|
|
Aartus
|
|
|
Is Tapia de toekomstige topper voor FC Twente? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Tapia een voetballer met potentie? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Afgelopen zaterdag zag ik Tapia één goeie aktie doen in de wedstrijd tegen Cambuur verder was hij heel matig bezig laten ze nou niet doen of hij nu al een groot talent is |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Renato Tapia & Bilal Ould-Chikh zijn geen spelers uit de eigen opleiding zoals Nick Marsman die vanaf de D jeugd bij de Tukkers is |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 10:38 schreef de bluffer het volgende:Renato Tapia & Bilal Ould-Chikh zijn geen spelers uit de eigen opleiding zoals Nick Marsman die vanaf de D jeugd bij de Tukkers is Wie beweert dat dan? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: De technische staf van de TUKKERS |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat een snotaap om dat te gaan zeggen, ik wil de beste worden hij komt net kijken in de Eredivisie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 15:52 schreef de bluffer het volgende:Wat een snotaap om dat te gaan zeggen, ik wil de beste worden hij komt net kijken in de Eredivisie Hij zegt toch niet ik ben de beste? Hij wil de beste worden. Op zich vind ik dat een goede instelling. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Hij was gisteravond beslissend. Hij speelde een puike pot. Volgend seizoen genieten in de veste. Ter Avest 17 jaar.Anderson 18 jaar. Rene Bijen 17 jaar.Oosterwijk 18 jaar,Tapia 19 jaar. Eindelijk verlost van die verwende miljonairs. Soms hoeft het niet erg te zijn als je flink moet bezuinigen. Ieder voordeel heeft z,n nadeel zegt de grootste voetballer aller tijden altijd. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|