|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Helaas wel, hoort bij zijn leeftijd nog denk ik dan maar. Ik geef hem zeker tot eind volgend seizoen de tijd voor zijn fouten eruit zijn, net zoals bij van Beek |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:04 schreef lion1 het volgende:Waar hebben ze die Larsson van Heerenveen nou weer vandaan ?? Laat vanavond meer zien als een heel seizoen Boetsius !!! Scouting? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Belachelijk dit. Wat de fuck is er aan de hand met die gasten? Ze doen niet eens echt hun best. Althans, zo lijkt het.
En die Turkse Brit heeft vandaag definitief bewezen niets te zoeken te hebben op die positie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nelom vind ik echt zo kut. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:07 schreef lijdensweg het volgende:[..] Helaas wel, hoort bij zijn leeftijd nog denk ik dan maar. Ik geef hem zeker tot eind volgend seizoen de tijd voor zijn fouten eruit zijn, net zoals bij van Beek Van Beek en Kongolo hebben en verdienen veel krediet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Helaas wel, en dan zijn er geen anderen die het kunnen veranderen !!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat laatste is een dik probleem |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Gelukkig heeft Fred geen schuld dus |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja. Die van ons is stuk. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Het moet nu maar is afgelopen zijn met dat afwachtende voetbal met Nelom en Immers in de basis |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nog een fijne avond luitjes , ik kap ermee .
De groetjes !!! |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Wij hebben v Geel . Hahahahahaha. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:10 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Het moet nu maar is afgelopen zijn met dat afwachtende voetbal met Nelom en Immers in de basis Dat roep ik al jaren , maar daar is niet iedereen mee eens ...
De mazzel !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
cat
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nelom en Immers ben i t mee eens.
Maar we spelen juist geen afwachtend voetbal, maar goed. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Feyenoord gebruikt maar 65% van het veld door dit systeem van Rutten. Boëtius komt naar binnen en de rechterkant wordt nauwelijks gebruikt. Het is breien op de vierkante meter. Daar komt bij dat Nelom en Immers te kort komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Niet afwachtend , maar wel teveel controlerend . Vernuft zit er niet in . Winnen nooit eens makkelijk . |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het is gewoon waardeloos vandaag. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hij contracteert en helaas niet altijd de juiste mensen. Maar de scouting is natuurlijk bedroevend. Al jaren. Ook Kazim is, hoe matig ook, niet door de scouting aangedragen, maar door Van Hooijdonk. Die daardoor ook als analist ongeloofwaardig is geworden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor t eerst sinds tijden dat ik voor t einde gestopt ben met kijken. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Hoopte uiteraard dat ze zouden winnen, maar nu ze verliezen had het ook wel 5-1 mogen worden. Misschien gaat Fred dan eens wat veranderen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:13 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Feyenoord gebruikt maar 65% van het veld door dit systeem van Rutten. Boëtius komt naar binnen en de rechterkant wordt nauwelijks gebruikt. Het is breien op de vierkante meter. Daar komt bij dat Nelom en Immers te kort komen hee wacht nu komt Boëtius opeens weer naar binnen? |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Daar gaat ook de tweede plaats. Dit lijkt vanavond helemaal nergens op. Hoe kun je toch zo voor de dag komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eigenlijk was Heerenveen vanaf de 40ste minuut al verzorgder en slimmer aan t spelen. na de rust werden ook nog n's Clasie en El vastgezet en weg was het spel. en weer geen tactisch antwoord van Fred. dit was overigens ook een van de meest trieste wedstrijden van Immers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: daarom had ik t weggehaald.klopt niet staat veel te vaak aan de zijlijn voor dit systeem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:19 schreef van geil het volgende:eigenlijk was Heerenveen vanaf de 40ste minuut al verzorgder en slimmer aan t spelen. na de rust werden ook nog n's Clasie en El vastgezet en weg was het spel. en weer geen tactisch antwoord van Fred. dit was overigens ook een van de meest trieste wedstrijden van Immers. Lexie volgende week gewoon weer basis ! Ongelofelijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waardeloze teringzooi, wat een slappe flikkers. Gadverdamme, lekker kansloos hopen dat we nog derde mogen worden. Dag plek 2, klootzakken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:19 schreef van geil het volgende:eigenlijk was Heerenveen vanaf de 40ste minuut al verzorgder en slimmer aan t spelen. na de rust werden ook nog n's Clasie en El vastgezet en weg was het spel. en weer geen tactisch antwoord van Fred. dit was overigens ook een van de meest trieste wedstrijden van Immers. Ze zetten ons vast zonder al te veel druk te zetten. Dat is zorgelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Naar beneden kijken. Spel geeft er alle reden toe. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: vond ik vorige week inderdaad tegen ADO ook al. die schoven ook door op dezelfde twee spelers. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit vertaalt eigenlijk misschien zelfs wel je hele seizoen. Al is t aantal schots/op goal tegen nog nooit zo veel geweest als vandaag. De rest is eigenlijk elke wedstrijd wel zo. |
|
|
|
|
Eric negatief
|
|
|
|
|
|
Fanatic
|
|
|
Wat een dramatisch verval in de tweede helft. Jongens geloven er zelf ook niet in. Slechte corners, alle afvallende ballen voor de Friezen, lekker hoor. Moeten we wéér zweten voor de vierde plek. Ramp. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:25 schreef Fanatic het volgende:Wat een dramatisch verval in de tweede helft. Jongens geloven er zelf ook niet in. Slechte corners, alle afvallende ballen voor de Friezen, lekker hoor. Moeten we wéér zweten voor de vierde plek. Ramp. Voor de derde plek ! Vierde plek is playoffs dit seizoen |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Dat is ook niet zo moeilijk als je zelf geen veldbezetting hebt. Idd zorgelijk maar niet nodig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dit gaat vaker gebeuren. veel te voorspelbaar zonder varianten. tegenstanders anticiperen nu. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:30 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Dat is ook niet zo moeilijk als je zelf geen veldbezetting hebt. Idd zorgelijk maar niet nodig. Het is wel een veldbezetting en t werkt in sommige situaties, maar ook in heel veel niet. Ik heb dat nog geen een keer om zien draaien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Onzorgvuldig gevoetbald, maar ja je kan een keer verliezen.Helaas morgen verliest 020 ook, PEC is de gevaarlijke outsider |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
21 gespeeld ... 17 punten achter PSV . Van Geel voor het seizoen : onze selectie is goed genoeg om voor de titel te gaan. Pffffff Rot toch op , Martin !!! Koop eerst maar 2 eredivisiewaardige backs , Immers terug naar Ado en een spits |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Hahaha stelletje sukkels nog steeds vol lof over clasie en rutten een gouden tip voor van geel nieuwe talent invoegen voor de plaats en andere trainer want rutten heeft de x- factor ook niet.dus laat hem nu maar lekker het zeisoen afmaken en hopen op de 3e plaats meer zit er niet in onder zijn leiding. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bonnetje dokter homosexuele d'r Love |
|
|
|