|
|
WijwillenDirkterug
|
|
|
Wij een aantal fans zijn een missie gestart om te laten zien dat wij allemaal Dirk terug willen op ons mooie gras in de kuip. En om Meneer van Geel en onze Dirk te laten zien dat wij het er allemaal over eens zijn dat dirk op ons heilige gras hoort te spelen! sorry voor het spammen moderators maar its for the good cause!
https://www.facebook.com/Wijwillendirkterugmartin
2 dagen bijna 500 LIKES !!! op naar de 20.000 zodat van geel wel moet luisteren naar het legioen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
This topic is sponsored by Kuyt's Vishandel te Katwijk |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Arend1969
|
|
|
Denken jullie dat ie Kazim kan doen vergeten ?!? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lecock
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Komt hij wel of niet..mij om het even. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik wil Brigitte Bardot terug, toen ze nog hoogtepunten had. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 15:08 schreef WijwillenDirkterug het volgende:Wij een aantal fans zijn een missie gestart om te laten zien dat wij allemaal Dirk terug willen op ons mooie gras in de kuip. En om Meneer van Geel en onze Dirk te laten zien dat wij het er allemaal over eens zijn dat dirk op ons heilige gras hoort te spelen! sorry voor het spammen moderators maar its for the good cause! https://www.facebook.com/Wijwillendirkterugmartin2 dagen bijna 500 LIKES !!! op naar de 20.000 zodat van geel wel moet luisteren naar het legioen! En als je geen FB hebt? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Martin is vast onder de indruk ... NOT! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: He is siddering as an aal .... huh |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Iedereen heeft FB, alleen niet iedereen is er zich bewust van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
kunde gij me das uitlegge, dat vat ik niet.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik start een actie op: WijwillendatDirkzichFeyenoordertoontdoorvooreengemiddeldsalaristegaan voetballen .
Lijk hier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lecock
|
|
|
Moi aussi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door lecock -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Nee, denk er eerst maar es langer over na dan 2 minuten. Belg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Awel zenne na 6 minute nog steds nie.. |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
quote: Volgens mij had ze er maar twee |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
lecock
|
|
|
Ja ja die derde was toch meer een verheerlijking van haar dieptepunt |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
niet meer doen had hij 2 jaar geleden maar moeten komen haal cudettie maar voor 4 of 5 jaar |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
is ook gratis op te halen na dit seisioen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Net of wij onder de indruk zijn van Martin na afgelopen zomer. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
te vreden ook weg doen en kazim nog 2 jaar laten blijven lex immers verkopen en toorstra op zijn plaats zetten vilenja verkopen en een goede speler terug halen en de rest hopelijk behouden door salaris verhoging en een plaats vervanger voor Mathijsen |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
maar dit alles wel voor de 1e wedstrijd aub |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
en niet als je al op 7 of 8 punten achter staat |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 20:03 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:niet meer doen had hij 2 jaar geleden maar moeten komen haal cudettie maar voor 4 of 5 jaar Gudittie is not, begin het vermoeden te krijgen dat hij na een aantal maanden fyshiek belast te zijn dat zij vorm achteruit gaat , misschien dat het virus de kop weer op steekt in een periode van belasting , dus een stofwisseling probleem ? Niet voor niets dat Feyenoord sceptisch was bij aanvang van dit seizoen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
dan een andere spits maar geen dirk te oud |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 19:07 schreef FR-Henk het volgende:Ik start een actie op: WijwillendatDirkzichFeyenoordertoontdoorvooreengemiddeldsalaristegaan voetballen . Lijk hier. Minder dan gemiddeld, meer verdiend ie niet als jeugd trainer ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 15:08 schreef WijwillenDirkterug het volgende:Wij een aantal fans zijn een missie gestart om te laten zien dat wij allemaal Dirk terug willen op ons mooie gras in de kuip. En om Meneer van Geel en onze Dirk te laten zien dat wij het er allemaal over eens zijn dat dirk op ons heilige gras hoort te spelen! sorry voor het spammen moderators maar its for the good cause! https://www.facebook.com/Wijwillendirkterugmartin2 dagen bijna 500 LIKES !!! op naar de 20.000 zodat van geel wel moet luisteren naar het legioen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Thanks.. je moet wel je nagels knippen he 😝 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@Mkrabby: #Feyenoords td Martin van Geel had de afgelopen weken regelmatig contact met Kuijt, wiens komst intern nu breed wordt gedragen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verloren zoon blablabla.. in het echte leven vind je verloren zonen terug in hetziekenhuis, de bajes of het kerkhof.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|