 schreef Twanus1 het volgende:Proost warrior. Laten we hopen dat het een groot feest wordt waarbij het laatste sprankje hoop van die kakkerlakken aan flarden wordt gespeeld! Proost Twanus. Inmiddels al behoorlijk druk! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 16:42 schreef Hummel10 het volgende:[..] Alleen Pa zei dat Klaassen niet onmisbaar was en eigenlijk niemand binnen dit team. Aangezien de verschillen binnen je selectie niet heel groot zijn zegt hij niks geks. Volgens mij zegt ook niemand dat ze blij zijn dat Klaassen er niet bij is en denk dat hij zelfs de enige is die het niet jammer vind dat hij er niet bij is (al zal hij dat ook vast niet zo bedoeld hebben). Toch zie ik hier niemand die zegt dat ze alle elf weg moeten en er elf aankopen moeten komen, overdrijven is ook een vak. Cilissen--Zivkovic---Fischer--Ghazi---Andersen--Hoorn--Rhijn---Veltman--Milik--Kishna--Boilesen--Bazoer--Riedewald enz enz. mogen gewoon blijven dat een club zich op sommige posities probeert te versterken naar mogelijkheden zie je overal. Bij Ajax zijn er voldoende mogelijkheden maar ze doen daar veel te weinig mee. Feit Het ging in die post van mij niet om Klaassen. Mara om het geheel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wens alle Echte ajax supporters als Feyenoorder een gemeend goede wedstrijd toe. De enige echte klassieker en dat blijven we. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 11:18 schreef piet de paler het volgende:Ik wens alle Echte ajax supporters als Feyenoorder een gemeend goede wedstrijd toe. De enige echte klassieker en dat blijven we. Thanks, jullie ook een goede wedstrijd. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Ajax begint om 12:30 uur aan de Klassieker. Hier alvast de opstelling van de landskampioen. Nicolai Boilesen keert terug in de basis, Riechedly Bazoer neemt de plaats in van Davy Klaassen. Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Van der Hoorn, Moisander, Boilesen; Bazoer, Serero, Andersen; Schöne, Milik, Kishna. Wissels: Boer, Sigthórsson. El Ghazi, Tete, Viergever, Zimling, Menig |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Bazoer vervangt Klaassen. Ik ben benieuwd. Vond hem. Niet heel goed invallen, niet speciaal iig. Nu dus ook nig aanvallend op het middenveld, totaal niet zijn positie. Ben benieuwd hoe het gaat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Benieuwd of Bazoer op 6 of op 10 gaat spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat weer. Hij heeft bij Jong Ajax gewoon op die plek gespeeld. En op die toer is CVM zijn positie ook niet want toen hij overkwam speelde hij centraal achterin bij PSV. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
De Boer durft het dus niet aan. Jammer, maar hij vreest denk ik dat we op het middenveld omver gelopen zullen worden. Dan winnen we gewoon met 1-0 ipv met 4-2 |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Gaat Bazoer op CVM spelen (en dan Serero naar 10?) of op de positie van Davy? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk eerlijk gezegd dat Serero als CVM zal spelen. Bazoer zal dan als verbindingsspeler tussen Andersen en Serero in komen spelen denk ik. Misschien dat Bazoer zelf bijna tegen Serero aan komt te spelen.
Het vertrouwen in Bazoer is in ieder geval groot, dat blijkt wel. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 11:23 schreef Eide het volgende:[..] Dat weer. Hij heeft bij Jong Ajax gewoon op die plek gespeeld. En op die toer is CVM zijn positie ook niet want toen hij overkwam speelde hij centraal achterin bij PSV. Ik vond hem op cvm bij jong Ajax altijd wel goed, maar als meer am totaal niet. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Mee eens Piet. Echte fans blijven van elkaar spullen af zeker wanneer dit emotionele waarden aangaat diep triest wat gebeurd idat de beste club mag winnen vanmiddag |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Toch Bazoer. Voorspelt en kijken hoe hij zich houdt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Slap gewauwel bij Fox. Zitten ze een beetje schaapachtig elkaar na te praten dat Vermeer geen fluitconcert verdient. Kom op zeg, als feyenoorder wordt je uitgefloten. Als Ajacied die is overgestapt helemaal. Kappen met de schaapachtige semi-correcte gedoe. Vermeer wordt echt niet met een applaus begroet. Daarvoor is de rivaliteit veel te groot. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Ik denk dat het geen slechte keuze is om toch voor wat body op het middenveld te kiezen. Serero en Andersen zijn natuurlijk niet van die kleerkasten. Vermeer werd overigens al flink uitgefloten. Was ook wel naief om te denken dat dit niet zou gebeurenen opzich vind ik het ook wel een beetje terecht. Aan de andere kant wordt elke speler van Feyenoord uitgefloten, dus hoeft het niet eens per se speciaal aan Vermeer gericht te zijn zometeen |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Hmm, Bazoer dus toch op de positie van Klaassen. Ben dan toch wel heel benieuwd hoor! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Wordt nu wel echt spannend. Ben heel erg benieuwd. Zelf verwacht ik een harde wedstrijd, vooral de tweede helft. Ik denk 2-1 winst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
KUT VERRADER!! Vuile smerige kakkerlak! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 11:59 schreef Eide het volgende:Slap gewauwel bij Fox. Zitten ze een beetje schaapachtig elkaar na te praten dat Vermeer geen fluitconcert verdient. Kom op zeg, als feyenoorder wordt je uitgefloten. Als Ajacied die is overgestapt helemaal. Kappen met de schaapachtige semi-correcte gedoe. Vermeer wordt echt niet met een applaus begroet. Daarvoor is de rivaliteit veel te groot. Het is gewoon een verrader! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Geweldig. Krijg nu een doek over mijn gezicht. |
|
|
|