|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oke...das een goeie slimpie |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
applaus voor jullie ik heb het nog wel moeilijk !!!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
AJACIED ben je niet voor even, maar voor je leven. Juist NU hebben onze jongens de steun nodig van het publiek en moeten wij laten zien dat we nog steeds volledig achter onze club staan. Ja, het was slecht en ja, zelfs dramatisch en dat doet pijn, heel erg pijn, maar ajax zit in mijn hart en stroomt door mijn aderen. Ook ik zie dat het gewoon niet loopt en dat er ervaring wordt gemist van een klootzak. Er zit geen balans in het team.
Maar donderdag tegen AZ zal ik er weer bij zijn en met mij vele anderen om onze club weer toe te juichen, want:
Eens ajacied, altijd ajacied!!!
Wij Zijn AJAX, Wij Zijn de Beste!!!
alleen nu even niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:28 schreef Ajax Warrior het volgende:Ok, het spel is niet om aan te gluren en het elftal is een onsamenhangend geheel maar dit is MIJN AJAX, JULLIE AJAX, ONS AJAX!!!! Voor altijd zal ik houden van ONZE club!!! AJAX AMSTERDAM!!!! Er is geen andere in mijn hart!!!! Ja eens. Woon zelf in het oosten onder de rook van Arnhem. Laatst op radio GLD het liedje DIT IS MIJN CLUB, prachtig en dan denk ik; ja AJAX is mijn club en dat al meer dan 50 jaar wordt er ook emotioneel van. Lekker dat gevoel om Ajacied te zijn. En nee resultaat of niet dat veranderd er niks aan.Maar het ook met de paplepel ingegoten. lekker man. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Pijnlijk duidelijk geworden gisteren maar goed als je wilt leren lopen moet je ook kunnen vallen. Zie dit seizoen maar als groeistuipen. Volgend seizoen zullen we sterker zijn! |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 11:26 schreef Ronald 1960 het volgende:AJACIED ben je niet voor even, maar voor je leven. Juist NU hebben onze jongens de steun nodig van het publiek en moeten wij laten zien dat we nog steeds volledig achter onze club staan. Ja, het was slecht en ja, zelfs dramatisch en dat doet pijn, heel erg pijn, maar ajax zit in mijn hart en stroomt door mijn aderen. Ook ik zie dat het gewoon niet loopt en dat er ervaring wordt gemist van een klootzak. Er zit geen balans in het team. Maar donderdag tegen AZ zal ik er weer bij zijn en met mij vele anderen om onze club weer toe te juichen, want: Eens ajacied, altijd ajacied!!! Wij Zijn AJAX, Wij Zijn de Beste!!! alleen nu even niet! Top man! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 11:26 schreef Ronald 1960 het volgende:AJACIED ben je niet voor even, maar voor je leven. Juist NU hebben onze jongens de steun nodig van het publiek en moeten wij laten zien dat we nog steeds volledig achter onze club staan. Ja, het was slecht en ja, zelfs dramatisch en dat doet pijn, heel erg pijn, maar ajax zit in mijn hart en stroomt door mijn aderen. Ook ik zie dat het gewoon niet loopt en dat er ervaring wordt gemist van een klootzak. Er zit geen balans in het team. Maar donderdag tegen AZ zal ik er weer bij zijn en met mij vele anderen om onze club weer toe te juichen, want: Eens ajacied, altijd ajacied!!! Wij Zijn AJAX, Wij Zijn de Beste!!! alleen nu even niet! Kijk, dat is de spirit. Ook voor mij geldt, altijd kritisch, maar altijd Ajacied. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:28 schreef Ajax Warrior het volgende:Ok, het spel is niet om aan te gluren en het elftal is een onsamenhangend geheel maar dit is MIJN AJAX, JULLIE AJAX, ONS AJAX!!!! Voor altijd zal ik houden van ONZE club!!! AJAX AMSTERDAM!!!! Er is geen andere in mijn hart!!!! Ben nooit een sjaaltje supporter geweest, behalve in slechte tijden. Juist dan vond ik het leuk om een sjaal te dragen op straat of naar school en owee als iemand wat slechts durfde te zeggen over MIJN AJAX !!!
Maar dat was vroeger, nu spelen er jongens die mijn zoon kunnen zijn, in theorie dan en dat veranderd mijn kijk op Ajax, mijn Ajax.
Dus ja Warrior Ajax zit in mijn bloed en ook al in die van mijn eigen kinderen, daar zorg ik wel voor. Pyjama's dekbedden en eigenlijk alles dat er voor handen is. Kidsclub, you name it!
Maar ik vind dat Overmars niet goed presteerd en zo zijn er wel meer zaken die ik anders zou willen zien.
Het forem is DE plek waar ik mijn onvrede moet kunnen uiten als supporter. Maar aan het einde van de dag ben ik minstens zo'n groot fan van Ajax als jullie allemaal!
Love Ajax maar hoop dat Overmars snel uit een ander vaatje gaat tappen! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 13:23 schreef Stanley het volgende:[..] Ben nooit een sjaaltje supporter geweest, behalve in slechte tijden. Juist dan vond ik het leuk om een sjaal te dragen op straat of naar school en owee als iemand wat slechts durfde te zeggen over MIJN AJAX !!! Maar dat was vroeger, nu spelen er jongens die mijn zoon kunnen zijn, in theorie dan en dat veranderd mijn kijk op Ajax, mijn Ajax. Dus ja Warrior Ajax zit in mijn bloed en ook al in die van mijn eigen kinderen, daar zorg ik wel voor. Pyjama's dekbedden en eigenlijk alles dat er voor handen is. Kidsclub, you name it! Maar ik vind dat Overmars niet goed presteerd en zo zijn er wel meer zaken die ik anders zou willen zien. Het forem is DE plek waar ik mijn onvrede moet kunnen uiten als supporter. Maar aan het einde van de dag ben ik minstens zo'n groot fan van Ajax als jullie allemaal! Love Ajax maar hoop dat Overmars snel uit een ander vaatje gaat tappen! Je hebt waarachtig helemaal gelijk, Stanley. Ook ik heb Ajax in mijn hart en in mijn genen. Dat heb ik al zo vaak hier geschreven.
Maar we praten nu over het niveau van het Ajaxspel. In principe kunnen de spelers daar niks aan doen: ze zijn over het algemeen (te) jong, speels, grillig en nemen soms onverantwoorde risico's. Ik neem het de directie en het TH echter wel kwalijk, want zij zijn de beleidsbepalers. Zij moeten (in)zien, dat de huidige selectie volkomen onevenwichtig is met bijna alleen maar jeugdspelers, die je niet kunt opzadelen met leidersverantwoordelijkheden. Dat kun je simpelweg niet van hun vragen.
Davy Klaassen is een aankomend leider, maar ook Davy is pas 21 jaar. Overmars en de Boer zijn verantwoordelijk voor deze disbalans met jonge spelers, die gericht is op prestaties in de toekomst. Dat kon je weer zien met het aantrekken van Daley Sinkgraven, ook gericht op de toekomst.
Marc Overmars, "gestuurd" door Jeroen Slop, die het rijkste jongetje van de klas wil zijn, houdt dus vol dat de selectie op orde is en Frank de Boer, als trouwe schoothond van Marc Overmars, die nu eveneens volhoudt dat "het" met deze selectie moet gaan gebeuren, terwijl de gehele wereld ziet, dat Ajax geen leiders in het veld heeft staan, spelers met de nodige ervaring, die een wedstrijd op slot kunnen gooien, die al die jonkies bij de hand kunnen nemen, die al die jonkies op hun plaats kunnen zetten, die zo nu en dan een professionele overtreding maken, omdat de wedstrijd daar om vraagt. Kapitaal hoort op het veld te staan en niet op de spaarbank en dat gebeurt op dit moment dus wel. Natuurlijk zal Ajax niet het volledige kapitaal mogen aanspreken, maar één of twee ervaren krachten zijn meer dan gewenst.
Geloof me, donderdagavond aanstaande gaat Ajax opnieuw zwaar op z'n kloten krijgen van AZ waardoor andere ploegen, zoals Feyenoord, PEC Zwolle, FC Twente en AZ de tweede plaats in het vizier krijgen. Dit Ajax, MIJN Ajax gaat zodoende richting 5e of 6e plaats en gezien het huidige speelniveau is dat nog reeël ook. Godallemachtig wat doet dit een pijn.
Ik heb afgelopen nacht niet kunnen slapen, ik heb de wedstrijd van gisteren tegen Vitesse wel 100 keer voorbij zien komen. Tja, Ajax zit nu eenmaal in mijn bloed... |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 13:55 schreef Pietje het volgende:[..] Je hebt waarachtig helemaal gelijk, Stanley. Ook ik heb Ajax in mijn hart en in mijn genen. Dat heb ik al zo vaak hier geschreven. Maar we praten nu over het niveau van het Ajaxspel. In principe kunnen de spelers daar niks aan doen: ze zijn over het algemeen (te) jong, speels, grillig en nemen soms onverantwoorde risico's. Ik neem het de directie en het TH echter wel kwalijk, want zij zijn de beleidsbepalers. Zij moeten (in)zien, dat de huidige selectie volkomen onevenwichtig is met bijna alleen maar jeugdspelers, die je niet kunt opzadelen met leidersverantwoordelijkheden. Dat kun je simpelweg niet van hun vragen. Davy Klaassen is een aankomend leider, maar ook Davy is pas 21 jaar. Overmars en de Boer zijn verantwoordelijk voor deze disbalans met jonge spelers, die gericht is op prestaties in de toekomst. Dat kon je weer zien met het aantrekken van Daley Sinkgraven, ook gericht op de toekomst. Marc Overmars, "gestuurd" door Jeroen Slop, die het rijkste jongetje van de klas wil zijn, houdt dus vol dat de selectie op orde is en Frank de Boer, als trouwe schoothond van Marc Overmars, die nu eveneens volhoudt dat "het" met deze selectie moet gaan gebeuren, terwijl de gehele wereld ziet, dat Ajax geen leiders in het veld heeft staan, spelers met de nodige ervaring, die een wedstrijd op slot kunnen gooien, die al die jonkies bij de hand kunnen nemen, die al die jonkies op hun plaats kunnen zetten, die zo nu en dan een professionele overtreding maken, omdat de wedstrijd daar om vraagt. Kapitaal hoort op het veld te staan en niet op de spaarbank en dat gebeurt op dit moment dus wel. Natuurlijk zal Ajax niet het volledige kapitaal mogen aanspreken, maar één of twee ervaren krachten zijn meer dan gewenst. Geloof me, donderdagavond aanstaande gaat Ajax opnieuw zwaar op z'n kloten krijgen van AZ waardoor andere ploegen, zoals Feyenoord, PEC Zwolle, FC Twente en AZ de tweede plaats in het vizier krijgen. Dit Ajax, MIJN Ajax gaat zodoende richting 5e of 6e plaats en gezien het huidige speelniveau is dat nog reeël ook. Godallemachtig wat doet dit een pijn. Ik heb afgelopen nacht niet kunnen slapen, ik heb de wedstrijd van gisteren tegen Vitesse wel 100 keer voorbij zien komen. Tja, Ajax zit nu eenmaal in mijn bloed... Helemaal eens! Alleen jammer dat je er wakker van ligt, FdB en de rest van het TH etc hebben waarschijnlijk prima geslapen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 14:05 schreef Peter1956 het volgende:[..] Helemaal eens! Alleen jammer dat je er wakker van ligt, FdB en de rest van het TH etc hebben waarschijnlijk prima geslapen Dat laatste vrees ik ook, Peter. Vandaag over twee weken word ik 66 jaar. Vanaf mijn zesde werd ik door mijn vader meegenomen naar Ajax. Die mooie club zit dus al 60 jaar in mijn hart en de laatste jaren moest ik, moesten wij allen, met lede ogen aanzien hoe commercieel de club werd, waar de winst op de aandelenbeurs belangrijker werd dan de winst op het veld. Dat laatste kon je zien aan de momenten, dat er spelers verkocht moesten worden om zwarte cijfers te schrijven. Dit seizoen is het helemaal raak. Hoe blij ik ook ben met al die aanstormende jeugd, maar dat is (nabije) toekomst. Het huidige vertoonde spel heeft niets, maar dan ook helemaal niets meer met mijn Ajax te maken. Ja, daar lig ik wakker van. Ik hoorde gisterenavond John van den Brom zeggen, dat hij en Marco van Basten al weten hoe ze donderdag Ajax zullen gaan aanpakken. Niks geen ontzag meer, maar leedvermaak dat er tegen Ajax veel te halen is... Jezus, wat doet dat een pijn. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 19:46 schreef metdeneusvooruit het volgende:De vorige kampioenschappen hebben we met mazzel binnengesleept. Met soms saai resultaatvoetbal. Het leidde wel tot titels. Frank beloofde voor aanvang van dit seizoen attractief voetbal en als het even kan de 5de titel. Beide beloftes kan hij en TD Marc Overmars niet waarmaken. Mede door een zwak transferbeleid. Het hele Eto 'O verhaal kwam op mij over als een marketingstunt om de zieltjes te winnen van het publiek en de latere hoofdsponsor. Sinds de Cruijff Revolutie kunnen we enkel stellen dat Ajax 4 titels en mijoenen rijker is, maar het spel is bar slecht. En de kwaliteit lijkt langzaamaan te verslechten. Op je eerste zin na kan ik mij wel vinden in je mening. We zijn gewoon vier jaar op rij de beste geweest en zijn dik verdiend kampioen geworden. De Zeeuw, Alderweireld, Vertonghen, Vd Wiel, Eriksen. De Jong, Blind zijn vetrokken en kijk eens waar de meeste spelen. Daar zijn voor terug gekomen Duarte, Zimling, Sana, Hoessen, Moisander,Siggi en Schone. Moisander en Schone vertrekken transfervrij en hebben Ajax nooit naar een hoger plan getild. Zimling speelt amper, Siggi is zijn plek al kwijt aan Milik en de andere drie spelen al niet eens meer bij Ajax. Kortom is aankoopbeleid is meer dan ruk. Te laat en/of verkeerd gereageerd op het vertrek van dragende spelers. Goedkope spelers gehaald die uiteindelijk heel veel geld kosten want ze leveren geen ruk meer op. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:28 schreef Ajax Warrior het volgende:Ok, het spel is niet om aan te gluren en het elftal is een onsamenhangend geheel maar dit is MIJN AJAX, JULLIE AJAX, ONS AJAX!!!! Voor altijd zal ik houden van ONZE club!!! AJAX AMSTERDAM!!!! Er is geen andere in mijn hart!!!! Pffff je lijkt wel een f'noorder. Die moeten ook altijd zo overdreven laten zien hoe trouw ze wel niet zijn en dat ze altijd achter hun club staan. Ik herken 0,0 van Ajax zoals ik het ooit kende. Het lijkt helemaal nergens op. Week in week uit worden we voor heel nederland voor lul gezet door Vitesse, Grunn en f'noord. Er staan elf juffies in het veld waarvan de helft gewoon niet goed genoeg is. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Absoluut maar als Overmars aan het begin vh seizoen zegt dat we de beste selectie in jaren hebben dan moet ik daar toch wel om lachen. Als ze hadden doorgepakt met Sinkgraven destijds aan te trekken dan hadden ze zo'n 3 miljoen kunnen besparen want was hij veel goedkoper geweest. Overmars bepaalt en is keizer en koning tegelijk. Hij heeft maling aan het advies van de scouts want zowel Sana als Duarte hadden een negatief advies van de scouts maar zijn er door overmars toch doorheen gedrukt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 14:40 schreef Brandje het volgende:[..] Pffff je lijkt wel een f'noorder. Die moeten ook altijd zo overdreven laten zien hoe trouw ze wel niet zijn en dat ze altijd achter hun club staan. Ik herken 0,0 van Ajax zoals ik het ooit kende. Het lijkt helemaal nergens op. Week in week uit worden we voor heel nederland voor lul gezet door Vitesse, Grunn en f'noord. Er staan elf juffies in het veld waarvan de helft gewoon niet goed genoeg is. Je gaat 1 stap te ver Brandje, noem mij Never nooit een kakkerlak! Het gaat uiteindelijk om hetgeen in je hart zit. Ik probeerde gisteren mijn positieve gevoel voorrang te geven op mijn negatieve stemming! En ja, je kan wel de hele tijd negatief zijn maar die spelers lijkt het niet te interesseren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 13:23 schreef Stanley het volgende:[..] Ben nooit een sjaaltje supporter geweest, behalve in slechte tijden. Juist dan vond ik het leuk om een sjaal te dragen op straat of naar school en owee als iemand wat slechts durfde te zeggen over MIJN AJAX !!! Maar dat was vroeger, nu spelen er jongens die mijn zoon kunnen zijn, in theorie dan en dat veranderd mijn kijk op Ajax, mijn Ajax. Dus ja Warrior Ajax zit in mijn bloed en ook al in die van mijn eigen kinderen, daar zorg ik wel voor. Pyjama's dekbedden en eigenlijk alles dat er voor handen is. Kidsclub, you name it! Maar ik vind dat Overmars niet goed presteerd en zo zijn er wel meer zaken die ik anders zou willen zien. Het forem is DE plek waar ik mijn onvrede moet kunnen uiten als supporter. Maar aan het einde van de dag ben ik minstens zo'n groot fan van Ajax als jullie allemaal! Love Ajax maar hoop dat Overmars snel uit een ander vaatje gaat tappen! Dat moet ook kunnen Stanley, en dit topic was ook niet bedoeld om de negatieve sstemming af te kraken. Ik wilde alleen mijn positieve stemming gisteren laten winnen van de negatieve. Het spel was ook gewoon ruk! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 15:01 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat moet ook kunnen Stanley, en dit topic was ook niet bedoeld om de negatieve sstemming af te kraken. Ik wilde alleen mijn positieve stemming gisteren laten winnen van de negatieve. Het spel was ook gewoon ruk! Je hebt goed je best gedaan! En ja ik kan best af en toe zeiken en zeuren maar uiteindelijk hebben we allemaal 1 ding voor ogen. Ajax moet Ajax weer zijn en nog dat moet vooral op het veld terug te zien zijn. Was hevig teleurgesteld in weer zo laffe kutwedstrijd de zoveelste. Geef ons Ajax terug! WZAWZDB! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 14:46 schreef Brandje het volgende:[..] Absoluut maar als Overmars aan het begin vh seizoen zegt dat we de beste selectie in jaren hebben dan moet ik daar toch wel om lachen. Als ze hadden doorgepakt met Sinkgraven destijds aan te trekken dan hadden ze zo'n 3 miljoen kunnen besparen want was hij veel goedkoper geweest. Overmars bepaalt en is keizer en koning tegelijk. Hij heeft maling aan het advies van de scouts want zowel Sana als Duarte hadden een negatief advies van de scouts maar zijn er door overmars toch doorheen gedrukt Sinkgraven had inderdaad veel goedkoper kunnen zijn. Juist nu snel deze aankoop doen is niet handig geweest en ook niet nodig. We hadden meer gehad aan een ervaren speler voor de Cv of Cvm. Ze roepen ook gelijk weer dat ze klaar zijn op de transfermarkt maar Frank heeft zelf aangeven een ervaren speler te willen?? Er loopt dan toch iets totaal scheef? Maar goed we zullen komend half jaar maar uit moeten zingen hopelijk worden we nog positief verrast. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 17:15 schreef Hummel10 het volgende:[..] Je hebt goed je best gedaan! En ja ik kan best af en toe zeiken en zeuren maar uiteindelijk hebben we allemaal 1 ding voor ogen. Ajax moet Ajax weer zijn en nog dat moet vooral op het veld terug te zien zijn. Was hevig teleurgesteld in weer zo laffe kutwedstrijd de zoveelste. Geef ons Ajax terug! WZAWZDB! Hehehehe bedankt Hummel10! En inderdaad Ajax moet Ajax weer worden op het veld! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tering man..
Als ik hier zo her en der lees, lijkt het wel alsof er iemand is dood gegaan..
Ja het spel is nu niet geweldig, maar laten we nu niet doen alsof we al 4 jaar week op week wanprestaties leveren.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 21:31 schreef remco k het volgende:Tering man.. Als ik hier zo her en der lees, lijkt het wel alsof er iemand is dood gegaan.. Ja het spel is nu niet geweldig, maar laten we nu niet doen alsof we al 4 jaar week op week wanprestaties leveren.. Klopt remco, allemaal huilen om een dooie mug |
|
|
|
|
|