|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zeg het maar? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb begrepen, dat Frank de Boer zich aan alle kanten aan het indekken is. Kennelijk heeft hij er zelf ook amper vertrouwen in. Go Ahead Eagles... Die zouden moeten bibberen dat zij tegen Ajax moeten spelen, maar het tegendeel is waar. Ik hoorde dat Foeke Booij, de trainer van de de Eagles ervan overtuigd is, dat ook zij Ajax pijn gaan doen. Zijn tactiek heeft hij klaar en daarop hebben zij vandaag uitvoerig getraind. Tja... ik hoop dat de Ajacieden eindelijk eens gaan vlammen, maar rationeel vermoed ik dat Ajax opnieuw een loodzware wedstrijd gaat spelen. Mijn hart hoopt op 0-2 maar mijn verstand zegt 1-0 voor de Eagles... :-( |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Eagles is de ommekeer 0-3 |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Laten we dat hopen. Zou geweldig zijn. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gisteren zat Zivkovic niet bij de A-selectie en speelt vanavond mee met jong ajax. Mag hij dan wel aankomende zondag met de A- selectie mee doen? Zondag is toch een nieuwe speelronde???
Ik denk trouwens wel dat we zondag weer gaan winnen. Ik denk aan 1-3 |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
In de adelaarshorst hebben we het traditiegetrouw, de laatste jaren zeer moeilijk. En in deze vorm het ik er een zwaar hoofd in. Ik ga voor een gelijkspelletje. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 09:03 schreef Ztjes het volgende:In de adelaarshorst hebben we het traditiegetrouw, de laatste jaren zeer moeilijk. En in deze vorm het ik er een zwaar hoofd in. Ik ga voor een gelijkspelletje. De laatste jaren? GAE is sinds vorig jaar terug en toen was de overwinning welliswaar mager maar was je gewoon beter en ook toen gold weer dat we kansen niet af maakte. Na 20 minuten hadden we al drie keer alleen voor de keeper gestaan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 09:03 schreef Ztjes het volgende:In de adelaarshorst hebben we het traditiegetrouw, de laatste jaren zeer moeilijk. En in deze vorm het ik er een zwaar hoofd in. Ik ga voor een gelijkspelletje. Zeiken terwijl je niet eens de geschiedenis van onze club weet????? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eagles, voetballend niet sterk, wel weer een ploeg die er vol op gaat klappen en heel passievol zal spelen. Daar hebben we het doorgaans moeilijk mee. Eerste helft tegen AZ leek in ieder geval ergens op. Hoop wel dat dit het moment is dat Moisander er definitief uit gaat. Van der Hoorn heeft het heel behoorlijk gedaan. Ik denk 1-1 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat zouden jullie eigenlijk vinden van Boillesen op 6? Voetballend vind ik hem meestal wel goed en kan wel een verbindingsspeler zijn tussen verdediging en aanval. Vind hem alleen matig met ruimte in zijn rug. Terwijl je dan de CVs achter je hebt. Idee? |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 18:39 schreef Loetje het volgende:Wat zouden jullie eigenlijk vinden van Boillesen op 6? Voetballend vind ik hem meestal wel goed en kan wel een verbindingsspeler zijn tussen verdediging en aanval. Vind hem alleen matig met ruimte in zijn rug. Terwijl je dan de CVs achter je hebt. Idee? Lachwekkend! Weet je hoe snel je moet handelen op die positie? Dan kunnen al weinig spelers en zon drama van een boilesen al helemaal niet |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Boilesen is op dit moment 1 groot drama en ik vraag me af of hij nog bij Ajax zou zijn wanneer hij in het verleden minder geblesseerd zou zijn geweest. Bij hem zie je i.p.v. groei dat hij steeds meer fouten maakt. De Boer houdt vaak lang vast aan bepaalde spelers. Maar je kunt je afvragen hoelang hij hem nog een vaste basis plaats kan geven gezien zijn structureel teleurstellende prestaties.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
De Boer kennende nog 1.5 jaar |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 18:39 schreef Loetje het volgende:Wat zouden jullie eigenlijk vinden van Boillesen op 6? Voetballend vind ik hem meestal wel goed en kan wel een verbindingsspeler zijn tussen verdediging en aanval. Vind hem alleen matig met ruimte in zijn rug. Terwijl je dan de CVs achter je hebt. Idee? Heb jij zijn passing gezien de laatste maanden? Deze jongen kan het wel. Vorig seizoen thuis tegen Barca, tot hij geblesseerd uitviel was hij echt fantastisch, maar als je zijn uistraling en kop kijkt dan lijkt wel 35. Neem hem in bescherming en laat hem goed fit worden en tot rust komen. Dit seizoen is klaar en ondanks dat ik geen fan van Viergever ben kan hij het verdedigend nooit minder doen. Gewoon weer richten op volgens seizoen |
|
|
|
|
biebie
|
|
|
Veltman en Klaassen schijnen terug te keren. Mischien, heel misschien, dat er dan een gelijkspelletje mogelijk is. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zijn wij zulke mietjes geworden dat we al blij zijn met een gelijkspel tegen de Adelaars kom op man. Wij gaan ze slachten punt 0-3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 11:23 schreef nora het volgende:Zijn wij zulke mietjes geworden dat we al blij zijn met een gelijkspel tegen de Adelaars kom op man. Wij gaan ze slachten punt 0-3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Goed zo, Nora!! |
|
|
|
|
biebie
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 11:23 schreef nora het volgende:Zijn wij zulke mietjes geworden dat we al blij zijn met een gelijkspel tegen de Adelaars kom op man. Wij gaan ze slachten punt 0-3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Ik was wat sarcastisch, sorry. Zou zeker niet blij zijn met gelijkspel, maar vraag me wel af wie die goals moet maken (tenzij de Adelaars er zelf drie in vliegen). |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 11:51 schreef biebie het volgende:[..] Ik was wat sarcastisch, sorry. Zou zeker niet blij zijn met gelijkspel, maar vraag me wel af wie die goals moet maken (tenzij de Adelaars er zelf drie in vliegen). Onze spits schone... Ahhaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 18:39 schreef Loetje het volgende:Wat zouden jullie eigenlijk vinden van Boillesen op 6? Voetballend vind ik hem meestal wel goed en kan wel een verbindingsspeler zijn tussen verdediging en aanval. Vind hem alleen matig met ruimte in zijn rug. Terwijl je dan de CVs achter je hebt. Idee? Ik ben daar geen voorstander van, Loetje. Ik blijf maar zeggen, dat ik Davy Klaassen daar wel eens zou willen zien. Ik heb een sterk vermoeden, dat Davy "op zes" een openbaring zou kunnen zijn. Vervolgens Daley Sinkgraven op de (oude) plek van Davy Klaaasen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Opstelling bekend:
--------------------------------Cillessen---------------------------------------
Van Rhijn-----------Van der Hoorn----------------Viergever--------------Boilesen
--------------------------------Bazoer------------------------------------------
---------------Klaassen-------------------------------Sinkgraven----------------
El Ghazi--------------------------Schöne----------------------------------Kishna
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Meen je niet!!!!
Weer schöne spits 😬😠 |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Yepp tot hij weer een x scoort dan roept iedereen weer dat hij onmisbaar is! Is hij niet maja als je hem zo lang laat staan zal hij wel weer een x iets goed doen! Ik wordt er moe van maar we zullen het maar moeten accepteren. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Bij fox zeiden ze net dat klaassen op 6 zou spelen. Maar ik denk dat het gwn bazoer wordt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Zou Schone FdB ergens meer chanteren ofzo? |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Hoop dat we gaan vlammen met dit middenveld en dat het gwn zo blijft staan. Even vastigheid kunnen ze op elkaar ingespeeld raken en voorin komt milik er vast en zeker wel weer in |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Een affaire ofzo? Waar schone toevallig van weet😂 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik hoop dat Viergever verdienstelijk speelt en dat we dan uiteindelijk voor eens en altijd verlost zijn van de altijd te late Moisander! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja sorry man! Kan het niet mooier maken helaas. Overigens kan best zijn dat Klaassen en Bazoer hebben gewisseld in het elftal en dat Klaassen dus inderdaad op 6 staat, maar zo heb ik de opstelling overgenomen! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik zie wel Blom weer schutteren en wederom onterecht rood geven voor een speler voor Cambuur. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 13:45 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik hoop dat Viergever verdienstelijk speelt en dat we dan uiteindelijk voor eens en altijd verlost zijn van de altijd te late Moisander! Die weet ook iets van frank want die speelt bijna altijd ondanks wanprestaties. Vind het geen eerlijke concurrentie. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 13:48 schreef Brandje het volgende:[..] Ik zie wel Blom weer schutteren en wederom onterecht rood geven voor een speler voor Cambuur. Welke wedstrijd? |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat ik mij overigens afvraag, is het geld op in Enschede ofzo?? Zap net even langs Fox, maar wat een belachelijk slecht veld hebben ze daar?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ik heb al ergens anders aangegeven dat hij juist iemand is die altijd een 6.5 scoort. Hij heeft heel weinig balverlies en zijn aankomende passes zijn bijna 90%. Als ik dan kijk naar El Ghazi en Kishna bijvoorbeeld is het dat ze(in volgorde) 70% en 50% scoren.
Frank gaat soms voor teveel zekerheid, maar Schone is zeker wel beter. Ook eentje die met een vrije trap wat kan forceren en met een dribbel iets kan en met een afstandsschot. Wat dus betekend dat hij in ieder geval beter is dan Sightorsson.
Waarom dan geen Milik en wel Schone. Ik denk dat wat de statistieken aangeven, Schone gekozen word door zijn zekerheid en weinige balverlies das zijn voordeel op Milik, plus Schone kan beter dribbelen.
Zo beter? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 13:54 schreef freakie het volgende:[..] Ik heb al ergens anders aangegeven dat hij juist iemand is die altijd een 6.5 scoort. Hij heeft heel weinig balverlies en zijn aankomende passes zijn bijna 90%. Als ik dan kijk naar El Ghazi en Kishna bijvoorbeeld is het dat ze(in volgorde) 70% en 50% scoren. Frank gaat soms voor teveel zekerheid, maar Schone is zeker wel beter. Ook eentje die met een vrije trap wat kan forceren en met een dribbel iets kan en met een afstandsschot. Wat dus betekend dat hij in ieder geval beter is dan Sightorsson. Waarom dan geen Milik en wel Schone. Ik denk dat wat de statistieken aangeven, Schone gekozen word door zijn zekerheid en weinige balverlies das zijn voordeel op Milik, plus Schone kan beter dribbelen. Zo beter? Ik kon meegaan met je verhaal totdat je begin over een dribbel. Man hij is zo traag met de bal aan de voet dat hij op snelheid van de bal wordt afgelopen. Dribbelde hij maar wat minder dat zou al heel veel schelen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 13:58 schreef Brandje het volgende:[..] Ik kon meegaan met je verhaal totdat je begin over een dribbel. Man hij is zo traag met de bal aan de voet dat hij op snelheid van de bal wordt afgelopen. Dribbelde hij maar wat minder dat zou al heel veel schelen. Ja maar wel beter dan de trage Sigthorsson en Milik haha |
|
|
|
|
dege
|
|
|
waarom niet schone op de plek van bazoer en milik in de spits, zou ik doen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik denk dat de Boer het juist heel slim doet. Met El Ghazi en Kishna heb je bijna 40% van de keer balverlies, zet je dan een Milik of Sightorsson ben je 50% van je aanvallen kwijt en kan je weer achtervolgen. Ik denk dat Schone meer als zekerheid moet dienen en de bal, wat de Boer de vorige wedstrijd ook zei, in de ploeg moet houden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Omdat je dan nog meer spelers hebt die voor zichzelf gaan en heel vaak de bal verliezen + iemand met loopvermogen(bazoer) eruit haalt voor iemand die bijna niet meeloopt(Milik) en dan Schone(zal ook iets minder meelopen) op het middenveld zet. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 13:54 schreef freakie het volgende:[..] Ik heb al ergens anders aangegeven dat hij juist iemand is die altijd een 6.5 scoort. Hij heeft heel weinig balverlies en zijn aankomende passes zijn bijna 90%. Als ik dan kijk naar El Ghazi en Kishna bijvoorbeeld is het dat ze(in volgorde) 70% en 50% scoren. Frank gaat soms voor teveel zekerheid, maar Schone is zeker wel beter. Ook eentje die met een vrije trap wat kan forceren en met een dribbel iets kan en met een afstandsschot. Wat dus betekend dat hij in ieder geval beter is dan Sightorsson. Waarom dan geen Milik en wel Schone. Ik denk dat wat de statistieken aangeven, Schone gekozen word door zijn zekerheid en weinige balverlies das zijn voordeel op Milik, plus Schone kan beter dribbelen. Zo beter? Nope who gives a fuck over balverlies man. Dat is juist waarom ons spel zo ruk is omdat we ons druk maken over balverlies lijden Beslissend moet je kunnen zijn en als je dat bent zal niemand malen als je 10x balverlies lijdt. Kishna en ghazi zijn niet zo ver. maar schone is net zo goed als zijn team is. Hij neemt ajax ook niet bij de hand als het echt moet.. Ik hoop elke x dat hij het gwn goed doet maja dit slaat door om hem in de spits op te stellen |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 14:05 schreef freakie het volgende:[..] Omdat je dan nog meer spelers hebt die voor zichzelf gaan en heel vaak de bal verliezen + iemand met loopvermogen(bazoer) eruit haalt voor iemand die bijna niet meeloopt(Milik) en dan Schone(zal ook iets minder meelopen) op het middenveld zet. Maar je zet een linkspoot op links een rechtspoot op rechts en dan staat er iemand die niet kan koppen? Leg me dat eens uit? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 14:09 schreef 3sterren het volgende:[..] Nope who gives a fuck over balverlies man. Dat is juist waarom ons spel zo ruk is omdat we ons druk maken over balverlies lijden Beslissend moet je kunnen zijn en als je dat bent zal niemand malen als je 10x balverlies lijdt. Kishna en ghazi zijn niet zo ver. maar schone is net zo goed als zijn team is. Hij neemt ajax ook niet bij de hand als het echt moet.. Ik hoop elke x dat hij het gwn goed doet maja dit slaat door om hem in de spits op te stellen Who gives a fuck?? Het maakt heel veel uit, je wil niet constant willen rennen over het hele veld om de bal op te komen halen. Je wil ook dat Kishna en El Ghazi de bal ontvangen op een gevaarlijke positie, Schone kan daar voor zorgen.
Ik geef alleen aan waarom hij daar staat, en kan me daar heel goed in vinden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 14:12 schreef 3sterren het volgende:[..] Maar je zet een linkspoot op links een rechtspoot op rechts en dan staat er iemand die niet kan koppen? Leg me dat eens uit? In principe heeft dat bij ons nooit iets opgeleverd met Milik en Sigthorsson of wel? Voorzetten kunnen ook dreiging opleveren zonder dat iemand 1.90 is en heel goed kan kopen. Sta je, zoals ik vandaag verwacht, tegen een muur van verdedigers, dan sluiten Klaassen en/of Bazoer toch ook aan? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
het goed willen spelen zit er even tot heden bij Ajax niet in. Ze willen wel, maar het gaat niet. Ligt het probleem dan ( toch ) bij het beleid van Ajax, daar De Boer niet veel kan of mag ? Toch hou ik het vandaag op een 1-2 of 1-3 zege voor Ajax. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik hoor wederom dat Klaassen de 6-positie gaat bezetten bij Ajax. Mocht dit zo zijn dan schuift Bazoer een korte linie naar voren! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 14:16 schreef freakie het volgende:[..] In principe heeft dat bij ons nooit iets opgeleverd met Milik en Sigthorsson of wel? Voorzetten kunnen ook dreiging opleveren zonder dat iemand 1.90 is en heel goed kan kopen. Sta je, zoals ik vandaag verwacht, tegen een muur van verdedigers, dan sluiten Klaassen en/of Bazoer toch ook aan? Omdat schone als rechtsbuiten nooit zn man voorbij kwam |
|
|
|