BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: SC Heerenveen - Feyenoord (woensdag 04 februari 2015, 18:30 uur) 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 februari 2015 - 20:37   quote  deeplink  
Hautain, gemakzuchtig, zegt Rutten na afloop.
Ga er wat aan doen lul.
Terminator1908
 Terminator1908 - woensdag 04 februari 2015 - 20:40   quote  deeplink  
Wat een tyfuszooi weer.domme onnodige nederlaag.vermeer kut kongolo kut
van geil
 van geil - woensdag 04 februari 2015 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 20:37 schreef FR-Henk het volgende:
Hautain, gemakzuchtig, zegt Rutten na afloop.
Ga er wat aan doen lul.
dat vind ik eigenlijk steeds meer van hem.
star vasthouden aan patronen.
terwijl bijna iedereen ziet dat tegenstanders anticiperen, doet Fred niets.
of n konijn uit de hoed die vrijwel niemand begrijpt.
misschien zelf omscholen tot plastisch chirurg, dat kan hij mensen ombouwen.
schijnt zijn hobby te zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 20:43   quote  deeplink  
FEYENOORD KOMT TEKORT IN HEERENVEEN

Feyenoord heeft woensdagavond de tweede nederlaag van dit seizoen in een uitwedstrijd geleden. De ploeg van trainer Fred Rutten was in Friesland niet opgewassen tegen sc Heerenveen: 3-1. Colin Kazim-Richards zorgde in de eerste helft met een prachtig doelpunt nog wel voor een voorsprong, maar treffers van Simon Thern en Sam Larsson (2) deden Feyenoord uiteindelijk de das om.

2vt2jcm.jpg

Boeiend voetbalgevecht
Hoewel de temperatuur in het noorden van Nederland tot onder het vriespunt was gedaald, zullen de aanwezige toeschouwers bij het duel tussen Heerenveen en Feyenoord nauwelijks erg hebben gehad in de kou. Er was voor hen namelijk genoeg te beleven in het Abe Lenstra Stadion, waar de 22 spelers op het veld er vanaf de aftrap een boeiend voetbalgevecht van maakten. De door Fred Rutten voorspelde aanvalsdrang van de thuisploeg kwam uit, terwijl ook Feyenoord speelde om te winnen.

Omdat er vanuit de speelwijze van de twee teams veel gevaar voor beide doelen ontstond, mocht het een klein wonder heten dat er in het eerste kwartier niet werd gescoord. Marten de Roon was dichtbij met een gevaarlijke vrije trap, terwijl Sven van Beek op het laatste moment voortreffelijk ingreep toen Joey van den Berg alleen op doelman Kenneth Vermeer af kon. Aan de overkant wist Lex Immers al na zeven minuten spelen wel het net te vinden, alleen bevond de middenvelder zich bij een indraaiende vrije trap van Jens Toornstra in buitenspelpositie en werd het doelpunt afgekeurd.

Prachtige goal Kazim-Richards
Dat er even later alsnog een Rotterdams feestje kon worden gevierd, was volledig te danken aan Colin Kazim-Richards. De spits werd na bijna een half uur spelen met een steekbal bediend door Khalid Boulahrouz en haalde vervolgens vanuit een moeilijke hoek vernietigend hard uit. De bal belandde achter de kansloze Kristoffer Nordfeldt in het dak van het doel, wat de achtste competitiegoal van de Turks-Engelse aanvaller betekende.


(http://youtu.be/ADGl9YjfpI8)

Feyenoord verliest grip op de wedstrijd
In plaats van dat de op dat moment verdiende voorsprong Feyenoord extra vertrouwen gaf, ging het vanaf het openingsdoelpunt juist bergafwaarts met de ploeg. Dat had ook te maken met de speelwijze van de thuisploeg, die fanatiek op jacht ging naar de gelijkmaker. Die kwam er in de kort voor het einde van de eerste helft ook, via de voet van Simon Thern. Nadat de middenvelder enkele minuten daarvoor al een waarschuwingsschot had gelost dat op de paal eindigde, trof hij twee minuten voor rust vanuit vrijwel identieke positie alsnog raak.

Larsson doet Feyenoord de das om
Na het doelpunt van Heerenveen kregen beide ploegen tijdens de rust de kans even op adem te komen, alvorens het duel zich ook in de tweede helft in een moordend hoog tempo voltrok. Daarbij had de thuisploeg de wind het meest in de rug, wat het gevolg was van een zeldzaam slippertje van Vermeer. Hij schatte na een klein uur spelen een op het oog houdbaar schot van Sam Larsson verkeerd in, waardoor Feyenoord voor het eerst die avond in de achtervolging moest.

Net op het moment dat Feyenoord zich een kwartier voor tijd met Mitchell Te Vrede als vervanger van Khalid Boulahrouz opmaakte voor een slotoffensief en Kazim-Richards een dot van een kans miste op de gelijkmaker, deelde Heerenveen aan de andere kant de genadeklap uit. Mark Uth bereikte de volledig vrij staande Larsson, die koelbloedig voor zijn tweede van de avond tekende en daarmee de kater voor Feyenoord compleet maakte.

5ukd9e.jpg

sc Heerenveen Feyenoord 3-1

Scoreverloop:

28 0-1 Kazim-Richards
43 1-1 Thern
58 2-1 Larsson
77 3-1 Larsson

Scheidsrechter: Liesveld

Geel: De Roon, Van den Berg (sc Heerenveen), Kazim-Richards (Feyenoord)

Opstellingen:
sc Heerenveen: Nordfeldt; Marzo, Van Aken, Otigba, Van Anholt; De Roon, Van den Berg, Thern (89 Schmidt); Slagveer (83 Duarte), Uth (90 Veerman) en Larsson.
Feyenoord: Vermeer; Boulahrouz (71 Te Vrede), Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Toornstra, Kazim-Richards en Boëtius.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door RenatoBos --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 04 februari 2015 - 20:44   quote  deeplink  
In de eerste helft zag ik een patroon en was het goed, het patroon in de 2 e helft As weg en zakte Feyenoord weg
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 04 februari 2015 - 20:45   quote  deeplink  
Manmanman
lion1
 lion1 - woensdag 04 februari 2015 - 20:47   quote  deeplink  
As Roma - dit Feyenoord 14-0
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 februari 2015 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 20:40 schreef van geil het volgende:

[..]

dat vind ik eigenlijk steeds meer van hem.
star vasthouden aan patronen.
terwijl bijna iedereen ziet dat tegenstanders anticiperen, doet Fred niets.
of n konijn uit de hoed die vrijwel niemand begrijpt.
misschien zelf omscholen tot plastisch chirurg, dat kan hij mensen ombouwen.
schijnt zijn hobby te zijn.
Komend weekend moet ie het op de rit hebben anders wordt dit een blijvend probleem.
H'veen was ook feller.
Dat zegt ook iets.
lion1
 lion1 - woensdag 04 februari 2015 - 20:52   quote  deeplink  
Gaat best goed toch 4e met 17 punten achter Pisvee !
piet de paler
 piet de paler - woensdag 04 februari 2015 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 20:47 schreef lion1 het volgende:
As Roma - dit Feyenoord 14-0
Lekker nooit meer in de kuip komen daaaaaaaag nepfan
broer van Ted
 broer van Ted - woensdag 04 februari 2015 - 20:53   quote  deeplink  
Bannen waarom ik heb al enige tijd de balen van iedereen die star vol blijven houden aan hun gelijk ! Het is kut met dt . Martin heeft z,n werk niet goed gedaan! We worden de kuip uitgejaagd door overlopende rioolbuizen of je komt onder de troep te zitten van onze gasten in het uitvak . VVF wat weet je daar over de "gulle gevers" geloof je het zelf profiteurs 1e klas zijn het . En we gaan met z,n allen naar Rome de fans hebben het goed georganiseerd hoop zo dat ze er geen zooi van maken . Zondag Cambuur 12.30
VVout
 VVout - woensdag 04 februari 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 17:34 schreef lijdensweg het volgende:
Juichen of janken ...........
Om te janken dus. @!@%&...@@@!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 februari 2015 - 21:12   quote  deeplink  
Lodeweges heeft druk op de verdediging laten zetten. Moest Feyenoord de lange bal spelen. Blijken ze moeite mee te hebben.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 04 februari 2015 - 21:14   quote  deeplink  
Lodewges wereld trainer ......pleur op betweter
van geil
 van geil - woensdag 04 februari 2015 - 21:15   quote  deeplink  
beter als Fred vandaag
piet de paler
 piet de paler - woensdag 04 februari 2015 - 21:16   quote  deeplink  
Maar iemand die mag genieten van een overwinning maar geen wereld trainer
ar
 ar - woensdag 04 februari 2015 - 21:19   quote  deeplink  
Feyenoord wat slordig of vermoeid 2e helft, hoerenveen wat feller.
Als Richard de 2-2 maakt had ik het nog wel willen zien hoor.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 04 februari 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Jammer van deze zeer zwakke Topic wat negatief allemaal gelukkig is Fred daar niet de schuld van vind ik, wat een instelling van sommige spelers
hoop dat AZ nog wat recht zet morgen avond, en wij zondag gewoon weer naar de KUIP komen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 21:30 schreef de bluffer het volgende:
Jammer van deze zeer zwakke Topic wat negatief allemaal gelukkig is Fred daar niet de schuld van vind ik, wat een instelling van sommige spelers
hoop dat AZ nog wat recht zet morgen avond, en wij zondag gewoon weer naar de KUIP komen
Nou bedankt maak jij ze in het vervolg dan..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 04 februari 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Idd hulde voor uwen mening
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 februari 2015 - 21:35   quote  deeplink  
Heerenveen kan dat trouwens meestal alleen tegen ons.
ar
 ar - woensdag 04 februari 2015 - 21:39   quote  deeplink  
Toch een soort angstgegner..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 februari 2015 - 21:40   quote  deeplink  
laten de statistieken ook zien.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 04 februari 2015 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 21:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nou bedankt maak jij ze in het vervolg dan..
Moet je dan wel even vragen aan MvG Gr. KENNER als dat mag
R()b
 R()b - woensdag 04 februari 2015 - 21:48   quote  deeplink  
Gewoon een slechte slordige bijna schandelijke pot voetbal.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 21:44 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Moet je dan wel even vragen aan MvG Gr. KENNER als dat mag
Stop met wijn drinken bluffie..
MMM
 MMM - woensdag 04 februari 2015 - 21:52   quote  deeplink  
Wanprestatie, klootzakken.
MMM
 MMM - woensdag 04 februari 2015 - 21:56   quote  deeplink  
Nou, vierde..
ar
 ar - woensdag 04 februari 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 21:48 schreef R()b het volgende:
Gewoon een slechte slordige bijna schandelijke pot voetbal.
2e helft bedoel je.
R()b
 R()b - woensdag 04 februari 2015 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 21:58 schreef ar het volgende:

[..]

2e helft bedoel je.
Ja en de 1e helft gewoon slecht.
Foutenfestival, ren je rot show, en de welbekende onnodige tegentreffer voor rust.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 04 februari 2015 - 22:09   quote  deeplink  
De stoom komt mijn oren uit, kan nu beter maar niet zeggen wat ik over een aantal mensen (spelers en technische staf) denk. Want dan vond je hierna twaalf regels grove godslasteringen. Misschien kan ik morgen wat meer relativerenm al zal dat moeilijk worden. Één ding ik ben en blijf Feyenoord supporter, al zou ik graag bedoelde personen een enorme stuiter voor hun kop geven. En als Martin het heeft over arrogant moet hij eerst maar eens in de spiegel kijken. Het druipt van hem af.
Terminator1908
 Terminator1908 - woensdag 04 februari 2015 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 22:09 schreef daan limbos het volgende:
De stoom komt mijn oren uit, kan nu beter maar niet zeggen wat ik over een aantal mensen (spelers en technische staf) denk. Want dan vond je hierna twaalf regels grove godslasteringen. Misschien kan ik morgen wat meer relativerenm al zal dat moeilijk worden. Één ding ik ben en blijf Feyenoord supporter, al zou ik graag bedoelde personen een enorme stuiter voor hun kop geven. En als Martin het heeft over arrogant moet hij eerst maar eens in de spiegel kijken. Het druipt van hem af.
Hahahahaha ik ben het HELEMAAL met je eens.ik heb hetzelfde maar gelukkig heb ik vakantie.want met dit soort ellende heb ik er ook totaal helemaal geen zin in!
Terminator1908
 Terminator1908 - woensdag 04 februari 2015 - 22:52   quote  deeplink  
Wat ik wel lachen vind is dat die friezen zingen helemaal niets in rotterdam.wat heeft hoerenveen eigenlijk gepresteerd?echt een neuzenclub is dat.tegen pisvee en ons gewonnen.kijken of ze dat ook doen tegen hun vriendjes uit de Bijlmer......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door Terminator1908 --
dr love
 dr love - woensdag 04 februari 2015 - 23:39   quote  deeplink  
Oh de flikkers met de roze brillen hebben moeite met mijn redenering. Dat is ook het verschil waarom feyenoord niet mee kan op top niveau kijk maar naar ajax en PSV feyenoord heeft in principe veel beter spelers geldt niet voor alle spelers natuurlijk maar goed als trainer is het je taak om een goed ingespeeld team te vormen en de kwaliteiten van de spelers te benutten ongeacht of het speels gedrag is of een lieverds ben en niet alleen een ja knikker naar voren trekken. Maar helaas rutten heeft het gewoon niet als top trainer hij is al zolang bezig om een team een vaste waarden te creëren. Nee feyenoord doet er goed aan om een echte ervaren toptrainer voor volgend zeisoen te halen. Oh ja kijk nou es naar ajax veel beter materiaal dan feyenoord hebben ze echt niet maar f.de boer is gewoon een fantastisch trainer/coach die het wel ziet in spelers die misschien mogelijk in omgang zijn maar wel zeker kunnen voetballen en ook de bankspelers ruime speel tijd geeft.
Terminator1908
 Terminator1908 - woensdag 04 februari 2015 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 23:39 schreef dr love het volgende:
Oh de flikkers met de roze brillen hebben moeite met mijn redenering. Dat is ook het verschil waarom feyenoord niet mee kan op top niveau kijk maar naar ajax en PSV feyenoord heeft in principe veel beter spelers geldt niet voor alle spelers natuurlijk maar goed als trainer is het je taak om een goed ingespeeld team te vormen en de kwaliteiten van de spelers te benutten ongeacht of het speels gedrag is of een lieverds ben en niet alleen een ja knikker naar voren trekken. Maar helaas rutten heeft het gewoon niet als top trainer hij is al zolang bezig om een team een vaste waarden te creëren. Nee feyenoord doet er goed aan om een echte ervaren toptrainer voor volgend zeisoen te halen. Oh ja kijk nou es naar ajax veel beter materiaal dan feyenoord hebben ze echt niet maar f.de boer is gewoon een fantastisch trainer/coach die het wel ziet in spelers die misschien mogelijk in omgang zijn maar wel zeker kunnen voetballen en ook de bankspelers ruime speel tijd geeft.ze hebben ALTIJD wel een geen excuus die volgevreten bastaards
Haha nee Feyenoord heeft 2 keer ajaks weggespeeld en is dus beter dat is al bewezen.maar dat je tegen hoerenveen niet gewoon wint snap ik niks van.eerste helft was er niks aan de hand had het alleen 0-2 moeten staan en niet 1-1.de tweede helft was gewoon een schande.fred kan er vrij weinig aan doen.want welke trainer je ook neerzet.of we hebben de knjb tegen of we hebben een goed elftal maar geen spits of wel een spits en geen goed voetballend elftal.of we missen tig kansen.of we maken domme fouten zoals vandaag.op sevilla na ben ik dit seizoen geen elftal tegengekomen die beter was als Feyenoord op sevilla nagelaten dan en dan toch een seizoen voor jan kut spelen alweer.geef mij frasers en de wolfs dan etc etc want dit werkt ook voor geen meter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door Terminator1908 --
de bluffer
 de bluffer - woensdag 04 februari 2015 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 21:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Stop met wijn drinken bluffie..
Was een heerlijke wijn en bitte ballen en andere hapjes
zeer goed verzorgd
de bluffer
 de bluffer - donderdag 05 februari 2015 - 00:03   quote  deeplink  
Als je vanavond ook ziet dat de scouting van Heerenveen veel in het hoge Noorden kijkt moeten onze mensen ook eens gaan doen
MvG wordt eens wakker en stuur de scouting richting Zweden, Denemarken of Noorwegen voor een echter goeie spits
dr love
 dr love - donderdag 05 februari 2015 - 00:14   quote  deeplink  
Clasie, immers, boularhouz, wilkshere, vihena, boeitius, bilal, verkopen of verhuren hiermee ga je de top niet halen en Fred rutten geen nieuwe contract meer aanbieden is meer voor een club met veel minder druk. J.klupp halen bij dordmund die zijn z.n belangrijkste spelers verkocht en staan nu belabberd zwaar onder.mischien moet j.klupp es voor de verandering even stoom uitblazen en naar een lage niveau competitie komen dus bij ons mooiste club en legioen.
dr love
 dr love - donderdag 05 februari 2015 - 00:19   quote  deeplink  
De bluffer heeft geen zin om scouts te sturen want deze gasten hebben het inzicht niet op voetbal technische. Ze weten alleen of hun bankrekening is gevuld Door feyenoord en lekker op reis gaan van supporters geld sstelletje graaiers.
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 05 februari 2015 - 00:22   quote  deeplink  
Tjah opheffen die kutsport en de rest van die kapitalisten want het wordt toch nooit wat..als je als kapitalist nog eens wat wint maar onze club zijn ook kapitalisten maar die presteren godverdomme nooit wat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door Terminator1908 --
de bluffer
 de bluffer - donderdag 05 februari 2015 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 00:14 schreef dr love het volgende:
Clasie, immers, boularhouz, wilkshere, vihena, boeitius, bilal, verkopen of verhuren hiermee ga je de top niet halen en Fred rutten geen nieuwe contract meer aanbieden is meer voor een club met veel minder druk. J.klupp halen bij dordmund die zijn z.n belangrijkste spelers verkocht en staan nu belabberd zwaar onder.mischien moet j.klupp es voor de verandering even stoom uitblazen en naar een lage niveau competitie komen dus bij ons mooiste club en legioen.
J. Klupp is niet te betalen voor een Nederlandse club, als hij weg gaat bij B D dan gaat hij naar Engeland of Spanje niet naar een Micky Mouse competitie
dr love
 dr love - donderdag 05 februari 2015 - 00:27   quote  deeplink  
Wat zeg je nou feyenoord ajax weggespeeld en toch met lege hand dan is de conclusie ajax toch beter want het verschil was miniem maar de winnaar was toch f.de boer want als al moeite heb met subtop clubs en max gelijk speelt. Tja laat maar zitten heb geen zin meer om het uit te leggen.
dr love
 dr love - donderdag 05 februari 2015 - 00:37   quote  deeplink  
Nou je hebt gelijk maar misschien als van geel hem vraagt, hij is toch wel een echte vakman die niet alleen aan zich zelf denkt zoals de meeste Nederlandse trainers. Voor het succes met dordmund waren de spelers ook niet bekend als lewandoski, reus en meer nu grote Namen geworden bij dordmund en als team speelden ze ook oogstrelend voetbal als team.
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 05 februari 2015 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 00:27 schreef dr love het volgende:
Wat zeg je nou feyenoord ajax weggespeeld en toch met lege hand dan is de conclusie ajax toch beter want het verschil was miniem maar de winnaar was toch f.de boer want als al moeite heb met subtop clubs en max gelijk speelt. Tja laat maar zitten heb geen zin meer om het uit te leggen.
Voetbalverstand heb je niet.feyenoord 2 keer beter en dat was vorig jaar ook al zo.dit jaar.en ook de scheids speelt hierin een rol.want ajaks had rood moeten hebben en dan had Feyenoord gewonnen.ook vorig jaar kregen wij tegen ajaks een onterechte strafschop tegen.we spelen niet alleen tegen de tegenstander maar ook tegen de knjb.niet altijd de beste wint.want als de beste had gewonnen dan had Feyenoord nu allang bovenaan gestaan.en hou nu maar je snavel en nee leg het maar niet meer uit nee.
dr love
 dr love - donderdag 05 februari 2015 - 00:44   quote  deeplink  
Je moet es echt kappen met alleen de scheidsrechter als zondebok te gebruiken oké tuurlijk heb je wel gelijk dat het meespeelt maar als feyenoord meer overtuiging en kwaliteit had dan had je ajax moeten afstraffen met grote cijfers zoals ajax feyenoord in het verleden heeft afgestraft.
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 05 februari 2015 - 00:54   quote  deeplink  
De knjb is toch corrupt dat weet iedereen!Feyenoord heeft meer kwaliteit en overtuiging dan ajaks dus daar kan het niet aan leggen.portie geluk heb je ook nodig en die ontbreekt bij Feyenoord al jaren en die andere hebben dat wel of hebben ze die punten zelf allemaal afgedwongen.moewhahahahahaha

En ik moet helemaal niks dat je dat even weet.
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 05 februari 2015 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 20:24 schreef Eric negatief het volgende:
16 kak seizoenen op rij
Flinke diarreeeeeeeeee
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 februari 2015 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 14:27 schreef Stylzz het volgende:
3-1
Lul.
VVout
 VVout - vrijdag 06 februari 2015 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 07:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Lul.
Dan zijn we het er over eens.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 februari 2015 - 13:28   quote  deeplink  
Ghehe, +1..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: SC Heerenveen - Feyenoord (woensdag 04 februari 2015, 18:30 uur) 3-1









0.0099029