|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ligt de weg naar de Finale open voor FC Twente? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wordt nog erg moeilijk voor de TUKKERS ik hoop wel dat de Zwolse Blauwvingers gaat winnen en in de finale van Groningen gaat winnen |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 20:28 schreef de bluffer het volgende:[..] Wordt nog erg moeilijk voor de TUKKERS ik hoop wel dat de Zwolse Blauwvingers gaat winnen en in de finale van Groningen gaat winnen Heeft Zwolle geen forum? Misschien kun je daar dan beter heengaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 20:28 schreef de bluffer het volgende:[..] Wordt nog erg moeilijk voor de TUKKERS ik hoop wel dat de Zwolse Blauwvingers gaat winnen en in de finale van Groningen gaat winnen Excelsior natuurlijk, kutviool en dan lekker tegen Twente. Waarna ze een lekker pak slaag krijgen van Excelsior natuurlijk, gg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 08:45 schreef VVout het volgende:[..] Excelsior natuurlijk, kutviool en dan lekker tegen Twente. Waarna ze een lekker pak slaag krijgen van Excelsior natuurlijk, gg. We hebben in Rotterdam al op onze donder gehad van Excelsior. Dat vind ik wel even genoeg. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 20:28 schreef de bluffer het volgende:[..] Wordt nog erg moeilijk voor de TUKKERS ik hoop wel dat de Zwolse Blauwvingers gaat winnen en in de finale van Groningen gaat winnen Groningen? Ik dacht dat je Feyenoorder was Die hebben meestal ook wel een zwak voor Excesior. Maar ja..Zutphen he? Zijn natuurlijk ook geen echte Rotterdammers. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 08:45 schreef VVout het volgende:[..] Excelsior natuurlijk, kutviool en dan lekker tegen Twente. Waarna ze een lekker pak slaag krijgen van Excelsior natuurlijk, gg. Kun je de bluffer niet meenemen naar jullie forum? Hij kraamt steeds meer onzin uit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De drijvende kracht achter jullie forum jonge... hij steekt tenminste af en toe nog eens een lampie aan :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha.. een Zutphense Tukker die in een identiteitscrisis zit. Ergens zit dat sprankje gezond verstand wat zegt dat FEYENOORD dé club is 😆
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ha Ha Ha Tukker kun je niet hebben dat de Blauwvingers gaat winnen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 15:24 schreef Aartus het volgende:[..] Groningen? Ik dacht dat je Feyenoorder was Die hebben meestal ook wel een zwak voor Excesior. Maar ja..Zutphen he? Zijn natuurlijk ook geen echte Rotterdammers. mijn buurman dus ook geen echter TUKKER |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
ik heb hem niet gezien toen hij afgelopen zaterdagavond thuis kwam naar een weer verloren slechte wedstrijd |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
ik ga nu weer naar mijn TOP topic |
|
|
|