|
|
Aartus
|
|
|
Trekt FC Twente de lijn door van de goede wedstrijd tegen AZ. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook weer uit je kist gekropen fledermaus? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja VVout..Zo veel hebben we nog niet te juichen gehad dit seizoen. Ik werd dinsdag plotseling wakker geschrikt. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Sorry ich muss eigentlich sie sagen gegen dir Renato. Du bist der kenner.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2015 door Aartus -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nicht nödig mein Freund.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 01:13 schreef Aartus het volgende:[..] Ja VVout..Zo veel hebben we nog niet te juichen gehad dit seizoen. Ik werd dinsdag plotseling wakker geschrikt. Und Donner und Blitzen..(?) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik zat gisterenavond samen met mijn buurman een echte Tukker supporter naar de wedstrijd te kijken en wij vonden samen dat niet een speler die 7 minuten mee gedaan heeft (Kyle Ebecillio) maar natuurlijk Andreas Bjelland de man van wedstrijd moet zijn, die is toch belachelijk de mensen hebben echt geen verstand van |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 13:43 schreef de bluffer het volgende:Ik zat gisterenavond samen met mijn buurman een echte Tukker supporter naar de wedstrijd te kijken en wij vonden samen dat niet een speler die 7 minuten mee gedaan heeft (Kyle Ebecillio) maar natuurlijk Andreas Bjelland de man van wedstrijd moet zijn, die is toch belachelijk de mensen hebben echt geen verstand van Volledig met je eens Bluf. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Waar waren Ziyech,Lachman, Mokthar, en Mokotjo deden zij wel eens mee, wat waren ze slecht vond mij buurman ook |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 00:27 schreef de bluffer het volgende:Waar waren Ziyech,Lachman, Mokthar, en Mokotjo deden zij wel eens mee, wat waren ze slecht vond mij buurman ook Wij hebben aan 7 man genoeg om te winnen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Bij de pupillen mag je met 7 man spelen dus jullie hebben een pupillen elftal |
|
|
|