BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (donderdag 5 februari 2015, 20:45);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - woensdag 04 februari 2015 - 13:07   quote  deeplink  
Ik hoorde zojuist op de radio, dat het meespelen van Serero, Cillessen en Klaassen voor donderdag uiterst onzeker is. Pfff is de gifbeker nou nog niet leeg?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 04 februari 2015 - 13:17   quote  deeplink  
Ongelooflijk wat een blessures ineens! Denk je de slechte resultaten te hebben gehad krijg je allerlei pijntjes bij spelers!!! Pfffffffffffff
Brandje
 Brandje - woensdag 04 februari 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 13:07 schreef Pietje het volgende:
Ik hoorde zojuist op de radio, dat het meespelen van Serero, Cillessen en Klaassen voor donderdag uiterst onzeker is. Pfff is de gifbeker nou nog niet leeg?
Klaassen doet in ieder geval niet mee
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 13:43   quote  deeplink  
Eens kijken hoe die Onana zich houdt hoewel het gerucht is dat Cillissen morgen wel kan spelen. Klaassen speelt zeker niet dus dat zal wel een basisplaats opleveren voor Sinkgraven, of Schone komt op het middenveld te spelen. Serero zal wel vervangen worden door Riedewald.
nora
 nora - woensdag 04 februari 2015 - 13:50   quote  deeplink  
wat een drama kutzooi
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 14:45   quote  deeplink  
Optie 3 is natuurlijk een middenveld met Riedewald, Sinkgraven en Schone met dan Kishna en El Ghazi op de flanken. Ik verwacht alleen dat dat iets te experimenteel is, ook al omdat FdB nog geen enkele intentie heeft laten zien Schone terug naar het middenveld te halen.
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 15:31   quote  deeplink  
De Boer selecteert Menig, Zivkovic niet

Frank de Boer heeft Richairo Zivkovic niet nodig tegen AZ. De coach laat de jonge spits waarschijnlijk opdraven bij de beloften, die vrijdag spelen tegen FC Volendam. Queensy Menig neemt de plek in van Zivkovic. Daley Sinkgraven staat ook tussen de achttien namen.

De selectie:

Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Nicolai Boilesen
Mike van der Hoorn
Daley Sinkgraven
Ricardo Kishna
Jairo Riedewald
Lucas Andersen
Arek Milik
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Kenny Tete
Andre Onana
Nick Viergever
Riechedly Bazoer
Niki Zimling
Queensy Menig

Bron
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 februari 2015 - 16:17   quote  deeplink  
Frank zegt "eerst goed gaan voetballen"

Frank, je moet misschien de spelers die niet goed kunnen voetballen eens op de bank zetten.

Met Andersen, Boilissen, Moissander, Schone kun je toch amper goed voetballen.
Tijd voor een ander...
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Gaat toch weg man, Ajax speelde een aantal van de beste wedstrijden onder FdB met 3 van die 4 in de basis. Wat een flauwekul zeg.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 04 februari 2015 - 16:25   quote  deeplink  
Het verbaasd mij wel dat Zivkovic niet is geselecteerd voor donderdag....
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:25 schreef Ronald 1960 het volgende:
Het verbaasd mij wel dat Zivkovic niet is geselecteerd voor donderdag....
Mij ook.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 februari 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Ik ben wel benieuwd of Frank hier zich uit gaat redden.
Frank zit in het moeilijkste periode in 4 jaar tijd.

Als Frank een keer hoger op wil, dan zou die eerst Ajax op de rit moeten krijgen.
Je hebt als Coach ook nooit altijd wint mee, het heeft de laatste 4 jaar wel veel wind mee gehad. Nu dus niet.

Ben benieuwd of hij het tij kan keren.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 04 februari 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Ik ben wel benieuwd naar de reden hiervan, maar die zullen wij niet te horen krijgen.

Trouwens als ik Frank zou zijn, zou ik toch wel eens de optie met Schöne op het middenveld proberen Andersen en Sinkgraven naast hem en toch wel El Ghazi en Kishna op de vleugels en Zivkovic in de punt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 februari 2015 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:23 schreef Eide het volgende:
Gaat toch weg man, Ajax speelde een aantal van de beste wedstrijden onder FdB met 3 van die 4 in de basis. Wat een flauwekul zeg.
Maar geen enkel was de bepalende speler in die wedstrijden.
Die spelers toen zeer sterk speelde zijn niet meer in dienst van Ajax.

geen flauwekul.
als 3 van die 4 plus Cilissen en van rhijn dan heb je bijna het hele elftal van Vorig jaar.

Dan moet je zelf maar eens afvragen waar het verschil zit tussen vorig jaar en dit jaar.
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:30 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de reden hiervan, maar die zullen wij niet te horen krijgen.

Trouwens als ik Frank zou zijn, zou ik toch wel eens de optie met Schöne op het middenveld proberen Andersen en Sinkgraven naast hem en toch wel El Ghazi en Kishna op de vleugels en Zivkovic in de punt.
Nu Klaassen er niet bij is eerder Schone in de rol van aanvallende middenvelder met als opdracht te opereren tussen de 16 en 25 meter van het doel van AZ. En dan Sinkgraven als lopende man daar omheen en Riedewald er achter. En dan kan je met Kishna en El Ghazi op de flanken spelen.

Schone mist het loopvermogen echt steeds mee terug te komen dus heb je wel meerwaarde aan het defensieve vermogen van Riedewald. En Sinkgraven moet zich helemaal de blubber lopen op zoek naar de gaten.

Maar goed, dat zou mijn oplossing zijn. Ik verwacht eigenlijk Schone "gewoon" als rechtsbuiten met Kishna op links en met Andersen, Sinkgraven en Riedewald op het middenveld.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - woensdag 04 februari 2015 - 16:36   quote  deeplink  
Met Sinkgraven en Zivcovic in de basis. Misschien dat Ajax dan beter gaat spelen.
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dan moet je zelf maar eens afvragen waar het verschil zit tussen vorig jaar en dit jaar.
Niet zo moeilijk. Daley Blind. Ondanks dat er hier vorig jaar nog altijd mensen waren die niet geloofden hoe vreselijk goed Blind toen als was.
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:36 schreef nieuwe ajax het volgende:
Zivcovic in de basis
Zivkovic zit niet bij de selectie gap.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 februari 2015 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:30 schreef Ronald 1960 het volgende:

Frank heeft al eens schone op 6 laten spelen, was geen succes. Werd compleet overlopen.
Tegen Gudelje die overal op het veld zal verschijnen, dat is niet te belopen voor schone.

Misschien dat je met sinkgraven op 6 moet spelen
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Frank heeft al eens schone op 6 laten spelen, was geen succes. Werd compleet overlopen.
Ajax werd in 2012/13 kampioen met Schone op 6. Ajax speelde het beste voetbal van die jaargang met Lasse op CVM ondanks dat iedereen er wel van overtuigd was dat dat niet de ideale oplossing was. Daarom werd Poulsen een seizoen later gehaald (en Enoh bedankt).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 februari 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk. Daley Blind. Ondanks dat er hier vorig jaar nog altijd mensen waren die niet geloofden hoe vreselijk goed Blind toen als was.
Nou, waarom zou dan de rest niet op de bank kunnen plaats nemen?

In ieder geval Boilissen, Moissander en Andersen.
Schone kan in ieder geval nog voor gevaar zorgen, iets wat andere niet kunnen.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - woensdag 04 februari 2015 - 16:44   quote  deeplink  
Ajax moet toch de gok wagen, anders kom je ook niet verder.
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nou, waarom zou dan de rest niet op de bank kunnen plaats nemen?
Alles kan. Maar er wordt nu net gedaan als Boilesen, Moisander en Schone er al jaren geen reet van kunnen. En dat is opportunistisch geneuzel gezien prestaties in het verleden, zeker van Boilesen en Schone. Want zoals ik al zei, Ajax heeft een aantal van z'n allerbeste wedstrijden onder FdB gespeeld juist met die 3, en met name Schone vaak doorslaggevend zoals tegen Celtic vorig seizoen.

En natuurlijk is Schone geen Eriksen of Blind. Maar zo iemand heeft Ajax momenteel ook niet. De jonge jongens zijn nog niet zo ver als die gasten en de oudere spelers hebben die kwaliteiten gewoon niet. Zo eerlijk moet je wel zijn.

En dan? hebben wij nu echt het idee dat Ajax met Viergever, Riedewald en Kishna beter gaat zijn dan Ajax met Moisander, Boilesen en Schone? Ik denk eerlijk gezegd dat wat optimistisch gedacht is, en niet eerlijk naar dat soort jongens van wie je niet kan verwachten dat ze vanaf de bank voor de ommekeer zorgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 februari 2015 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax werd in 2012/13 kampioen met Schone op 6. Ajax speelde het beste voetbal van die jaargang met Lasse op CVM ondanks dat iedereen er wel van overtuigd was dat dat niet de ideale oplossing was. Daarom werd Poulsen een seizoen later gehaald (en Enoh bedankt).
Schone is in het zelfde jaar gehaald als Poulsen.
Anita en Jansen vertrokken in dat zelfde jaar.

Schone heeft zowel op 6 als Buitenspeler gespeeld.
Maar ook als rechter middenvelder, waardoor je een Deens middenveld kreeg.

Schone heeft wel 11 wedstrijden op 6 gespeeld, omdat Poulsen niet elke wedstrijd kon spelen.
Poulsen werd gespaard tegen de kleintjes. Dus eerlijk kan je die 2 niet vergelijken.

Maar van mij mag je het best proberen, ik denk alleen niet dat de boer dat opnieuw zou doen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 februari 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Alles kan. Maar er wordt nu net gedaan als Boilesen, Moisander en Schone er al jaren geen reet van kunnen. En dat is opportunistisch geneuzel gezien prestaties in het verleden, zeker van Boilesen en Schone. Want zoals ik al zei, Ajax heeft een aantal van z'n allerbeste wedstrijden onder FdB gespeeld juist met die 3, en met name Schone vaak doorslaggevend zoals tegen Celtic vorig seizoen.

En natuurlijk is Schone geen Eriksen of Blind. Maar zo iemand heeft Ajax momenteel ook niet. De jonge jongens zijn nog niet zo ver als die gasten en de oudere spelers hebben die kwaliteiten gewoon niet. Zo eerlijk moet je wel zijn.

En dan? hebben wij nu echt het idee dat Ajax met Viergever, Riedewald en Kishna beter gaat zijn dan Ajax met Moisander, Boilesen en Schone? Ik denk eerlijk gezegd dat wat optimistisch gedacht is, en niet eerlijk naar dat soort jongens van wie je niet kan verwachten dat ze vanaf de bank voor de ommekeer zorgen.
Viergever mag mij sokken nog niet eens wassen.
Riedewald kan prima Moissander vervangen.
Kishna kan prima Schone vervangen als linksbuiten, zodat El ghazi op rechts kan.

Of kan natuurlijk schone op een andere positie kwijt. Eerst de personeel problemen oplossen op het middenveld.
remco k
 remco k - woensdag 04 februari 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 21:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad maar de vorm is ook een probleem. Als je het veld zo groot houd
en elke bal is bal verlies tja dan is het niet te belopen.
Toch vind ik de inzet ook niet voldoende er staat geen team, je hebt geen aanjager en
niemand die het neerzet. Moisander onze ervaren verdediger bakt er niks van.
Het heeft helemaal niets met inzet te maken. Als je 5 meter moet lopen om een bal te onderscheppen ipv 20 ziet dat er een stuk fitter en met meer inzet uit.
Ik weiger te geloven dat er ook maar 1 speler is die er niet 100% voor gaat.

Hoe het elftal verder staat heeft ook niets met vorm te maken. Het is namelijk gewoon een taak.

Het elftal is volledig uit balans. En dat komt echt door de cvm positie.
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 17:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Maar van mij mag je het best proberen, ik denk alleen niet dat de boer dat opnieuw zou doen.
Ik denk het ook niet, maar het zou best een poging waard kunnen zijn als de doelstelling is om meer voetbal in de ploeg te krijgen. En dan lever je op andere vlakken wel in. Dat was waarom Blind zo goed en zo belangrijk was, die kon dueleren, positoneel heel goed en voetballend ook nog eens sterk.
remco k
 remco k - woensdag 04 februari 2015 - 19:09   quote  deeplink  
En in welk onderdeel of onderdelen zou je Schone daar dan goed in kunnen zien functioneren..
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:09 schreef remco k het volgende:
En in welk onderdeel of onderdelen zou je Schone daar dan goed in kunnen zien functioneren..
Ajax krijgt sinds de seizoensstart niet veel goals meer tegen. Tegelijkertijd komt Ajax zelf nauwelijks meer aan voetbal toe. Dan zou je ervoor kunnen kiezen om met Schone 6 te gaan spelen om hem de opbouw naar voren te laten verzorgen.

Het zou niet mijn eerste voorkeur zijn, ik zou zelf Schone eerder een keer op 10 willen zien nu Klaassen geblesseerd is. Maar ik zou de keuze voor Schone op 6 wel verdedigbaar vinden. Misschien niet vanaf de start maar wel vanaf de 60e minuut bijvoorbeeld als het niet loopt.
remco k
 remco k - woensdag 04 februari 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax krijgt sinds de seizoensstart niet veel goals meer tegen. Tegelijkertijd komt Ajax zelf nauwelijks meer aan voetbal toe. Dan zou je ervoor kunnen kiezen om met Schone 6 te gaan spelen om hem de opbouw naar voren te laten verzorgen.

Het zou niet mijn eerste voorkeur zijn, ik zou zelf Schone eerder een keer op 10 willen zien nu Klaassen geblesseerd is. Maar ik zou de keuze voor Schone op 6 wel verdedigbaar vinden. Misschien niet vanaf de start maar wel vanaf de 60e minuut bijvoorbeeld als het niet loopt.
Ik denk persoonlijk dat de reden van het niet vooruit kunnen voetballen voortkomt uit het gegeven dat er eigenlijk geen enkele druk meer op de tegenstander wordt gezet.

En dat komt volgens mij voort uit de beperkingen die de CVM's van dit seizoen, namelijk zowel positioneel heel zwak zijn, als het niet leiding kunnen geven aan het elftal tijdens het druk geven of vooruit verdedigen..

Schone zou aan de bal denk ik prima vooruit kunnen voetballen, maar de twee andere eigenschappen beheerst hij beiden niet.

Ik zit nu Klaassen er niet bij is te denken aan een middenveld met Zimling Schone en Sinkgraven.. Waarvan de laatste twee constant een van beiden iets teruggetrokken speelt bij balbezit om de opbouw te kunnen verzorgen. Zimling kan namelijk best vooruit verdedigen en goed druk zetten, moet daarna wel snel de bal inleveren..
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 20:01   quote  deeplink  
Uiteindelijk is in deze zwakke fase vrijwel elke keuze prima verdedigbaar uit een of andere hoek. Ik ben benieuwd of en welke wijzigingen FdB doorvoert.
freakie
 freakie - woensdag 04 februari 2015 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat de reden van het niet vooruit kunnen voetballen voortkomt uit het gegeven dat er eigenlijk geen enkele druk meer op de tegenstander wordt gezet.

En dat komt volgens mij voort uit de beperkingen die de CVM's van dit seizoen, namelijk zowel positioneel heel zwak zijn, als het niet leiding kunnen geven aan het elftal tijdens het druk geven of vooruit verdedigen..

Schone zou aan de bal denk ik prima vooruit kunnen voetballen, maar de twee andere eigenschappen beheerst hij beiden niet.

Ik zit nu Klaassen er niet bij is te denken aan een middenveld met Zimling Schone en Sinkgraven.. Waarvan de laatste twee constant een van beiden iets teruggetrokken speelt bij balbezit om de opbouw te kunnen verzorgen. Zimling kan namelijk best vooruit verdedigen en goed druk zetten, moet daarna wel snel de bal inleveren..
Bazoer? En dan Schone weer aan de zijkant denk ik. Of hij haalt zimling er vanaf en probeert het met Kishna en El Ghazi. Ook beetje onwaarschijnlijk.
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 20:24   quote  deeplink  
Schone weer aan de zijkant zie ik persoonlijk niet zitten. Ajax heeft te vaak geen aanspeelpunt op de zijkant. Bovendien zijn Kishna en El Ghazi twee lichtpuntjes bij Ajax wat mij betreft. Die hangende buiten werkt prima als je backs ook echt aan aanvallen toekomen maar dat is nu niet het geval. Ik zie de meerwaarde van Schone op die positie nu dan ook niet.
freakie
 freakie - woensdag 04 februari 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 20:24 schreef Eide het volgende:
Schone weer aan de zijkant zie ik persoonlijk niet zitten. Ajax heeft te vaak geen aanspeelpunt op de zijkant. Bovendien zijn Kishna en El Ghazi twee lichtpuntjes bij Ajax wat mij betreft. Die hangende buiten werkt prima als je backs ook echt aan aanvallen toekomen maar dat is nu niet het geval. Ik zie de meerwaarde van Schone op die positie nu dan ook niet.
Ik ook niet, maar we hebben Frankie nog die overtuigd moet worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 04 februari 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Schone op 6 lijkt op dit moment de juiste optie maar omdat Klaassen geblesseerd is denk ik dat de Boer hem op zijn plaats posteert.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 04 februari 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 17:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Het heeft helemaal niets met inzet te maken. Als je 5 meter moet lopen om een bal te onderscheppen ipv 20 ziet dat er een stuk fitter en met meer inzet uit.
Ik weiger te geloven dat er ook maar 1 speler is die er niet 100% voor gaat.

Hoe het elftal verder staat heeft ook niets met vorm te maken. Het is namelijk gewoon een taak.

Het elftal is volledig uit balans. En dat komt echt door de cvm positie.
Juist wel met inzet te maken, heb je Heerenveen in de 2e helft tegen Feijenoord zien spelen dat was op wilskracht, het geloof om te winnen....al ben ik het wel met je eens dat de juiste balans ontbreekt daarnaast moeten de linies beter aansluiten, compact aanvallen als ook verdedigen....ziet de Boer dat niet? Geeft hij dit niet aan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - donderdag 05 februari 2015 - 15:20   quote  deeplink  
'Sinkgraven debuteert, Schöne vervangt Milik in spits Ajax'

Daley Sinkgraven staat voor zijn debuut in het shirt van Ajax. Lasse Schöne begint tegen AZ in de spitspositie, waardoor Arek Milik naar de reservebank wordt verwezen. Jasper Cillessen start ook, mits de doelman voldoende hersteld is.

Vermoedelijke opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Van der Hoorn, Moisander, Boilesen; Riedewald, Bazoer, Sinkgraven; El Ghazi, Schöne, Kishna

Bron

--------------

Dit zou een hele bijzondere oplossing zijn. Ik lees dit eigenlijk bijna als een 4-4-2 eigenlijk want ik neem aan dat El Ghazi, Kishna en Sinkgraven regelmatig het gat in zullen moeten duiken aangezien Schone uit de spits gaat lopen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 05 februari 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Dan denk ik meer dat schone als een valse '10 speelt, als diepe spits zou hij ballen terug kunnen leggen op naar binnenkomende Kishna en El Ghazi
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 15:20 schreef Eide het volgende:
'Sinkgraven debuteert, Schöne vervangt Milik in spits Ajax'

Daley Sinkgraven staat voor zijn debuut in het shirt van Ajax. Lasse Schöne begint tegen AZ in de spitspositie, waardoor Arek Milik naar de reservebank wordt verwezen. Jasper Cillessen start ook, mits de doelman voldoende hersteld is.

Vermoedelijke opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Van der Hoorn, Moisander, Boilesen; Riedewald, Bazoer, Sinkgraven; El Ghazi, Schöne, Kishna

Bron

--------------

Dit zou een hele bijzondere oplossing zijn. Ik lees dit eigenlijk bijna als een 4-4-2 eigenlijk want ik neem aan dat El Ghazi, Kishna en Sinkgraven regelmatig het gat in zullen moeten duiken aangezien Schone uit de spits gaat lopen.
whowhowhoww..dat ziet er best vet uit hoor. Met zometeen andere fitte spelers erbij(Klaassen en Serero)
Robinho
 Robinho - donderdag 05 februari 2015 - 15:58   quote  deeplink  
Voordeel is dat Az geen idee heeft wat Ajax dan precies gaat doen, maar gezien onze vorm vrees ik onze eigen spelers ook niet. Gewoon Milik in de spits lijkt me beter. Expirimenteren doe je maar in de winterstop
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 15:58 schreef Robinho het volgende:
Voordeel is dat Az geen idee heeft wat Ajax dan precies gaat doen, maar gezien onze vorm vrees ik onze eigen spelers ook niet. Gewoon Milik in de spits lijkt me beter. Expirimenteren doe je maar in de winterstop
Meestal lukt dit ook niet bij Ajax. Ik denk alleen dat ooit een experiment moet lukken bij Ajax haha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 05 februari 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 15:58 schreef Robinho het volgende:
Ik denk een beetje dat dat ook de opzet van Frank de Boer is. Als blijkt dat het middenveld met Sinkgraven loopt en de ballen veelvuldig via Kishna en El Ghazi naar Schöne komen, zal Milik er wil inkomen. Denk toch echt dat Milik een betere spits is dan Schöne, plus dat de Boer dan een goed reden heeft om Schöne weer als echte 12e man te gebruiken.....

Maar we gaan het zien vanavond. Ik ben er iig bij :-)
Robinho
 Robinho - donderdag 05 februari 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 16:02 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik denk een beetje dat dat ook de opzet van Frank de Boer is. Als blijkt dat het middenveld met Sinkgraven loopt en de ballen veelvuldig via Kishna en El Ghazi naar Schöne komen, zal Milik er wil inkomen. Denk toch echt dat Milik een betere spits is dan Schöne, plus dat de Boer dan een goed reden heeft om Schöne weer als echte 12e man te gebruiken.....

Maar we gaan het zien vanavond. Ik ben er iig bij :-)
Veel plezier! En hopelijk loopt het als een trein
pajac
 pajac - donderdag 05 februari 2015 - 16:36   quote  deeplink  
het gat word erg groot na verlies
Robinho
 Robinho - donderdag 05 februari 2015 - 17:04   quote  deeplink  
dan moet je er een fles indouwen in plaats van een kurk
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 05 februari 2015 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 16:08 schreef Robinho het volgende:

[..]

Veel plezier! En hopelijk loopt het als een trein
Thanks man!
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 17:04 schreef Robinho het volgende:
dan moet je er een fles indouwen in plaats van een kurk
Maar ja als je niet weet welk materiaal dat gat is, weet je ook niet wat het doet. Zo kan het een papieren gat zijn en wordt het alleen maar groter.

Dat allemaal in beeldspraak, geweldig. Het geeft eigenlijk aan dat je beter niks kan doen en kijkt of het ooit na de regen weer tegen elkaar plakt.
Ajaxcaveman
 Ajaxcaveman - donderdag 05 februari 2015 - 17:24   quote  deeplink  
Ik voorspel een mooie wedstrijd mijn gevoel een 3-1 overwinning met bij vlagen mooi voetbal
Robinho
 Robinho - donderdag 05 februari 2015 - 17:35   quote  deeplink  
hahahahaha een papieren gat. Op papier een gat van 9 punten. Geen fles induwen dan worden we gewoon weer kampioen!!!!!!!
Eide
 Eide - donderdag 05 februari 2015 - 18:19   quote  deeplink  
Deze foto plaatste Joel Veltman zojuist op Twitter. Ajax dus met Cillissen, Boilesen en Sinkgraven.

B9GLQDUCYAAR1w5.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (donderdag 5 februari 2015, 20:45);

0.0078439