|
|
Aartus
|
|
|
Joop Munsterman heeft te kennen gegeven aan het einde van het seizoen te stoppen als voorzitter. Is dit een vlucht vanwege de slechte financieele situatie? Oke onder zijn leiding heeft hij FC Twente een titel bezorgd. Een beker 2 Cruyf schalen.Europees destijds niet verkeerd. Maar de laatste 3 jaren zijn een ramp ,vooral kwa aankopen. Zal Jan van Halst nu terugkeren' Een technisch directeur lijkt me geen overbodige luxe. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als oud mederwerker bij de krant vind ik het heel jammer daar vond ik hem ook een aardige en goeie man |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tuurlijk... wie appelen vaart, wie appelen eet ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die Aldo van der Laan heeft verdammt ganz een moffenkop zeg.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 11:17 schreef de bluffer het volgende:Als oud mederwerker bij de krant vind ik het heel jammer daar vond ik hem ook een aardige en goeie man
Niemand neemt jou serieus....correctie ik neem jou niet serieus tukkertje |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hij is zoekende....maar waar naar ?? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 11:17 schreef de bluffer het volgende:Als oud mederwerker bij de krant vind ik het heel jammer daar vond ik hem ook een aardige en goeie man Oud medewerker?? Dus jij beweert dat je iedere dag heen en weer reed van Zutphen naar Enschede? Je buurman is ook al Twente supporter zei je laatst. Volgens mij ben je gewoon een tukker. Hoef je je niet voor te schamen hoor. Ik ben ook een tukker. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is toch niks om je voor te schamen ? Fingers crossed hahaha |
|
|
|