|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Dit is totaal onbegrijpelijk.. Met een 2-1.. De enige die het een beetje op niveau deed was El Ahmadi. Wilt nog een doelpunt forceren. Mafketel. Niet dat ie niet moet komen maar niet op deze manier lijkt me. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar lijkt het wel op ja ! Dus opzouten met Fred Krukken ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena speelt voor zichzelf. Logisch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heeft iemand nog enig idee wie waar staat? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Niveautje van Rutten, vandaar dat ie mag blijven. Net zoals Boulahrouz, Nelom en Kazim ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
volgens mij wil hij net als in September van Geel duidelijk maken dat hij geen wissels heeft. wat n onzin dit.net als met de CL |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Ah dat maakt het wat duidelijker.. Dan nog had ik El Ahmadi er niet af gehaald. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en voor de zekerheid de beste twee er af gehaald. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Schei toch uit man !!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
2-1 tegen 10 man, best sterk van Cambuur! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Nou dat schot van hem niet was niet slecht hoor net. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: legde ook n paar balletjes knap neer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: We zijn snel tevreden. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Gevaarlijkste man. Vilhena valt ik goed in. Ondanks dat ze allebij niet op hun positie voetballen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Beste 2 ??? Ik vind helemaal niemand naar behoren presteren !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoezo geen balbezit houden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: is al snel met 3 3en in t veld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 14:17 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Gevaarlijkste man. Vilhena valt ik goed in. Ondanks dat ze allebij niet op hun positie voetballen Dit is niet serieus meer te nemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nee, dat is niet waar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Paar viertjes misschien. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
In de laatste minuut de 2-2 ??? Dat zou pas een prestatie van Sc Cambuur zijn ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena ooh ooh. Vilhena hahaha hahaha |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Er is maar 1 schuldig aan wederom een debakel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Te Vrede bal verlies, hoor het met regelmaat! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Goed he Achabar??? Zo'n kans om zeep helpen !!! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena en Achahbar voetballen alleen voor zichzelf. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zijnet aan vervanging toe. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Jij bent een snavel. Kan niet anders. Ik heb jou nog nooit iets positiefs horen zeggen over Feyenoord |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Blij dat ik dat leedvermaak in de kuip niet heb mee gemaakt !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geen enkele andere speler had om de keeper heen gegaan. laat staan n kans gehad. Wat n schande van Rutten dit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog geen eens een normale hoekschop nemen zo voor het einde, pffff. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 14:24 schreef van geil het volgende:geen enkele andere speler had om de keeper heen gegaan. laat staan n kans gehad. Wat n schande van Rutten dit. Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 14:23 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Jij bent een snavel. Kan niet anders. Ik heb jou nog nooit iets positiefs horen zeggen over Feyenoord Lekker laten gaan joh, komt van iemand die een keeper nog wilt afkraken als ie op de bank zit.. Dan heb je mij betreft ook een IQ van een poffertje.. Maargoed al met al 3 punten, 3de plaats weer.. Maar weer vooruit kijken! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijkt wel of de energie uit het team is gezogen, laatste weken. Rutten moet ingrijpen, druk van het midden afhalen. Echte buitenspelers. Zo doorgaan is averij oplopen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 14:26 schreef Sensi het volgende:[..] Lekker laten gaan joh, komt van iemand die een keeper nog wilt afkraken als ie op de bank zit.. Dan heb je mij betreft ook een IQ van een poffertje.. Maargoed al met al 3 punten, 3de plaats weer.. Maar weer vooruit kijken! Tja dat jij en je vriend snel tevreden zijn is jullie goed recht! Net zoals ik mijn recht heb om kritisch te zijn en te blijven ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zullen we t nooit meer over t meevoetballen van te Vrede hebben, nooit nooit meer? |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Achabar beste in de 2de helft. Hij had inderdaad een aantal keer balverlies maar de enige die continue vooruit voetbalt. Dat die in zo'n situatie nog om de keeper heen gaat siert hem juist. Te vrede kan fantastich koppen, aan de bal zeer matig,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door rcrd -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Komt helaas VEEL te kort om bij Feyenoord te slagen ... |
|
|
|