|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik wil vanaf hier een charmeoffensief beginnen om zlatan terug te krijgen.
Ajax heeft een aanvalsleider nodig. Dat kan je Zlatan wel toe vertrouwen. Ajax heeft ook een leider in de kleedkamer nodig, dat is Zlatan ook. Zlatan is een spits die mee kan voetballen en ook nog de bal kan vasthouden zodat de middenvelders kunnen aansluiten. Zlatan kan met el ghazi, kishna en fisher een aanval vormen, waar de verdediging van de tegen partij bang van zullen zijn.
Maar is Zlatan te betalen? Vorig zomer bood Ajax een mooi contract voor Eto'o aan, dan zal het ook wel voor Zlatan inzitten. Zlatan kan na zijn carrière als spitsen trainer aan de slag. wie wilt niet deel uitmaken van die jeugdopleiding. Zlatan zal veel shirts doen verkopen, meer dan dat Eto'o zou doen.
Maar is Ajax wel interessant genoeg om hem te verleiden? Dat ligt eraan wat hij wil na zijn carrière. En wat de huidige club en wat andere kunnen bieden. PSG zal ooit aan fair play regels moeten voldoen. zijn salaris drukt wel lekker op de begroting, niet dat ze daar wakker van liggen. Maar een nieuw contract heeft zlatan nog niet getekend. Wellicht krijgt zlatan minder, hij is toch al 33. Is Psg dan wel interessant genoeg om daar te blijven? Maar dan zijn er natuurlijk andere clubs, die hem willen hebben.
Daarom wil ik een charmeoffensief beginnen zodat hij terugkeert op het oude nest. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je bent niet helemaal wijs. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Zlatan??? Kom jij wel deze aarde? Zlatan komt drie keer niet: NU niet, DAN niet, NOOIT niet. Wat wil hij wel niet gaan verdienen? Ga jij dat betalen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Het wordt steeds lachwekkender op het forum. Het slaat werkelijk nergens meer op. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nou ja, je weet maar nooit. Misschien kan Zlaten gelijk Messi en Ronaldo meenemen en wie weet volgen Schweinsteiger en Robben ook nog... ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 14:35 schreef Pietje het volgende:[..] Nou ja, je weet maar nooit. Misschien kan Zlaten gelijk Messi en Ronaldo meenemen en wie weet volgen Schweinsteiger en Robben ook nog... ;-) Je vergeet Neuer... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Oké, maar wij hebben natuurlijk wel Cillessen, hè? ;-) |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 13:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik wil vanaf hier een charmeoffensief beginnen om zlatan terug te krijgen. Ajax heeft een aanvalsleider nodig. Dat kan je Zlatan wel toe vertrouwen. Ajax heeft ook een leider in de kleedkamer nodig, dat is Zlatan ook. Zlatan is een spits die mee kan voetballen en ook nog de bal kan vasthouden zodat de middenvelders kunnen aansluiten. Zlatan kan met el ghazi, kishna en fisher een aanval vormen, waar de verdediging van de tegen partij bang van zullen zijn. Maar is Zlatan te betalen? Vorig zomer bood Ajax een mooi contract voor Eto'o aan, dan zal het ook wel voor Zlatan inzitten. Zlatan kan na zijn carrière als spitsen trainer aan de slag. wie wilt niet deel uitmaken van die jeugdopleiding. Zlatan zal veel shirts doen verkopen, meer dan dat Eto'o zou doen. Maar is Ajax wel interessant genoeg om hem te verleiden? Dat ligt eraan wat hij wil na zijn carrière. En wat de huidige club en wat andere kunnen bieden. PSG zal ooit aan fair play regels moeten voldoen. zijn salaris drukt wel lekker op de begroting, niet dat ze daar wakker van liggen. Maar een nieuw contract heeft zlatan nog niet getekend. Wellicht krijgt zlatan minder, hij is toch al 33. Is Psg dan wel interessant genoeg om daar te blijven? Maar dan zijn er natuurlijk andere clubs, die hem willen hebben. Daarom wil ik een charmeoffensief beginnen zodat hij terugkeert op het oude nest. Waarom niet?
Waarom niet ook Sneijder en Heitinga terughalen tegelijkertijd? Dan mag je wat mij betreft zelfs Zlatan ruilen voor Huntelaar..
3 Sterke ervaren directe versterkingen met een ajax hart. De jeugd kijkt op. Europa kijkt op. Eredivisie kijkt op.
De kas is 10-20 miljoen lichter, maar daar geef ik helemaal geen zak om. (En met mij zeer veel anderen....)
Iedere linie een versterking, directe versterking.
Regelen en handelen. Geld zat. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Jij snapt het tenminste Pietje ;-) We hebben hartstikke goede voetballers in ajax1 staan. Het enig(st)e (voor de mierenneukers ;-) ) is dat er een echte LEIDER IN het veld ontbreekt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 14:48 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Jij snapt het tenminste Pietje ;-) We hebben hartstikke goede voetballers in ajax1 staan. Het enig(st)e (voor de mierenneukers ;-) ) is dat er een echte LEIDER IN het veld ontbreekt Kan Poetin eigenlijk voetballen ???.....judo wel |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 14:47 schreef JOOD het volgende:[..] Waarom niet? Waarom niet ook Sneijder en Heitinga terughalen tegelijkertijd? Dan mag je wat mij betreft zelfs Zlatan ruilen voor Huntelaar.. 3 Sterke ervaren directe versterkingen met een ajax hart. De jeugd kijkt op. Europa kijkt op. Eredivisie kijkt op. De kas is 10-20 miljoen lichter, maar daar geef ik helemaal geen zak om. (En met mij zeer veel anderen....) Iedere linie een versterking, directe versterking. Regelen en handelen. Geld zat. Dat ga je volgens mij, deze namen althans, met 10-20 miljoen never nooit niet redden. Denk dat je aan een bedrag van 40-50 miljoen moet gaan denken ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 14:22 schreef Pietje het volgende:Zlatan??? Kom jij wel deze aarde? Zlatan komt drie keer niet: NU niet, DAN niet, NOOIT niet. Wat wil hij wel niet gaan verdienen? Ga jij dat betalen? Je bied een 1 jarig contract aan. 1 miljoen per jaar en 4 miljoen als teken geld. Volgens Wikipedia heeft hij een contract tot 2015.
Ajax deed het ook met Eto'o dus waarom niet met zlatan.
Begin van dit seizoen zei zlatan: Dit is WAARSCHIJNLIJK mij laatste club. Hij vroeg zich af waarom een club hem wil hebben, want hij vind zich zelf te oud.
Ik hoop dat Ajax hem kan verleiden om een jaar de aanval van Ajax te leiden.
Hij is Ajax niet vergeten, zie zijn biografie. Zijn zaakwaarnemer(Rinola) kan wellicht iets voor ajax beteken. Zou goed zijn voor Kishna, dus dan ook voor Rinola.
Hij gaat anders stoppen en dan verdien je helemaal niks.
Je kan altijd een poging wagen, dus zo raar is dat niet! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Plus je kan Zlatan 50% van shirt verkoop (met zijn naam erop) bieden. Dat levert ook miljoenen op.
Je kan hem ook een baan aanbieden nadat hij zijn cariere heeft afgesloten. Prima spitsen trainer, dat kan je tot je 50ste doen.
Trouwens zou hij zich bekommeren om geld? Ik weet niet wat hij uitgeeft maar het lijkt mij lastig om al dat geld wat hij heeft verdient, allemaal op te kunnen maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2015 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 14:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Je bied een 1 jarig contract aan. 1 miljoen per jaar en 4 miljoen als teken geld. Volgens Wikipedia heeft hij een contract tot 2015. Ajax deed het ook met Eto'o dus waarom niet met zlatan. Begin van dit seizoen zei zlatan: Dit is WAARSCHIJNLIJK mij laatste club. Hij vroeg zich af waarom een club hem wil hebben, want hij vind zich zelf te oud. Ik hoop dat Ajax hem kan verleiden om een jaar de aanval van Ajax te leiden. Hij is Ajax niet vergeten, zie zijn biografie. Zijn zaakwaarnemer(Rinola) kan wellicht iets voor ajax beteken. Zou goed zijn voor Kishna, dus dan ook voor Rinola. Hij gaat anders stoppen en dan verdien je helemaal niks. Je kan altijd een poging wagen, dus zo raar is dat niet! Volgens mijn bescheiden mening was Ajax nooit serieus met Eto'o bezig en omgekeerd, was Eto'o geen moment serieus met Ajax. Van mij mag Ajax het uiteraard proberen, maar Zlatan komt beslist niet meer naar Ajax. Ik heb nog niet zo lang geleden een interview met hem gelezen in de Volkskrant: zijn gewrichten zijn (bijna) op en hij overweegt om te gaan stoppen met voetballen. |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 14:47 schreef JOOD het volgende:[..] Waarom niet? Waarom niet ook Sneijder en Heitinga terughalen tegelijkertijd? Dan mag je wat mij betreft zelfs Zlatan ruilen voor Huntelaar.. 3 Sterke ervaren directe versterkingen met een ajax hart. De jeugd kijkt op. Europa kijkt op. Eredivisie kijkt op. De kas is 10-20 miljoen lichter, maar daar geef ik helemaal geen zak om. (En met mij zeer veel anderen....) Iedere linie een versterking, directe versterking. Regelen en handelen. Geld zat. Ja indien mogelijk doen.Succes verdient zich zelf terug d.m.v. plaatsing CL, overwinteren CL etc. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 14:47 schreef JOOD het volgende:[..] Waarom niet? Waarom niet ook Sneijder en Heitinga terughalen tegelijkertijd? Dan mag je wat mij betreft zelfs Zlatan ruilen voor Huntelaar.. 3 Sterke ervaren directe versterkingen met een ajax hart. De jeugd kijkt op. Europa kijkt op. Eredivisie kijkt op. De kas is 10-20 miljoen lichter, maar daar geef ik helemaal geen zak om. (En met mij zeer veel anderen....) Iedere linie een versterking, directe versterking. Regelen en handelen. Geld zat. En het principe "ergens willen spelen" dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedereen hier denkt maar even dat al die gasten uberhaubt voor Ajax of in Nederland willen spelen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
We kunnen ook Cruyf terug vragen die heeft ook geld nodig |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Te laat..... Barcelona was ons voor ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 16:09 schreef remco k het volgende:Iedereen hier denkt maar even dat al die gasten uberhaubt voor Ajax of in Nederland willen spelen.. Door het hen te vragen, kom je het te weten. Maar doet Ajax überhaupt wel een poging om met dit soort spelers in contact te komen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 16:26 schreef Pietje het volgende:[..] Door het hen te vragen, kom je het te weten. Maar doet Ajax überhaupt wel een poging om met dit soort spelers in contact te komen? Ik denk dat daar mensen lopen die daar inderdaad een dagtaak aan hebben.....in ieder geval met de zaakwaarnemers |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 16:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik denk dat daar mensen lopen die daar inderdaad een dagtaak aan hebben.....in ieder geval met de zaakwaarnemers Ik waag het te betwijfelen, dat Ajax serieuze pogingen doet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ze zullen het heus niet nalaten als zich een mogelijkheid voordoet |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat moet ik altijd op jou en ik ben niet eens met je getrouwd....gek |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 15:05 schreef Pietje het volgende:[..] Volgens mijn bescheiden mening was Ajax nooit serieus met Eto'o bezig en omgekeerd, was Eto'o geen moment serieus met Ajax. Van mij mag Ajax het uiteraard proberen, maar Zlatan komt beslist niet meer naar Ajax. Ik heb nog niet zo lang geleden een interview met hem gelezen in de Volkskrant: zijn gewrichten zijn (bijna) op en hij overweegt om te gaan stoppen met voetballen. Ajax legt ten minste een voorstel neer voor Eto'o. of dat serieus was, lijkt mij wel anders doe je het niet.
ook al is het voor 95% dat het mislukt, je kan het altijd proberen
niet geschoten is altijd mis.
maar wat gaat zlatan na zijn carrière doen?
gaat tie rentenieren?
of wil hij nog iets betekenen voor het voetbal? wellicht wil hij wel spitsen trainer worden of iets anders. dan mag hij van mij ook als niet speler naar ajax komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2015 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zo, ik ben uitgelachen! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Niks geen Zlatan !!! Koop eens een Bony of Huntelaar of blijf gewoon de potjes eredivisie spelen en de voorronde van de Europa Jupiler clubs. Wat komt er nou echt door uit die opleiding ?? alleen Klaassen misschien als hij geen buikloop heeft. Lukokie moest weg toch ? maar brengt PEC Zwolle naar de finale in De Kuip ! Als ik Bergkamp op de trainersbank zie zitten moet ik altijd aan Madame Tussoud ( wassen beelden ) denken, wat een beleving heeft die man. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
De hele sfeer is weg bij Ajax ! hoe zou dat komen ??? Pas als we de doelpalen aan de zijlijn zetten word het wat, tikkie breed, tikkie terug en zo al zeker 4 jaar !!! Wat ,, Ik zie progressie '' zoals De Boer roept, maar 50000 man zien dat dus niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: En die zijn volgens jou betaalbaar voor Ajax want?
Ter info: door het astronomische bedrag dat voor de Premier League TV rechten is neer gelegd staat Ajax niet eens meer in de top 30 rijkste clubs van Europa. De halve Premier League is Ajax voorbij gekomen door 1 televisie deal. En dan denk jij dat wij dergelijke spelers kunnen halen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Huntelaar kunnen we kopen ! En zijn er geen betere verdedigers te koop als wat er nu loopt ?? Als we nog 3 jaar gaan wachten op wat er doorkomt, haken veel echte supporters af, en staan we gelijk met België of Denemarken. Wees eens eerlijk, wat je aan inkomsten Championsleague overhoud moet je investeren, anders zak je af naar een nivo wat je niet wilt. We komen nu nooit verder als de voorrondes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 20:21 schreef RUKBOOR het volgende:Huntelaar kunnen we kopen ! En zijn er geen betere verdedigers te koop als wat er nu loopt ?? Als we nog 3 jaar gaan wachten op wat er doorkomt, haken veel echte supporters af, en staan we gelijk met België of Denemarken. Wees eens eerlijk, wat je aan inkomsten Championsleague overhoud moet je investeren, anders zak je af naar een nivo wat je niet wilt. We komen nu nooit verder als de voorrondes. Huntelaar wil niet terug komen man, hoe kom je er toch bij dat dit soort gasten wel even terug willen komen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Die heeft net verlengd bij HSV, wat denk je zelf?
En voor wat betreft investeren. Ajax moet investeren daar waar dat zinvol is en daadwerkelijk iets oplevert. Klakkeloos roepen dat inkomsten uit bron X of Y op moeten aan spelers en de weg de afgrond in. Of herinner jij je de farce die "geld moet op het veld staan" niet meer. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Kunnen we ,, Het beest van Gent '' Laurent Duproitre ook niet kopen van AA Gent ?? Lange spits van 91 kg die er elk seizoen minimaal 15 inlegt en voor niemand opzij gaat. Wat bij Ajax vertrekt slaagt ergens anders vaak wel, hoe komt dat ? Zo zie ik nog altijd liever Vermeer als Cilissen. Straalt wat uit wat Cilissen mist ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 20:40 schreef RUKBOOR het volgende:Kunnen we ,, Het beest van Gent '' Laurent Duproitre ook niet kopen van AA Gent ?? Lange spits van 91 kg die er elk seizoen minimaal 15 inlegt en voor niemand opzij gaat. Wat bij Ajax vertrekt slaagt ergens anders vaak wel, hoe komt dat ? Zo zie ik nog altijd liever Vermeer als Cilissen. Straalt wat uit wat Cilissen mist ! In 7 seizoenen 1 keer 15 goals en 1 keer 17 goals gemaakt..
Sorry, maar wat je zegt klopt dus gewoon niet.. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Simon Terodde heeft er dit jaar weer 10 inliggen in de eerste competitiehelft tweede Bundeliga voor VFL Bochum. Is 26 jr. lengte genoeg 192 cm.en is betaalbaar. Wie scout er nu nog bij Ajax , vroeger was Tonny Bruins-Slot daar een meester in, net als de oude Piet de Visser nog voor Chelsea doet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bruins Slot werkt nog altijd als scout voor Ajax trouwens. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Weet je hoever we nu staan ??? Bij hoeveel uitwedstrijden in de eredivisie durf je blind een 2 in te vullen ?! We het meeste balbezit en zogenaamd goed positiespel. Dat heeft Vitesse ook altijd en daar roept Peter Bosz na 19 wedstrijden ,, Ik krijg het op de rit '' en ze staan bijna gelijk met Exelcior ! Snap je ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En wij staan met meer punten dan ooit onder de Boer..
Je punt?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Zlatan 1 miljoen en 4 miljoen tekengeld hahaha kon hem al nooit volgen maar PA je bent echt niet van deze wereld.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Wij staan met meer punten dan ooit onder de Boer. Remco; Daar koop je in Europa niks voor, ja weer sneuvelen in voorronde en dan gaan zeuren over een zware loting of een slechte scheids ! PEC Zwolle staat trouwens ook met meer punten dan ooit onder Jans. Maar 50 km over de grens weten ze niet dat dit een voetbalclub is, snap je ?! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 22:05 schreef RUKBOOR het volgende:Wij staan met meer punten dan ooit onder de Boer. Remco; Daar koop je in Europa niks voor, ja weer sneuvelen in voorronde en dan gaan zeuren over een zware loting of een slechte scheids ! PEC Zwolle staat trouwens ook met meer punten dan ooit onder Jans. Maar 50 km over de grens weten ze niet dat dit een voetbalclub is, snap je ?! Jazeker kerel, en met een paar spelers erbij van een miljoen of 10 hadden we de CL wel ff gewonnen.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Het is niet zo dat de club oud spelers uitnodigt om er serieus over na te denken.. En ok, je zou misschien sneijder moeten vervangen in dit rijtje.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 14:53 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dat ga je volgens mij, deze namen althans, met 10-20 miljoen never nooit niet redden. Denk dat je aan een bedrag van 40-50 miljoen moet gaan denken ;-) Huntelaar einde contract Heitinga weet ik niet eens waar die speelt nu.. Sneijder is inderdaad misschien te duur, maar ruil hem voor Maduro
Dan ben je voor 10 miljoen klaar de komende twee seizoenen voor deze spelers |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 22:18 schreef JOOD het volgende:[..] Het is niet zo dat de club oud spelers uitnodigt om er serieus over na te denken.. En ok, je zou misschien sneijder moeten vervangen in dit rijtje.. Dat doen ze wel degelijk, deze winter zelfs nog heeft Overmars Huntelaar gevraagd, afgelopen zomer nadrukkelijk vd Vaart.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 22:20 schreef JOOD het volgende:[..] Huntelaar einde contract Heitinga weet ik niet eens waar die speelt nu.. Sneijder is inderdaad misschien te duur, maar ruil hem voor Maduro Dan ben je voor 10 miljoen klaar de komende twee seizoenen voor deze spelers Huntelaar heeft net verlengd. Heitinga is op. Maduro bakt er ook al jaren niets van...
Next??? |
|
|
|