BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 01 februari 2015, 12:30 uur) 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 01 februari 2015 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 16:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tegen een ploeg die niet echt wil voetballen hebben we gewoon geen antwoord.
Een aantal spelers hebben die kwaliteiten niet.
Toornstra had vandaag echt een hele slechte dag, merk je meteen.
Ligt aan de trainert.
Tjabba
 Tjabba - zondag 01 februari 2015 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 17:38 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Ligt aan de trainert.
Ligt meer aan spelers zoals lexie , kazim bhoularouz en nelom.
piet de paler
 piet de paler - zondag 01 februari 2015 - 17:47   quote  deeplink  
Tegen PSV speelde we de laatste minuten ook aanvallend en je weet wat er toen gebeurde toen had je geloof ik ook weer wat over de trainert,qua veldspel het beste wat ik de laatste 5 jaar heb gezien.
sevillana
 sevillana - zondag 01 februari 2015 - 17:52   quote  deeplink  
het was niet echt geweldig
piet de paler
 piet de paler - zondag 01 februari 2015 - 17:54   quote  deeplink  
2 e helft niet, maar we zijn een ploeg wat moet blijven vechten om uit te blinken
de bluffer
 de bluffer - zondag 01 februari 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 17:52 schreef sevillana het volgende:
het was niet echt geweldig
maar wel 3 punten ingelopen op 020
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 01 februari 2015 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 17:47 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Ligt meer aan spelers zoals lexie , kazim bhoularouz en nelom.
Je hoeft niet met deze spelers te spelen in dit systeem. Keuze van de trainert
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 februari 2015 - 18:22   quote  deeplink  
FEYENOORD MET HANGEN EN WURGEN LANGS ADO

kedo4p.jpg

Feyenoord heeft zondag een moeizame overwinning geboekt in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. Een week nadat de ploeg van Fred Rutten de complimenten in ontvangst had mogen nemen voor het spel in de Klassieker tegen Ajaks (0-0), speelde Feyenoord allerminst de beste wedstrijd van het seizoen, maar pakte nu wel de drie punten. Feyenoord dankte de overwinning aan een goal van Lex Immers en een eigen doelpunt van Timothy Derijck: 2-1. Luke Wilkshire viel vroeg in de wedstrijd geblesseerd uit.

Immers en Toornstra maken verschil voor rust
Voor de drie spelers die de eerste helft kleur gaven, was toevallig genoeg de wedstrijd tussen Feyenoord en ADO Den Haag bij voorbaat een bijzondere. Alle drie waren het namelijk spelers die het opnamen tegen hun eerdere club.

Zo benadrukte Lex Immers in de aanloop naar het treffen in De Kuip al dat wedstrijden tegen ADO Den Haag altijd speciaal blijven. Juist daarom was het mooi voor de middenvelder dat hij al na tien minuten de score kon openen namens Feyenoord. Immers bezegelde toen een sterke openingfase van zijn ploeg met een knappe goal. De Hagenees kwam op aangeven van Miquel Nelom goed voor zijn man en kon de bal bij de eerste paal binnen tikken.



Al tien minuten later werd het overwicht van Feyenoord de bezoekers opnieuw te machtig. Dit keer was het Jens Toornstra die het doel van zijn oude club onder vuur mocht nemen. Hij zag zijn schot door oud-Feyenoorder Timothy Derijck zodanig van richting veranderd worden dat doelman Martin Hansen kansloos was en opnieuw moest vissen.

Spanning terug na tegentreffer
De spanning die in het vervolg van de eerste helft langzaam was weggesijpeld, keerde vroeg in de tweede helft in één klap terug toen ADO Den Haag uit het niets tegen scoorde. Waar de bezoekers voor rust niet verder waren gekomen dan een vrije trap van Roland Alberg die net naast ging, was het uit de eerste kans in de tweede helft direct raak. Een onnodig weggegeven vrije trap leidde toen tot een voorzet vanaf links die door Mike van Duinen met zijn hoofd tot achter doelman Kenneth Vermeer werd verlengd.

Feyenoord had het zichzelf in de fase die volgde een stuk makkelijker kunnen maken door tenminste een keer te scoren uit de grote kansen die het kreeg. Hoewel het speltempo niet zeer hoog lag, wist de ploeg toch verschillende keren gevaarlijk te worden. Zo schoot Immers uit een voorzet van Jean-Paul Boëtius net voorlangs, terwijl de aanvaller even later zelf een grote mogelijkheid liet liggen. Hij kreeg toen de bal voor zijn voeten nadat keeper Martin Hansen een schot van Toornstra had gered, maar Boëtius zag vervolgens zijn inzet uit de rebound op de paal belanden.

Slordige slotfase
Daarmee verzuimde Feyenoord om de buit vroegtijdig veilig te stellen, waardoor de ploeg achterin ook tot het laatste fluitsignaal op haar hoede moest zijn. Helemaal omdat ADO Den Haag, dat in de Eredivisie een achterhoedegevecht voert om boven de degradatiestreep te blijven, in het laatste kwartier het alles-of-niets principe ging huldigen. Grote kansen bleven desondanks uit in een slordige slotfase, waardoor Feyenoord in een matige wedstrijd de drie punten pakte.

4kidmu.jpg

Feyenoord ADO Den Haag 2-1

Scoreverloop:
10 1-0 Immers
20 2-0 Derijck (e.d.)
47 2-1 Van Duinen

Scheidsrechter: Wiedemeijer

Geel: Immers (Feyenoord), Malone, Meijers, Wormgoor (ADO Den Haag)

Opstellingen:
Feyenoord: Vermeer; Wilkshire (18 Boulahrouz), Van Beek, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Immers, Clasie; Toornstra (81 Vilhena), Kazim-Richards en Boëtius (71 Basaçikoglu).
ADO Den Haag: Hansen; Zuiverloon, Wormgoor, Derijck, Meijers; Malone, Alberg, Jansen (46 Eduardo); Bakker (83 Gehrt), Kramer (59 Schet) en Van Duinen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2015 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 februari 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 18:21 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Je hoeft niet met deze spelers te spelen in dit systeem. Keuze van de trainert
Je doet me aan L's verhouding met Mulder denken.
Barabas
 Barabas - zondag 01 februari 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Die Kramer speelde ook al de sterren van de hemel.

Het lijkt mij definitief een goed idee om zijn komst tot een heel erg slecht idee te verklaren. Wat een prutser.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 februari 2015 - 18:28   quote  deeplink  
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 01 februari 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 18:22 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je doet me aan L's verhouding met Mulder denken.
Leidensweg had wel gelijk 😜
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 februari 2015 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 18:29 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Leidensweg had wel gelijk 😜
Doet in dit geval niet ter zake.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 01 februari 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 18:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Doet in dit geval niet ter zake.
Er loopt een man in de woestijn en die vind een kameel maar die kameel vind van niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 februari 2015 - 18:38   quote  deeplink  
ADO trainer Fräser geniet van van Beek en Kongolo

(http://youtu.be/RMnzCGWJzGI)
de bluffer
 de bluffer - zondag 01 februari 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 18:28 schreef RenatoBos het volgende:
[ filmpje ]
Zeer mooi filmpje Gr. KENNER tot a.s. woensdag in Heerenveen
de bluffer
 de bluffer - zondag 01 februari 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 11:48 schreef RenatoBos het volgende:
Vak zit al vol met die schijtreigerts
[ afbeelding ]
Gr. KENNER ga jij morgen dan even als schoonmaken voor de club
als echte Feyenoorder
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 februari 2015 - 19:03   quote  deeplink  
Tuurlijk, ik ga wel stront ruimen..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 01 februari 2015 - 20:15   quote  deeplink  
Een wedstrijd om snel te vergeten, was het aanzien niet waard !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2015 door lijdensweg --
Alexi
 Alexi - zondag 01 februari 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Het was weer ouderwets billeknijpe,
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 01 februari 2015 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 20:29 schreef Alexi het volgende:
Het was weer ouderwets billeknijpe,
Dat zou ik nog niet eens erg vinden, het voetbal was gewoon dramatisch ...
Alexi
 Alexi - zondag 01 februari 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Nou maar weer hopen dat we woensdag erin kleunen en 3 punten pakke!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 01 februari 2015 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 20:34 schreef Alexi het volgende:
Nou maar weer hopen dat we woensdag erin kleunen en 3 punten pakke!
Erg toch , dat je dat moet hopen ....
de bluffer
 de bluffer - zondag 01 februari 2015 - 23:36   quote  deeplink  
Jammer dat we tegen 020 niet gewonnen hebben
dan hadden we nu nog maar 2 punten achter gestaan
dood zonder
tomson
 tomson - maandag 02 februari 2015 - 00:08   quote  deeplink  
Geen 1 speler in de gehele selectie heeft zijn eigen niveau aangetikt. Collectief onder hun individuele kunnen, veel miscommunicatie en sommigen blonken uit in stommiteiten. Vul de namen zelf maar in, maar we hebben met veel geluk gewonnen. Weer genoten van de Haagsche humor, grappige firm om bezig te zien hahaha. Was broodnodig want zowel Feyenoord als het arbitrale trio deed gewoon zeer aan m'n ogen.. Heb ze bij 4-1 nog wel eens zien zingen en springen vroeger. En niet een paar maar standaard het hele vak :D zo hoort dat ook. En vakkie Y ook weer bedankt voor de inzet :lol:
tomson
 tomson - maandag 02 februari 2015 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 17:38 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Ligt aan de trainert.
Gedeeltelijk eens. Wat voor Fredsji pleit: Technisch (mits fatsoenlijk uitgevoerd) zet hij een degelijk elftal neer. Zie hoe Ajax helemaal zoekgespeeld werd, ondanks het resultaat. Zie de Europese campagne, Sevilla/ Rijeka uit buiten beschouwing gelaten. Ook waanzinnige wedstrijden gezien. Fredsji is een dat mensen manager, hij staat voor zijn spelers en breekt ze niet openlijk af, een foutje zoals jongens onnodig lang laten warmlopen daargelaten. VGeel heefthem met een veel te hoog gegrepen en onmogelijke opdracht op pad gestuurd. Materiaal is niet toereikend,punt.Posities niet dubbel bezet wegens te zwakke reserves op de bank. Tegen : Geen fantasie in zijn opstelling, rare fratsen als Schaken RB zetten, Krampachtig vasthouden aan Kazim met zijn geschutter, laf wisselbeleid, en veel te defensief. Ook weer dat mensen mens gedoe : soms moet je niet te lief zijn voor bepaalde spelers. Heb het idee dat het zwaar rommelt binnen de selectie en dan bedoel ik niet een ontevreden Vilhena maar het teamverband lijkt op sommige plaatsen wel verstoord te zijn, en ik denk dat Rutten daarom nog nief bij tekent, of mag bijtekenen. Er staat nov niet vast dat hij deze groep genoeg naar zijn hand zal kunnen blijven zetten. Heb een kater van deze transferwindow iig. Denk dat we dit seizoen nog heel hard zullen moeten knokken om de 3e plaats te consolideren, laat staan dat we nog een gooi naar de 2e zouden kunnen doen. En jouw wens, Rutten gelijk opzouten dat is voor vGeel niet eens een optie. De kosten van je trainer dd laan uitsturen kan hij gewoon niet verantwoorden tegenover bestuur, RVC, aandeelhouders enzovoorts... Als men ontevreden blijkt met Fredsji dan laten ze hem dit seizoen nog uitdienen en doei. Of ze zouden vGastel/Gio naar voren kunnen schuiven maar ik ben ervan overtuigd dat ze op al die onrust niet zitten te wachten in het Maasgebouw. .
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 februari 2015 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 00:29 schreef tomson het volgende:

[..]

Gedeeltelijk eens. Wat voor Fredsji pleit: Technisch (mits fatsoenlijk uitgevoerd) zet hij een degelijk elftal neer. Zie hoe Ajax helemaal zoekgespeeld werd, ondanks het resultaat. Zie de Europese campagne, Sevilla/ Rijeka uit buiten beschouwing gelaten. Ook waanzinnige wedstrijden gezien. Fredsji is een dat mensen manager, hij staat voor zijn spelers en breekt ze niet openlijk af, een foutje zoals jongens onnodig lang laten warmlopen daargelaten. VGeel heefthem met een veel te hoog gegrepen en onmogelijke opdracht op pad gestuurd. Materiaal is niet toereikend,punt.Posities niet dubbel bezet wegens te zwakke reserves op de bank. Tegen : Geen fantasie in zijn opstelling, rare fratsen als Schaken RB zetten, Krampachtig vasthouden aan Kazim met zijn geschutter, laf wisselbeleid, en veel te defensief. Ook weer dat mensen mens gedoe : soms moet je niet te lief zijn voor bepaalde spelers. Heb het idee dat het zwaar rommelt binnen de selectie en dan bedoel ik niet een ontevreden Vilhena maar het teamverband lijkt op sommige plaatsen wel verstoord te zijn, en ik denk dat Rutten daarom nog nief bij tekent, of mag bijtekenen. Er staat nov niet vast dat hij deze groep genoeg naar zijn hand zal kunnen blijven zetten. Heb een kater van deze transferwindow iig. Denk dat we dit seizoen nog heel hard zullen moeten knokken om de 3e plaats te consolideren, laat staan dat we nog een gooi naar de 2e zouden kunnen doen. En jouw wens, Rutten gelijk opzouten dat is voor vGeel niet eens een optie. De kosten van je trainer dd laan uitsturen kan hij gewoon niet verantwoorden tegenover bestuur, RVC, aandeelhouders enzovoorts... Als men ontevreden blijkt met Fredsji dan laten ze hem dit seizoen nog uitdienen en doei. Of ze zouden vGastel/Gio naar voren kunnen schuiven maar ik ben ervan overtuigd dat ze op al die onrust niet zitten te wachten in het Maasgebouw. .
Je slaat de spijker op de kop. 100% mee eens
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 februari 2015 - 00:34   quote  deeplink  
Toch heb ik het gevoel dat er meer uit deze selectie is te halen.
tomson
 tomson - maandag 02 februari 2015 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 00:34 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat er meer uit deze selectie is te halen.
En toch staan we 3e. En we kunnen eindeloos blijven doorzagen over het feit dat MvG zijn huiswerk niet op tijd inleverde en we de aan de start verschenen met een op cruciale plaatsen gemankeerde selectie, iets wat nog steeds actueel is , al is het op verschillende plaatsen nu wel ingevuld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2015 door tomson --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 februari 2015 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 00:40 schreef tomson het volgende:

[..]

En toch staan we 3e. En we kunnen eindeloos blijven doorzagen over het feit dat MvG zijn huiswerk niet op tijd inleverde en we de aan de start verschenen met een op cruciale plaatsen gemankeerde selectie, iets wat nog steeds actueel is , al is het op verschillende plaatsen nu wel ingevuld.
Tegen 020 pisvee en vitesse waren ook 8 punten te weinig. Met ingevulde selectie. MvG gaat ook niet vrijuit idd. Waar ik mij het meest aan stoor is de manier van voetballen in de thuiswedstrijden. Zelf tegen Dordrecht en den Haag bv een angstige opstelling. Dat verdiend het legioen niet.
de bluffer
 de bluffer - maandag 02 februari 2015 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 19:03 schreef RenatoBos het volgende:
Tuurlijk, ik ga wel stront ruimen..
Samen met D K
de bluffer
 de bluffer - maandag 02 februari 2015 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 00:34 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat er meer uit deze selectie is te halen.
Dat zien we dan wel naar 34 wedstrijden
we worden gewoon weer tweede
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 februari 2015 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 00:54 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dat zien we dan wel naar 34 wedstrijden
we worden gewoon weer tweede
Hopenlijk. Misschien dat Clasie dan ook blijft. Voorronde cl
tomson
 tomson - maandag 02 februari 2015 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 00:47 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]
Waar ik mij het meest aan stoor is de manier van voetballen in de thuiswedstrijden. Zelf tegen Dordrecht en den Haag bv een angstige opstelling. Dat verdiend het legioen niet.
Is mij ook een doorn in het oog hoor, heb al zo vaak staan vloeken dat hij geen aanvaller voor een aanvaller moet wisselen als we achterstaan. Ik maak er alleen geen mantra van ;)
tomson
 tomson - maandag 02 februari 2015 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 00:57 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]
Voorronde cl
Dat is wel een what if ? Wat hadden we tegen Besiktas kunnen doen als de posities (desnoods deels) al sterker bezet waren geweest ? Jaar ervoor met Dynamo Kiev en Spartak Praag idem dito..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 februari 2015 - 01:04   quote  deeplink  
Als je de selectie bij elkaar kunt houden en een goede spits kunt halen. Geef ik je toch een kans om er een keer door te komen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 03:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 00:51 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Samen met D K
Fijn dat je Doutzen voor me regelt Bluffie..😃
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 03:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 01:04 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Als je de selectie bij elkaar kunt houden en een goede spits kunt halen. Geef ik je toch een kans om er een keer door te komen.
Op zeker..!!
de bluffer
 de bluffer - maandag 02 februari 2015 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 03:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Fijn dat je Doutzen voor me regelt Bluffie..😃
Zou jammer zijn dan zie je niks van de wedstrijd
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 13:01   quote  deeplink  
Dat hoeft dan ook niet he..ik kijk de samenvatting wel..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 01 februari 2015, 12:30 uur) 2-1









0.0086510