BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is Milik wel een echte Ajax-spits?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Foquintha
 Foquintha - woensdag 04 februari 2015 - 00:42   quote  deeplink  
Milik was best goed begonnen bij Ajax en pikte zo nu en dan zijn doelpunt mee. Zowel in de competitie als in de beker, waarin hij in één wedstrijd zelfs 6 keer wist te scoren. Maar...

Doelpunten maken is niet de enige kwaliteit waarover een "Ajax-spits" moet beschikken. Je moet namelijk ook een balletje vast kunnen houden en mee kunnen voetballen. Daar heeft hij momenteel erg veel moeite mee en dat is slecht voor zijn vertrouwen. Ik ben er sterk van overtuigd dat als Kolbeinn fit zou zijn, Frank hem had opgesteld.

Twee punten waarin Milik nog veel werk aan zal moeten verrichten op de trainingen:

- Eerste balcontact. Als je een meevoetballende spits wil zijn, moet je natuurlijk een goede controle of kaats in huis hebben. Bij Milik springt de bal te vaak van de voet waardoor er balverlies wordt geleden of het tempo uit de aanval wordt gehaald.

- Positioneel slimmer lopen. Met slimmer lopen bedoel ik op het juiste moment uitzakken of juist diep gaan. Ook aanvoelen wanneer je ruimte voor een ander moet creëren en waar je zelf moet staan voor de goal. Dit wordt wel zichtbaar beter de laatste tijd.

Ik denk dat als hij zich hierin verbeterd, een redelijk goede spits kan worden. Als hij zich hierin NIET verbeterd, gaat hij aan het einde van dit seizoen weer weg bij Ajax en zal misschien Zivkovic de kans gaan krijgen.

Maar je weet het maar nooit. Wat velen namelijk vaak vergeten is dat Milik nog maar 20 jaar is. Dus wie weet...

Ik vind 'm in ieder geval de laatste tijd niet goed spelen en hijzelf denk ik ook niet. Vandaar misschien ook die frustraties tegen Vitesse.

Voor nu vind ik hem nog GEEN echte Ajax-spits. Wat denken jullie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2015 door Foquintha --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 februari 2015 - 07:00   quote  deeplink  
Nee maar in zo een slecht spelend team valt het natuurlijk ook niet mee.
Hangt als los zand bij mekaar. Eerst moet er als een team gevoetbald gaan worden.
Zowel tegen Feyenoord als tegen Vitesse creëren je gewoon helemaal niks.
Ok zijn aanname is misschien wat slecht maar in dit team het verschil maken is op dit moment
erg moeilijk. Of Milik het echt wordt geen idee ik zet in ieder geval mijn centen op Zivkovic!
nora
 nora - woensdag 04 februari 2015 - 09:15   quote  deeplink  
Hij heeft in de goede periode van Ajax wel goede dingen laten zien dus geef hem nog het voordeel van de twijffel.
Eide
 Eide - woensdag 04 februari 2015 - 09:30   quote  deeplink  
Milik en Sightorsson zijn hetzelfde type. Vrije stevige spitsen die gericht zijn op afronden in de 16. Daar zijn ze ook gewoon goed in. Bij beide is de fijne balbehandeling en aanname niet goed genoeg voor de rol die ze bij Ajax eigenlijk zouden moeten spelen.

Wel is Milik aanzienlijk jonger dan Sightorsson en minstens net zo goed. Er zit dus meer potentie in Milik. Bovendien is Milik bewegelijker en sneller en daardoor beter geschikt voor Ajax dan dat Sightorsson is.

Maar uiteindelijk zijn het beide geen spitsen die ook op 20 a 30 meter van het doel kunnen renderen in de kaats of met de aanname en het open draaien met de steekpass of het schot. Hoessen zat daar veel dichter bij maar bleek kwalitatief gewoon niet goed genoeg (zoals nu ook bij groningen blijkt)... en dus is het kijken wie in die ruimte instapt.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 04 februari 2015 - 10:05   quote  deeplink  
Zivkovic!!
nora
 nora - woensdag 04 februari 2015 - 10:13   quote  deeplink  
Ik had wel eens willen zien hoe Ajax voetbalt met zo,n balvaste spits als Luuk de Jong die dan eventuele comb/kan aangaan met opkomende Ajacieden zoals Davy en Andersen/Sinkgraven hij doet het nu met Narsing en Depay en scoort ook nog regelmatig en verdedigd ook nog mee in zijn eigen strafgebied.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - woensdag 04 februari 2015 - 16:37   quote  deeplink  
Millik zit gewoon niet goed in zijn vel, net zoals alle andere ajax-spelers.
remco k
 remco k - woensdag 04 februari 2015 - 17:25   quote  deeplink  
Huntelaar was ook geen Ajax spits. Suarez was dat ook niet en Zlatan was dat ook niet.

Voetballend vind ik geen van onze spitsen sterk. Ook Zivkovic niet.

We hebben twee fantastische vleugelspelers. En ik zou die dan ook beiden gebruiken met de opdracht voorzetten voorzetten en nog eens voorzetten. Twee aanvallende middenvelders die bij sluiten voor de tweede bal of de teruggelegde bal. Die twee kunnen ook de combinaties aan gaan. En knallen met die handel. Kampioen wordt je zeker niet meer.
Als je overigens niet veel voorzetten wil of gaat geven zou ik een middenvelder op 9 zetten of misschien wel met Zivkovic.
remco k
 remco k - woensdag 04 februari 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 10:13 schreef nora het volgende:
Ik had wel eens willen zien hoe Ajax voetbalt met zo,n balvaste spits als Luuk de Jong die dan eventuele comb/kan aangaan met opkomende Ajacieden zoals Davy en Andersen/Sinkgraven hij doet het nu met Narsing en Depay en scoort ook nog regelmatig en verdedigd ook nog mee in zijn eigen strafgebied.
Vind je de jong ballast dan? Ik zie bij hem net zo veel van zijn voeten springen. Hij wordt alleen vaker aangespeeld en loopt beter.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 februari 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 17:25 schreef remco k het volgende:
Huntelaar was ook geen Ajax spits. Suarez was dat ook niet en Zlatan was dat ook niet.

Voetballend vind ik geen van onze spitsen sterk. Ook Zivkovic niet.

We hebben twee fantastische vleugelspelers. En ik zou die dan ook beiden gebruiken met de opdracht voorzetten voorzetten en nog eens voorzetten. Twee aanvallende middenvelders die bij sluiten voor de tweede bal of de teruggelegde bal. Die twee kunnen ook de combinaties aan gaan. En knallen met die handel. Kampioen wordt je zeker niet meer.
Als je overigens niet veel voorzetten wil of gaat geven zou ik een middenvelder op 9 zetten of misschien wel met Zivkovic.
Suarez geen Ajax spits? Wtf is dan een Ajax spits? Pantelic?
3sterren
 3sterren - woensdag 04 februari 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 09:30 schreef Eide het volgende:
Milik en Sightorsson zijn hetzelfde type. Vrije stevige spitsen die gericht zijn op afronden in de 16. Daar zijn ze ook gewoon goed in. Bij beide is de fijne balbehandeling en aanname niet goed genoeg voor de rol die ze bij Ajax eigenlijk zouden moeten spelen.

Wel is Milik aanzienlijk jonger dan Sightorsson en minstens net zo goed. Er zit dus meer potentie in Milik. Bovendien is Milik bewegelijker en sneller en daardoor beter geschikt voor Ajax dan dat Sightorsson is.

Maar uiteindelijk zijn het beide geen spitsen die ook op 20 a 30 meter van het doel kunnen renderen in de kaats of met de aanname en het open draaien met de steekpass of het schot. Hoessen zat daar veel dichter bij maar bleek kwalitatief gewoon niet goed genoeg (zoals nu ook bij groningen blijkt)... en dus is het kijken wie in die ruimte instapt.
Srry siggy kan echt niet afmaken, veel kansen nodig!
En verder vind ik dat milik wel vaak oog heeft voor medespelers en toch vaak een goede voortzetting heeft mits hij de bal goed aanneemt.
3sterren
 3sterren - woensdag 04 februari 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 18:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kluivert pik! En die krijgen we noooiiit meer
remco k
 remco k - woensdag 04 februari 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 18:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kluivert..

Suarez is technisch gezien niet zo heel sterk..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 februari 2015 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Kluivert..

Suarez is technisch gezien niet zo heel sterk..
Wist dat je Kluivert ging noemen maar zoveel lopen er daar niet van rond.
Dus ja spelers die er bij ons 20+ maken zijn voor mij prima Ajax spitsen
ook al zijn ze niet zo technisch.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 04 februari 2015 - 21:34   quote  deeplink  
Niet te vergelijken, Milik heeft nog maar een paar volledige wedstrijden gespeeld tov van de 3 seizoenen van Sigthorsson....Ajaxspits: tja Kluivert, Bergkamp, Suarez, Huntelaar, Ibrahimovits, Cruijff, v. Basten en Rep.
Foquintha
 Foquintha - donderdag 05 februari 2015 - 10:56   quote  deeplink  
Schöne in de spits, dat zegt wel genoeg denk ik...
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 21:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Niet te vergelijken, Milik heeft nog maar een paar volledige wedstrijden gespeeld tov van de 3 seizoenen van Sigthorsson....Ajaxspits: tja Kluivert, Bergkamp, Suarez, Huntelaar, Ibrahimovits, Cruijff, v. Basten en Rep.
Daarbij heeft Milik bijna alle wedstrijden in een niet draaiend elftal gelopen, Siggie heeft ze bijna allemaal in een goed lopend elftal gedaan.
Foquintha
 Foquintha - donderdag 05 februari 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 12:18 schreef freakie het volgende:

[..]

Daarbij heeft Milik bijna alle wedstrijden in een niet draaiend elftal gelopen, Siggie heeft ze bijna allemaal in een goed lopend elftal gedaan.
Milik maakte precies dezelfde fouten toen Ajax wél goed speelde. Toen irriteerde ik me dood aan hem, maar scoorde hij wel. Dat komt dan inderdaad doordat het elftal wel in een goede vorm was.
Brandje
 Brandje - donderdag 05 februari 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 10:56 schreef Foquintha het volgende:
Is ook de enige plek voor hem in de basis wat mij betreft. Zal a la Messi gaan spelen dus in een vrij rol. Hopende een van twee CV van AZ mee te lokken wanneer hij terugzakt naar het middenveld zodat daar achter meer ruimte komt. Dekken de CV's niet door dan heb je een overtal op het middenveld.
Pietje
 Pietje - donderdag 05 februari 2015 - 13:42   quote  deeplink  
Al met al vind ik Arek Milik een machtig mooie spits met een verwoestend linker been. Vergeet daarbij ook niet, dat hij nog erg jong is en nog veel kan leren. Hoe moeilijk is het om in een elftal te renderen, dat totaal niet draait. Toch valt het wel heel erg op, dat hij al zo'n 7 (?) wedstrijden droog staat. Eigenlijk een spits-onwaardig cijfer. Wie weet vanavond tegen AZ... Laten we dat maar hopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door Pietje --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 05 februari 2015 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 10:56 schreef Foquintha het volgende:
En Zivkovic gepasseerd las ik net!
Wat is dat dan toch?

http://www.v-bal.nl/nieuws/275200/ajax-met-vernieuwde-en-talentvolle-selectie-vanavond-tegen-az.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal
Eide
 Eide - donderdag 05 februari 2015 - 14:05   quote  deeplink  
Was gister al bekend dat Zivkovic niet bij de selectie zit, staat ook al in het wedstrijdtopic. De Boer heeft liever dat Zivkovic een hele wedstrijd speelt bij Jong Ajax.
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 12:37 schreef Foquintha het volgende:

[..]

Milik maakte precies dezelfde fouten toen Ajax wél goed speelde. Toen irriteerde ik me dood aan hem, maar scoorde hij wel. Dat komt dan inderdaad doordat het elftal wel in een goede vorm was.
Dat is zo niet waar he, welke zelfde fouten maakte Milik allemaal trouwens? Geef eens voorbeelden. Milik is in het meespelen beter en scoorde toen Ajax beter speelde ook regelmatig, iets dat Sigthorsson al niet eens deed, ja daar hadden we in "top" wedstrijden wat aan.

Ja het is een beetje de zelfde spits, het is geen suarez ofzo. Toch zag je dat als Milik ook maar een beetje ruimte krijgt buiten de 16 dat hij verwoestend uit kan halen met zijn linkerbeen.
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 14:05 schreef Eide het volgende:
Was gister al bekend dat Zivkovic niet bij de selectie zit, staat ook al in het wedstrijdtopic. De Boer heeft liever dat Zivkovic een hele wedstrijd speelt bij Jong Ajax.
En dat is vrij logisch. Milik speelt en het is zonde om hem dan een half uurtje bij Ajax 1 mee te laten spelen. Dan inderdaad van der Hoorn aanvallend zetten als je wat wil.
Foquintha
 Foquintha - donderdag 05 februari 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 14:49 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat is zo niet waar he, welke zelfde fouten maakte Milik allemaal trouwens? Geef eens voorbeelden. Milik is in het meespelen beter en scoorde toen Ajax beter speelde ook regelmatig, iets dat Sigthorsson al niet eens deed, ja daar hadden we in "top" wedstrijden wat aan.

Ja het is een beetje de zelfde spits, het is geen suarez ofzo. Toch zag je dat als Milik ook maar een beetje ruimte krijgt buiten de 16 dat hij verwoestend uit kan halen met zijn linkerbeen.
Als je nu de vergelijking maakt met Kolbeinn, heb je inderdaad gelijk. Maar ik heb het even over Milik zelf als Ajax-spits. Met fouten bedoel ik de punten waarin hij zich nog moet verbeteren. Wat ik al zei eerste balcontact en positionering moet veel beter. Als het team goed draait, pikt Milik dan wel zijn doelpuntje mee ja, maar dat wil niet zeggen dat hij, los van die doelpunten, goed speelt.

Neem bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Schalke. Het team draaide opzich best aardig, maar Milik was dramatisch. Tóch scoorde hij een belangrijk doelpunt. Scoren is dus wel een kwaliteit van hem. Maar wat Frank van hem verwacht is ook ballen vasthouden, goed terugkaatsen, op de juiste momenten in de bal komen of juist uit. Daar heeft hij nog moeite mee, maar dat kan hij natuurlijk nog ontwikkelen. Maar op dit moment vind ik hem geen echte Ajax-spits.

Als Milik echt zo goed speelde, zou Frank niet aan hem twijfelen en hem elke wedstrijd laten spelen, maar volgens mij is De Boer momenteel niet echt tevreden over wat hij in de wedstrijden en misschien ook op de training laat zien. En ik denk dat Frank niet alleen maar naar doelpunten kijkt...

Maargoed... Hij is nog maar 20 en kan zich nog veel ontwikkelen en wat jij zegt klopt ook, hij heeft een goed schot plus scorend vermogen.
Ik zie de laatste tijd wel vooruitgang in het positioneren, maar die controle van hem moet echt beter worden. Heeft hij die twee punten onder de knie, kan het volgens mij wel een lekker spitsje worden.
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 15:23 schreef Foquintha het volgende:

[..]

Als je nu de vergelijking maakt met Kolbeinn, heb je inderdaad gelijk. Maar ik heb het even over Milik zelf als Ajax-spits. Met fouten bedoel ik de punten waarin hij zich nog moet verbeteren. Wat ik al zei eerste balcontact en positionering moet veel beter. Als het team goed draait, pikt Milik dan wel zijn doelpuntje mee ja, maar dat wil niet zeggen dat hij, los van die doelpunten, goed speelt.

Neem bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Schalke. Het team draaide opzich best aardig, maar Milik was dramatisch. Tóch scoorde hij een belangrijk doelpunt. Scoren is dus wel een kwaliteit van hem. Maar wat Frank van hem verwacht is ook ballen vasthouden, goed terugkaatsen, op de juiste momenten in de bal komen of juist uit. Daar heeft hij nog moeite mee, maar dat kan hij natuurlijk nog ontwikkelen. Maar op dit moment vind ik hem geen echte Ajax-spits.

Als Milik echt zo goed speelde, zou Frank niet aan hem twijfelen en hem elke wedstrijd laten spelen, maar volgens mij is De Boer momenteel niet echt tevreden over wat hij in de wedstrijden en misschien ook op de training laat zien. En ik denk dat Frank niet alleen maar naar doelpunten kijkt...

Maargoed... Hij is nog maar 20 en kan zich nog veel ontwikkelen en wat jij zegt klopt ook, hij heeft een goed schot plus scorend vermogen.
Ik zie de laatste tijd wel vooruitgang in het positioneren, maar die controle van hem moet echt beter worden. Heeft hij die twee punten onder de knie, kan het volgens mij wel een lekker spitsje worden.
uhu.. Ach nu speelt waarschijnlijk Schone op zijn plek :o
remco k
 remco k - donderdag 05 februari 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 20:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wist dat je Kluivert ging noemen maar zoveel lopen er daar niet van rond.
Dus ja spelers die er bij ons 20+ maken zijn voor mij prima Ajax spitsen
ook al zijn ze niet zo technisch.
Dat is precies wat ik ermee wil zeggen.. Ik hoef niet perse een Ajax type spits hoor..

Maar wil wel graag een goede voetballer op 9 die een bal in ieder geval eens fatsoenlijk kan aannemen..
remco k
 remco k - donderdag 05 februari 2015 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 14:49 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik vind hem beter dan Siggy, maar zeker niet goed genoeg.. Constant ballen van zijn voeten zien springen, verkeerde aannemes, verkeerde loopacties, verkeerde kant op draaien als ie wel de bal heeft, spelers aanspelen terwijl er aanvallend betere opties zijn..
ik denk dat het best een goede spits kan gaan worden..

Maar dat vind ik hem nu eigenlijk op geen enkel vlak al..
remco k
 remco k - donderdag 05 februari 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 14:51 schreef freakie het volgende:

[..]

En dat is vrij logisch. Milik speelt en het is zonde om hem dan een half uurtje bij Ajax 1 mee te laten spelen. Dan inderdaad van der Hoorn aanvallend zetten als je wat wil.
Nou ik vind het belachelijk. Het eerste elftal gaat voor, en als het dan maar 10 minuten zijn waarin die een belangrijke goal maakt, of uberhaubt gewoon nodig is..

Als vd Hoorn een betere spits was geweest, had ie wel 9 op zijn rug gehad..
Brandje
 Brandje - donderdag 05 februari 2015 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 18:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind hem beter dan Siggy, maar zeker niet goed genoeg.. Constant ballen van zijn voeten zien springen, verkeerde aannemes, verkeerde loopacties, verkeerde kant op draaien als ie wel de bal heeft, spelers aanspelen terwijl er aanvallend betere opties zijn..

Klopt voor veel spitsen(eigenlijk heel veel spelers) is het moeilijk om op redelijke snelheid, want dat moet wel als je je goed aanbiedt, een bal aan te nemen. Dat is ook moeilijk dus daarom denk ik dat de keuze voor Schone best aardig uit kan pakken
remco k
 remco k - donderdag 05 februari 2015 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 18:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt voor veel spitsen(eigenlijk heel veel spelers) is het moeilijk om op redelijke snelheid, want dat moet wel als je je goed aanbiedt, een bal aan te nemen. Dat is ook moeilijk dus daarom denk ik dat de keuze voor Schone best aardig uit kan pakken
Nu zeg je iets heel aparts..

Snelheid en Schone...:-)

Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat het maarzo zo kunnen.. Ik zei dat van de week al een keer. Een aanvallende middenvelder op die plek, hij zal allicht beter aanspeelbaar zijn.. En dan kan je aan voetballen toekomen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 februari 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 18:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat voor bril heb jij op ?
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 18:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou ik vind het belachelijk. Het eerste elftal gaat voor, en als het dan maar 10 minuten zijn waarin die een belangrijke goal maakt, of uberhaubt gewoon nodig is..

Als vd Hoorn een betere spits was geweest, had ie wel 9 op zijn rug gehad..
Nah dat is denk ik niet nodig. de Boer heeft het vaker gezegd over Van der Hoorn en meer speelminuten zijn dan toch een stuk belangrijker voor Zivkovic.
remco k
 remco k - donderdag 05 februari 2015 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 18:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat voor bril heb jij op ?
Vind jij Milik wel goed spelen dan??
remco k
 remco k - donderdag 05 februari 2015 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 21:35 schreef freakie het volgende:

[..]

Nah dat is denk ik niet nodig. de Boer heeft het vaker gezegd over Van der Hoorn en meer speelminuten zijn dan toch een stuk belangrijker voor Zivkovic.
vandaag was juist hij nodig, er lag ruimte voldoende achter bij AZ..
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 22:40 schreef remco k het volgende:

[..]

vandaag was juist hij nodig, er lag ruimte voldoende achter bij AZ..
Ja wanneer had hij die ingebracht dan? Tete moest er in, Zimling ook, en Viergever wissel voor de rode kaart. de Boer had daar helemaal geen intenties voor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 februari 2015 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 22:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind jij Milik wel goed spelen dan??
Hij werd net als Sigthorsson te weinig aangespeeld....Milik heeft meer scoringsvermogen dan Sigi....liever had ik Zivkovic gezien vanavond....het lijkt wel dat de Boer het niet wil zien met zijn Schone...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 februari 2015 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:04 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja wanneer had hij die ingebracht dan? Tete moest er in, Zimling ook, en Viergever wissel voor de rode kaart. de Boer had daar helemaal geen intenties voor.
Ik weet niet wat zijn intenties waren...
freakie
 freakie - vrijdag 06 februari 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik weet niet wat zijn intenties waren...
Dat snap ik maar alleen Zimling was een wissel die hij bewust nam. De andere 2 moest hij wel doen omdat er een rode kaart en blessure was. Wat ik het ergste vond is dat Van der Hoorn niet naar voren moest de laatste 10 minuten.
remco k
 remco k - vrijdag 06 februari 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:04 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat de Boer daar geen intenties voor had wil niet zeggen dat die mogelijkheid er niet was..
remco k
 remco k - vrijdag 06 februari 2015 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij werd net als Sigthorsson te weinig aangespeeld....Milik heeft meer scoringsvermogen dan Sigi....liever had ik Zivkovic gezien vanavond....het lijkt wel dat de Boer het niet wil zien met zijn Schone...
Hij komt net als Siggy gewoon te weinig vrij om aangespeeld te worden op dit moment. Ik denk dat hij wel beter kan. Maar vind hem nu gewoon slecht voetballen..
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 06 februari 2015 - 18:59   quote  deeplink  
Millik en Zivkovic mogen van mij allebei best spelen. Dat geeft ze hunzelf ook vertrouwen. Ook moet de Boer na mijn mening veel vaker in de 60e minuut minimaal een dubbele wissel doen. Dat doet hij te weinig. Frisse moed geeft altijd een extra impuls.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 06 februari 2015 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 18:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij komt net als Siggy gewoon te weinig vrij om aangespeeld te worden op dit moment. Ik denk dat hij wel beter kan. Maar vind hem nu gewoon slecht voetballen..
Niet alleen hij, de anderen ook uit vorm sinds de winterstop....Ajax overtraind ? Wat is er anders geweest tov voorgaande jaren ?....is de verhouding Milik de Boer nog wel goed ? De Boer had elk jaar wel zijn vriendjes, Eriksen en De Jong....Nu Schone en Sigthorsson...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 06 februari 2015 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 18:59 schreef nieuwe ajax het volgende:
Millik en Zivkovic mogen van mij allebei best spelen. Dat geeft ze hunzelf ook vertrouwen. Ook moet de Boer na mijn mening veel vaker in de 60e minuut minimaal een dubbele wissel doen. Dat doet hij te weinig. Frisse moed geeft altijd een extra impuls.
eens Milik en Zivkovic samen uit proberen,maar laat hem niet wisselen...elke x weer hou ik mijn hart vast met wie hij nu weer aan komt zetten...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 06 februari 2015 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 13:28 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat snap ik maar alleen Zimling was een wissel die hij bewust nam. De andere 2 moest hij wel doen omdat er een rode kaart en blessure was. Wat ik het ergste vond is dat Van der Hoorn niet naar voren moest de laatste 10 minuten.
Ja dat was vreemd....
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 06 februari 2015 - 19:46   quote  deeplink  
We wachten nu maar af welke 11 spelers nu zondag in de basis staan tegen Go Ahead.
Foquintha
 Foquintha - vrijdag 06 februari 2015 - 20:40   quote  deeplink  
Wat mij betreft weer dezelfde elf. Ik vond de eerste helft heerlijk.
freakie
 freakie - zaterdag 07 februari 2015 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 19:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja dat was vreemd....
Ja na alles vond ik dat het meest vreemde. Het ging al een keer goed met van der Hoorn. Opbouwend is van der Hoorn nou niet de speler in de verdediging en dan blijft hij daar wel spelen en de hoge ballen geven.. Dood zonde noem ik dat.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 07 februari 2015 - 09:00   quote  deeplink  
Ik denk dat Milik en Zivkovic toch meer spits zijn, als onze altijd ook wanneer hij weken achter mekaar slecht speelt, spelende op welke positie ook spits Schöne.
nora
 nora - zaterdag 07 februari 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Op dit moment is Schone zo slecht dat zijn meerwaarde uit het verleden geen invloed meer mag hebben op een basisplaats, ook nu weer als spits in zijn balverlies dramatisch en daardoor staan Millik en Zivkovic niet in het elftal kan echt niet meer Frankie.Voor morgen moet je echt Milik en/of Siggi weer de kans geven en Klaasen is uit proberen als cvm en Sinkgraven en Bazoer of Andersen er voor.
Met weer de zelfde buitenspelers Kishna en Ghazi. En voor Moisander Viergever/veltman

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is Milik wel een echte Ajax-spits?

0.0080978