BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 25 januari 2014, 12:30): 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 25 januari 2015 - 14:07   quote  deeplink  
Is waar.
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 14:09   quote  deeplink  
Serero nu voor de 2e wedstrijd op rij de beste speler bij AJax. Dat is veelzeggend aangezien hij verdedigend is ingesteld.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 14:11   quote  deeplink  
En dan de verfijnde balbehandeling van de routinier Zimling ... En daar gaan we weer, niet alles of niets om alsnog een beter resultaat te halen. Nee een verdediger voor een verdediger. Beschamend ... Ajax heeft in eigen huis wederom niets laten zien ... twee halve kansjes in ruim 80 minuten.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 14:18   quote  deeplink  
De irritatie is weer van het gezicht van de Boer te scheppen??? Wie oogst die zaait meneer de Boer, kennelijk niet (meer) in staat om dit elftal beter te maken. Daarnaast de meest seniele wissels. Zimling? Man die gast kun je beter broodjes hamburger gaan laten verkopen.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 25 januari 2015 - 14:19   quote  deeplink  
Nog nooit zo'n slechte Ajax gezien.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:19 schreef nieuwe ajax het volgende:
Nog nooit zo'n slechte Ajax gezien.
Je haalt mij de woorden uit de mond. Om dan maar iets positiefs te zien, slechter als dit kan het niet meer ... toch?
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Tja. Slechte pot, onverdient punt en niet eens een pot om blij mee te zijn want 2 punten verloren op PSV.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 25 januari 2015 - 14:24   quote  deeplink  
Vond Nijhuis wel echt heel slecht van beide kanten...
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 14:25   quote  deeplink  
Ik vond Nijhuis prima, misschien zelfs iets te mannelijk in wat hij allemaal liet doorgaan.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 14:26   quote  deeplink  
Beker uitgeschakeld, titel is met deze bende ook een illusie en nu maar hopen op een tweede plaats (waarbij je dan heel veel mazzel moet hebben met wie je loot in de voorrondes), en ik heb ook niet echt het gevoel dat ze in de EL potten gaan breken. Ze hoeven echt niet als een dolle aankopen te gaan doen, maar een balans moet wel terug komen in het elftal en dat gaat echt niet lukken met alleen maar zeer getalenteerde jonkies. Volgens mij is de transfermarkt nog open tot 2 februari, dus trek je conclusies met je seniele beleid.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 25 januari 2015 - 14:29   quote  deeplink  
Tsja, de tweede plaats halen met een voorronde in de CL, is nu wel de maximale haalbare voor Ajax. Dat laat Ajax wel merken aan ons.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door nieuwe ajax --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 25 januari 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:25 schreef Eide het volgende:
Ik vond Nijhuis prima, misschien zelfs iets te mannelijk in wat hij allemaal liet doorgaan.
Lachwekkend gefloten man, wil ff laten zien dat hij mannelijk voetbal toestaat. Moet gewoon geel geven bij Toornstra en Hoorn. Gaan beiden gewoon puur voor de man. El ahmadi die Serero ff neergooit in de aanval. Kazim die slaat en een elleboogstoot uitdeelt.
Van Rhijn maakt overtreding op Boetius.

Echt heel slecht... En dan geel voor Kongolo haha...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 25 januari 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:29 schreef nieuwe ajax het volgende:
Tsja, de tweede plaats halen met een voorronde in de CL, is nu wel de maximale haalbare voor Ajax. Dat laat Ajax wel merken aan ons.
Oke, hoor jou wel weer als we kampioen zijn straks...
Volgens mij heeft Psv de laatste 5 jaar 4 keer bovenaangrstaan rond deze tijd...
nora
 nora - zondag 25 januari 2015 - 14:34   quote  deeplink  
Helaas heb ik gelijk gehad weg gespeeld op het middenveld te weinig kwaliteit op het middenveld maar goed ik zal wel weer te negatief zijn en niet realistich.
Met spelers achter de hand als Zimling en Bazoer als er een middenvelder uitvalt zoals Klaasen ben je gewoon qua kwaliteit een subtopper in de eredivisie.En als je dat niet inziet of wil inzien dan ben je of een eigenwijze lullo of blind.
Eide
 Eide - zondag 25 januari 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Lachwekkend gefloten man
En zo kan ik bij elke scheidsrechter elke beslissing langs de meetlat leggen. Uiteindelijk heeft Nijhuis een prima pot gefloten met momenten waar hij het gewoon laat doorgaan.

Zo'n Boetius gaat heel makkelijk liggen, voelt het handje en valt als een baksteen... en in deze wedstrijd was die beslissing van Nijhuis dan verklaarbaar. Ik heb 100 keer liever Nijhuis zoals hij vandaag floot dan dat truttige gedoe wat we meestal hebben in Nederland.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 25 januari 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:34 schreef nora het volgende:
Helaas heb ik gelijk gehad weg gespeeld op het middenveld te weinig kwaliteit op het middenveld maar goed ik zal wel weer te negatief zijn en niet realistich.
Met spelers achter de hand als Zimling en Bazoer als er een middenvelder uitvalt zoals Klaasen ben je gewoon qua kwaliteit een subtopper in de eredivisie.En als je dat niet inziet of wil inzien dan ben je of een eigenwijze lullo of blind.
Andersen in de basis is ook lachwekkend. Die presteert eigenlijk nooit. Kishna en El Ghazi kwamen erin en lieten gelijk wat zien. Andersen speelt elke week zwak maar we hebben gewoon niks anders...
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Oke, hoor jou wel weer als we kampioen zijn straks...
Volgens mij heeft Psv de laatste 5 jaar 4 keer bovenaangrstaan rond deze tijd...
Ik sta op de banken als ze weer kampioen zijn, al spelen spelen ze het grootste kutvoetbal van de wereld. Maar ik ben ook realist, dit Ajax is tenzij er een wonder gebeurd kansloos voor de titel.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 25 januari 2015 - 14:38   quote  deeplink  
frank geeft aan dat bazoer kramp had, hij wou wel anders wisselen
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 25 januari 2015 - 14:40   quote  deeplink  
Ook dom Boilesen in de basis. Die kon nooit die wedstrikd uitspelen net als Bazoer. Waardoor je dus al 2 wissels kwijt bent.

Zimling grootste miskoop ooit, nog slechter dan Atouba..
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:34 schreef nora het volgende:
Er is absoluut een kwaliteitsinjectie nodig en anders moet je je maar bezig gaan houden met het leiding geven aan een gemiddelde amateurclub. Visie binnen Ajax aan zich is juist (dat is ruimte bieden aan de jeugd), echter dit slaat nu echt door naar niet snappen wat er voor een topclub gevraagd wordt.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 25 januari 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:37 schreef Eide het volgende:

[..]

En zo kan ik bij elke scheidsrechter elke beslissing langs de meetlat leggen. Uiteindelijk heeft Nijhuis een prima pot gefloten met momenten waar hij het gewoon laat doorgaan.

Zo'n Boetius gaat heel makkelijk liggen, voelt het handje en valt als een baksteen... en in deze wedstrijd was die beslissing van Nijhuis dan verklaarbaar. Ik heb 100 keer liever Nijhuis zoals hij vandaag floot dan dat truttige gedoe wat we meestal hebben in Nederland.
Ach mannelijk fluiten mag, maar iemand puuur van achter neerschoppen(toorstra op Andersen) en een elleboog(kazim) is in elk land geel en rood. Heeft niks met mannelijk te maken, hij liet die feyenoorders overal mee wegkomen, geel is geel, feyenoord had er zeker 5 moeten hebben.
dege
 dege - zondag 25 januari 2015 - 14:50   quote  deeplink  
praten over kaarten voor de tegenstander vind ik ronduit belachelijk. ajax speelde gewoonweg slecht en feyenoord had het gewoon verdiend om te winnen. middenveld ajax, drama. verdediging, ook geen voldoende, ajax mist creativiteit en aggresiviteit. dit ajax verdiend geen titel, hoe graag ik het ook zou willen zien.
nora
 nora - zondag 25 januari 2015 - 14:51   quote  deeplink  
Dit is een van de vele reacties de man heeft toch gelijk is dit ons Ajax ?
==========================================================================
Reactie op B_02097, zondag 25 januari 2015 14:32
Ik ben Ajacied in hart en nieren. Geboren en getogen Amsterdammer, de bluf de bravoure en de trots stromen door mijn aderen. Iedere keer als Ajax speelt ben ik blij, want het is de mooiste club ter wereld met de mooiste historie de beste spelers. IK ben trots op het wit-rood-witte shirt en het Amsterdamse wapen. Maar de laatste tijd verandert mijn trots in verdriet. Dit is niet het Ajax wat ik wil zien. Ik herken het niet meer als club waar de beste spelers van Nederland speelde. Die elke ploeg iedere wedstrijd gebruikte als rondo en als het tegenzat er vol voor ging. De tijd is voorbij, we moeten genoegen nemen met een armoedig hoopje wat ooit het glansrijke Ajax was.. Ik blijf van de club houden en ik steun ze door dik en dun. Maar bij deze geef ik al mijn vertrouwen op in Frank de Boer, het technische hart, Marc Overmars. De tijd is voorbij en ik neem afstand van deze tactiek en visie, dit is niet wat Cruijff ooit heeft bedoeld en we zijn nu 5 jaar onderweg en ieder jaar breekt er iets in mij. Ja het klinkt overdreven, maar off-days zijn onze reguliere wedstrijden geworden en topwedstrijden (zoals barcelona thuis) zijn de incidentjes geworden.
nora
 nora - zondag 25 januari 2015 - 14:52   quote  deeplink  
100 miljoen Marc wat ga je er mee doen de broer van Zimling kopen bij AH krijg je vaak de tweede gratis is jou winkel Marc.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 14:53   quote  deeplink  
Ik hoop echt dat Ajax inziet dat ze creativiteit nodig hebben. Wil je kampioen worden dan zul je betere spelers moeten komen. Met de huidige selectie mis je teveel kwaliteit. Het begin kwa inzet was best aardig. Daarna komt opnieuw structureel het klad er weer in. Dat gaat de Boer de komende tijd er niet uit halen met deze spelers. Dus zul je de markt op moeten om spelers te kopen die die plaatsen beter invullen.

Die mensen die zeggen dat Ajax sterke genoeg is hebben een bord voor hun hoofd. Het gaat om feiten. Dus moet Ajax er alles aan doen om de tekortkomingen te verkleinen. En nee dat gaat niet met de huidige selectie lukken.

De snelheid ontbreekt, de nauwkeurigheid ontbreekt, de drive en inzet ontbreken en creativiteit ontbreekt. Bij elkaar opgeteld is dat veel teveel. Dan moet je erkennen dat de huidige selectie niet voldoende biedt om dat te doorbreken. Dus rest er 1 ding; spelers met meer ervaring en kwaliteit erbij kopen!!
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:40 schreef NatjosFC het volgende:
Ook dom Boilesen in de basis. Die kon nooit die wedstrikd uitspelen net als Bazoer. Waardoor je dus al 2 wissels kwijt bent.

Zimling grootste miskoop ooit, nog slechter dan Atouba..
Heb geen krampverschijnselen gezien bij Boilesen of Bazoer. Volgens mij zoekt Frankie naar excuses om in dit geval zijn eigen onkunde te verhullen. Begint al met een lulverhaal over Milik, die geen bal krijgt en daarmee niet de vorm had? Goed gezien Frank met Sjokkie werd het helemaal anders. Je bent het gewoon even kwijt en moet eens goed nadenken waarom je dit elftal in de eredivisie niet aan het voetballen krijgt. Verzachtende factor is dat er gewoon te weinig kwaliteit in de breedte is. Als Klaassen wegvalt heb je een Bazoer (overigens prima, maar niet iemand die Ajax nu al bij de hand kan nemen) en als je die dan moet (?) wisselen heb je Zimling ... Wie? ... Zimling! Lachwekkend, een paar muntjes uitgeven en je hebt een Sinkgraven of een Vejinovic, die weliswaar niet beide routine brengen maar wel 10000% beter kunnen voetballen. En waarom krijgt een Zivkovic niet meer vertrouwen? Kan prima voetballen, misschien nog niet voor de basis maar wel een verbetering voor de selectie van Ajax 1. Het spijt voor Cruijf en al zijn meelopers, maar het huidige beleid levert onvoldoende vooruitgang (natuurlijk 4x op rij kampioen, wat ontzettend knap is, maar het voetbal wordt steeds slechter en het worden geen stappen gemaakt waardoor de concurrentie in Nederland onnodig een stuk dichterbij is gekomen).
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 januari 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Serero motm en wie hem nu nog uit de selectie wil hebben moet zich laten opnemen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Als Ajax niks doet en Ajax loopt alles dit jaar mee, kun je gvd niet zeggen dat Ajax pech heeft en niet het maximale heeft gedaan. Dan vind ik Overmars hoofdverantwoordelijk en hoop ik dat hij vervangen wordt. Het is ook niet zo dat er zoveel bij moet. Je hebt het over 2 spelers. Een middenvelder met meer creativiteit en een verdediger die z'n mannetje kan staan.
morkanne
 morkanne - zondag 25 januari 2015 - 14:56   quote  deeplink  
Scheidsrechter was prima, maar De Boer moet wel wat doen tegen die oncollegiale NSB-praktijken van Cillissen want dat loopt de laatste tijd de spuigaten uit.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 14:57   quote  deeplink  
Het is kinderlijk eenvoudig om spelers te kopen met meer ervaring en kwaliteit dan bepaalde structureel falende spelers. Die kulverhalen keer op keer dat er niks beter is vind ik de grootste onzin!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 januari 2015 - 14:57   quote  deeplink  
2 wedstrijden tegen die kakkerlakken en 4 punten. Lekker belangrijk dat ze gestolen zijn. Maar Ajax is wel veel te passief.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Bas heeft erg goed gefloten, doorspelen was zijn sterker punt!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Passief komt voort uit gebrek aan kwaliteit en inzet en drive. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 14:59   quote  deeplink  
Serero was het absolute hoogpuntje bij Ajax.
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:52 schreef nora het volgende:
100 miljoen Marc wat ga je er mee doen de broer van Zimling kopen bij AH krijg je vaak de tweede gratis is jou winkel Marc.
Broers van Zimling heeft Ajax qua kwaliteit al in huis, mogelijk is er nog wat andere troep gratis op te halen? Deze blindheid kan toch niet bij de grootste club die Nederland ooit zal kennen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 januari 2015 - 15:01   quote  deeplink  
En o ja in 180 minuten tegen die kakkerlakken 0 tegendoelpunten. ;-) ;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 15:02   quote  deeplink  
Als Ajax aan het eind van het jaar niks wint heeft het beleid gefaald. Geen discussie mogelijk. Tussenjaar is kul omdat Ajax genoeg kwaliteit en geld heeft om mee te kunnen doen. Wanneer structureel de verkeerde spelers worden gekocht en kwalitatief betere spelers niet gekocht worden op basis van prijs kom je vanzelf in de moeilijkheden. Ajax moet dit eens gaan doorbreken!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 15:03   quote  deeplink  
Wanneer Ajax had gewonnen stond mijn tekst al klaar: Kakkerlakken zijn dit seizoen reeds dood gemaakt. Maar helaas.......Ajax heeft tot 31 januari de tijd om betere spelers te kopen....
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 15:04   quote  deeplink  
Waar is het orakel nu overigens, terwijl er week in week uit kut voetbal gespeeld wordt? Fluwelen revolutie mijn reet, een seniel amateuristisch totaalpakket wat pijn doet aan mijn ogen enmij met de week verdrietiger maakt. Ajax fan ben je voor het leven, maar Jezus wat wordt het moeilijk gemaakt om het nog een beetje leuk te vinden.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 15:05   quote  deeplink  
Ik ben al lang geen liefhebber van Overmars, hoop echt dat hij spelers met meer kwaliteit gaat kopen. Het is 5 voor 12 Marc!
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 15:02 schreef Bobby1972 het volgende:
Als Ajax aan het eind van het jaar niks wint heeft het beleid gefaald. Geen discussie mogelijk. Tussenjaar is kul omdat Ajax genoeg kwaliteit en geld heeft om mee te kunnen doen. Wanneer structureel de verkeerde spelers worden gekocht en kwalitatief betere spelers niet gekocht worden op basis van prijs kom je vanzelf in de moeilijkheden. Ajax moet dit eens gaan doorbreken!
Waarschijnlijk niet voordat de huidige beleidsbepalers een keer 'afgeranseld' worden zodat er een soort reset van hun hersenpan plaats vindt.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Die frustratie wordt hiermee alleen maar groter bij de supporters. Ajax moet ook eens inzien dat ze dit haar supporters niet kan aandoen. Het enige pluspuntje is dat we niet verloren hebben, anders was mijn zondag weg geweest.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 15:08   quote  deeplink  
Als er niks wordt gedaan hoop ik dat Overmars snel verdwijnt!
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 15:05 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik ben al lang geen liefhebber van Overmars, hoop echt dat hij spelers met meer kwaliteit gaat kopen. Het is 5 voor 12 Marc!
Ik ben nooit een liefhebber van die kruidenier geweest (wat overigens niets zegt over zijn wel uitstekende voetbalcarrière).
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 15:09   quote  deeplink  
Boilessen was een drama, wat heb ik me daaraan geërgerd. En ja dat kun je de Boer kwalijk nemen. Het is zijn verantwoordelijkheid dat hij hem heeft opgesteld. Werd er veel te laat uitgehaald.
Brandje
 Brandje - zondag 25 januari 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:59 schreef Bobby1972 het volgende:
Serero was het absolute hoogpuntje bij Ajax.
Kijk eens waar hij de ballen weghaalt!! Bijna allemaal vlak voor de eigen defensie terwijl hij minimaal 25 meter verder naar voren moet spelen. Met hem als CVM speel je 5-2-3 ipv 433. Ondanks dat hij op het oog heel veel weghaalt is hij, naar mmijn mening ook de speler die ervoor zorgt dat ons middenveld elke week wordt overlopen mede omdat hij te kort voor de defensie speelt en daardoor komen Andersen en Klaassen(vandaag bazoer) tegen een meerderheod te staan. Daar kan hij niks aan doen overigens daar moet hij op gewezen worden. Kijk eens hoe diep Immers de hele wedstrijd kon staan!
Schone was vandaag weg echt de slechtste man op het veld samen met FdB. Waar is gvd die Amsterdamse Bluf. De angst en lafheid regeert bij hem en zijn troetelkindje Schone mag week in week uit de boel totaal verzieken op de flanken. Hoop zo dat hij niet bijtekent!!
pth
 pth - zondag 25 januari 2015 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 15:07 schreef Bobby1972 het volgende:
Die frustratie wordt hiermee alleen maar groter bij de supporters. Ajax moet ook eens inzien dat ze dit haar supporters niet kan aandoen. Het enige pluspuntje is dat we niet verloren hebben, anders was mijn zondag weg geweest.
Mijn zondag is al weer naar de klote, heb met plaatsvervangende schaamte naar de zoveelste wanvertoning van dit seizoen zitten kijken. En laten we even eerlijk zijn, 4 kampioenschappen verhullen veel maar het spel gaat steeds verder van kut naar absoluut klote. Dit hoort niet bij Ajax, is vreselijk respectloos t.o.v. al die hondstrouwe supporters en MOET gekeerd worden ... en wel nu.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door pth --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 15:12   quote  deeplink  
Weet je wat het irritante van alles is, waar we nu staan wisten we al. Het is geen nieuws. Op deze manier gaat Ajax de ban niet meer breken dit jaar. Dus andere spelers kopen is de enige optie. Ik zeg niet dat je daarmee gegarandeerd het probleem oplost. Maar je hebt niks te verliezen en je hebt het geld. Dan kun je jezelf later niet kwalijk nemen dat je niks gedaan hebt!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 januari 2015 - 15:13   quote  deeplink  
Ik vind het vooral voor de mensen in de Arena een aanfluiting. Ajax moet eens wat meer respect gaan tonen voor deze mensen!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 25 januari 2015 - 15:13   quote  deeplink  
wat en voor wie zouden we een speler moeten halen?

cillissen is een prima keeper
van rhijn deed verdedigend zijn werk
van der hoorn is prima stand in voor veltman
moissander speelde niet slecht, kwam er vaak tussen en ruimde dan ook op
boillissen is een prima linksback, enkel te vaak geblesseerd, maar riedewald is een prima vervanger
serrero is een prima cvm
andersen zit in de zelfde periode als eriksen ooit zat
klaassen is een prima mid en de beste speler
kishna, schone en el ghazi zijn prima buitenspelers
milik en siggy zijn prima spitsen

je zou de bank kunnen versterken, maar volgens mij willen we dat niet met aankopen doen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 25 januari 2014, 12:30): 0 - 0

0.0119218