BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (donderdag 5 februari 2015, 20:45);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 februari 2015 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 22:38 schreef remco k het volgende:
Ajax speelde een prima wedstrijd tegen AZ tot aan de rode kaart. Voldoende kansen, redelijk wat druk vooruit, een prima elftal waar alleen Schone en Boilesen slecht speelden en uit de toon vielen.

Volkomen onterechte rode kaart, in mijn optiek niet eens een overtreding..
Kansen....iedere thuisclub krijgt zijn kansen...hij had Milik of Zivkovic in de spits moeten zetten...tjonge jonge....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 februari 2015 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 22:59 schreef Eide het volgende:
Ik word flauw van die azijnzeikers die plotseling een stok hebben gevonden. Godvergeten theaterpubliek, stelletje imitatie Waldorf en Statlers.
Ik ben Statler.....
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is dat zo ??....nivellering komt in de eredivisie steeds dichter bij vriend
Nee NAC is echt veel te zwak.. Sorry daar kan Jong Ajax van winnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 februari 2015 - 23:03   quote  deeplink  
Onvoorstelbaar wat een afgang na de winterstop....PEC en Feijenoord gaan ons voorbij, ik zie het niet goed komen als hij zonder spits blijft spelen...
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Onvoorstelbaar wat een afgang na de winterstop....PEC en Feijenoord gaan ons voorbij, ik zie het niet goed komen als hij zonder spits blijft spelen...
Wowow... We hebben tegen AZ, Feyenoord en Vitesse gespeeld.. Take it easy..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 februari 2015 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 22:59 schreef Eide het volgende:
Ik word flauw van die azijnzeikers die plotseling een stok hebben gevonden. Godvergeten theaterpubliek, stelletje imitatie Waldorf en Statlers.
Met 10 man had Frank niet met Zimling en tete moeten komen....we hebben niet verloren door de rode kaart maar door de vreemde wissels...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 februari 2015 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:00 schreef pth het volgende:

[..]

Van mijn kant niet zo bedoeld ... heb alleen ongelofelijk de tering in dat het maar niet beter wordt en ik vind (is ook maar een mening) dat de Boer te veel ... hoe zeg ik dat netjes ... rare fratsen uithaalt. Lijkt op een trainer die het ook niet meer weet.
Voor de wedstrijd kwam hij toch wel redelijk nuchter over.....maar je hebt gelijk, ik zou ook niet graag in zijn schoenen staan......hoewel ??
Ik had het toch anders neer gezet
pth
 pth - donderdag 05 februari 2015 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:03 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee NAC is echt veel te zwak.. Sorry daar kan Jong Ajax van winnen.
Alsof AZ een of ander wereldelftal heeft ... Toegegeven NAC is nog minder, maar Ajax had echt niet hoeven te verliezen als er met verstand gewisseld zou zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door pth --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 februari 2015 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:05 schreef freakie het volgende:

[..]

Wowow... We hebben tegen AZ, Feyenoord en Vitesse gespeeld.. Take it easy..
Maar wij zijn Ajax speelde niet zolang geleden Barcelona van de mat....wie zijn AZ, Feyenoord en Vitesse....kom toch...triest heel triest!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 februari 2015 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:06 schreef pth het volgende:

[..]

Alsof AZ een of ander wereldelftal heeft ... Toegegeven NAC is nog minder, maar Ajax had echt niet hoeven te verliezen als er met verstand gewisseld zou zijn.
Eens!
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:06 schreef pth het volgende:

[..]

Dat zei ik niet, het ging om het verschil bij PSV en Ajax bij een rode kaart. NAC en AZ is gewoon een geweldig verschil. En ja het verschil is weinig maar Dordrecht en NAC zijn gewoon echt veel te slecht. Daar kan je zelfs als je heel, heel erg onder de maat speelt uiteindelijk van winnen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 februari 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens!
Jij hebt tenminste nog carnaval in het verschiet in Halsteren....ik helemaal niks Sjakie
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar wij zijn Ajax speelde niet zolang geleden Barcelona van de mat....wie zijn AZ, Feyenoord en Vitesse....kom toch...triest heel triest!
Uu ja weetje sorry maar dat is niet nu.
pth
 pth - donderdag 05 februari 2015 - 23:12   quote  deeplink  
Ik kan toch nog redelijk slapen ... Had net een visioen van allemaal jankende havenslaafjes, die de druk op Ajax ongelofelijk op hadden kunnen voeren.
Eide
 Eide - donderdag 05 februari 2015 - 23:14   quote  deeplink  
Als Klaassen en Serero geblesseerd zijn en Anderse en Milik heel zwak spelen moet je keuzes maken. Ik vond de opstelling vanavond verrassend maar ook geinspireerd. Ik snap ook wel dat FdB het nu niet aandurfde om Zivkovic er ook nog bij te gooien.

Ajax miste slagkracht maar speelde verder misschien wel het beste voetbal sinds begin december. Ik weet niet waarm FdB ervoor koos om Bazoer en Kishna eraf te halen. Dat was wat mij betreft niet nodig hoewel daar bij Bazoer misschien wel een fysieke reden voor was. Daarna doodzonde dat Riedewald er ook af moet... daar kan je niet op plannen. Maar al met al pakte het vrij behoorlijk uit hoewel Schone als spits mij niet kon bekoren.

Sinkgraven liet iig een goede indruk achter en men probeerde in ieder geval frivool en aanvallend te spelen. Het was echt 200% beter als tegen Vitesse. Nu dat doorzetten en de volgende pot gewoon winnen en de stijgende lijn te pakken krijgen.
Eide
 Eide - donderdag 05 februari 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Met 10 man had Frank niet met Zimling en tete moeten komen....we hebben niet verloren door de rode kaart maar door de vreemde wissels...
Daar sloeg mijn opmerking niet op Sjakie en ik heb over die elementen ook niets gezegt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 februari 2015 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:12 schreef pth het volgende:
Ik kan toch nog redelijk slapen ... Had net een visioen van allemaal jankende havenslaafjes, die de druk op Ajax ongelofelijk op hadden kunnen voeren.
Zat je in mijn parallelle wereld ??.....sorry heb je ff gemist anders had je wel een biertje van me gehad ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 februari 2015 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij hebt tenminste nog carnaval in het verschiet in Halsteren....ik helemaal niks Sjakie
Dat dan weer wel maar zit nu toch met een KUTgevoel...en dat komt door de Boer hoe pijn het ook doet bij de anderen hier....met 1 voorhoedespeler gaan spelen na de rode kaart van Moisander is je doodvonnis tekenen...hier zal ene Johan Cruyff het mee eens zijn...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 05 februari 2015 - 23:17   quote  deeplink  
Mag ik vragen waarom de wissels slecht waren?

je zou graag Boilissen willlen wisselen, dat was ook gepland viergever liep al warm
Doordat Moissander rood kreeg moest Viergever centraal spelen

Riedewald en Bazoer hadden kramp en konden het niet meer belopen.
schone heeft een wapen en dat is zijn corners en vrije trappen, zeker met van dwr hoorn is dat een wapen.
schone ging overigens daarna het middenveld versterken.
we speelde op een gegeven moment 441, met zimling en schone op de as en sinkgraven links en van rhijn rechts.

Waren er andere opties om iemand in te brengen?

ik vind het wel logische wissels.
ik denk dat ik eerder kishna had laten staan en el gappie eruit had gehaald
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 februari 2015 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:14 schreef Eide het volgende:
Als Klaassen en Serero geblesseerd zijn en Anderse en Milik heel zwak spelen moet je keuzes maken. Ik vond de opstelling vanavond verrassend maar ook geinspireerd. Ik snap ook wel dat FdB het nu niet aandurfde om Zivkovic er ook nog bij te gooien.

Ajax miste slagkracht maar speelde verder misschien wel het beste voetbal sinds begin december. Ik weet niet waarm FdB ervoor koos om Bazoer en Kishna eraf te halen. Dat was wat mij betreft niet nodig hoewel daar bij Bazoer misschien wel een fysieke reden voor was. Daarna doodzonde dat Riedewald er ook af moet... daar kan je niet op plannen. Maar al met al pakte het vrij behoorlijk uit hoewel Schone als spits mij niet kon bekoren.

Sinkgraven liet iig een goede indruk achter en men probeerde in ieder geval frivool en aanvallend te spelen. Het was echt 200% beter als tegen Vitesse. Nu dat doorzetten en de volgende pot gewoon winnen en de stijgende lijn te pakken krijgen.
Klopt gedeeltelijk het zag er beter uit omdat 1. we thuis speelden en omdat Vitesse wel een betere ploeg is als AZ...Sinkgraven goed akkoord maar hij had juist wel Zivkovic moeten opstellen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door Jack Huntelaar --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 februari 2015 - 23:29   quote  deeplink  
De jeugd van nu is heel anders als toen ik 21 was....alles wordt nu op tv en internet breed uitgemeten, je kan alles en iedereen volgen elke wedstrijd kan je kijken van wie en waar dan ook.
Toen ik zo oud was moest je naar het stadion of je had samenvattingen.
De jeugd krijgt alles voorgekauwd en hoeven amper nog na te denken, ze hebben bar weinig interesse in de wereld om hun heen, lijden aan tunnelvisie....zij zijn belangrijk.....dat is het enige wat ze boeit, onrealistische gedachtes, aannames van anderen pikken ze niet, ze zijn amper vooruit te branden en Autoritair gedrag wordt niet getolereerd, ze kunnen amper lezen en schrijven en dan heb ik het maar niet over (hoofd) rekenen, ziek melden op het werk is de normaalste zaak ter wereld en dan krijg je een grote bek als je daar opmerkingen over hebt.

Ik heb er 1 lopen hier van 21 en zijn maatjes zijn net zo.
Ik wil niet generaliseren maar het valt mij gewoon op.

Wat ik hier mee zeggen wil ....Frank de Boer heeft ook met dit soort zaken te dealen en ga er maar aanstaan, ik zou niet willen ruilen.

Dit is dan ook gelijk het balans wat Ajax mist, heeft niks met poppetjes verplaatsen te maken, nee gewoon mannen die die gassies op hun kloten geeft....ouders, trainers en medespelers....van Gaal kan dat maar kan Frank dat ook ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 februari 2015 - 23:35   quote  deeplink  
Raiola krijgt op zijn klote (terecht) maar wie zegt mij niet dat Kishna hem niet voor zijn karretje spant.......of zijn omgeving, om de Boer en Ajax onder druk te zetten ???
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 05 februari 2015 - 23:41   quote  deeplink  
Wij worden kampioen, want WIJ ZIJN AJAX!!!
.....is het niet dit seizoen, dan wel volgend seizoen!!! ;-))
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 februari 2015 - 23:41   quote  deeplink  
En wat misten we vandaag wederom???? Inderdaad, ERVARING!!!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 februari 2015 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
En wat misten we vandaag wederom???? Inderdaad, ERVARING!!!!!!
......Doelpunten ??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 05 februari 2015 - 23:50   quote  deeplink  
Kijk verliezen is nooit leuk. ik ben er ook kapot van.

Waarom alleen negatief zijn en niet positief als dat ook kan.

Voetballend speelde we de beste wedstrijd sinds November vorig jaar.
In december wonnen we wel maar toen was er ook al kritiek

Verdedigend werd er weinig weg gegeven in vergelijking met de andere wedstrijden.
Van der hoorn en van rhijn speelde wellicht hun beste wedstrijd als ajacied.
Moissander speelde redelijk, af en toe een zwak moment, vooral verdedigend opzicht maar dat.was sowieso niet zijn sterkste kant.

Schone liet het team aardig goed voetballen, aantal mooie dingen gezien, zowel van hem als van anderen.
Sinkgraven verving andersen prima.
ik kijk ernaar uit met een middenveld, sinkgraven serero en klaassen.
Dat riedewald en bazoer prima vervangers zijn maar nog niet voor 90 min, dat vind ik ook niet erg, zijn ook nog A junior.

Ik heb mooie aanvallen gezien, waar lekker werd gecombineerd, soms werd er op het laatst een verkeerde keus gemaakt.
dat was jammer, maar ik heb in ieder geval aanvallen gezien, tegen feyenoord pas in 85 min 1 aanval.

ik kan ook iets positiefs zeggen over boilissen, hij speelde de volle.90 min, dan bedoel ik dat hij niet geblesseerd raakte.
hij had wel gewisseld moeten worden, was ook gebeurd als moisander niet rood kreeg.

waar ik niet positief kan zijn is de scheids, ik vond hem vreemd fluiten.
de ene keer fluit hij terwijl er niks aan de hand is, andere keer fluit hij niet.
Overigens opmerkelijk 3 blunders deze speel ronde, Psv Nac, Heracles Groningen en Moissander
Een duidelijk verhaal dat er een video scheids bij moet.
als het spel te snel gaat, dan kunnen ze dat niet bij benen.
Duidelijk geval van te hoog gegrepen.

Maar laat ik positief eindige.
Een sterke van der hoorn, Van rhijn prima eindelijk.
Sinkgraven prima vervanger voor Andersen.
Riedewald en bazoer zijn prima vervangers voor Klaassen en Serero
3sterren
 3sterren - donderdag 05 februari 2015 - 23:54   quote  deeplink  
Ben de bescherming van schone helemaal zat optyfen met die slome duelkrachtloze slappeling.
De boer kon niet kiezen voor el ghazi en kishna en nu staan ze er allebei maar alleen als schone verhuist naar nota bene de spitspositie.
Belachelijkkkkkkk!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 06 februari 2015 - 00:01   quote  deeplink  
Don't worry, be happy ;-)

Komt goed ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 06 februari 2015 - 00:04   quote  deeplink  
Vertel mij maar wie jij een vrije trap zal laten nemen of een corner.
Schone heeft daar gewoon een wapen.
Daarnaast staat hij gedeeld 2de in het klassement van assistgevers, 1 minder dan de nummer 1 willems.
Daarnaast kan hij prima combineren, alleen moet er wel een speler in de buurt zijn om hem te kunnen geven.

je kan ook zeggen dat diegene die de pass op schone waarbij schone de bal verliest, niet goed heeft gekeken of hij de bal ook snel kwijt kon.
vaak werd daar gewoon de verkeerde keus gemaakt, dat kan je schone niet allemaal verwijten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 06 februari 2015 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:54 schreef 3sterren het volgende:
Ben de bescherming van schone helemaal zat optyfen met die slome duelkrachtloze slappeling.
De boer kon niet kiezen voor el ghazi en kishna en nu staan ze er allebei maar alleen als schone verhuist naar nota bene de spitspositie.
Belachelijkkkkkkk!
Hey schele.....Schöne is van waarde waarom hoor ik je nooit over Boilessen dat is pas een ei....optyfen met die gozer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 06 februari 2015 - 00:06   quote  deeplink  
Boilessen is het shirt van Ajax niet waardig....wat een drama is dat
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 06 februari 2015 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 00:01 schreef Ronald 1960 het volgende:
Don't worry, be happy ;-)

Komt goed ;-)
Ga pitten gek...
biebie
 biebie - vrijdag 06 februari 2015 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 00:06 schreef Nenam_tiL het volgende:
Al jarenlang een drama. Hij moet iets weten over Overmars of De Boer, anders was hij allang verkocht aan FC Kutjeknor. Samen met Kishna, wat een gemankeerde circusartiest. En Viergever, die zei van de week dat hij stappen had gemaakt bij Ajax. Nou, dat viel goed te zien vanavond. Kwam minstens een stap te kort om dat doelpunt te voorkomen. Wat een zootje.
biebie
 biebie - vrijdag 06 februari 2015 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Kijk verliezen is nooit leuk. ik ben er ook kapot van.

Waarom alleen negatief zijn en niet positief als dat ook kan.

Voetballend speelde we de beste wedstrijd sinds November vorig jaar.
In december wonnen we wel maar toen was er ook al kritiek

Verdedigend werd er weinig weg gegeven in vergelijking met de andere wedstrijden.
Van der hoorn en van rhijn speelde wellicht hun beste wedstrijd als ajacied.
Moissander speelde redelijk, af en toe een zwak moment, vooral verdedigend opzicht maar dat.was sowieso niet zijn sterkste kant.

Schone liet het team aardig goed voetballen, aantal mooie dingen gezien, zowel van hem als van anderen.
Sinkgraven verving andersen prima.
ik kijk ernaar uit met een middenveld, sinkgraven serero en klaassen.
Dat riedewald en bazoer prima vervangers zijn maar nog niet voor 90 min, dat vind ik ook niet erg, zijn ook nog A junior.

Ik heb mooie aanvallen gezien, waar lekker werd gecombineerd, soms werd er op het laatst een verkeerde keus gemaakt.
dat was jammer, maar ik heb in ieder geval aanvallen gezien, tegen feyenoord pas in 85 min 1 aanval.

ik kan ook iets positiefs zeggen over boilissen, hij speelde de volle.90 min, dan bedoel ik dat hij niet geblesseerd raakte.
hij had wel gewisseld moeten worden, was ook gebeurd als moisander niet rood kreeg.

waar ik niet positief kan zijn is de scheids, ik vond hem vreemd fluiten.
de ene keer fluit hij terwijl er niks aan de hand is, andere keer fluit hij niet.
Overigens opmerkelijk 3 blunders deze speel ronde, Psv Nac, Heracles Groningen en Moissander
Een duidelijk verhaal dat er een video scheids bij moet.
als het spel te snel gaat, dan kunnen ze dat niet bij benen.
Duidelijk geval van te hoog gegrepen.

Maar laat ik positief eindige.
Een sterke van der hoorn, Van rhijn prima eindelijk.
Sinkgraven prima vervanger voor Andersen.
Riedewald en bazoer zijn prima vervangers voor Klaassen en Serero
Boilesen speelde de volle 90 minuten. Hoera! Geweldig! Alleen jammer dat hij totaal kut was gedurende die 90 minuten. Maar ja, in jouw roze visie maakt dat kennelijk niet uit. Get a life, sucker.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 06 februari 2015 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 00:16 schreef biebie het volgende:

[..]

Boilesen speelde de volle 90 minuten. Hoera! Geweldig! Alleen jammer dat hij totaal kut was gedurende die 90 minuten. Maar ja, in jouw roze visie maakt dat kennelijk niet uit. Get a life, sucker.
dan begrijp je dus niet wat ik bedoel.

Je hebt gelezen dat ik vond dat boilissen gewisseld moest worden.
Waarom zou hij gewisseld moeten worden?
Misschien omdat hij de slechtste was.
Viergever liep al warm voor hem, helaas kreeg moissander rood en ging het niet door.

Boilissen liep geen blessure op, dat is positief maar dat is ook het enige en dat betekend niet veel goeds.
ik kon namelijk niks anders verzinnen.

of je daar blij moet zijn dat hij de 90 vol heeft gemaakt.
Jah, ik wel maar dan niet in deze vorm
Brandje
 Brandje - vrijdag 06 februari 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Eerste helft een redelijk tot goed Ajax gezien. Zeker gezien de leeftijd van het elftal. Kansen gehad om te scoren. Balletje op de lat. Gewoon pech.
Sinkgraven een prima debuut. Wat een verademing is die jongen. Simpel spelen en een prima overzicht. Kishna speelde ook best aardig. El Ghazi was was te veel op zoek naar eigen succes maar gaat wel dreiging vanuit. Hoorn speelde ook prima. Vooral zijn strakke passes over de grond kwamen bijna allemaal aan. Bazoer komt er ook wel. Is goed in de kleine ruimte. Van Rhijn prima wedstrijd net als Riedewald.
Dan de mindere tot ronduit zwakke spelers. Boilesen is eigenlijk het hele seizoen al ruk. Schone valt ook als spits zwaar door de mand. Moisander staat volledig verkeerd te dekken bij de rode kaart. Moet gewoon stappen dan staat die AZ-er buitenspel.

De Boer zeer laf en slecht met zijn wissels. Ongegrijpelijke angsthaas is net.

Dan de meeste verschrikkelijke man op het veld. Van Boekel. De rode kaart was een lachertje. De hele wedstrijd kregen ajacieden dezelfde "ovetredingen" te verwerken en liet hij alles doorgaan. Moisander raakt hem amper aan dus was niet eens een ovetreding want voetbal blijft een contactsport en geen speler ter wereld gaat van zo'n aanraking naar de grond. Daarbij stond Johansson met de rug naar de goal dus hij kon nooit meer bij de bal en ging daarom maar liggen.Dan gaat die vieze hond doodleuk vertellen dat hij terecht rood heeft gegeven. Als het tegenzit dan zit het ook tegen. Tegen Vitesse wordt er gescoord na een handsbal.

ps
Wat een schandalig publiek gisteren om een jongen zoals Tete uit te fluiten bij een terugspeelbaal. Is een van zijn eerste wedstrijden en misschien wel zijn debuut. SCHANDALIG!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door Brandje --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 februari 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Er gingen ook dingen goed dat zeker.. Boilesen waar
die mee bezig is inderdaad geen idee.
Schone, Moisander, Zimling, Sigthorsson waar je ze ook neerzet het is gewoon geen As jax
materiaal. Wanneer wordt die conclusie nou eens getrokken door de heren
die er toe doen? Moiander ook echt belachelijk dat hij hem vastpakt.
Tegen Vitesse stond hij ook al te slapen. Mag nooit gebeuren
het doelpunt en rood of ze terecht waren doet er weinig meer toe maar Moisander
staat er snel weer dat is erger.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 februari 2015 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 10:21 schreef Brandje het volgende:
Eerste helft een redelijk tot goed Ajax gezien. Zeker gezien de leeftijd van het elftal. Kansen gehad om te scoren. Balletje op de lat. Gewoon pech.
Sinkgraven een prima debuut. Wat een verademing is die jongen. Simpel spelen en een prima overzicht. Kishna speelde ook best aardig. El Ghazi was was te veel op zoek naar eigen succes maar gaat wel dreiging vanuit. Hoorn speelde ook prima. Vooral zijn strakke passes over de grond kwamen bijna allemaal aan. Bazoer komt er ook wel. Is goed in de kleine ruimte. Van Rhijn prima wedstrijd net als Riedewald.
Dan de mindere tot ronduit zwakke spelers. Boilesen is eigenlijk het hele seizoen al ruk. Schone valt ook als spits zwaar door de mand. Moisander staat volledig verkeerd te dekken bij de rode kaart. Moet gewoon stappen dan staat die AZ-er buitenspel.

Dan de meeste verschrikkelijke man op het veld. Van Boekel. De rode kaart was een lachertje. De hele wedstrijd kregen ajacieden dezelfde "ovetredingen" te verwerken en liet hij alles doorgaan. Moisander raakt hem amper aan dus was niet eens een ovetreding want voetbal blijft een contactsport en geen speler ter wereld gaat van zo'n aanraking naar de grond. Daarbij stond Johansson met de rug naar de goal dus hij kon nooit meer bij de bal en ging daarom maar liggen.Dan gaat die vieze hond doodleuk vertellen dat hij terecht rood heeft gegeven. Als het tegenzit dan zit het ook tegen. Tegen Vitesse wordt er gescoord na een handsbal.

ps
Wat een schandalig publiek gisteren om een jongen zoals Tete uit te fluiten bij een terugspeelbaal. Is een van zijn eerste wedstrijden en misschien wel zijn debuut. SCHANDALIG!!!
Ow ja dat fluiten hoorde dat ook al na een actie/zwak schot van Ghazi
achterlijk publiek!!
3sterren
 3sterren - vrijdag 06 februari 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 00:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey schele.....Schöne is van waarde waarom hoor ik je nooit over Boilessen dat is pas een ei....optyfen met die gozer
Ik zie echt zn waarde laatste pakweg 5 wedstrijden al is het nie meer! Waardeloos
En Boilesen heb ik allang opgegeven, niet eens mn commentaar waard

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door 3sterren --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 06 februari 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ga pitten gek...
Ben al weer wakker hoor ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 06 februari 2015 - 11:19   quote  deeplink  
nog maals waarom wisselde de boer slecht?
nora
 nora - vrijdag 06 februari 2015 - 11:25   quote  deeplink  
Een opstelling waar ik vreemd van opkeek maar goed je moet wat uit proberen en gelukkig heb ik mijn eigen weer vermaakt de eerste helft leuk frivool voetbal een verademing met Sinkraven die techn/begaafde Ajax speler die gelukkig ook weet dat je vooruit kan voetballen en dat resulteerde in meer kansen als de laatste drie wedstrijden bij elkaar, helaas zat het weer niet mee je had zeker 2-0 voor moeten staan in de rust, dan ook even de minpunten nou lieve mensen dat zijn toch weer onze veteranen voetballer Schone en zijn mede veteraan Boilessen wat is er met die gasten aan de hand Schone loopt er bij of hij net een marathon heeft gelopen en ligt meer op de grond dan dat hij loopt en Boilessen heeft een goede actie komt in het strafschopgebied bij AZ met 2 man naast hem links Schone en rechts Ghazi en wat doet die slome die geeft gewoon een buitenkant voetje met de kracht van een baby en richting doel en komt bij de cornervlag ik dacht nog mijn god die man verdient een miljoen rijd in een mercedes met een camoflage kleur, ik zou zeggen je bent nog geen metro kaartje waard.Frank stop met deze onzin en gooi die viergever maar op die backplaats en stuur die gozer voorlopig terug naar Denemarken en laat pas terug komen als hij weer kan wil voetballen.
Al met al wil ik van Boekel bedanken voor zijn bewust Ajax naar de klote te fluiten met een BELACHELIJKE rode kaart ik hoop dat AJAX echt een protest indient bij de KNVB en absaluut niet accoord gaat met een schorsing ik hoop ook dat de KNVB deze minkukel uit het zuiden voorlopig alleen de JL laat fluiten deze man is al jaren een drama.
Ajax ga zo door als de eerste helft dan gaan wij nog veel punten pakken.
jolanpalma
 jolanpalma - vrijdag 06 februari 2015 - 12:31   quote  deeplink  
Wacht maar tot ze singraven beginnen te kneden tot een "echte" ajax speler.
biebie
 biebie - vrijdag 06 februari 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 12:31 schreef jolanpalma het volgende:
Wacht maar tot ze singraven beginnen te kneden tot een "echte" ajax speler.
Inderdaad, dan speelt hij ook alleen maar balletjes terug en breed.
Brandje
 Brandje - vrijdag 06 februari 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 11:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
nog maals waarom wisselde de boer slecht?
Als jij twee van de drie aanvallers eruit haalt of op een andere plek zet dan maak je het je tegenstander wel heel makkelijk.
Was gewoon achterin met drie verdedigers gaan spelen dan heb je voorin nog kans om te scoren. Nu zak je zover terug en mocht El Ghazi het maar uitzoeken.
Zeer laf dus.
Brandje
 Brandje - vrijdag 06 februari 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Gisteren was die Gudelj ook weer erg sterk. Na dit seizoen op te halen voor zes miljoen.Maar ja sommige vinden Serero beter.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 februari 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 10:21 schreef Brandje het volgende:

ps
Hahahahahahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 februari 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 10:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ow ja dat fluiten hoorde dat ook al na een actie/zwak schot van Ghazi
achterlijk publiek!!
Hahahahahahahahahaha
freakie
 freakie - vrijdag 06 februari 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Als Klaassen of Serero terug is dan kan Boilessen van mij inderdaad even een jaartje rusten en volgend jaar rusten op de bank bij Cambuur ofzo. Zet Riedewald dan maar op die plek.
freakie
 freakie - vrijdag 06 februari 2015 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 12:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als jij twee van de drie aanvallers eruit haalt of op een andere plek zet dan maak je het je tegenstander wel heel makkelijk.
Was gewoon achterin met drie verdedigers gaan spelen dan heb je voorin nog kans om te scoren. Nu zak je zover terug en mocht El Ghazi het maar uitzoeken.
Zeer laf dus.
Even wat brutaal maar haalde hij er 2 aanvallers uit of maar 1?

Kishna werdt gewisseld voor Viergever (Omdat Moisander rood kreeg)
Riedewald voor Tete (omdat Riedewald kramp had)
Bazoer voor Zimling (dat is de enige waar je je twijfels bij kan hebben, hij wisselde namelijk bij 11 man maar had die wissel terug kunnen draaien. Frank dacht met Zimling de grip terug te kunnen pakken op het middenveld.)

Dat gefuck over het wisselen. Het is een beetje slapjes om daar over te zeuren, de Boer kan niet zomaar Riedewald laten staan als hij kramp heeft??

Ook ik had soms wel twijfels deze wedstrijd, daar ben ik eerlijk in. Het is meer omdat je verwacht dat Ajax alles op alles gooit in de aanval omdat je eigenlijk wel kan stellen dat het over is. Je verwacht dat ze dan proberen gelijk te spelen en dan maakt een 0-3 of een 0-1 niks meer uit. Het is slapjes gewisseld, zonder lef.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (donderdag 5 februari 2015, 20:45);

0.0094850