BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 25 januari 2014, 12:30): 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 25 januari 2015 - 12:33   quote  deeplink  
Lekker sfeertje, nu.
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 12:50   quote  deeplink  
Ajax komt veel te veel in fysieke duels en die ga je niet winnen.
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 12:56   quote  deeplink  
Ik vind Ajax slecht voetballen.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 25 januari 2015 - 12:57   quote  deeplink  
Ajax maakt teveel fouten, vooral in de verdediging. Terecht dat De Boer niet tevreden is. Dat wordt flink bijpraten in de rust, wil Ajax de 3 punten halen. Feyenoord is in de eerste 20 minuten toch de bovenliggende partij. En, met Nijhuis als scheidsrechter heeft Ajax het altijd moeilijk. Is wel weer Cillissen die Ajax doet redden.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 12:59   quote  deeplink  
Vreemd dat Kishna en Schone al weer van kant gewisseld zijn. Nelom is een van de zwakste punten van dit kakkerlakken elftal en zou door Kishna helemaal zoek gespeeld moeten worden.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:00   quote  deeplink  
Eerste paar minuten zaten ze er fel bovenop en daar hadden de kakkies het heel moeilijk mee, waarom is dat nu al weer weg?
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:02   quote  deeplink  
Tot nu toe een matige klassieker. Ajax niet best, maar de kakkies bakken er ook niet veel van ondanks dat wishful thinking gelul van die scheit commentator van FOX.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door pth --
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:06   quote  deeplink  
Wat een jankneger die Kazim ... Verder is het stadion drukker met het uitfluiten van Vermeer, dan massaal de eigen ploeg aanmoedigen.
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 13:06   quote  deeplink  
Ajax wordt steeds heel ver terug gedrongen en krijgt het dan niet voor elkaar om over het middenveld te voetballen. Alles moet over het middenveld heen. Bazoer speelt niet slecht maar wel bijna naast Serero waardoor Andersen tussen de aanval en het middenveld op een soort eiland staat.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:07   quote  deeplink  
Tot nu toe kunnen vooral Serero en Boilesen (knap voor een eerste wedstrijd in tijden) mij bekoren. Tevens kudos voor Bazoer, moet je maar even doen met je 18 jaar.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:13   quote  deeplink  
Voorhoede doet ook niet echt zijn best om in de wedstrijd te komen. Vooral Schone gaat weer door met waar hij de afgelopen weken mee bezig is ... kut voetballen: veel te sloom, niet precies in de passing, etc. etc. Langzaam maar zeker moet ik toe gaan geven dat de kakkies een beter strijdplan hebben en zo steeds beter in de wedstrijd komen. Hoezo moet in godsnaam Sjokkie zich warm gaan lopen????
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 25 januari 2015 - 13:13   quote  deeplink  
Nee, ik kon me niet bekoren om dit Ajax, de eerste helft. De verdediging is heeeeeel erg onzeker.
Verder wind Ajax weinig duels. Verder waren Schöne en Serero erg weinig te zien. De tweede helft gaat alleen maar harder worden, straks.
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 13:16   quote  deeplink  
Zowel ANdersen als BAzoer kunnen mij niet bekoren. Ja, ze werken hard in verdedigend opzicht maar aanvallend zijn ze niet dominant genoeg. Ze eisen geen ballen op en lijken beide opgejaagd wild als ze de bal wel krijgen.
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 13:16   quote  deeplink  
Serero een meer dan puike 1e helft trouwens.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 januari 2015 - 13:17   quote  deeplink  
Beste Ajacied tot nu toe: Vermeer. :)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 januari 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Passief voetbal, daar is alles mee gezegd.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Hoe bestaat het toch dat technisch zo veel betere voetballers niet tot beter voetbal kunnen komen tegen een stelletje beperkte havenslaven. De tactiek van meneer de Boer faalt wederom, Serero (erg goed) en Bazoer staan praktisch naast elkaar gericht op zekerheid en tegenhouden. Zo kom je ook absoluut niet aan voetballen toe, Andersen mag het een beetje in zij eentje uitzoeken om de ballen bij de aanvallers te krijgen. doodziek wordt ik van die laffe spelopvatting, met een elftal dat in potentie best goed kan voetballen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 januari 2015 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 13:17 schreef Stylzz het volgende:
Beste Ajacied tot nu toe: Vermeer. :)
Nee....Serero
freakie
 freakie - zondag 25 januari 2015 - 13:22   quote  deeplink  
Ik ben blij dat wat ik ooit over Serero heb gezegd nu ook waarheid is. De enige die zeker is en weinig ballen verliest is Serero, hij is fel en pakt regelmatig ballen af. Van Rhijn staat toch ook zijn mannetje? meer dan Boilesen
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Lijkt wel of men niet door heeft dat zelfs bij een gelijk spel het hele seizoen nu al naar de kloten gaat. 60% balbezit voor de kakkies en dat terwijl Ajax thuis speelt. Ik heb heel veel respect voor Frankie, maar de spelopvatting die hij dit elftal week in en week uit mee geeft is bagger. Simpelweg een kut systeem ... altijd maar denken aan zekerheid en tegenhouden in plaats van gewoon meer doelpunten maken dan de tegenstander.
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 13:25   quote  deeplink  
Dat is niet het systeem waar jij het over hebt, dat is uitvoering. En tussen die 2 zit een wereld van verschil.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 25 januari 2015 - 13:27   quote  deeplink  
Ajax moet nu met echte maatregelen komen. Ajax durft niet om strijd te leveren. Dat Feyenoord de bovenliggende partij is klopt wel met de 60-40% balbezit in hun voordeel, en 6 corners, daar Ajax er niet één heeft gehad. Ook op de middenveld is Feyenoord beter dan ons Ajax.
freakie
 freakie - zondag 25 januari 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 13:25 schreef Eide het volgende:
Dat is niet het systeem waar jij het over hebt, dat is uitvoering. En tussen die 2 zit een wereld van verschil.
Helemaal waar, Ajax speelt al jaren hetzelfde. Alleen bij sommige spelers lukt/klopt het niet, nog niet.
freakie
 freakie - zondag 25 januari 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 13:27 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ajax moet nu met echte maatregelen komen. Ajax durft niet om strijd te leveren. Dat Feyenoord de bovenliggende partij is klopt wel met de 60-40% balbezit in hun voordeel, en 6 corners, daar Ajax er niet één heeft gehad. Ook op de middenveld is Feyenoord beter dan ons Ajax.
Een van de weinige die strijd levert zet jij neer als "weinig gezien" Je hebt gelijk, bij sommige gaat het niet.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Mijn keuze voor de tweede helft: Milik er af, El Gappie voor Menig erbij ... daarnaast Schone vast douchen en een versterking van het middenveld, al moet ik eerlijk zeggen dat ik gegeven de bank niet weet wie er bij zou moeten komen. Ajax moet het middenveld in handen krijgen en vervolgens gebruik maken van snelle aanvallers om de toch echt middelmatige verdediging van de kakkies pijn te gaan doen. Maar nee ik hoor dat Sjokkie erin komt voor Milik, alsof die er iets aan kan doen dat hij geen fatsoenlijke bal krijgt. Sjokkie gaat dat vast beter invullen ... laat me niet lachen. Wederom vreemde keuze van de Boer, om het maar netjes te zeggen.
freakie
 freakie - zondag 25 januari 2015 - 13:32   quote  deeplink  
Tsjaaaa Siggie erin, ik zet mijn tv uit.
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 13:33   quote  deeplink  
Ik zou toch kiezen voor Schone naar het middenveld, El Ghazi erbij en dan waarschijnlijk Andersen eraf. Die verdient het eerder om te gaan zitten dan Bazoer die verdedigend wel goed speelt.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 13:25 schreef Eide het volgende:
Ik weet dat we het in deze niet eens zijn, dat zij dan maar zo. Mijn mening is dat dit systeem niet echt kan functioneren als het uitgangspunt zekerheid is (tikkie breed tikkie terug, altijd exact in de positie blijven). En dat is naar mijn opvatting wel degelijk onderdeel van het systeem waar de Boer op gokt. De eerste gedachte moet vooruit worden i.p.v. eerst zekerheid, dan kun je als Ajax ook hoog druk gaan zetten en veel makkelijker de aanvallers in stelling brengen. Wat heb je nu aan super aanvallers als de ballen er niet komen door dat lamlendige tikkie breed tikkie terug achterin en op het middenveld en alleen maar wilde roeien naar voren.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:38   quote  deeplink  
Bazoer vindt ik overigens wel een baas, daar zit potentieel genoeg in.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:41   quote  deeplink  
Sjokkie nu al een succes, de wil om te vlammen springt er vanaf ... Goed gezien van Frankie, wat een tactisch vernuft. Toegegeven het wegvallen van Klaassen is wel een mega tegenvaller.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:43   quote  deeplink  
Wordt ook wel een beetje ziek van Nijhuis. Lekker laten voetballen prima, maar iedere overtreding maar een beetje met de mantel der liefde bedekken slaat ook nergens op.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 25 januari 2015 - 13:44   quote  deeplink  
Weer is Feyenoord de bovenliggende partij. Ajax verdiend het niet eens, om de wedstrijd te winnen als ze niks ondernemen. Gelijkspel betekend "DEFINITIEF GEEN KAMPIOEN". Dat is de schuld van Ajax zelf. Is logisch.
3sterren
 3sterren - zondag 25 januari 2015 - 13:44   quote  deeplink  
Andersen snapt het volgens min niet he is contant bezig met hakballetjes mooie passjes achter standbeen speel een x volwassen
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 13:44 schreef nieuwe ajax het volgende:
Weer is Feyenoord de bovenliggende partij. Ajax verdiend het niet eens, om de wedstrijd te winnen als ze niks ondernemen. Gelijkspel betekend "DEFINITIEF GEEN KAMPIOEN". Dat is de schuld van Ajax zelf. Is logisch.
Natuurlijk niet, maar 6 punten is vanzelfsprekend moeilijker te overbruggen dan 4.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 25 januari 2015 - 13:50   quote  deeplink  
Moet het nog maar zien, of Ajax kampioen gaat worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:51   quote  deeplink  
Zimling maakt zich klaar voor een invalbeurt????? Pleur toch op de Boer, je bent de weg volledig kwijt met je debiele aanpassingen.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:52   quote  deeplink  
Belachelijke wissel, nu ben je echt de echt volledig kwijt.
3sterren
 3sterren - zondag 25 januari 2015 - 13:52   quote  deeplink  
El ghazi voor kishna is de laatste wissel denk ik zomaar
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 13:53   quote  deeplink  
Dan wil hij dus Serero aanvallend om iemand vooruit te hebben die beter en makkelijker aanspeelbaar is.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 25 januari 2015 - 13:53   quote  deeplink  
Bazoer speelde goed, maar De Boer wil nu met een geroutineerde speler spelen.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:54   quote  deeplink  
Het slechtste Ajax van de afgelopen 10 jaar ...
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 13:54 schreef pth het volgende:
Het slechtste Ajax van de afgelopen 10 jaar ...
Jij bent het spel onder Ten Cate, Wouters en Jol al weer vergeten begrijp ik?

Edit: Van Basten....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door Eide --
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 13:53 schreef nieuwe ajax het volgende:
Bazoer speelde goed, maar De Boer wil nu met een geroutineerde speler spelen.
Geroutineerd? Snap ik, maar Zimling ....... Die trekpleister kan er helemaal niets van.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 13:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Jij bent het spel onder Ten Cate, Wouters en Jol al weer vergeten begrijp ik?

Edit: Van Basten....
Nee hoor, dat was ook kut met peren. Maar dit is helemaal niet meer om aan te gluren.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 25 januari 2015 - 14:01   quote  deeplink  
Eindelijk de eerste geel. Nu zal denkelijk de wedstrijd wel openbreken.
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 14:01   quote  deeplink  
Sightorsson knokt er trouwens wel voor. Doet het alleen daardoor al een stuk beter dat Milik vandaag.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 25 januari 2015 - 14:02   quote  deeplink  
Ajax mag blij zijn, dat Serero niet in Zuid Afrika speelt. Dat scheelt een slok op een borrel.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 14:03   quote  deeplink  
Wat een ongelofelijke typhus speler die Schone. En ik denk dat van Rhijn net goed weg kwam. Enige leuke is dat het langzaam maar zeker een beetje uit de klauw begint te lopen. En wederom schijtmazzel ...
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:02 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ajax mag blij zijn, dat Serero niet in Zuid Afrika speelt. Dat scheelt een slok op een borrel.
Helemaal eens, de enige en dan ook de enige speler die een goed niveau haalt.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:02 schreef nieuwe ajax het volgende:
Helemaal eens, de enige en dan ook de enige speler die een goed niveau haalt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 25 januari 2014, 12:30): 0 - 0

0.0105249