|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 - 17:39 schreef nora het volgende:Kijk zo kan het ook top mannen. ============================== Het door brand getroffen Ajax krijgt steun uit onverwachte hoek. Supporters van Anderlecht organiseren een crowdfunding-actie om bij te dragen in de kosten voor een nieuw supportershome. Het oude honk werd afgelopen vrijdag bijna volledig in de as gelegd. Het initiatief krijgt de naam 'twee clubs, één hart' mee: ''Naar aanleiding van de brand die de Honk verwoestte, organiseren we een crowdfunding om de Ajacieden te steunen en een hart onder de riem te steken'', legt de supportersgroepering van Anderlecht de steun aan de kampioen uit Amsterdam uit. Twee clubs, één hart Super mooi bericht dit.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 - 17:39 schreef nora het volgende:Kijk zo kan het ook top mannen. ============================== Het door brand getroffen Ajax krijgt steun uit onverwachte hoek. Supporters van Anderlecht organiseren een crowdfunding-actie om bij te dragen in de kosten voor een nieuw supportershome. Het oude honk werd afgelopen vrijdag bijna volledig in de as gelegd. Het initiatief krijgt de naam 'twee clubs, één hart' mee: ''Naar aanleiding van de brand die de Honk verwoestte, organiseren we een crowdfunding om de Ajacieden te steunen en een hart onder de riem te steken'', legt de supportersgroepering van Anderlecht de steun aan de kampioen uit Amsterdam uit. Twee clubs, één hart 2 bevriende supporterskernen! Dat zou andersom ook zijn gebeurd. Er zijn vaak zat supporters van Anderlecht in Amsterdam en supporters van Ajax in Anderlecht! Het zou pas wat wezen als rivaliserende clubs dat voor elkaar gaan doen! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 januari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 - 20:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] 2 bevriende supporterskernen! Dat zou andersom ook zijn gebeurd. Er zijn vaak zat supporters van Anderlecht in Amsterdam en supporters van Ajax in Anderlecht! Het zou pas wat wezen als rivaliserende clubs dat voor elkaar gaan doen! ;-) Dat maakt het niet een minder mooi bericht toch?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat is het ook Remco, echter de toevoeging van Nora slaat een beetje mis met "zo kan het ook mannen"! Het zijn namelijk bevriende supportersgroepen en als vrienden doe je dat voor elkaar! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Waar ik al bang voor was! Amper wat te zien op de foto's die de politie laat zien! 2 jongens of mannen met een capuchon over de kop en verder wat onduidelijke beeldkenmerken!! Tja.............. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Vergeleken met andere topics is dit topic een verademing......man man, over elkaar heen buitelen en 10 x hetzelfde roepen van hoe en wat en hoe kut Ajax wel niet is.....pffffffff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 - 20:46 schreef Nenam_tiL het volgende:Vergeleken met andere topics is dit topic een verademing......man man, over elkaar heen buitelen en 10 x hetzelfde roepen van hoe en wat en hoe kut Ajax wel niet is.....pffffffff De club Ajax is geweldig man..
ONS Ajax... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kijk..... that's the spirit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Altijd al geweest, sta dan ook voor de volle 100% achter het beleid.. Ik zie en lees hier ook alleen maar namen van spelers die ons ook niet direct beter gaan maken..
Kijk eens hoe goed Lukoki is bij de nummer 4 van de eredivisie.. En die kon er bij ons werkelijk niks van..
Goed spelen bij een andere club zegt helemaal niets over wel of niet slagen bij Ajax.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 - 20:58 schreef remco k het volgende:[..] Altijd al geweest, sta dan ook voor de volle 100% achter het beleid.. Ik zie en lees hier ook alleen maar namen van spelers die ons ook niet direct beter gaan maken.. Kijk eens hoe goed Lukoki is bij de nummer 4 van de eredivisie.. En die kon er bij ons werkelijk niks van.. Goed spelen bij een andere club zegt helemaal niets over wel of niet slagen bij Ajax.. Daarom snap ik namen zoals Ziyech en Mokotjo enz ook niet....maar goed daarom meng ik me dan ook niet in de discussie, mij te zinloos |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 - 21:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daarom snap ik namen zoals Ziyech en Mokotjo enz ook niet....maar goed daarom meng ik me dan ook niet in de discussie, mij te zinloos Ach ja, ik heb er wel lol in... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet ik ;-)....ik lees wel mee maar ik reageer niet |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik geloof hier niets van. Als dit waar is zou het al lang op teletekst hebben gestaan. Aan de andere kant, als dit wel waar zijn de daders het niet meer waard een Ajax shirt te dragen... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vergunning tijdelijk supportershome
Door de inzet en medewerking van veel betrokken partijen is het gelukt om een vergunning af te geven voor een tijdelijk supportershome voor Ajax-supporters. Vanaf donderdagavond (Ajax - AZ) en de rest van dit seizoen zal het home open zijn bij thuiswedstrijden van Ajax. Voor het seizoen 2015-2016 zal opnieuw worden bekeken of een tijdelijk home nodig is. Het tijdelijke home bevindt zich aan de Noordzijde van de ArenA, op de voormalige trainingsvelden van Ajax. Bron |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
En idd Can't be stopped!!!!!!!! |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Zijn de daders al bekend? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Duurt ff teveel verdachten
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij was het ...sneaky binnen sluipen ende ellende achterlaten.....
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
P111 heeft zeker hier de kraan open gedraaid? |
|
|