|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra was ook wel heel slecht.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
fraser heeft t ook slim gedaan . Feyenoord speelt zonder aanval. grote delen van de wedstrijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: We spelen het hele seizoen al zonder aanval.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Grote delen van het seizoen 😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We spelen eigenlijk zonder alles vandaag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: thuis werkt dit niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: zoals je vandaag speelt, werkt niets. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Durft iemand nog te beweren dat Kazim beter is dan Te Vrede? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Durft iemand te beweren dat Te Vrede een goede spits is? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena toonde zijn klasse en voetbalslimheid... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja 5x beter zelfs.
Alleen niet in scoren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dan ben je echt niet meer serieus te nemen. wat n drama vandaag |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zo bedroevend slecht spelen en toch winnen, worden we nu kampioen dan..? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Weer een mooie dag voor Het Legioen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kun je alvast wat mensen afstrepen! Vind hem ook beter dan Te Vrede. Al was Kazim vandaag erg matig inderdaad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: als t tegen psv was geweest wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 14:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kun je alvast wat mensen afstrepen! Vind hem ook beter dan Te Vrede. Al was Kazim vandaag erg matig inderdaad. exit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gekeken. Vond ze niet veel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tot 2-0 de druk er op zetten en dan tandje lager spelen... Feyenoord kan dat niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 14:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kun je alvast wat mensen afstrepen! Vind hem ook beter dan Te Vrede. Al was Kazim vandaag erg matig inderdaad. Precies. Bij te Vrede is t standaard uienpellen. |
|
|
|
|
cat
|
|
|
wat een zooitje weer,bagger |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jep. Te Vrede heeft niks, behalve een redelijk scorend vermogen. Kazim eigenlijk andersom. Dan liever de beperkte spits die het team beter maakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou. joh, dat werkt in uitwedstrijden soms. maar thuis 4 5 1 voetballen tegen ADO. hou toch op. Ze vielen compleet door de mand toen Fraser twee mensen doorstuurde. en dat kan als je met 1 aanvaller staat. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mag Fred, Te Vrede niet in laten vallen van MvG omdat hij misschien toch nog verkocht gaat worden we hadden hem ondanks de 2-1 winst wel nodig vandaag door gestuurd onderweg terug naar huis van uit de auto
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
In mijn tijd moest je een spits beoordelen op zijn doelpunten. Of is dat een hele ouderwetse, nu niet meer geldende regel. Als ik zie hoeveel Te Vrede er in die paar keer dat hij mee mocht doen inlegde en ik vergelijk dat met onze huidige superspits en men vindt hem dan ook nog VEEL beter, ja ...................... Let wel...ik vind Te Vrede ook niet de ideale spits, maar hij scoort in ieder geval meer dan vechtsportman Kazim. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 14:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jep. Te Vrede heeft niks, behalve een redelijk scorend vermogen. Kazim eigenlijk andersom. Dan liever de beperkte spits die het team beter maakt. Eens |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 14:38 schreef daan limbos het volgende:In mijn tijd moest je een spits beoordelen op zijn doelpunten. Of is dat een hele ouderwetse, nu niet meer geldende regel. Als ik zie hoeveel Te Vrede er in die paar keer dat hij mee mocht doen inlegde en ik vergelijk dat met onze huidige superspits en men vindt hem dan ook nog VEEL beter, ja ...................... Let wel...ik vind Te Vrede ook niet de ideale spits, maar hij scoort in ieder geval meer dan vechtsportman Kazim. Helemaal eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een drama, leek op de eerste 20 minuten na HELEMAAL nergens op. Ik kan er bijna geen één op noemen die goed heeft gevoetbald, onbegrijpelijk zwak.
En die corner in de laatste minuut, lopen klote en de bal uiteindelijk verliezen. Droevig. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Systeempje van de trainert he. Goed uitgevoerd. Winst jippie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 14:34 schreef van geil het volgende:Nou. joh, dat werkt in uitwedstrijden soms. maar thuis 4 5 1 voetballen tegen ADO. hou toch op. Ze vielen compleet door de mand toen Fraser twee mensen doorstuurde. en dat kan als je met 1 aanvaller staat. Vond het wel meevallen. Wedstrijd was 70 minuten lang matig, maar had geen moment het gevoel dat het fout zou gaan. Adeau deed alleen 5 minuten na rust mee. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Klinkklare onzin wat je zegt. Als je 4 3 3 speelt "met Toornstra op 10" prima spits voor de eredivisie. Kazim kán nog niet scoren bij de pupillen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een baggerwedstrijd zeg behoudens het eerste kwartier dan.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
EEN SPITS MOET DOELPUNTEN MAKEN. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
3 punten voor de rest zwaar bagger |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Punten zijn binnen. Heb me geen moment vermaakt. Baart me zorgen. Verzameling kleurloze spelers. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Tot de 1-0 was het nog redelijk , na de 1-0 vergeten ze weer gewoon door te blijven voetballen. Dan gaan ze weer tikkie terug balletje breed spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 14:57 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Klinkklare onzin wat je zegt. Als je 4 3 3 speelt "met Toornstra op 10" prima spits voor de eredivisie. Kazim kán nog niet scoren bij de pupillen. Je kan niet lezen. Kazim is in alles vijf keer beter dan Mutchell. Behalve in scoren. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Allebei niet echt Feyenoord waardig, zolang we niets beters kunnen kopen deze 2 natuurlijk wel er bij houden. Ik opteer nog steeds voor een voorhoede met Boetius - Manu - Toornstra. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:15 schreef moa het volgende:[..] Allebei niet echt Feyenoord waardig, zolang we niets beters kunnen kopen deze 2 natuurlijk wel er bij houden. Ik opteer nog steeds voor een voorhoede met Boetius - Manu - Toornstra. Zou ik dan niet doen. Zet dan Bilal er maar bij en Toornstra op tien. Hele elftal baseren op snelheid en vernuft. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
We breien het angstpatroon zoals de trainer het graag wil: één recht achteruit, één links averechts achteruit, éentje risicoloos breed en eentje slaapverwekkend breed. En ons trouwe legioen? Sorry, daar hebben we geen boodschap aan. Zo kwam het vanmiddag althans wel op mij over. Heeft de technische staf hiermee zijn brevet van onvermogen afgegeven? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:16 schreef Stylzz het volgende:[..] Zou ik dan niet doen. Zet dan Bilal er maar bij en Toornstra op tien. Hele elftal baseren op snelheid en vernuft. Zou inderdaad ook kunnen, uiteindelijk is Manu lange tijd spits geweest in de jeugd, mist misschien wat lengte voor kopballen maar brengt wel lekker gif, is razendsnel en scoort vaak uit de kansen die hij krijgt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:18 schreef daan limbos het volgende:We breien het angstpatroon zoals de trainer het graag wil: één recht achteruit, één links averechts achteruit, éentje risicoloos breed en eentje slaapverwekkend breed. En ons trouwe legioen? Sorry, daar hebben we geen boodschap aan. Zo kwam het vanmiddag althans wel op mij over. Heeft de technische staf hiermee zijn brevet van onvermogen afgegeven? De eerste helft was weinig mis mee, tweede helft veel te veel de rem er op, daar hebben we het team niet voor. Gewoon lekker 90 minuten de druk er op houden zoals tegen PSV en Ajax, dan is dit Feyenoord op zijn sterkst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:18 schreef daan limbos het volgende:We breien het angstpatroon zoals de trainer het graag wil: één recht achteruit, één links averechts achteruit, éentje risicoloos breed en eentje slaapverwekkend breed. En ons trouwe legioen? Sorry, daar hebben we geen boodschap aan. Zo kwam het vanmiddag althans wel op mij over. Heeft de technische staf hiermee zijn brevet van onvermogen afgegeven? Tegen een ploeg die niet echt wil voetballen hebben we gewoon geen antwoord. Een aantal spelers hebben die kwaliteiten niet. Toornstra had vandaag echt een hele slechte dag, merk je meteen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
misschien zag je t niet. maar de tweede helft had ADO meer mensen voor in als ons. Veel meer zelfs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
El was vaak de diepste man met Vilhena(op het laatst) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Komt omdat Immers vaakt zakt naarmate de wedstrijd vordert. Weet niet of het instructies zijn van Rutten, maar het is me vaker opgevallen. Hij begint zo'n beetje als schaduwspits en eindigt naast Clasie.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Net effe de wedstrijd bekeken.....................tja 3 punten! Maar effe basigoglu ik zie het echt echt niet, kan geen man voorbij, en zelfs 2 inworpen hoe moet ik zijn talent zien? Ook Toni een redelijke voorzet is te weinig voor zo een talent zie ik het allemaal verkeerd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:50 schreef van geil het volgende:misschien zag je t niet. maar de tweede helft had ADO meer mensen voor in als ons. Veel meer zelfs. Later pas. Toen waren wij al weggezakt in doffe ellende. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee, dat net weer niet, ... zoals wel vaker "net weer niet" dus |
|
|
|