|
|
verbrande harry
|
|
|
Oke wat vinden wij hier van joodjes.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Oke nog en topic, sluiten deze topic |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hahaha toen ik de mijne opende was de jouwe er nog niet. Toen ik hem plaatste wel. Eerlijk is eerlijk hè |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nee dit is de ervaring die we zoeken???? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Nee onzin ik eis ervaring |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax haalt Daley Sinkgraven
Ajax heeft de gewenste winterversterking binnen. Directeur voetbalzaken Marc Overmars bereikte vrijdag overeenstemming met sc Heerenveen over een transfer van middenvelder Daley Sinkgraven. Het 19-jarige talent tekent in Amsterdam een contract voor 5,5 jaar. Ajax betaalt naar verluidt een bedrag van 6 miljoen euro voor Sinkgraven.
Ajax-trainer Frank de Boer wilde deze winter boven alles geen paniekaankopen doen, zo vertelde hij vrijdag al. "Dan heb ik liever dat jonge spelers ervaring opdoen. Dan wil ik wel accepteren dat het af en toe eens mis gaat."
Uiteindelijk viel de keuze op Sinkgraven. Hetgeen in de lijn van het transferbeleid van Ajax past. De geboren Assenaar is een jong talent met meerwaarde, zowel op als naast het veld.
De door De Boer gewenste routinier komt deze transferperiode naar alle waarschijnlijkheid niet meer naar Amsterdam. "De kans is niet groot dat we zo'n speler in de winter nog halen. Het is ook lastig om zo'n speler te vinden." Bron |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Sorry maar schieten we hier voor nu wat mee op? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Dus geen ervaring er bij, we blijven dus pedofiel in amsterdam. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou. Nu worden volgens het hele forum kampioen. Gaaf man. |
|
|
|
|
ajaxboy2.0
|
|
|
Ik heb dit al een paar uurtjes eerder verkondigd op mijn oude account Ajaxboy2. En zie nu dat ik toch meer inside informatie heb dan jullie denken. Beetje triest om mij te bannen voordat het dan ook echt bekend is. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Nee dit is veels te mager man hier redt je et niet mee |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat bedoelde ik ook met mijn bericht ouwe. Ik ben er in ieder geval niet blij mee! Ervaring voor nu is belangrijker! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 22:17 schreef ajaxboy2.0 het volgende:Ik heb dit al een paar uurtjes eerder verkondigd op mijn oude account Ajaxboy2. En zie nu dat ik toch meer inside informatie heb dan jullie denken. Beetje triest om mij te bannen voordat het dan ook echt bekend is. Opbokken slome....dat heb je op jezelf afgeroepen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 22:17 schreef ajaxboy2.0 het volgende:Ik heb dit al een paar uurtjes eerder verkondigd op mijn oude account Ajaxboy2. En zie nu dat ik toch meer inside informatie heb dan jullie denken. Beetje triest om mij te bannen voordat het dan ook echt bekend is. Flikker toch op man. Je roept hier periode na periode volslagen onzin. Bovendien: lees de regels maar eens. Geruchten alleen MET bron, anders wordt het onherroepelijk tot onzin verklaart.
Jij bent zo ongeveer de laatste die ik geloof als er geruchten opsteken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 22:17 schreef ajaxboy2.0 het volgende:Ik heb dit al een paar uurtjes eerder verkondigd op mijn oude account Ajaxboy2. En zie nu dat ik toch meer inside informatie heb dan jullie denken. Beetje triest om mij te bannen voordat het dan ook echt bekend is. Open deur intrappen, want ik meldde een paar dagen geleden al dat Ajax een speler zou gaan halen. Nog voor Telegraaf met dat bericht kwam!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 22:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat bedoelde ik ook met mijn bericht ouwe. Ik ben er in ieder geval niet blij mee! Ervaring voor nu is belangrijker! Ach voor de breedte is het prima....maar wat nu met Andersen en Fisher ?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Daarom ouwe. Van mij had deze aankoop niet gehoeven. |
|
|
|
|
ajaxboy2.0
|
|
|
Ik kan jullie alvast ook verkondigen dat dit niet de laatste aankoop zal zijn deze winter. Ajax zoekt ook nog een verdedigende middenvelder in deze laatste 3 dagen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 22:23 schreef ajaxboy2.0 het volgende:Ik kan jullie alvast ook verkondigen dat dit niet de laatste aankoop zal zijn deze winter. Ajax zoekt ook nog een verdedigende middenvelder in deze laatste 3 dagen.
Flikker op Hurkos.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 22:23 schreef ajaxboy2.0 het volgende:Ik kan jullie alvast ook verkondigen dat dit niet de laatste aankoop zal zijn deze winter. Ajax zoekt ook nog een verdedigende middenvelder in deze laatste 3 dagen. Kom dan ook maar met namen met we ze bezig zouden zijn! Sinkgraven is leuk voor de breedte, maar niet de ervaring die we NU nodig hebben in dit team.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 22:23 schreef ajaxboy2.0 het volgende:Ik kan jullie alvast ook verkondigen dat dit niet de laatste aankoop zal zijn deze winter. Ajax zoekt ook nog een verdedigende middenvelder in deze laatste 3 dagen. Bron of weet dat je gemeld wordt. Ik ben jouw gezever al veel langer zat. En kom niet aan met je "bronnen" want dat kontverhaal gelooft niemand hier.
quote:Het is de laatste tijd hier op het forum een sport aan het worden om zoveel mogelijk topics rond één enkele speler aan te maken met berichten/geruchten zonder een enkele aanklikbare bronvermelding naar het betreffende artikel waar het gerucht/bericht te vinden is. In het reglement wordt het volgende omschreven:
- Elk gerucht of nieuwsbericht MOET voorzien te zijn van bronvermelding inclusief een link naar het betreffende artikel, waarbij andere gebruikers deze kunnen aanklikken. Het topic wordt direct gesloten wanneer hier niet aan wordt voldaan. Het Headliner-forum is er om actuele nieuwsberichten uit de verschillende Headliner-secties te bespreken en NIET voor geruchten die nog nergens zichtbaar zijn. Zie verderop hoe een link gemakkelijk geplaatst kan worden.
Bij deze een volgende waarschuwing:
Wanneer NIET wordt voldaan aan bovenstaande regel, zal per direct een tijdelijke ban van 1 week opgelegd worden. Dit om het op het forum gezellig te houden en niet onnodige onrust te veroorzaken. Geruchten waarvan de (zogenaamde) bron niet vermeld mag worden, wordt NIET toegelaten. Verder blijven dezelfde regels ook van kracht, dus neem de regels GOED door. Succes met je ban gap.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik vind het wel raar dat hij dan vanavond nog meespeelt met Heerenveen. Zo'n speler is dan vandaag toch niet echt met de wedstrijd van vanavond bezig geweest. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 22:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Open deur intrappen, want ik meldde een paar dagen geleden al dat Ajax een speler zou gaan halen. Nog voor Telegraaf met dat bericht kwam! Wat wil je nu? Taart? |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
En dan zeggen ze we doen geen paniekaankopen dit lijkt er wel op maja had nie gehoeven voor mij! Ben er natuurlijk gwn blij mee! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zal ze leren. Harrie eist. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 22:23 schreef ajaxboy2.0 het volgende:Ik kan jullie alvast ook verkondigen dat dit niet de laatste aankoop zal zijn deze winter. Ajax zoekt ook nog een verdedigende middenvelder in deze laatste 3 dagen. Lul toch op man. Je eerste goede gok in al die jaren. Nooit eerder gokte je goed. Dus buiten het feit dat je sjmpelweg het gewoon niet weet ben je ook nog eens een slechte gokker. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 22:46 schreef 3sterren het volgende:En dan zeggen ze we doen geen paniekaankopen dit lijkt er wel op maja had nie gehoeven voor mij! Ben er natuurlijk gwn blij mee! Afgelopen zomer probeerden ze het ook bij hem toch. Dus het speelt al langer. Dat is geen paniek aankoop |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 22:56 schreef remco k het volgende:[..] Afgelopen zomer probeerden ze het ook bij hem toch. Dus het speelt al langer. Dat is geen paniek aankoop Yup, afgelopen zomer schijnt het stuk te zijn gelopen op financien. Ik kan mij niet voorstellen dat de prijs nu minder was dus Ajax was wel bereidwilliger geld uit te geven.
Hij heeft vandaag nog gespeeld dus komt op z'n vroegst voor het duel tegen PSV in beeld. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 23:10 schreef Eide het volgende:[..] Yup, afgelopen zomer schijnt het stuk te zijn gelopen op financien. Ik kan mij niet voorstellen dat de prijs nu minder was dus Ajax was wel bereidwilliger geld uit te geven. Hij heeft vandaag nog gespeeld dus komt op z'n vroegst voor het duel tegen PSV in beeld. Komt hij per direct of in de zomer.....sorry gappies heb bier op |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Per direct, maar je mag in een speelronde maar voor 1 representatief team uitkomen. Sinkgraven heeft deze speelronde voor H'veen gespeeld dus mag deze ronde niet voor Ajax uitkomen. Hij komt dus op z'n vroegst bij de volgende speelronde in beeld.
Overigens geloof ik sowieso niet dat FdB hem zou opstellen zonder ook maar 1 trainingsminuut bij Ajax. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 23:14 schreef Eide het volgende:[..] Per direct, maar je mag in een speelronde maar voor 1 representatief team uitkomen. Sinkgraven heeft deze speelronde voor H'veen gespeeld dus mag deze ronde niet voor Ajax uitkomen. Hij komt dus op z'n vroegst bij de volgende speelronde in beeld. Overigens geloof ik sowieso niet dat FdB hem zou opstellen zonder ook maar 1 trainingsminuut bij Ajax. Sinkgraven is zeker een goede speler.....maar niet degen waar ik op gehoopt had. Ik bedoel het stond al vast dat hij zou komen, wellis waar van de zomer maar toch had ik een andere grote naam verwacht |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maxwell was mijn ultieme (natte) droom.....die had ik graag terug gezien. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 23:10 schreef Eide het volgende:[..] Yup, afgelopen zomer schijnt het stuk te zijn gelopen op financien. Ik kan mij niet voorstellen dat de prijs nu minder was dus Ajax was wel bereidwilliger geld uit te geven. Hij heeft vandaag nog gespeeld dus komt op z'n vroegst voor het duel tegen PSV in beeld. Aankomende donderdag eerst AZ thuis nog, is ook haalbaar, toch? |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 22:56 schreef remco k het volgende:[..] Afgelopen zomer probeerden ze het ook bij hem toch. Dus het speelt al langer. Dat is geen paniek aankoop Is gwn een aankoop zodat we onze bek houden over het aankoopbeleid maargoed. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Nu nog vejinovic voor 6 positie :p |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eh, ja. Heb het programma niet helemaal scherp. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sinkgraven heeft de deal trouwens bevestigd voor de camera's van FOX. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hallo Sinkgraven met Propper en Wijnaldum en Klaasen de beste middenvelders van de eredivisie is echt geen paniek aankoop dit maakt je zeker sterker je kan nu rouleren op het middenveld als je met vorm of blessures te maken hebt/ en ja als je nou nog de cvm kan versterken gaan mijn ogen weer glinsteren. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 - 00:18 schreef nora het volgende:Hallo Sinkgraven met Propper en Wijnaldum en Klaasen de beste middenvelders van de eredivisie is echt geen paniek aankoop dit maakt je zeker sterker je kan nu rouleren op het middenveld als je met vorm of blessures te maken hebt/ en ja als je nou nog de cvm kan versterken gaan mijn ogen weer glinsteren. Sinkgraven absoluut niet bij de beste middenvelders. Heeft hij teveel slechte wedstrijden voor gespeeld. Daarnaast heel weinig rendement.
Wel beter dan Andersen denk ik |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 22:17 schreef ajaxboy2.0 het volgende:Ik heb dit al een paar uurtjes eerder verkondigd op mijn oude account Ajaxboy2. En zie nu dat ik toch meer inside informatie heb dan jullie denken. Beetje triest om mij te bannen voordat het dan ook echt bekend is. Deze keer heb je toch gelijk. Vind ik wel bijzonder! Goed werk. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De komende tijd gaan we zien hoe hij zich gaat manifesteren bij Ajax. Ik gaf al eerder aan dat het geen garantie biedt, maar dat je gezien de situatie toch iets moet ondernemen. Dat kan ik alleen maar toejuichen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 - 00:24 schreef NatjosFC het volgende:[..] Sinkgraven absoluut niet bij de beste middenvelders. Heeft hij teveel slechte wedstrijden voor gespeeld. Daarnaast heel weinig rendement. Wel beter dan Andersen denk ik Ongeveer gelijkwaardig vind ik! Hopelijk is andersen even wakker geschud met een concurrent erbij klaassen is niet te passeren! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Blind heeft in het begin bij Ajax heel weinig krachttraining gedaan. Toen hij daar mee begon ging hij veel beter spelen. Als er iemand krachttraining kan gebruiken dat is het Andersen wel. Je blaast 1 keer en hij ligt aan de andere kant van het veld. Technisch een talent, maar nog steeds te wisselvallig. En nog te weinig body. Hij is nog jong en kan zeker nog behoorlijk groeien. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 - 01:29 schreef Bobby1972 het volgende:Blind heeft in het begin bij Ajax heel weinig krachttraining gedaan. Toen hij daar mee begon ging hij veel beter spelen. Als er iemand krachttraining kan gebruiken dat is het Andersen wel. Je blaast 1 keer en hij ligt aan de andere kant van het veld. Technisch een talent, maar nog steeds te wisselvallig. En nog te weinig body. Hij is nog jong en kan zeker nog behoorlijk groeien. Maar of Sinkgraven er direct kan staan is ook maar de vraag. Hij heeft wel een iets betere fysiek als Andersen. Maar of je met alleen Sinkgraven gelijk titelkandidaat nr. 1 bent nee dat denk ik niet. Sinkgraven is wel eem mooie speler voor de toekomst dat zeker. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 - 23:10 schreef Eide het volgende:[..] Yup, afgelopen zomer schijnt het stuk te zijn gelopen op financien. Ik kan mij niet voorstellen dat de prijs nu minder was dus Ajax was wel bereidwilliger geld uit te geven. Hij heeft vandaag nog gespeeld dus komt op z'n vroegst voor het duel tegen PSV in beeld. Nondeju dan heeft hij een maand nodig om zichzelf in te trainen? We krijgen eerst nog AZ thuis, Go Ahead uit, Twente thuis en Willem II uit. Ook zitten er nog 2 duels EL tussen. ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Blij mee. Zeer goede voetballer met een uitstekende techniek en spelinzicht. Is fysiek sterker dan andersen en is gewoon beter dan Lucas. We zochten een directe versterking en is hij Sinkgraven dat? Jazeker want hij is beter dan Andersen dus je wordt er sterker op. |
|
|
|