|
|
remco k
|
|
|
Ik zou nu trouwens zeker niet wisselen, gewoon even zo laten staan.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Wel vroeg ik me af, of Sinkgraven en Milik samen een hele goede duo kunnen zijn voor Ajax, met veel meer kans op doelpunten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben trouwens aan het genieten van El Ghazi en Kishna.. Niet alles lukt, maar ze blijven het proberen met een paar heerlijke acties.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfffff. Boilesen.. Kom op man.. Het ooogt alsof je net uit bed komt kerel.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 21:54 schreef remco k het volgende:Ik ben trouwens aan het genieten van El Ghazi en Kishna.. Niet alles lukt, maar ze blijven het proberen met een paar heerlijke acties.. Ik niet....Kishna zie je te weinig en El Gappie voetbalt voor zichzelf |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
vd Hoorn is een beest en wordt steeds beter.. Vind het verdedigend de beste man aan Ajax zijde.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Van de Hoorn geniet ik wel van... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Het experiment Schone is nu wel mislukt .... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mooi, dat wil ik zien bij een buitenspeler, ze zijn bij kansen betrokken, al een stuk of 5 terwijl ik er de laatste 5 westrijden nog geen 5 bij elkaar heb gezien..
Kishna zet net ook gewoon Schone voor de goal.. Kishna mag van mij zelfs wel wat egoistischer.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 22:00 schreef remco k het volgende:[..] Mooi, dat wil ik zien bij een buitenspeler, ze zijn bij kansen betrokken, al een stuk of 5 terwijl ik er de laatste 5 westrijden nog geen 5 bij elkaar heb gezien.. Kishna zet net ook gewoon Schone voor de goal.. Kishna mag van mij zelfs wel wat egoistischer.. Daarom vond jij Bojan ook zo goed bij Ajax.....ik niet |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Boilessen mag wel gewisseld worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus Chrisutus waar slaat dat nou op dan.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Geen rood, maar geel. Wat maakt die van Boekel weer een fout, zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
???????????????????????????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????????????????????????????????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nou lekker dan. Nu moet Boilessen erin blijven, zeker. Dat wordt nog wat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Uberhaubt geen kaart of een overtreding, voetbal is en blijft een contact sport... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Niet te moeilijk doen nu..
Schone op 10, Kishna en El Ghazi ervoor, en Bazoer met Sinkgraven naast elkaar achter Schone.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Gelukkig loopt Zimling zich warm ... En neemt van Biekel het niveau van Schone en Boilesen over ... Wat een ongelofelijke teringmongool, als je hier rood voor geeft, mag er geen wedstrijd eindigen met meer dan 1 speler op het veld. Gaat weer goed in Nederland: rood voor Willems, net een bal een meter achter de lijn bij Heracles maar gewoon doorspelen en een goal en nu deze droeftoeter weer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 22:06 schreef remco k het volgende:Niet te moeilijk doen nu.. Schone op 10, Kishna en El Ghazi ervoor, en Bazoer met Sinkgraven naast elkaar achter Schone.. Bulyekin erin....;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een kutwissel dit.. Schone is totaal niet snel, niet balvast, en je gaat alles op de counter moeten doen.. Hoe dom is dit dan.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nou, dat wordt nog wat in de laatste kwart van de wedstrijd. Waarom niet Milik erbij ????? |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Deze wissels gaan nergens over je kan nu alleen maaar hopen op counters dan laat je die slome weer erin |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Godverdomme, wat een teringwissels ... en lulletje Schone weer laten staan. Frank maakt er echt weer een typhus bende van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat die niet komt is meer dan logisch.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Volgens de wet van Bartjens, Archimedes mag ook hoort Sinkgraven te scoren ;-) |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Alle hoop op zege, nu. Dan maar 1-0. Het is een blamage hoe Ajax tot nu weer speelt. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Schone eraf, Tete ipv Moisander en twee razendsnelle aanvallers laten staan ... Hoe moeilijk is het nu helemaal. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Wat een droevigheid weer.. Verwachte er niet veel van vandaag dus gaat best lekker zo.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 22:15 schreef pth het volgende:Schone eraf, Tete ipv Moisander en twee razendsnelle aanvallers laten staan ... Hoe moeilijk is het nu helemaal. Zimling en Viergever zijn toch ook top? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Flikker op man, Ajax speelt prima, maar heeft de kansen niet afgemaakt, en staat nu onterecht met 10 man op het veld. Dan is het lastig aanvallen he.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 22:15 schreef pth het volgende:Schone eraf, Tete ipv Moisander en twee razendsnelle aanvallers laten staan ... Hoe moeilijk is het nu helemaal. Dat deel begrijp ik ook niet.. Viergever is ook niet raar, maar de rest.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ghehe Schone spits loopt wel lekker |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Goed gezien Boertje uitstekende wissels ei |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goed verdedigd Viergever en Schone.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 22:16 schreef remco k het volgende:[..] Flikker op man, Ajax speelt prima, maar heeft de kansen niet afgemaakt, en staat nu onterecht met 10 man op het veld. Dan is het lastig aanvallen he.. Ajax speelt prima hahaha creëren niks.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: daar speelt ie al een kwartier niet meer.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Klote teringbende is het. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NIks?? Volgens mij kansen zat gehad de eerste 60 minuten.. |
|
|
|
|
Sebastiaan79
|
|
|
Meest overschatte trainer die er is . Na 4 jaar nog niks opgeschoten |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Had allang 4-1 kunnen zijn. Nu worden we geen kampioen. Is logisch. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Sodemieter jij even op droefnek. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
De magie van meneer de Boer is uitgewerkt, daarnaast de ene demente wissel na de andere ... Tijd voor iets anders. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lulletje rozenwater pist azijn....flikker op bufnukkel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 22:21 schreef pth het volgende:De magie van meneer de Boer is uitgewerkt, daarnaast de ene demente wissel na de andere ... Tijd voor iets anders. Sebastiaan roept je slome.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nou dan heb ik iets gemist denk ik.. |
|
|
|