|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 10:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Wat wil je nou horen druiper? Dat de lampen het misschien gedaan hebben? Belangrijkste is dat we er weer een mooier honk voor terug krijgen met betere beveiliging en nieuwe atributen uit het verleden. En nou optyfen hier! +33! Optyfen met die kakkerlakken en lampen hier. Dat meelevende gedrag komt mijn strot uit, want ondertussen lachen ze zich een krul in hun lul! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 10:53 schreef Eide het volgende:Die staat binnen de hekken van de Kuip tegenwoordig maar ik ben wel bang voor een escalatie. Ik hoop het niet maar we weten allemaal hoe sommige van die gasten zijn. Ach Eide, we weten allemaal dat er meer wegen naar Rome leiden. Dat het onrustig gaat worden staat in ieder geval buiten kijf! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 11:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach Eide, we weten allemaal dat er meer wegen naar Rome leiden. Dat het onrustig gaat worden staat in ieder geval buiten kijf! Ben je weer blij hè. Lekker rellen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Van der Sar met fans bij laatste training Ajax
Edwin van Sar gaat zaterdag tijdens de laatste training van Ajax in aanloop naar de Klassieker in gesprek met de fans van Ajax. Dit naar aanleiding van de verwoestende brand in het supportershome.
"Zelf ga ik vandaag naar de laatste training en zal ik me ook onder de supporters begeven. Jeroen Slop, onze financieel directeur met veiligheid in zijn portefeuille, en Michael Kinsbergen, onze algemeen directeur, hebben de plek bezocht en zijn met supporters in overleg. Dat blijven ze ook om de situatie op te lossen. Er is al een tijd sprake van verplaatsing van het supportershome naar een andere locatie. We zullen met elkaar zoeken naar een snelle oplossing."
Van der Sar baalt van het verlies van het thuis van de supporters. "In alle vroegte werd ik gistermorgen op de hoogte gebracht van het nieuws dat het supportershome van Ajax grotendeels was afgebrand. Een honk met een prachtige collectie shirts en vele relikwieën, opgebouwd door Ajax-fans. Alles bij elkaar waren dat belangrijke aspecten voor zowel de fans als de club Ajax. Bron |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
AFC Ajax De fans steunden #Ajax bij training, Ajacieden steunen hun fans bij afgebrand supportershome. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De brand lijkt geclaimt te worden door feyenoord fans gezien een spandoekje op de laatste training aldaar. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kakkerlakken kapotmaken op het veld! |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Laag? Bij de volgende reactie gaan ze weer janken! Zo zijn die kakkerlakken! |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Misschien dat er gewoon geen reactie moet komen... Er moet iemand op een gegeven moment stoppen, want anders blijft deze onzin doorgaan |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja! Jij niet, want nu kan je je homovriendjes niet verdedigen! Want deze actie zorgt gewoon voor een reactie! Je hoeft geen Remco k te zijn om dat te snappen! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 14:00 schreef Pim het volgende:[..] Misschien dat er gewoon geen reactie moet komen... Er moet iemand op een gegeven moment stoppen, want anders blijft deze onzin doorgaan Op zich mee eens, hoewel het wishful thinking is. Het supportershome was heilig en die aansteken is dusdanig buitenproportioneel dat is die reactie bijna voldongen acht. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Een goede vriend van mij werkt bij de recherche in Amsterdam. Hij bevestigde mij gisterenavond al dat er sporen van brandstichting zijn. Ook zijn er camerabeelden en schijnen er DNA-sporen veiliggesteld te zijn. En nu maar hopen dat die tyfusratten (sorry voor het taalgebruik...) heel snel worden opgepakt en worden losgelaten tussen minstens 100 Ajaxsupporters om die gore klootzakken een lesje te leren. Ik meld me vast als vrijwilliger aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 14:26 schreef Pietje het volgende:Een goede vriend van mij werkt bij de recherche in Amsterdam. Hij bevestigde mij gisterenavond al dat er sporen van brandstichting zijn. Ook zijn er camerabeelden en schijnen er DNA veiliggesteld te zijn. En nu maar hopen dat die tyfusratten (sorry voor het taalgebruik...) heel snel worden opgepakt en worden losgelaten tussen minstens 100 Ajaxsupporters om die gore klootzakken een lesje te leren. Ik meld me vast als vrijwilliger aan. Hahaha mag ik ook meedoen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tuurlijk, vriend. Hoe meer hoe beter. Wat een triest volk dat het supportershome in de hens heeft gestoken. En dan die zogenaamde lolbroeken die er om kunnen lachen. Geloof me, wie het laatst lacht, lacht het best. Volgens die vriend bij de recherche zijn de beelden vrij duidelijk en ook de DNA-sporen geven goede hoop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 14:26 schreef Pietje het volgende:Een goede vriend van mij werkt bij de recherche in Amsterdam. Hij bevestigde mij gisterenavond al dat er sporen van brandstichting zijn. Ook zijn er camerabeelden en schijnen er DNA veiliggesteld te zijn. Dat zou goed nieuws zijn, dan bestaat er een zeer redelijke kans dat die klootzakken die dit gedaan hebben nat gaan. Gevangenisstrafje en in ieder geval de materiele schade verhalen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 14:35 schreef Pietje het volgende:[..] Tuurlijk, vriend. Hoe meer hoe beter. Wat een triest volk dat het supportershome in de hens heeft gestoken. En dan die zogenaamde lolbroeken die er om kunnen lachen. Geloof me, wie het laatst lacht, lacht het best. Volgens die vriend bij de recherche zijn de beelden vrij duidelijk en ook de DNA-sporen geven goede hoop. Al pakken ze de daders....ik vrees dat het niet helpt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 14:26 schreef Pietje het volgende:Een goede vriend van mij werkt bij de recherche in Amsterdam. Hij bevestigde mij gisterenavond al dat er sporen van brandstichting zijn. Ook zijn er camerabeelden en schijnen er DNA veiliggesteld te zijn. En nu maar hopen dat die tyfusratten (sorry voor het taalgebruik...) heel snel worden opgepakt en worden losgelaten tussen minstens 100 Ajaxsupporters om die gore klootzakken een lesje te leren. Ik meld me vast als vrijwilliger aan. laten we het hopen Pietje! Anders ben ik bang dat het de komende weken zeer onrustig zal worden. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 14:35 schreef Pietje het volgende:[..] Tuurlijk, vriend. Hoe meer hoe beter. Wat een triest volk dat het supportershome in de hens heeft gestoken. En dan die zogenaamde lolbroeken die er om kunnen lachen. Geloof me, wie het laatst lacht, lacht het best. Volgens die vriend bij de recherche zijn de beelden vrij duidelijk en ook de DNA-sporen geven goede hoop. Om dit onderzoek te bekostigen mioeten we eigenlijk pleiten voor het invoeren van een kakkerlakkentax |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 14:50 schreef Robinho het volgende:[..] Om dit onderzoek te bekostigen mioeten we eigenlijk pleiten voor het invoeren van een kakkerlakkentax Mits deze brandstichting door hen is veroorzaakt. Pas als die ratten zijn opgepakt weten we of het kakkerlakkentaks of misschien wel lampentaks moet gaan heten. Of hofstadtaks? |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 15:03 schreef Pietje het volgende:[..] Mits deze brandstichting door hen is veroorzaakt. Pas als die ratten zijn opgepakt weten we of het kakkerlakkentaks of misschien wel lampentaks moet gaan heten. Of hofstadtaks? Hahahaha, ja dat is waar. Of capuchonvoddentaks |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 14:02 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja! Jij niet, want nu kan je je homovriendjes niet verdedigen! Want deze actie zorgt gewoon voor een reactie! Je hoeft geen Remco k te zijn om dat te snappen! Inderdaad hoop ik dat er geen reactie komt. Maar snap donders goed dat het wel gaat gebeuren. Jij hoop dat het gebeurt. Lekker vanachter je beeldscherm. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 16:10 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad hoop ik dat er geen reactie komt. Maar snap donders goed dat het wel gaat gebeuren. Jij hoop dat het gebeurt. Lekker vanachter je beeldscherm. Klopt, kapotmaken die kakkerlakken op het veld! |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Ik hoop gewoon dat ze die gasten te pakken krijgen, maar dat ze ook alle internethooligans die dit goedpraten pakken. En daarmee bedoel ik ook Ajaxfans die uit zijn op een tegenactie |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Gewoon dat standbeeld van kakkerlak moulijn inlichte laaien zetten, leren ze het wel af;)) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 17:09 schreef verbrande harry het volgende:Gewoon dat standbeeld van kakkerlak moulijn inlichte laaien zetten, leren ze het wel af;)) En dan vernielen zij het standbeeld van Bob aan en dan...
Rot toch op. Dat dit een beantwoord moet worden is duidelijk. Maar dan door politie en justitie. Wat heb je er aan als dit een soort wedstrijdje wordt wie de meeste schade kan doen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 17:24 schreef Eide het volgende:[..] En dan vernielen zij het standbeeld van Bob aan en dan... Rot toch op. Dat dit een beantwoord moet worden is duidelijk. Maar dan door politie en justitie. Wat heb je er aan als dit een soort wedstrijdje wordt wie de meeste schade kan doen. Zo denken jij en ik erover.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Helaas een waarheid. En weet, als de fans het dan willen beantwoorden, kom dan met iets ludieks of bijzonders. Iets waarmee je die idioten in Rotterdam verschrikkelijk mee voor lul zet zonder dat crimineel is. Iets waarmee je aan iedereen laat zien dan je beter ben dan de idioten die zoiets doen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 17:44 schreef Eide het volgende:[..] Helaas een waarheid. En weet, als de fans het dan willen beantwoorden, kom dan met iets ludieks of bijzonders. Iets waarmee je die idioten in Rotterdam verschrikkelijk mee voor lul zet zonder dat crimineel is. Iets waarmee je aan iedereen laat zien dan je beter ben dan de idioten die zoiets doen. Yep.....te beginnen met morgen....11-0 is teveel gevraagd 3-1 ben ik al blij mee |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat zij juiste de term LAFCA durven te gebruiken terwijl ze zelf als dieven in de nacht de boel kwamen aansteken wetende dat er twee dagen voor de klassieker altijd de wacht wordt gehouden bij het home juist om dit soort zaken te voorkomen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 14:00 schreef Pim het volgende:[..] Misschien dat er gewoon geen reactie moet komen... Er moet iemand op een gegeven moment stoppen, want anders blijft deze onzin doorgaan Van mij mogen ze de Kuip laten afbranden en dat meen ik echt. Het Home op zich is een laffe aktie maa er liggen daar spullen van gevallen fans, het bankje van haarms, items van Sjakie Wolfs en spullen die geveild zouden worden voor een ziek kind. Van de doden en hun spullen blijf je af
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ben niet zo radicaal maar hoop wel dat de daders gepakt worden. Door wie maakt me niet zoveel uit! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb een dubbel gevoel....ik ken een aantal Feijenoorders van het forum zowel persoonlijk dan wel via telefoon of FB. Ik woon samen met een fanatieke Feijenoordse die ik heb leren kennen door Headliner....geen van deze mensen zouden zoiets doen en ze keuren het stuk voor stuk af....tuurlijk worden er geintjes gemaakt, zou andersom net zo zijn.
Mocht het zo zijn dat de link naar Feijenoord wordt gelegd, dan zijn het absoluut geen Feijenoord supporters geweest maar doorgesnoven randdebielen.....heeft totaal niets te maken met de Feijenoord supporters die ik ken...sterker nog die schamen zich kapot
Uiteindelijk zijn wij...de goedwillende Ajax en Feijenoord supporters de lul. Elkaar Bashen prima daar haal ik ook mijn lol uit....plaatjes plakken gaat niemand dood van.....maar blijf met je poten van andermans spullen af, en dat geld voor beide kanten.
Bij de klassieker en dat zijn er maar 2 (de rest is met goede wil topper te noemen)hoort uit en thuis publiek. Ik weet het, ik ben 51 en heb het anders meegemaakt.
Ze zullen de daders wel pakken maar het kwaad is al geschied....... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Een gerucht een hardekern van Utrecht op beeld gezien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 23:29 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik heb een dubbel gevoel....ik ken een aantal Feijenoorders van het forum zowel persoonlijk dan wel via telefoon of FB. Ik woon samen met een fanatieke Feijenoordse die ik heb leren kennen door Headliner....geen van deze mensen zouden zoiets doen en ze keuren het stuk voor stuk af....tuurlijk worden er geintjes gemaakt, zou andersom net zo zijn. Mocht het zo zijn dat de link naar Feijenoord wordt gelegd, dan zijn het absoluut geen Feijenoord supporters geweest maar doorgesnoven randdebielen.....heeft totaal niets te maken met de Feijenoord supporters die ik ken...sterker nog die schamen zich kapot Uiteindelijk zijn wij...de goedwillende Ajax en Feijenoord supporters de lul. Elkaar Bashen prima daar haal ik ook mijn lol uit....plaatjes plakken gaat niemand dood van.....maar blijf met je poten van andermans spullen af, en dat geld voor beide kanten. Bij de klassieker en dat zijn er maar 2 (de rest is met goede wil topper te noemen)hoort uit en thuis publiek. Ik weet het, ik ben 51 en heb het anders meegemaakt. Ze zullen de daders wel pakken maar het kwaad is al geschied....... Amen kerel. Zo zie ik het ook. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 23:29 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik heb een dubbel gevoel....ik ken een aantal Feijenoorders van het forum zowel persoonlijk dan wel via telefoon of FB. Ik woon samen met een fanatieke Feijenoordse die ik heb leren kennen door Headliner....geen van deze mensen zouden zoiets doen en ze keuren het stuk voor stuk af....tuurlijk worden er geintjes gemaakt, zou andersom net zo zijn. Mocht het zo zijn dat de link naar Feijenoord wordt gelegd, dan zijn het absoluut geen Feijenoord supporters geweest maar doorgesnoven randdebielen.....heeft totaal niets te maken met de Feijenoord supporters die ik ken...sterker nog die schamen zich kapot Uiteindelijk zijn wij...de goedwillende Ajax en Feijenoord supporters de lul. Elkaar Bashen prima daar haal ik ook mijn lol uit....plaatjes plakken gaat niemand dood van.....maar blijf met je poten van andermans spullen af, en dat geld voor beide kanten. Bij de klassieker en dat zijn er maar 2 (de rest is met goede wil topper te noemen)hoort uit en thuis publiek. Ik weet het, ik ben 51 en heb het anders meegemaakt. Ze zullen de daders wel pakken maar het kwaad is al geschied....... volledig mee eens!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 17:09 schreef verbrande harry het volgende:Gewoon dat standbeeld van kakkerlak moulijn inlichte laaien zetten, leren ze het wel af;)) Kom op man, kwaad met kwaad vergelden.... Dat lost wat op..... In ieder geval niet op deze manier! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: We beginnen met0-010-0 mag dan ook de eindstand zijn ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Mannen ik ga er heen. Fijne wedstrijd en tot latersssss |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kut man. Sta er nu! Wat een kut-gevoel! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Das genoeg om jouw gevoel over te brengen ouwe! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Had eigenlijk in het verkeerde topic gepost ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Maar ik ben er goed ziek van ja. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik weet het ouwe! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Om te janken als je de resten van ons home ziet, net als de wedstrijd trouwens. We mogen blij zijn met 0-0. feyenoord kreeg de beste kansen. trouwens, Diedrik Boer moet vrezen voor zijn plek als 2e doelman, Milik lijkt ook te kunnen keepen ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Bureau 020 toont beelden brandstichters
Bureau 020 gaat woensdag beelden uitzenden van mogelijke verdachten van het in de fik steken van het supportershome van Ajax. Dat meldt regiozender AT5 maandag.
Het supportershome brandde afgelopen week vrijwel volledig af en al snel bleek uit politie onderzoek dat de brand was aangestoken. Feyenoord-supporters leken de brandstichting later te claimen.
Tijdens Bureau 020, een opsporingsprogramma, worden woensdag om 16.45 uur duidelijke beelden vertoond die afkomstig zijn van de camera's onder het viaduct bij station Strandvliet. Daarop zijn enkele verdachten te zien die kort voor en kort na de brand langslopen.
bron |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Opsporing verzocht toont vandaag (of morgen?) ook de beelden van mogelijke daders. hoop dat ze met hun volle mik in beeld komen! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Gerucht op beeld een lange bekende Utrecht hardekern had ik vorige week gehoord vanavond komt het in opsporing verzocht. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Kijk zo kan het ook top mannen. ============================== Het door brand getroffen Ajax krijgt steun uit onverwachte hoek. Supporters van Anderlecht organiseren een crowdfunding-actie om bij te dragen in de kosten voor een nieuw supportershome. Het oude honk werd afgelopen vrijdag bijna volledig in de as gelegd.
Het initiatief krijgt de naam 'twee clubs, één hart' mee: ''Naar aanleiding van de brand die de Honk verwoestte, organiseren we een crowdfunding om de Ajacieden te steunen en een hart onder de riem te steken'', legt de supportersgroepering van Anderlecht de steun aan de kampioen uit Amsterdam uit.
Twee clubs, één hart |
|
|
|