|
|
Foquintha
|
|
|
Ik ben nu ongeveer twee maanden bezig met het maken van filmpjes over de individuele prestaties van enkele spelers. Dit is voor de Ajacieden erg interessant en voor de buitenwereld kan dit ook erg amuserend zijn, omdat het huidige Ajax over veel talent beschikt.
Ik vind het hartstikke leuk om deze filmpjes te maken, alhoewel het de laatste twee wedstrijden niet echt fantastisch was moet ik zeggen.. Aan het einde van de filmpjes zet ik de belangrijkste statistieken nog even op een rijtje, om zo nog duidelijker te maken hoe diegene theoretisch heeft gespeeld.
Voorbeeldfilmpje: El Ghazi vs Schalke 04 https://www.youtube.com/watch?v=16rggArm9_Y
Laat alsjeblieft weten wat jullie ervan vinden. Bedankt! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Kijk, dit ziet er nog eens top uit!!
Ga zo door pik! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Misschien is hij wel een zij en heeft zij een kut! ;-)
Maar het is erg leuk in elkaar geknutseld! Ga zo door! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Oke prima leuk ben nieuwsgierig naar de rest |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ziet er goed uit, Foquintha. Ben ook erg benieuwd naar meer materiaal van onze jongens, maar ook in vergelijking met topspelers van andere (top)clubs uit binnen en buitenland. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 01:11 schreef Foquintha het volgende:Ik ben nu ongeveer twee maanden bezig met het maken van filmpjes over de individuele prestaties van enkele spelers. Dit is voor de Ajacieden erg interessant en voor de buitenwereld kan dit ook erg amuserend zijn, omdat het huidige Ajax over veel talent beschikt. Ik vind het hartstikke leuk om deze filmpjes te maken, alhoewel het de laatste twee wedstrijden niet echt fantastisch was moet ik zeggen.. Aan het einde van de filmpjes zet ik de belangrijkste statistieken nog even op een rijtje, om zo nog duidelijker te maken hoe diegene theoretisch heeft gespeeld. Voorbeeldfilmpje: El Ghazi vs Schalke 04 https://www.youtube.com/watch?v=16rggArm9_YLaat alsjeblieft weten wat jullie ervan vinden. Bedankt! Superleuk is dit! Ik hoop nog meer van dit soort dingen van je te zien. Welkom op ons forum, overigens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ziet er leuk uit dit..
Keep on the good work. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ziet er prima uit. Prettig dat je niet alles honderduizend keer in slomo voorbij laat komen. 1 keer slomo vinds ik zelf altijd zat. |
|
|
|
|
Foquintha
|
|
|
Bedankt jongens. Als jullie meer tips of tops hebben, hoor ik het graag. |
|
|
|