BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is Milik wel een echte Ajax-spits?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 februari 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 09:00 schreef Ztjes het volgende:
Ik denk dat Milik en Zivkovic toch meer spits zijn, als onze altijd ook wanneer hij weken achter mekaar slecht speelt, spelende op welke positie ook spits Schöne.
Google translate?
Foquintha
 Foquintha - zondag 15 februari 2015 - 18:20   quote  deeplink  
Kijk eens, kan een verkeerde aanname ook eens goed uitpakken ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door Foquintha --
Eide
 Eide - zondag 15 februari 2015 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 18:20 schreef Foquintha het volgende:
Kijk eens, kan een verkeerde aanname ook eens goed uitpakken ;)
Ik had ook niet het idee dat die assist een bewussie was ;)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 15 februari 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 19:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik had ook niet het idee dat die assist een bewussie was ;)
Maar wel lekker ;-)
Eide
 Eide - zondag 15 februari 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 21:56 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Maar wel lekker ;-)
Dat zeker :) Als hij elke week per ongeluk zo een assist geeft ben ik een blij man hoor !
3sterren
 3sterren - zondag 15 februari 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 14:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Google translate?
Hahahaa dodelijk begreep er helemaal niks van
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 15 februari 2015 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 22:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zeker :) Als hij elke week per ongeluk zo een assist geeft ben ik een blij man hoor !
Zat net ff een stukje samenvatting te kijken, maar hij liet hem wel degelijk bewust op zijn hak vallen, de rest is geschiedenis ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door Ronald 1960 --
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2015 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 09:00 schreef Ztjes het volgende:
Ik denk dat Milik en Zivkovic toch meer spits zijn, als onze altijd ook wanneer hij weken achter mekaar slecht speelt, spelende op welke positie ook spits Schöne.
Het draaide vandaag gewoon beter, dan heb je aan het middenveld genoeg om genoeg kansen en balbezit te ontwikkelen. Anders is Schone wel degelijk heel erg belangrijk. Nu was het zo dat Ajax heel erg veel in de spits positie kwam, de laatste tijd kwamen ze daar niet eens.
remco k
 remco k - maandag 16 februari 2015 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 23:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Het draaide vandaag gewoon beter, dan heb je aan het middenveld genoeg om genoeg kansen en balbezit te ontwikkelen. Anders is Schone wel degelijk heel erg belangrijk. Nu was het zo dat Ajax heel erg veel in de spits positie kwam, de laatste tijd kwamen ze daar niet eens.
Dus het ging goed omdat het beter draaide??

Maar waarom draaide het dan beter? Geluk of toeval??

Ik zag gister dat Schone al meer dan 1000 minuten zonder goal is.. En eerlijk gezegd vind ik hem ook minder en minder belangrijk worden. Er zat veel meer gif in het elftal nadat Schone eruit was..
Brandje
 Brandje - maandag 16 februari 2015 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 23:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Gewoon blijven volhouden over Schone. Heeft van de drie wedstrijden in de spits een half uur goed gespeeld en dat was de eerste helft tegen GAE.
Gisteren was het echt schrijnend. Geen bal fatsoenlijk aangenomen. Geen aktie is gelukt en constant balverlies. Maar het ergste is dat wanneer het niet lukt dat hij dan ook geen stap extra zet. Geen druk op de tegenstander. Ik vond zijn inzet echt schandalig. Heeft nu 11/12 wedstrijden niet gescoord.
Milik is ook geen geweldenaar maar heeft in de tijd dat hij erin kwam al meer gelopen als Schone in de drie wedstrijden als spits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2015 door Brandje --
nora
 nora - maandag 16 februari 2015 - 10:36   quote  deeplink  
De man is opgebrand toen Milik er in kwam kreeg de achterhoede van Twente het moeilijk en kwam Ajax weer beter in zijn spel, hij is gewoon een ideale reserve als invaller kan hij best nog van waarde zijn maar een hele wedstrijd kan zijn lichaam niet aan denk ik hij oogt zeer vermoeid.
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2015 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 10:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus het ging goed omdat het beter draaide??

Maar waarom draaide het dan beter? Geluk of toeval??

Ik zag gister dat Schone al meer dan 1000 minuten zonder goal is.. En eerlijk gezegd vind ik hem ook minder en minder belangrijk worden. Er zat veel meer gif in het elftal nadat Schone eruit was..
Ik weet het niet, zeg jij het me?

Ik zei dat het in ieder geval niet kwam door Schone. Ze hadden ineens veelmeer druk naar voren. Ik gaf ook nergens aan dat ik Schone nu goed vond? Ik denk dat je als je minder druk naar voren kan zetten, je meer aan Schone hebt dan aan Milik of Siggie.
remco k
 remco k - maandag 16 februari 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 20:23 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik weet het niet, zeg jij het me?

Ik zei dat het in ieder geval niet kwam door Schone. Ze hadden ineens veelmeer druk naar voren. Ik gaf ook nergens aan dat ik Schone nu goed vond? Ik denk dat je als je minder druk naar voren kan zetten, je meer aan Schone hebt dan aan Milik of Siggie.
Druk kan je altijd zetten, dat ligt simpelweg aan je spelopvatting en instelling..
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2015 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Druk kan je altijd zetten, dat ligt simpelweg aan je spelopvatting en instelling..
Nou ja dat is het dan he? Alleen als je een Feyenoord tegen je krijgt of een ander team dat, dat ook wil, is het vaak zo dat je ook een deel van de wedstrijd even achteruit moet. Ik denk dat juist in die wedstrijden je aan Schone meer hebt. Een aanvaller/middenvelder.
Eide
 Eide - maandag 16 februari 2015 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet mee eens. Het zit ook in de fysieke capaciteiten van de ploeg en het positioneel vermogen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 17 februari 2015 - 06:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 10:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Gewoon blijven volhouden over Schone. Heeft van de drie wedstrijden in de spits een half uur goed gespeeld en dat was de eerste helft tegen GAE.
Gisteren was het echt schrijnend. Geen bal fatsoenlijk aangenomen. Geen aktie is gelukt en constant balverlies. Maar het ergste is dat wanneer het niet lukt dat hij dan ook geen stap extra zet. Geen druk op de tegenstander. Ik vond zijn inzet echt schandalig. Heeft nu 11/12 wedstrijden niet gescoord.
Milik is ook geen geweldenaar maar heeft in de tijd dat hij erin kwam al meer gelopen als Schone in de drie wedstrijden als spits.
Pfffffff
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 februari 2015 - 09:45   quote  deeplink  
Niks aan gelogen hoor.. Liever Zivkovic of Milik in de spits als Schone.
Je kan wel met hem blijven schuiven maar de dag dat hij weer twaalfde man wordt
komt gelukkig weer steeds dichterbij.
nora
 nora - dinsdag 17 februari 2015 - 09:57   quote  deeplink  
Voor mij is die al aangebroken
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 februari 2015 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 09:57 schreef nora het volgende:
Voor mij is die al aangebroken
Rechtsbuiten heeft voor mij El Ghazi de voorkeur sinds hij zijn debuut maakte.
Linksbuiten wordt Khisna steeds belangrijker en Schone spits tja niet
mijn idee..
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 22:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet mee eens. Het zit ook in de fysieke capaciteiten van de ploeg en het positioneel vermogen.
Van Ajax mag je verwachten dat ze positioneel goed zijn, ook zonder bal. Met fysiek bedoel je dan kracht of uithoudingsvermogen??
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 22:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou ja dat is het dan he? Alleen als je een Feyenoord tegen je krijgt of een ander team dat, dat ook wil, is het vaak zo dat je ook een deel van de wedstrijd even achteruit moet. Ik denk dat juist in die wedstrijden je aan Schone meer hebt. Een aanvaller/middenvelder.
Ik denk van niet, het type speler zou best kunnen, maar de naam Schone niet in dit geval..
Eide
 Eide - dinsdag 17 februari 2015 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 12:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Van Ajax mag je verwachten dat ze positioneel goed zijn, ook zonder bal. Met fysiek bedoel je dan kracht of uithoudingsvermogen??
Met name uithoudingsvermogen maar dan zowel fysiek als mentaal. Lang niet alle ploegen kunnen het mentaal opbrengen 90 minuten lang er bovenop te zitten.

En je roept dat wel heel makkelijk over positioneel goed zijn, maar dat is juist een manco aan het huidige Ajax.
nora
 nora - dinsdag 17 februari 2015 - 13:05   quote  deeplink  
Nou heb ik al tijden geen goed positiespel gezien van Ajax ik heb ook altijd het idee dat Ajax conditioneel een stuk minder is als de tegenpartij.
p.s Het wordt nu langzamerhand wel iets beter !!
Eide
 Eide - dinsdag 17 februari 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 13:05 schreef nora het volgende:
ik heb ook altijd het idee dat Ajax conditioneel een stuk minder is als de tegenpartij.
Zowel Bazoer als Sinkgraven tegen Twente in de 85e minuut al boven de 13.2km. Die zaten dus aan het einde boven de 13.5km. Dat zijn Eriksen-achtige afstanden en dat is heel erg goed. Conditioneel zit het dus uitstekend met die gasten.

Afstanden trouwens op basis van de statistieken die Fox tijdens de wedstrijd liet zien. Ziyech zat ook op 13.2km trouwens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 februari 2015 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 12:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Met name uithoudingsvermogen maar dan zowel fysiek als mentaal. Lang niet alle ploegen kunnen het mentaal opbrengen 90 minuten lang er bovenop te zitten.

En je roept dat wel heel makkelijk over positioneel goed zijn, maar dat is juist een manco aan het huidige Ajax.
Dat vind ik dan een grove fout van Frank de Boer en consorten, positioneel moet Ajax in staat zijn beter te zijn dan 95% van de tegenstanders in de ED en zelfs een groot deel in Europa..

Ik zeg dan ook niet dat het nu goed is, maar dat het gewoon altijd goed moet zijn..
Eide
 Eide - dinsdag 17 februari 2015 - 15:51   quote  deeplink  
Eens maar daar spelen heel veel factoren in mee. Zaken als balans in de ploeg, inzicht en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat druk zetten was echt het dingetje van Daley Blind vorig jaar. Hij was altijd de gene die het seintje druk geven gaf en dan zelf ook 9 van de 10 keer goed stond. En dan ging heel het middenveld ook druk geven en werd er van achteruit doorgedekt. Dat heeft Ajax tot nu toe gewoon gemist.
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 15:51 schreef Eide het volgende:
Eens maar daar spelen heel veel factoren in mee. Zaken als balans in de ploeg, inzicht en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat druk zetten was echt het dingetje van Daley Blind vorig jaar. Hij was altijd de gene die het seintje druk geven gaf en dan zelf ook 9 van de 10 keer goed stond. En dan ging heel het middenveld ook druk geven en werd er van achteruit doorgedekt. Dat heeft Ajax tot nu toe gewoon gemist.
Het is nu nog zeker niet goed te noemen, maar persoonlijk vind ik dat met Klaassen op 6 het druk zetten alweer wat beter is, tegen Twente zijn er weer momenten geweest dat men binnen 5 of 6 seconden de bal terug had, nog lang niet voldoende. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat met Klaaassen o p6 dit weer goed gaat komen.
Foquintha
 Foquintha - woensdag 18 februari 2015 - 17:57   quote  deeplink  
Als je gaat drukzetten, dwing je de tegenstander vaak tot een lange bal. Misschien is Frank daar wel bang voor, omdat er achterin geen Jan of Toby meer staat?

Ik zeg maar wat hoor, maar het valt me wel erg op dat er minder druk wordt gezet dan de voorgaande jaren. Jammer.
remco k
 remco k - woensdag 18 februari 2015 - 18:08   quote  deeplink  
Ik denk dat het komt door wat Eide aangeeft, positioneel is het nu niet altijd even sterk, en daardoor veel onzekerheid bij het druk zetten..
Foquintha
 Foquintha - woensdag 18 februari 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Als dat zo is, dan zal dat aan de spelers zelf liggen. Toen Siem er nog was werd er het beste druk gezet. Er moet inderdaad iemand zijn die ze in het veld neerzet.
Brandje
 Brandje - woensdag 18 februari 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 16:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is nu nog zeker niet goed te noemen, maar persoonlijk vind ik dat met Klaassen op 6 het druk zetten alweer wat beter is, tegen Twente zijn er weer momenten geweest dat men binnen 5 of 6 seconden de bal terug had, nog lang niet voldoende. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat met Klaaassen o p6 dit weer goed gaat komen.
Ook met Klaassen op zes was Twente gedeeltes beter. Ik vind het persoonlijk doodzonde dat iemand die zo dodelijk is met goals en assists niet gewoon aanvallende middenvelder is.
remco k
 remco k - woensdag 18 februari 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 19:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ook met Klaassen op zes was Twente gedeeltes beter. Ik vind het persoonlijk doodzonde dat iemand die zo dodelijk is met goals en assists niet gewoon aanvallende middenvelder is.
Zal best, maar in deze fase vind ik dat totaal niet interessant, ik kijk naar momenten om lichtpuntjes te vinden, je gaat dat niet in 1 wedstrijd omdraaien. Klaassen vind ik een echte 6, en dat roep ik al langere tijd. Je zag bij vlagen (veel te weinig nog) dat Ajax weer diep op de helft van de tegenstander een bal veroverde. Dat is wel weer even terug..

En ja dat het zonde is van zijn scorend vermogen ben ik helemaal met je eens. Maar de CVM plek is de sleutelpositie bij Ajax, en in deze selectie denk ik de enige die dat echt goed kan invullen.. Zullen andere spelers nu de goals maar moeten maken..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 19 februari 2015 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 17:57 schreef Foquintha het volgende:
Als je gaat drukzetten, dwing je de tegenstander vaak tot een lange bal. Misschien is Frank daar wel bang voor, omdat er achterin geen Jan of Toby meer staat?

Ik zeg maar wat hoor, maar het valt me wel erg op dat er minder druk wordt gezet dan de voorgaande jaren. Jammer.
Met Schöne in de punt kun je ook niet echt druk zetten.
Toen Milik kwam ging dat iets beter. Goed druk zetten gaat alleen
als je aanjagers hebt. Moet ook met het hele team gebeuren nu doen maar
2 of 3 man mee. Feyenoord liet tegen Ajax goed zien hoe de uitvoering moet.
remco k
 remco k - donderdag 19 februari 2015 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 07:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met Schöne in de punt kun je ook niet echt druk zetten.
Toen Milik kwam ging dat iets beter. Goed druk zetten gaat alleen
als je aanjagers hebt. Moet ook met het hele team gebeuren nu doen maar
2 of 3 man mee. Feyenoord liet tegen Ajax goed zien hoe de uitvoering moet.
Ajax liet tegen Barca zien hoe dat goed moet.. Ik praat liever over Ajax die wat goed doet, sorry..
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 19 februari 2015 - 11:20   quote  deeplink  
Milik is wel een Ajax-spits, maar doordat hij alleen vaak te weinig speeltijd krijgt, is dat niet zichtbaar. Jammer.
3sterren
 3sterren - donderdag 19 februari 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 19:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

De 6 mag van mij ook eens in de 16 komen of randje 16 dan neemt een bazoer bijv de positie over. Maja in onze spelopvatting gebeurd dat amper
3sterren
 3sterren - donderdag 19 februari 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 11:20 schreef nieuwe ajax het volgende:
Milik is wel een Ajax-spits, maar doordat hij alleen vaak te weinig speeltijd krijgt, is dat niet zichtbaar. Jammer.
Komt goed
Eide
 Eide - donderdag 19 februari 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 11:20 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ach welnee, hij is lang zo compleet niet als een Ajax spits zoumoeten zijn, met name op technisch gebied. Let maar eens op zijn aanname om maar eens iets te noemen. Dat is niet erg want dat weet je als je zo'n jongen haalt. Maar een typische meevoetballende spits zoals Ajax die graag ziet is hij natuurlijk niet.
3sterren
 3sterren - donderdag 19 februari 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 13:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach welnee, hij is lang zo compleet niet als een Ajax spits zoumoeten zijn, met name op technisch gebied. Let maar eens op zijn aanname om maar eens iets te noemen. Dat is niet erg want dat weet je als je zo'n jongen haalt. Maar een typische meevoetballende spits zoals Ajax die graag ziet is hij natuurlijk niet.
Misschien moeten we die verwachting ook na al die jaren bijstellen! Of hij moet toevallig uit je jeugdopleiding komen of hij is niet betaalbaar zo'n "echte" ajax spits.
Pietje
 Pietje - zaterdag 21 februari 2015 - 14:05   quote  deeplink  
Ik hoorde van een vriend (toegegeven: dat is geen officiële bron...) dat Lazio Roma contact heeft gehad met Bayer Leverkusen om Arek Milik over te nemen. Zij voelen zich daartoe gerechtigd, omdat Ajax de optie tot koop nog altijd niet heeft gelicht. Ik vraag me ook serieus af waar Ajax op wacht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 februari 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 14:05 schreef Pietje het volgende:
Ik hoorde van een vriend (toegegeven: dat is geen officiële bron...) dat Lazio Roma contact heeft gehad met Bayer Leverkusen om Arek Milik over te nemen. Zij voelen zich daartoe gerechtigd, omdat Ajax de optie tot koop nog altijd niet heeft gelicht. Ik vraag me ook serieus af waar Ajax op wacht.
En toch zal het ze niet lukken omdat Ajax het eerste recht tot koop heeft.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 21 februari 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
misschien zoeken ze een ervaren spits en 4 spitsen voor 1 positie lijkt mij veel

heeft zlatan of nigel de jong al besloten wat ze gaan doen? bijteken, stoppen of op zoek naar iets anders. volgens mij niet en dit waren maar voorbeelden maar redenen genoeg om ff te wachten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2015 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - zaterdag 21 februari 2015 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Dat gonst al een paar dagen...
Eide
 Eide - zaterdag 21 februari 2015 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Dat kan, maar contractueel krijgt Ajax dan altijd de mogelijkheid de optie te lichten.
freakie
 freakie - zaterdag 21 februari 2015 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 13:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Zivkovic misschien dan toch aan de deur aan het kloppen. Dat kan een reden zijn dat Ajax lang wacht op de optie van Milik te lichten.
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 10:13   quote  deeplink  
Ik denk dat het de combinatie is van tevreden zijn over Zivkovic, en de uitspraak dat er een ervaren aanvaller bij moet gaan komen.. stel dat ze dat namelijk doen valt of Zivkovic of Millik af..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 februari 2015 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 19:31 schreef freakie het volgende:

[..]

Zivkovic misschien dan toch aan de deur aan het kloppen. Dat kan een reden zijn dat Ajax lang wacht op de optie van Milik te lichten.
Dat is wel 1 van de redenen verwacht ik. Ook het aanblijven van Siggie en
Menig zullen ze meenemen denk ik. En waar zeuren we eigenlijk over? Milik
blijft dit seizoen en dan is het vroeg genoeg om een beslissing te nemen.
Tenminste wat ik begrijp is dat we de eerste optie hebben eind van het seizoen en het bedrag ook vastgesteld is
dus...
Eide
 Eide - zondag 22 februari 2015 - 10:24   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax met Zivkovic een groeibriljant in huis heeft. Na een moeilijke start is hij ontegenzeggelijk de beste spits in de Jupiler League. Ars (NEC) heeft wel 1 goal meer, maar ook 6 wedstrijden meer gespeeld bijvoorbeeld. Dat maakt wel dat Milik een lastig vraagstuk is. Milik is ook jong en zal, indien Ajax z'n optie licht, nog wel 2 of 3 jaar in Amsterdam spelen en zit daarna Zivkovic in de weg.

Als je Milik uit z'n contract laat lopen kies je automatisch voor Zivkovic. Maar dan moet je een oudere ervaren spits zoeken die het niet erg vindt stand-in te zijn bij Ajax. En ondanks dat dat een bankzitter wordt moet het wel een spits van Ajax kwaliteit zijn. Ook niet eenvoudig.
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 10:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is wel 1 van de redenen verwacht ik. Ook het aanblijven van Siggie en
Menig zullen ze meenemen denk ik. En waar zeuren we eigenlijk over? Milik
blijft dit seizoen en dan is het vroeg genoeg om een beslissing te nemen.
Tenminste wat ik begrijp is dat we de eerste optie hebben eind van het seizoen en het bedrag ook vastgesteld is
dus...
Jup. Als je van der Vaart hebt en Zivkovic heb je milik eigenlijk niet nodig.
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 10:13 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat het de combinatie is van tevreden zijn over Zivkovic, en de uitspraak dat er een ervaren aanvaller bij moet gaan komen.. stel dat ze dat namelijk doen valt of Zivkovic of Millik af..
Jup dat denk ik ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is Milik wel een echte Ajax-spits?

0.0067710