|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En daarom Pietje! En als ik dan zie hoe een Moisander verdedigd bij het doelpunt dan zakt je broek toch af???? Ik kan het nauwelijks eenser met je zijn... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:31 schreef Pietje het volgende:[..] Dat ben ik niet met je eens! Cillessen heeft wel degelijk een aantal goede reddingen verricht vanmiddag. Ik heb ze niet gezien.. Sorry..
Vind hem gewoon niet zo degelijk als veel mensen wel.. Dat kan, je bent nu eenmaal niet fan iedere speler fan..
Ik vind hem matig in de lucht, belachelijk slecht in zijn spelhervattingen, en pakt zelden echt punten.. Een beetje zoals Stekelenburg destijds. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:29 schreef Pietje het volgende:[..] Eén keer geen kampioen heb ik best wel vrede mee, maar het gaat om het Ajax-onwaardige spelniveau... +1 dat je niet ieder jaar kampioen zal worden kan waarschijnlijk iedereen mee leven, maar het godvergeten pleurisvoetbal dat nu al maanden wordt vertoond door een elftal waarin iedere balans ontbreekt? De typhus voor die kutlui op het pluche van de Arena, hebben totaal geen idee hoe je de grootste club van Nederland ooit moet leiden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En de komende wedstrijd verliezen van AZ en dan staat Feyenoord nog maar 2 punten achter, en ook PEC en FC Twente zitten in de achtervolging. Ongelooflijk dit. Van Vitesse verliezen, ach, daar hebben we ervaring mee, maar de manier waarop... Geen drive, weer die lamlendigheid. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:34 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb ze niet gezien.. Sorry.. Vind hem gewoon niet zo degelijk als veel mensen wel.. Dat kan, je bent nu eenmaal niet fan iedere speler fan.. Ik vind hem matig in de lucht, belachelijk slecht in zijn spelhervattingen, en pakt zelden echt punten.. Een beetje zoals Stekelenburg destijds. Dan verschillen wij van inzicht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het elftal is te lang, daardoor kunnen we de bal structureel niet kwijt, en daarom komen we structureel overal meters te kort om de tweede bal te winnen..
Ik kon overigens vandaag voor nop in het stadion zitten.. Exact wat er gebeurt is, was de reden dat ik niet ben gegaan.. Had er totaal geen zin in.. |
|
|
|
|
biebie
|
|
|
Ach jongens, moeten we hier verder nog woorden aan vuil maken? Het was gewoon sneu om te zien. Pas in de 72ste minuut voor het eerst op doel schieten. Ik zou zeggen: eindelijk eens doorselecteren en van de zomer de helft van dit elftal vervangen. Dit seizoen is vandaag begraven. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:27 schreef remco k het volgende:[..] Ach, en de enige echt moeilijke bal vliegt er weer in.. Ik vind hem echt niet zo geweldig hoor, en dat heeft niet zo veel te maken met de emotie van het moment.. Maar denk oprecht dat we de verkeerde keeper hebben laten gaan.. En dat zei ik toen ook al.. je bent niet goed man kijk effe hoe hij die spits de bal afneemt die alleen op hem afkomt maar ja jij ziet alleen wat je wil zien dat hele zooitje wat voor hem staat zijn de slapjanussen Gillessen keept gewoon goed maat die kloothommels die voor hem staan met Moisander en Andersen en Schone bij het vuilnis te zetten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat kan toch.. Prima..
Laten we hopen dat het in ieder geval verbeterd..
Overigens neem ik hem het verlies niet kwalijk hoor, maar hij is ook gewoon een onderdeel van het falende geheel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:38 schreef nora het volgende:[..] je bent niet goed man kijk effe hoe hij die spits de bal afneemt die alleen op hem afkomt maar ja jij ziet alleen wat je wil zien dat hele zooitje wat voor hem staat zijn de slapjanussen Gillessen keept gewoon goed maat die kloothommels die voor hem staan met Moisander en Andersen en Schone bij het vuilnis te zetten. Ik vind hem niet zo goed. Mag dat??
En zeg ik ergens dat Moisander of Schone goed speelde? Ik vond hem alleen net zo slecht als de rest..
Ajax moet het hebben van balbezit, als je keeper dan werkelijk iedere bal inlevert bij de tegenstander is het voor de rest lastig spelen.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Frankie, ons spel weer terugkrijgen zodat het weer gaat sprankelen? Het sprankelt al jaren niet, wordt wakker uit je droomwereld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De eerste grote test voor de Boer..
De eerste echte keer dat het elftal in een giga dip zit.. Zeer benieuwd of ie het elftal op de rit krijgt.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:38 schreef nora het volgende:[..] je bent niet goed man kijk effe hoe hij die spits de bal afneemt die alleen op hem afkomt maar ja jij ziet alleen wat je wil zien dat hele zooitje wat voor hem staat zijn de slapjanussen Gillessen keept gewoon goed maat die kloothommels die voor hem staan met Moisander en Andersen en Schone bij het vuilnis te zetten. Buiten dat het hands was, kan Cillissen hier niets aan doen. Je kan je eerder afvragen wat die teringmongool van Moisander weer staat te doen. Overigens Ciliissen wint geen wedstrijden voor je, maar verliest ze ook niet. Met de kennis van nu had je Vermeer nooit mogen laten gaan, maar goed dat is koffiedik kijken (bij Ajax straalde de onrust en onzekerheid vaker wel dan niet van Vermeer af). |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:34 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb ze niet gezien.. Sorry.. Vind hem gewoon niet zo degelijk als veel mensen wel.. Dat kan, je bent nu eenmaal niet fan iedere speler fan.. Ik vind hem matig in de lucht, belachelijk slecht in zijn spelhervattingen, en pakt zelden echt punten.. Een beetje zoals Stekelenburg destijds. Een andere mening hebben is prima maar om dan maar onzin te verkondigen is natuurlijk lachwekkend. Uit bij f'noord redt hij je. Vorige week redt hij je. Thuis tegen Grunn redt hij je. Uit bij Excelsior redt hij je. Thuis tegen Heerenveen een paar goede reddingen.Hij pakt in deze 5 wedstrijden al tien to twaalf punten punten want in al die wedstrijden was je gewoon de mindere. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:38 schreef remco k het volgende:[..] Dat kan toch.. Prima.. Laten we hopen dat het in ieder geval verbeterd.. Overigens neem ik hem het verlies niet kwalijk hoor, maar hij is ook gewoon een onderdeel van het falende geheel.. Dat wij het niet eens zijn, daar heb ik ook geen moeite mee, hoor. Ik heb sowieso altijd respect voor andermans meningen. Geen punt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:46 schreef Pietje het volgende:[..] Dat wij het niet eens zijn, daar heb ik ook geen moeite mee, hoor. Ik heb sowieso altijd respect voor andermans meningen. Geen punt. Ik niet.....vooral niet als ze niet parallel lopen met de mijne |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:40 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind hem niet zo goed. Mag dat?? En zeg ik ergens dat Moisander of Schone goed speelde? Ik vond hem alleen net zo slecht als de rest.. Ajax moet het hebben van balbezit, als je keeper dan werkelijk iedere bal inlevert bij de tegenstander is het voor de rest lastig spelen.. Als je Cillissen fouten ziet maken kom dan met je feiten de man heeft geen fout gemaakt ik zou zeggen concentreer je meer op die lapswansen van een Schone/Andersen en Moisander en niet te vergeten ons top verdediger Boilessen en dan ga jij zeiken dat keeper geen punten voor je pakt lachwekkend gewoon. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:29 schreef Pietje het volgende:[..] Eén keer geen kampioen heb ik best wel vrede mee, maar het gaat om het Ajax-onwaardige spelniveau... Helemaal eens! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben nogal recalcitrant, maar dan vertel ik je geen nieuws..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Is goed. Kan ik ook wel zijn. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Seizoen helaas voorbij, nog maar 14 wedstrijden om ons de tering te ergeren ... Nu maar vast beginnen aan iets nieuws, uithuilen en opnieuw beginnen: afscheid nemen van een stel lapzwansen die het Ajax shirt maar in de shop moeten gaan kopen, Frank de overgang naar een mooie competitie gunnen, de bestuurders vervangen door bestuurders die een top bedrijf kunnen leiden en de huidige bestuurders vooral op het veld gebruiken om spelers beter te maken (want er zitten daar een paar oud topvoetballers op het pluche), terug naar een filosofie waarbij wedstrijden gewoon gewonnen worden door meer doelpunten te maken dan de tegenstander en de knip trekken om de balans in het elftal te herstellen met een paar ervaren krachten die de echt wel aanwezige talenten bij de hand kunnen nemen (daar heb je nu ruim een half jaar de tijd voor). |
|
|
|
|
Ajaxcaveman
|
|
|
Een 5 e keer op rij was leuk geweest maar helaas ik geloof er niet echt meer in, alleen de manier waarop ,waarom Kishna en Zivkovic niet eerder gebracht als wissel voor Milik en Schone. Voor de eerste keer en hopelijk de laatste keer snap ik Frank de Boer ff niet. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Triest verhaal gaat het worden. Met Sinkgraven red je dit ook niet. En als |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Triest, dit los je met Sinkgraven ook niet op hoor. Als ze zo doorgaan zie ik plek 3 nog dichtbij komen, want nu is elke tegenstander een finale geworden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goed bezig jongens. Ga zo door en je bent kampioen weggeven. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wij Ajacieden zijn ruimhartig....laten jullie even geloven en dan slaan we weer toe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:45 schreef Brandje het volgende:[..] Een andere mening hebben is prima maar om dan maar onzin te verkondigen is natuurlijk lachwekkend. Uit bij f'noord redt hij je. Vorige week redt hij je. Thuis tegen Grunn redt hij je. Uit bij Excelsior redt hij je. Thuis tegen Heerenveen een paar goede reddingen.Hij pakt in deze 5 wedstrijden al tien to twaalf punten punten want in al die wedstrijden was je gewoon de mindere. Sorry maar ben het echt niet met je eens.. Hij heeft een paar wedstrijden prima gespeeld, maar deelt verder gewoon in de malaise en doet niet heel veel goed..
Niet voor niets is de discussie er ook weer of hij wel de man van het NL elftal moet zijn en of Vermeer niet beter is..
En het is ook niet de man van de blunders, en hij pakt ook echt wel ballen, maar niet vaak de onmogelijke ballen die je echt punten opleveren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:50 schreef nora het volgende:[..] Als je Cillissen fouten ziet maken kom dan met je feiten de man heeft geen fout gemaakt ik zou zeggen concentreer je meer op die lapswansen van een Schone/Andersen en Moisander en niet te vergeten ons top verdediger Boilessen en dan ga jij zeiken dat keeper geen punten voor je pakt lachwekkend gewoon. Nou, wat dacht je van vrijwel iedere bal die hij het veld in brengt eindigt bij de tegenstander??
Lekker opbouwen dan.. En hij maakt zelden blunders, maar vaak lijken tegengoals wel houdbaar.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Omdat wij gedwongen worden de lange bal te spelen en omdat elk duel verloren wordt door Ajax mietjes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 17:37 schreef nora het volgende:Omdat wij gedwongen worden de lange bal te spelen en omdat elk duel verloren wordt door Ajax mietjes. Je kan duels niet winnen als de bal niet in de buurt komt he.. Er vliegen gewoon ballen over de zijlijn man, en vaker dan eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker een back door de lucht aanspelen die strak aan de zijlijn staat.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
ja je moet wel als je per wedstrijd 80 ballen terug gespeeld krijgt omdat zie laffe kippetjes geen bal naar voren durven te spelen dus laat de keepre maar naar voren schieten meer kan een keeper niet doen, en als hij dan niet aankomt is het de schuld van de keeper hoe zielig ben je. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 17:56 schreef nora het volgende:ja je moet wel als je per wedstrijd 80 ballen terug gespeeld krijgt omdat zie laffe kippetjes geen bal naar voren durven te spelen dus laat de keepre maar naar voren schieten meer kan een keeper niet doen, en als hij dan niet aankomt is het de schuld van de keeper hoe zielig ben je. Hij is toch verantwoordelijk voor hetgeen hij doet of heb ik dat verkeerd??
Dat de rest het voetballend niet voor elkaar krijgt is zeker ook zo.. Maar dat betekend toch niet dat Cilissen die ballen allemaal maar moet inleveren zonder dat daar iets van gezegd mag worden??
En ik zeg helemaal nergens dat het een slechte keeper is, ik ben alleen geen fan van hem, en durf wel zijn slechte dingen te posten.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:37 schreef biebie het volgende:Ach jongens, moeten we hier verder nog woorden aan vuil maken? Het was gewoon sneu om te zien. Pas in de 72ste minuut voor het eerst op doel schieten. Ik zou zeggen: eindelijk eens doorselecteren en van de zomer de helft van dit elftal vervangen. Dit seizoen is vandaag begraven. Heb er vorig seizoen al een topic over gemaakt nu schijnt iedereen het eindelijk te zien.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik hoorde zojuist Frank de Boer zeggen, dat het niveau van Ajax eerder nog achteruit gaat, dan vooruit... Dat wordt dus nog wat. Ik vind het het volstrekt verkeerd signaal en eigenlijk een bewijs dat hij het ook niet meer weet. Ik kan me jaren geleden herinneren dat Ruud Gullit, toen coach van Feyenoord, ook zoiets zei. Hij moest per direct zijn biezen pakken... Misschien wel realistisch om dat te constateren, maar dit mag je nooit uiten! Een grote fout Frank. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Als ik zie hoe je schrijft dan weet ik wel voor welke club je bent.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 17:56 schreef nora het volgende:ja je moet wel als je per wedstrijd 80 ballen terug gespeeld krijgt omdat zie laffe kippetjes geen bal naar voren durven te spelen dus laat de keepre maar naar voren schieten meer kan een keeper niet doen, en als hij dan niet aankomt is het de schuld van de keeper hoe zielig ben je. Ja inderdaad waar moet hij hem anders heen schieten? Over de zijlijn is met het huidige team misschien nog het veiligst. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 18:20 schreef Pietje het volgende:Ik hoorde zojuist Frank de Boer zeggen, dat het niveau van Ajax eerder nog achteruit gaat, dan vooruit... Dat wordt dus nog wat. Ik vind het het volstrekt verkeerd signaal en eigenlijk een bewijs dat hij het ook niet meer weet. Ik kan me jaren geleden herinneren dat Ruud Gullit, toen coach van Feyenoord, ook zoiets zei. Hij moest per direct zijn biezen pakken... Misschien wel realistisch om dat te constateren, maar dit mag je nooit uiten! Een grote fout Frank. Wel heel slecht maar dat hij dit toegeeft maar is dit ook zijn onvrede? Heeft hij de selectie verkeerd ingeschat en is teleurgesteld? Heeft hij zijn wensen bekend gemaakt en doen ze er niks mee? Dat de trainer dit openlijk zeg is toch wel echt slecht. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 18:29 schreef Hummel10 het volgende:[..] Wel heel slecht maar dat hij dit toegeeft maar is dit ook zijn onvrede? Heeft hij de selectie verkeerd ingeschat en is teleurgesteld? Heeft hij zijn wensen bekend gemaakt en doen ze er niks mee? Dat de trainer dit openlijk zeg is toch wel echt slecht. Inderdaad een flater. Zo iets zeg je niet voor de radio, maar houd je binnenskamers. Een groot bewijs dat ook Frank de Boer het niet meer weet. Een fout signaal dus. |
|
|
|
|
metdeneusvooruit
|
|
|
Jongens laten we reëel zijn. De afgelopen seizoenen zijn we kampioen geworden met het nodige geluk. Ik herinner me die laatste tien minuten tegen Heracles...plichtmatig de bal rondspelen...Ajax onwaardig. Maar we werden er wel kampioen mee en dat telt. Iedereen mopperde dat het resultaatvoetbal weinig attractief was en Frank beloofde beterschap. We zien dat het niet meer loopt. Verklaringen zijn er ook: blessures, transfers (Blind), spelers die weg gaan (Moisander, Schone wellicht) Frank de Boer die open staat voor een buitenlands avontuur. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Frank is er klaar mee! Hahahaha mocht het een keer!! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Iedereen speelt verstoppertje niemand wil de bal hebben, ik mis de echte persoonlijkheden die gwn opstaan en zeggen geef mij maar die bal! Als er maar iemand in een straal van 3 meter is mag je de bal al niet meer aanspelen want dan staat hij "gedekt". Nou srry hoor ik kijk gwn met frustratie naar de wedstrijden! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Natuurlijk mag het een keer. Vandaar misschien zijn opmerking dat het eerder nog slechter wordt dan beter. Maar dan moet hij ook de consequenties aanvaarden en opstappen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 18:40 schreef Pietje het volgende:[..] Natuurlijk mag het een keer. Vandaar misschien zijn opmerking dat het eerder nog slechter wordt dan beter. Maar dan moet hij ook de consequenties aanvaarden en opstappen. Gaat ie ook doen Piet! ff geduld nog! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ja, maar wie dan? Wie wil die wij kunnen/willen betalen? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 15:43 schreef Bobby1972 het volgende:Tuurlijk Remco laten we eerlijk zijn Ajax heeft een prima selectie. Maar het komt er net niet uit.... Maar jij was de gene van koopu koopu.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vladimir Poetin....een echte leider |
|
|
|