BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (donderdag 5 februari 2015, 20:45);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - vrijdag 06 februari 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 13:44 schreef freakie het volgende:

[..]

Even wat brutaal maar haalde hij er 2 aanvallers uit of maar 1?

Kishna werdt gewisseld voor Viergever (Omdat Moisander rood kreeg)
Riedewald voor Tete (omdat Riedewald kramp had)
Bazoer voor Zimling (dat is de enige waar je je twijfels bij kan hebben, hij wisselde namelijk bij 11 man maar had die wissel terug kunnen draaien. Frank dacht met Zimling de grip terug te kunnen pakken op het middenveld.)

Dat gefuck over het wisselen. Het is een beetje slapjes om daar over te zeuren, de Boer kan niet zomaar Riedewald laten staan als hij kramp heeft??

Ook ik had soms wel twijfels deze wedstrijd, daar ben ik eerlijk in. Het is meer omdat je verwacht dat Ajax alles op alles gooit in de aanval omdat je eigenlijk wel kan stellen dat het over is. Je verwacht dat ze dan proberen gelijk te spelen en dan maakt een 0-3 of een 0-1 niks meer uit. Het is slapjes gewisseld, zonder lef.
Een eruit en schone ging van de spits naar het middenveld en Riedewald ging er pas daarna uit want daar kwam Tete voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door Brandje --
freakie
 freakie - vrijdag 06 februari 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 14:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een eruit en schone ging van de spits naar het middenveld en Riedewald ging er pas daarna uit want daar kwam Tete voor.
Allemaal leuk maar je zei dat hij 2 aanvallers eruit had gehaald. Het was er 1, daarnaast is in 1 wissel zimling en viergever gewisseld. Viergeven voor de rode kaart en Zimling voor het middenveld. na die wissel kreeg Riedewald kramp en is Riedewald(2 minuten na de 2 wissels) gewisseld voor Tete.

Schone speelde eerst nog met El Ghazi samen na de blessure moest hij naar het middenveld. Het feit blijft dat hij niet heel veel keus had en dat we aan het fucken zijn op iets waarvan ik zeker weet dat de Boer nooit had gedaan als er niet 2 met kramp liepen en er geen rode kaarten warengevallen.
drik
 drik - vrijdag 06 februari 2015 - 14:27   quote  deeplink  
Wie is van Boekel dat mag je toch geen scheidsrechter noemen hij vergat Berghuis een gele kaart te geven toenijp Boilessen wilde neerhalen met een sliding van achter en kreeg later wel geel dus had hij eigenlijk rood moeten hebben Van Boekel heeft Ajax wel meer in pak gedaan
Brandje
 Brandje - vrijdag 06 februari 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 14:22 schreef freakie het volgende:

[..]

Allemaal leuk maar je zei dat hij 2 aanvallers eruit had gehaald. Het was er 1, daarnaast is in 1 wissel zimling en viergever gewisseld. Viergeven voor de rode kaart en Zimling voor het middenveld. na die wissel kreeg Riedewald kramp en is Riedewald(2 minuten na de 2 wissels) gewisseld voor Tete.

Schone speelde eerst nog met El Ghazi samen na de blessure moest hij naar het middenveld. Het feit blijft dat hij niet heel veel keus had en dat we aan het fucken zijn op iets waarvan ik zeker weet dat de Boer nooit had gedaan als er niet 2 met kramp liepen en er geen rode kaarten warengevallen.
Lezen beste man. Ik zei twee aanvallers eruit haalt of op een andere plek zet. Dat zei ik.
Brandje
 Brandje - vrijdag 06 februari 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 14:27 schreef drik het volgende:
Wie is van Boekel dat mag je toch geen scheidsrechter noemen hij vergat Berghuis een gele kaart te geven toenijp Boilessen wilde neerhalen met een sliding van achter en kreeg later wel geel dus had hij eigenlijk rood moeten hebben Van Boekel heeft Ajax wel meer in pak gedaan
Yep. El Ghazi de eerste helft werd in de mangel genomen en werd er ook niet gefloten.
freakie
 freakie - vrijdag 06 februari 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 14:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Lezen beste man. Ik zei twee aanvallers eruit haalt of op een andere plek zet. Dat zei ik.
fair enough, overheen gelezen. al met al was het nogal logisch
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 06 februari 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Een ding is echt zeker: Ajax moet bij zichzelf heel erg goed in beraad gaan om voortaan goede wedstrijden te spelen, ( en met goede spelers ) en niet zomaar met tuinkabouters die zich laten uitspelen.
freakie
 freakie - vrijdag 06 februari 2015 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 14:58 schreef nieuwe ajax het volgende:
Een ding is echt zeker: Ajax moet bij zichzelf heel erg goed in beraad gaan om voortaan goede wedstrijden te spelen, ( en met goede spelers ) en niet zomaar met tuinkabouters die zich laten uitspelen.
oo man ben jij weer met je tuinkabouters......
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 06 februari 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Ja, daar ben ik weer.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 06 februari 2015 - 15:08   quote  deeplink  
En, zeg jij nou niet dat we zondag met 4-0 winnen.
Dat gaat namelijk niet gebeuren. Is logisch.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 februari 2015 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 13:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahaha
Was jij zeker? Het waren er gelukkig maar een paar..
Pietje
 Pietje - vrijdag 06 februari 2015 - 15:47   quote  deeplink  
Mensen, ik ben er helemaal kapot van. Twee nederlagen op rij, drie wedstrijden geen enkel doelpunt gescoord. Eindelijk speelde Ajax een beetje goed, vooral in de eerste helft. Er waren kansen zat. Natuurlijk was het geen rode kaart die Moisander voorgeschoteld kreeg. Volgens mij zocht die AZ-spits (heel handig) zelf contact. Een paar dagen eerder werd de rode kaart van PSV-verdediger Willems uiteraard geseponeerd. Dat had de KNVB in het geval Moisander ook dienen te doen. Maar nee hoor, gewoon schorsen. En Frank de Boer begrijp ik nu echt niet meer. Als je al moeilijk scoort, dan is het kennelijk logisch dat je ZONDER diepe spits gaat spelen. Pfff. Ik ben er helemaal ziek van.
Stanley
 Stanley - vrijdag 06 februari 2015 - 16:21   quote  deeplink  
Als je kritiek levert op het beleid of mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn, dan ben je plotseling iemand die niet achter zijn club staat!

Maar misschien is die kritiek juist omdat je wel achter je club staat! Dit is voor sommigen moeilijk te begrijpen, maar komop!

Van Boekel is een eerste klas klootzak die er achteraf nog van kon genieten, de hufter !!!

Maar komop... Weleens Moisander zien verdedigen? Altijd is die klojo met zijn duwen in de weer ipv proberen de bal te veroveren of blokken. Net als de " onterechte" goal die we tegen vitesse tegenkregen. Meer bezig om de tegenstander proberen te duwen dan het schot te blokken.

Deze ontzettende klojo is aardig onwaardig maar staat iedere keer weer in de basis en een topper als Denswil mocht oprotten!

Dit scenario moest gewoon een keer boven komen drijven !
nora
 nora - vrijdag 06 februari 2015 - 16:39   quote  deeplink  
Ik heb nou echt al verschillende wedstrijden van Groningen gezien als ik dan de passie en de verdedigende kwaliteiet van Bottegin zie dan durf ik te beweren dat deze man een klasse beter is als Moisander ik durf met iedereen te wedden dat de afgelopen 2 tegen doelpunten zeker niet hadden gevallen als Bottegin bij ons had gespeeld, ik had nogal mijn twijfels over zijn voetbalhouding hij kwam nogal houterig over maar hij is nu dit hele seizoen een v/d belangrijkste spelers bij Groningen en ook tegen Ajax was hij weer zeer belangrijk het is niet alleen tegen de kleintjes ook afgelopen wedstrijd tegen Heracles die lange spits van Heracles is een lastig mannetje sterk in de lucht maar hij verloor alle kopballen van Bottegin hij speelde weer een dijk van een wedstrijd zat overal tussen zijn oog werd er bijna uitgeprikt het bloed liep er uit geen kik geven en door voetballen, het was echt zuur dat die spits nog een doelpunt maakt omdat hij een keer een andere speler dekte . Hulde voor Bottegin ik begin fan van je te worden.
remco k
 remco k - vrijdag 06 februari 2015 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 14:22 schreef freakie het volgende:

[..]

Hij wisselde wel degelijk twee aanvallers.. Namelijk ook Schone terug naar het middenveld..

De Boer gaat volledig de mist in door eigenlijk niets achter de hand te hebben aanvallend, hij laat Zivkovic buiten de selectie.

Tete kwam voor Riedewald en ging rechtsback spelen waardoor van Rhijn ineens verder vooruit ging spelen..

Hij had ook gewoon Menig kunnen brengen voor Riedewald, of Schone eraf en Kishna laten staan..

Opties voldoende, maar gewoon zwak gewisseld, en zeker niet de eerste keer dit seizoen..
Pietje
 Pietje - vrijdag 06 februari 2015 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 18:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij wisselde wel degelijk twee aanvallers.. Namelijk ook Schone terug naar het middenveld..

De Boer gaat volledig de mist in door eigenlijk niets achter de hand te hebben aanvallend, hij laat Zivkovic buiten de selectie.

Tete kwam voor Riedewald en ging rechtsback spelen waardoor van Rhijn ineens verder vooruit ging spelen..

Hij had ook gewoon Menig kunnen brengen voor Riedewald, of Schone eraf en Kishna laten staan..

Opties voldoende, maar gewoon zwak gewisseld, en zeker niet de eerste keer dit seizoen..
Eens. Helemaal.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 06 februari 2015 - 21:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

.......... hij laat Zivkovic buiten de selectie.

.....
Kan dat te maken hebben dat Zivkovic anders vandaag niet met jong ajax mee zou kunnen doen en dat hij misschien voor de wedstrijd van zondag tegen de Eagles wel bij de selectie kan zitten?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 februari 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 16:21 schreef Stanley het volgende:
Als je kritiek levert op het beleid of mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn, dan ben je plotseling iemand die niet achter zijn club staat!

Maar misschien is die kritiek juist omdat je wel achter je club staat! Dit is voor sommigen moeilijk te begrijpen, maar komop!

Van Boekel is een eerste klas klootzak die er achteraf nog van kon genieten, de hufter !!!

Maar komop... Weleens Moisander zien verdedigen? Altijd is die klojo met zijn duwen in de weer ipv proberen de bal te veroveren of blokken. Net als de " onterechte" goal die we tegen vitesse tegenkregen. Meer bezig om de tegenstander proberen te duwen dan het schot te blokken.

Deze ontzettende klojo is aardig onwaardig maar staat iedere keer weer in de basis en een topper als Denswil mocht oprotten!

Dit scenario moest gewoon een keer boven komen drijven !
Komt niet helemaal onverwacht nee.. Jammer maar helaas.
Als er dan nu vd zomer maar meer gebeurt zodat er weer een Ajax waardig team
op het veld komt te staan. Tipte Psv vorig seizoen al maar de kloof is nu nog groter geworden.
Ach even uit huilen en tweede worden hopelijk kunnen we het Psv volgend seizoen moeilijker maken.
freakie
 freakie - zaterdag 07 februari 2015 - 01:29   quote  deeplink  
quote:

[..]

Uu tsja weetje in principe had ik verwacht dat hij van der Hoorn gewoon naar de spits zou zetten. Dat lijkt me toch belangrijker dan een achterstand vasthouden en te consolideren.

Maar in plaats van dat, ging van der Hoorn het spel opzetten enzo. Dat vond ik de meest rare van het hele geheel. Schone die naar het middenveld gaat, ja weetje, het kan. Hij wou het middenveld winnen, dat lukte niet omdat er hoge ballen gegeven werden.

Inderdaad een slechte voorziende blik. Het meest vreemde vond ik dat van der Hoorn achter bleef staan, dat is iets dat je dan sowieso niet doet als je toch niks meer te verliezen hebt.
freakie
 freakie - zaterdag 07 februari 2015 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 21:25 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Kan dat te maken hebben dat Zivkovic anders vandaag niet met jong ajax mee zou kunnen doen en dat hij misschien voor de wedstrijd van zondag tegen de Eagles wel bij de selectie kan zitten?
Het zou inderdaad wel een reden hebben, deze is wel een verklaarbare
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 februari 2015 - 14:36   quote  deeplink  
Ik denk 0-1
remco k
 remco k - zaterdag 07 februari 2015 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 21:25 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Zal best, maar dat kan me dus niets schelen, het draait om het eerste en niet anders..
Pietje
 Pietje - zondag 08 februari 2015 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 14:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik denk 0-1
Ik heb hetzelfde vermoeden: 0-1 en ik zie ook een rode kaart voor Moisander in mijn glazen bol. ;-) Hahaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 februari 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 12:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde vermoeden: 0-1 en ik zie ook een rode kaart voor Moisander in mijn glazen bol. ;-) Hahaha
Hahaha nice one!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (donderdag 5 februari 2015, 20:45);

0.0133318