|
|
remco k
|
|
|
hehe, eindelijk eens een goede actie.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
de beste mogelijkheid in 72 min |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 15:56 schreef remco k het volgende:[..] Juist daarom nu die wissels.. Er ligt ruimte voor Ajax om te counteren.. En eerlijk gezegd is dat vandaag de enige manier.. Eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Godverdomme Boilesen weer.. Die weet vandaag niet eens hoe die recht op zijn benen moet lopen man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yellelleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 15:59 schreef remco k het volgende:Een overwinning stelen hier vandaag zou mij heel goed passen, en maakt mijn weekend nog een beetje goed.. Geen glimlachje van ook maar iets positiefs over Ajax vandaag.. Gaat niet gebeuren... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat moet Zivkovic doen om nu eens een kans te krijgen..
Helemaal niks krijgt deze voorhoede gedaan. Helemaal niks. En hoe slecht moet het zijn vooordat een ander de kans krijgt.. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Maar...we hebben we al 2 keer op doel geschoten! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Geweldige wissel ... Wederom ... Ik heb er echt geen verstand van (ben maar een goedwillende amateur), maar al die voormalige voetballers in de leiding van AFC Ajax hebben of hele donkere zonnebrillen of hebben ook gewoon geen moer verstand van het leiden van een topclub (zelf ooit goed kunnen voetballen is echt niet genoeg). |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Kun je toch spreken van progressie. eerste goede kans na 72 min, vorige week na 78 min. De Boer kan trots zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het ergste is nog dat we echt heel erg blij moeten zijn als we hier een punt pakken.. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:02 schreef pth het volgende:Geweldige wissel ... Wederom ... Ik heb er echt geen verstand van (ben maar een goedwillende amateur), maar al die voormalige voetballers in de leiding van AFC Ajax hebben of hele donkere zonnebrillen of hebben ook gewoon geen moer verstand van het leiden van een topclub (zelf ooit goed kunnen voetballen is echt niet genoeg). Ik ben bang dat je helemaal gelijk hebt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Die Diks mag er wel af ondertussen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De tranen springen me in de ogen van Schone.. Klaassen weer helemaal vrij.. En gewoon de bal inleveren bij de laatste man terwijl Milik helemaal niet vrij komt.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Heeft er één Ajacied vandaag wel een duel om de bal gewonnen????????? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik vraag me steeds af waar we nu naar kijken..... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Sigi.....yessssssssss.....onze redding....ik voel het! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Respect voor de supporters, die er als enige alles aan doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het verschil tussen Ajax en Vitesse is vandaag zoals een koploper tegen een degradatie kandidaat speelt.. En Ajax speelt dus als degradatiekandidaat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zit niet eens op de bank man.. Weet jij uberhaubt iets van je club?? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ben benieuwd wat voor wedstrijd Frank gezien heeft..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En oja, als ik van der HEijden vandaag zie spelen vraag ik me af waarom de Boer hem heeft laten gaan..
10 keer beter als Moisander.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het is dat ook Vitesse onthutsend zwak is... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:08 schreef remco k het volgende:En oja, als ik van der HEijden vandaag zie spelen vraag ik me af waarom de Boer hem heeft laten gaan.. 10 keer beter als Moisander.. + 1 |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: daarom zeg ik t ook! |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Dit is toch echt met afstand het minste Ajax dat ik in ruim 50 jaar heb gezien, jammer |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax speelt een dramatische wedstrijd, maar Vitesse is in de afronding net zo dramatisch. En daarom haalt Ajax nog een punt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weet iemand hoelaat Ajax vandaag gaat voetballen?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zo iets schreef ik vanmiddag ook al. Te triest voor woorden! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Frank heeft de spelers van jong Ajax laten spelen. De vaste spelers hebben vrij. Komen volgende week weer. Frank vond dat ze rust hadden verdiend! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:08 schreef remco k het volgende:En oja, als ik van der HEijden vandaag zie spelen vraag ik me af waarom de Boer hem heeft laten gaan.. 10 keer beter als Moisander.. Omdat Ajax geen ervaren goede voetballers nodig heeft. Talentvolle jeugd aangevuld met talentloze goedkope (liefst gratis) troep is het beleid waar de topclub van Nederland haar beleid van heeft gemaakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hehe... MOcht even duren.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijk verdedigd van onze topper Moisander.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Moisander......wat een idioot! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Tsja, AJAX WORDT DEFINITIEF GEEN KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gewoon 1-0. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
prima selectie, niks meer aan veranderen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik vermoed dat de bus vanmiddag opgewacht gaat worden!!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: we kunnen er maar beter om lachen..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rustig aan Cilissen.. Niet te snel allemaal... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Ga je verhaal halen..... |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Puntverlies is drama maar het vertoonde spel is veel dramatischer!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja, beter dan het op het forum te doen!! Die gasten willen blijkbaar niet en zo ga je om met je supporters!!!! |
|
|
|