|
|
JOOD
|
|
|
quote: Haha
Als zich een mogelijkheid voordoet... Lekker actief! Lekker ambitieus! Lekker bezig als beste club van nederland! Lekker vooruitziende blik!
Gewoon een kutreactie en ik hoop dat ajax er toch anders over denkt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 22:23 schreef JOOD het volgende:[..] Haha Als zich een mogelijkheid voordoet... Lekker actief! Lekker ambitieus! Lekker bezig als beste club van nederland! Lekker vooruitziende blik! Gewoon een kutreactie en ik hoop dat ajax er toch anders over denkt! En waar staat dat Ajax niets doet om die mogelijkheid te creeren dan?? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 22:22 schreef remco k het volgende:[..] Huntelaar heeft net verlengd. Heitinga is op. Maduro bakt er ook al jaren niets van... Next??? Wel huntelaar verlengd ja? Heitinga op? Maduro bakt er niks van..
Weet jij wel waarom het belangrijk is dat deze gasten terugkomen? Om iedereen eruit te sprinten? Om de beste van het veld te zijn?
Nee jonge..
Huntelaar heeft een ajax hart en zou wel een zware versterking zijn! Heitinga met zn ervaring bij ajax, premier league, leeftijd, keuzes in zn leven, interlands... En voeg daar Maduro maar aan toe. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Waar staat dat ik me dat afvraag? Begrijpend lezen is ook een kunst.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 22:31 schreef JOOD het volgende:[..] Wel huntelaar verlengd ja? Heitinga op? Maduro bakt er niks van.. Weet jij wel waarom het belangrijk is dat deze gasten terugkomen? Om iedereen eruit te sprinten? Om de beste van het veld te zijn? Nee jonge.. Huntelaar heeft een ajax hart en zou wel een zware versterking zijn! Heitinga met zn ervaring bij ajax, premier league, leeftijd, keuzes in zn leven, interlands... En voeg daar Maduro maar aan toe. Whahahaha, ja dat zal het zeker zijn..
Huntelaar is zeker een aanwinst. de rest is dat niet meer, Heitinga is fysiek helemaal naar de kloten. En kan ook niet een aanwinst zijn voor zijn huidige club..
Jongens die dat kunnen brengen wat jij stelt moeten ook voetballend nog iets toe kunnen voegen, misschien niet iedere pot, maar ze moeten ook met hun voeten iets afdwingen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad een kunst, neem eens een cursus zou ik zeggen dan.. Je vraagt je namelijk niet eens af of dat een mogelijkheid is. Je stelt op voorhand al dat Ajax dat niet doet..
Verstandig van je.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 22:22 schreef remco k het volgende:[..] Huntelaar heeft net verlengd. Heitinga is op. Maduro bakt er ook al jaren niets van... Next??? Maxwell...geintje Remco, was wel altijd gecharmeerd van hem ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Machtige linksback inderdaad, als dat toch ooit eens zou kunnen.. Mooi om zon wereldspeler zo mooi over Ajax te horen en zien praten.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 22:23 schreef JOOD het volgende:[..] Haha Als zich een mogelijkheid voordoet... Lekker actief! Lekker ambitieus! Lekker bezig als beste club van nederland! Lekker vooruitziende blik! Gewoon een kutreactie en ik hoop dat ajax er toch anders over denkt! Lul op bijdehand....alsof jij op de hoogte ben van alles |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 21:57 schreef Hummel10 het volgende:Zlatan 1 miljoen en 4 miljoen tekengeld hahaha kon hem al nooit volgen maar PA je bent echt niet van deze wereld.. weet ik veel hoe veel ajax kan bieden. met die miljoenen moet toch wat kunnen
maar waarom zou ik niet van deze wereld zijn?
natuurlijk is de kans zeer gering maar waarom zou je het niet proberen? als je het bij voorbaat al niet doet dan weet je ook niet of het zou lukken. nee heb je en ja kun je krijgen krijg je ja dan is het een stunt.
maar al komt tie niet als speler dan heb ik nog wel meer functies te bieden. al zou hij de sfeeracties leiden in vak 410. heb hem liever daar dan van der sar. het is sowieso een boegbeeld
je bent niet van deze wereld als je hem niet kent! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Ik vind het gewoon een negatieve onrealistische reactie |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 22:37 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad een kunst, neem eens een cursus zou ik zeggen dan.. Je vraagt je namelijk niet eens af of dat een mogelijkheid is. Je stelt op voorhand al dat Ajax dat niet doet.. Verstandig van je.. Anders ga jij ff mijn mening bepalen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij staat dat er gewoon. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
We moeten ook niet in die caterogie kijken maar kijk naar de spelers die net geen basis of weinig basis spelen bij de subtop van Spanje en/of Engeland/Italie. Zo heeft PSV ook die Mexicaan gekregen maar voor ons middenveld kunnen wij ook misschien wel in Nederland terecht met Propper/Sinkgraven maar we zijn schreeuwende in de woestijn want Ajax deed en doet helemaal niks en blijft volharden in een doorgeslagen beleid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 januari 2015 door nora -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 22:21 schreef remco k het volgende:[..] Dat doen ze wel degelijk, deze winter zelfs nog heeft Overmars Huntelaar gevraagd, afgelopen zomer nadrukkelijk vd Vaart.. Denk dat je nu meer kans bij vd Vaart hebt omdat het daar niet zo lekker gaat.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2015 - 23:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] weet ik veel hoe veel ajax kan bieden. met die miljoenen moet toch wat kunnen maar waarom zou ik niet van deze wereld zijn? natuurlijk is de kans zeer gering maar waarom zou je het niet proberen? als je het bij voorbaat al niet doet dan weet je ook niet of het zou lukken. nee heb je en ja kun je krijgen krijg je ja dan is het een stunt. maar al komt tie niet als speler dan heb ik nog wel meer functies te bieden. al zou hij de sfeeracties leiden in vak 410. heb hem liever daar dan van der sar. het is sowieso een boegbeeld je bent niet van deze wereld als je hem niet kent! Jij hebt Zlatan nog meer te bieden? Sfeeracties leiden vak 410 Haha. . Wie zeg dat ik Zlatan niet ken? Ok niet persoonlijk uiteraard. . Misschien kunnen we Chivu vragen of hij bier wil tappen? Dan kan Ooijer mooi steward zijn ja ik heb ze ook nog wel wat te bieden! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Wat? Dat jij mijn mening bepaald? Dat staat er zeker |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 29 januari 2015 - 10:15 schreef nora het volgende:We moeten ook niet in die caterogie kijken maar kijk naar de spelers die net geen basis of weinig basis spelen bij de subtop van Spanje en/of Engeland/Italie. Zo heeft PSV ook die Mexicaan gekregen maar voor ons middenveld kunnen wij ook misschien wel in Nederland terecht met Propper/Sinkgraven maar we zijn schreeuwende in de woestijn want Ajax deed en doet helemaal niks en blijft volharden in een doorgeslagen beleid. Yup en dat doet wekelijks pijn aan de ogen helaas.. Hoeveel keer moeten we nog geslacht worden (Red bull, Pec, Vitesse enz) voordat dat ingezien wordt? Je maak jezelf gewoon belachelijk op deze manier. Jammer dat je toch steeds "gelukkig" kampioen wordt wat daardoor is de wil om echt stappen te maken er niet.
Pleit er ook al jaren voor om de toppers van de subtop gewoon aan te trekken. Beter voor de competitie beter voor de spelers. In het verleden:
Honda, Musa, Elia, Stoch, Aissaidi, Mertens, Toornstra, Strootman, Djuricic, Tadic, Kostic, Finbogasson, Dembele, Chadli, Altidore, van Wolfswinkel, Dost, Alves, Maher, Ziyech, Ruiz, Arnautovich, van Dijk, Douglas, Promes enz enz..
Nu zullen dat zijn Rusnak, Sinkgraven, Thomas, Saymak, Drost, Hateboer, Propper, Gudelj, Johansson, Corona enz. Als is het alleen maar om een sterkere concurrentie binnen je selectie te creƫren. Er staat er vast wel 1 tussen die het niet gaat redden maar de meeste zijn minstens zo goed als je basis. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
We hebben Milik en Zivkovic, beide kunnen wel een goaltje maken volgens mij! Het probleem zit meer naar achteren. We hebben een goede centrale verdediger nodig ipv Moisander. Plus een echte personality op het middenveld! Andersen kan goed voetballen, maar zijn acties ogen slechts leuk en dat meen ik, maar rendement? |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
quote:Op donderdag 29 januari 2015 - 12:01 schreef Stanley het volgende:We hebben Milik en Zivkovic, beide kunnen wel een goaltje maken volgens mij! Het probleem zit meer naar achteren. We hebben een goede centrale verdediger nodig ipv Moisander. Plus een echte personality op het middenveld! Andersen kan goed voetballen, maar zijn acties ogen slechts leuk en dat meen ik, maar rendement? Milik anders niet gezien zondag. Beperkte voetballer. Achterin, middenveld en als spits geroutineerde spelers halen die wat toevoegen. Moisander mag van mij vandaag nog vertrekken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 29 januari 2015 - 12:35 schreef Smeerburg het volgende:[..] Milik anders niet gezien zondag. Beperkte voetballer. Achterin, middenveld en als spits geroutineerde spelers halen die wat toevoegen. Moisander mag van mij vandaag nog vertrekken. Milik zakt inderdaad ook aardig terug en is net zo waarde(vol) loos als Sigthorsson op dit moment. Vestig mijn hoop op Zivkovic voor de toekomst. Moisander tja die had ik allang niet meer op gesteld. Ghazi mag van mij ook inplaats van Schone. Probeer Schone maar op Andersen zijn plek. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb je de reacties gelezen ??...ook op dat forum komen ze er niet uit |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Milik is 20 gaat wel goed komen, waar ik meer inzie is een goede middenvelder erbij dat kan Propper of Sinkgraven zijn.Voor Moisander denk ik dat Ajax Boilessen of Viergever gaat neerzetten.Wat ik ook een kanjer vind is Corona van Twente want el ghazi is op dit moment de enige rechterspits, voor links hebben we met Kishna en Fischer voldoende dus het is wel op te lossen maar zoals gewoonlijk is het totale radiostilte bij Ajax en proberen ze het gewoon alleen met jeugd op te lossen en gehuurde amateurs als Zimling. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Haha ja zag het.. Ben zelf ook niet geheel ontevreden als je ziet de jeugd die er aankomt en de talenten die aangetrokken worden.
Aan de andere kant de huidige selectie het eerste elftal heeft niet echt stappen gemaakt en lijkt een vergeten te zijn. Nu spelers aantrekken lijkt op paniekvoetbal en dat betekent dat je kleur bekent. Dat wil Marc niet met zijn sterkste selectie in jaren.. |
|
|
|