|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wederom zoeken ze niet naar de makkelijkste weg, maar gaan ze weer voor de moeilijke weg. Hierdoor krijg je onzuivere passing. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Eerst had het binnen 5 minuten al 0-1 voor Ajax kunnen zijn, als het subtieler was omgegaan en niet blindelings geschoten werd. Maar toch, De gretigheid van Go Ahead maakte het voor ons Ajax het toch wel erg moeilijk in de eerste 25 minuten.
Het had in de 19e minuut al zelfs 0-2 kunnen staan. Verder blijft het bij Ajax weer het probleem, dat ze de bal teveel naar achteren speelde.
Goed elkaar aanspelen ging ook al niet zo goed bij Ajax, waardoor Ajax teveel balverlies heeft. Nu maar afwachten, de komende 20 minuten of het dan toch 0-2 in de rust wordt. HUP AJAX . |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wat een actie van schöne |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
We hebben gescoord!!!! Het heeft even geduurd, maar de euforie is er weer!! Nu doorgaan zo!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dit was denk geen pingel, die eerder van ghazi wel! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Vooral blijven doordrukken, nu. Op naar de 0-2, daar het wel nog kan. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
buitenspel, zit het toch weer een keer mee |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Was op lijn man, dus geen buitenspel.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Bij twijfel sowieso niet afvlaggen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Lulkoek.. Iets terug en hij staat geen buitenspel, bal was al van de voet, op dat moment ging El Ghazi sneller naar voren. Ik denk dat het dan dus randje is en dat je er dus niet voor kan fluiten, dat gebeurd namelijk wel veel vaker |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Lekker dat gefluit tegen El Ghazi, lijkt hij alleen maar meer te gaan irriteren met trucjes enzo! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Is dat niet gewoon geel voor die overtreding op Bazoer? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Raar dat zo'n kaart dan weer niet wordt gegeven terwijl je aanvoerder vorige week voor een lichte overtreding rood kreeg. Overigens ook raar dat de doelman van Twente gisteren geen rood kreeg want hij liep op 1 lijn met zijn verdediger toen hij de speler neerhaalde! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Heerlijk dat bespelen van de scheidsrechter door die 2 jonkies! Eindelijk een beetje branie en arrogantie in het veld!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik wil even een dikke dis maken naar de Schone uitlachertjes. Schone speelt geweldig. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ik vond het over het geheel gezien slechts een redelijke 1e helft, gezien het allang 0-2 had moeten staan voor Ajax met zijn 64% balbezit. Wel veel balbezit dus, maar geen 2 of 3 doelpunten.
Zal de Boer echt tevreden de kleedkamers opzoeken, nu ????? Ik hoop dat de 2e helft echt beter wordt, met toch een zeer snelle 0-2. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik ben altijd al fan vqn hem, maar zie m liever niet in de spits :( |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Geweldig? Ook weer een beetje overdreven hoor. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Die komt aan zeg! Ik zei gwn wat ik van hem vind de laatste tijd. Geweldig? je kan ook overdrijven hij speelt gwn hoe hij normaal altijd zou moeten spelen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
De punten zijn nog LANG NIET binnen!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja hij speelt geweldig ja. Hij is de enige die elke bal bij zich houd en er wat goeds mee doet. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Speelt eindelijk weer goed dus om om basis van een helft je gram te halen is eigenlijk best een beetje zeilig. Viergever is wel een verademing tov Moisander. Speelt ook een prima pot. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 15:20 schreef Brandje het volgende:[..] Speelt eindelijk weer goed dus om om basis van een helft je gram te halen is eigenlijk best een beetje zeilig. Viergever is wel een verademing tov Moisander. Speelt ook een prima pot. Viergever zeker goed! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 15:19 schreef freakie het volgende:[..] Ja hij speelt geweldig ja. Hij is de enige die elke bal bij zich houd en er wat goeds mee doet. Eerste kwartier zat je op de wc want had toen alweer twee verkeerde passes over 5 meter en werd weer makkelijk van de bal gelopen. Speelt verder goed zoals hij behoort en kan spelen maar geweldig?? Tsja typisch geval van een kinderhand |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 15:20 schreef Brandje het volgende:[..] Speelt eindelijk weer goed dus om om basis van een helft je gram te halen is eigenlijk best een beetje zeilig. Viergever is wel een verademing tov Moisander. Speelt ook een prima pot. Nee er werd gezegd waarom je Schone in de spits gaat zetten. Dus ja er is gelijk dat je ziet wat Schone toevoegt.
Moisander en Viergever vergelijken vind ik een beetje moeilijk. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 15:19 schreef freakie het volgende:[..] Ja hij speelt geweldig ja. Hij is de enige die elke bal bij zich houd en er wat goeds mee doet. Kishna heeft al twee ballen panklaar gelegd op El Ghazi die er helaas maar een scoort. Kishna is zo dreigend. Passeren bijna op de achterlijn en dan ook nog eens de bal goed voor. Wat mogen wij ons in de handen knijpen met twee van zulke vleugelspitsen. Dan heb je Cerny en Muric daar nog achter. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 15:21 schreef Brandje het volgende:[..] Eerste kwartier zat je op de wc want had toen alweer twee verkeerde passes over 5 meter en werd weer makkelijk van de bal gelopen. Speelt verder goed zoals hij behoort en kan spelen maar geweldig?? Tsja typisch geval van een kinderhand wowow.. Doe eens even normaal.. Ik zal eens even kijken passing was 90% van Schone. Mwa ja das wel veel he? van de heyyy 22 passes dus even kijken dat is een simpel rekensommetje. ongv 2-3 passes fout?? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 15:24 schreef freakie het volgende:[..] Nee er werd gezegd waarom je Schone in de spits gaat zetten. Dus ja er is gelijk dat je ziet wat Schone toevoegt. Moisander en Viergever vergelijken vind ik een beetje moeilijk. Je hebt tegen AZ ook gezien in de spits? Viergever, had mijn twijfels over hem, heeft veel meer gif in zijn spel. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 15:27 schreef freakie het volgende:[..] wowow.. Doe eens even normaal.. Ik zal eens even kijken passing was 90% van Schone. Mwa ja das wel veel he? van de heyyy 22 passes dus even kijken dat is een simpel rekensommetje. ongv 2-3 passes fout?? Ik moet normaal doen terwijl jij helemaal wild wordt van een Schone die een keer goed speelt. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nu maar eerst heel snel naar de 0-2. Daarna zien we wel weer. Ben er nog niet zeker van, dat de 3 punten nu al binnen zijn. Alleen de 3 punten telt. Is logisch. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 15:26 schreef Brandje het volgende:[..] Kishna heeft al twee ballen panklaar gelegd op El Ghazi die er helaas maar een scoort. Kishna is zo dreigend. Passeren bijna op de achterlijn en dan ook nog eens de bal goed voor. Wat mogen wij ons in de handen knijpen met twee van zulke vleugelspitsen. Dan heb je Cerny en Muric daar nog achter. Ze spelen prima dat is omdat er nu ook veel meer ruimte is in de 16. Ja sorry maar het is vrij duidelijk anders had El Ghazi of Kishna dat ook kunnen doen wanneer we gewoon met Schone speelde.
Schone houd de bal in de ploeg en is belangrijk bij het opzetten. Dat ik dat verdedig is omdat er 3 mensen waren die zeiden dat Milik er in moest staan. Milik had niks maar dan ook niks extra's toegevoegd, zelfs minder.
Ik moet wel zeggen dat ik dacht dat de aankoop Sinkgraven onzin was, maar ik kan wel zeggen dat hij echt prima speelt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 15:30 schreef Brandje het volgende:[..] Ik moet normaal doen terwijl jij helemaal wild wordt van een Schone die een keer goed speelt. Nee ik verdedig hem omdat er mensen zijn die m afkraken en je net met onzin komt en daarom weer in de verdediging ga. Ik doe normaal maar jij gaat me als klein kind afschilderen. SOrry maar doe niks bijzonders hoor. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 15:28 schreef Brandje het volgende:[..] Je hebt tegen AZ ook gezien in de spits? Viergever, had mijn twijfels over hem, heeft veel meer gif in zijn spel. Ik heb hem gezien en toen heeft hij het niet goed gedaan? Hij was redelijk, net als Milik en Sigthorsson al jaren hebben gedaan toch?
Viergever ben ik het wel mee eens ja.
Edit, al jaren is bullshit. Siggie wel maar milik is er net
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door freakie -- |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Wat een klootzak, die El Ghazi. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ook Bazoer geluk, 100% rood |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Opmerkelijk, die aanvoerdersband doet boilissen goed. speelt niet slecht, niet zoals tegen az.
kishna en el ghazi, zijn toch wel de meesten die de bal verliezen. dat op een manier echt niet kan |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Boilesen is toch al niet goed, de afgelopen 2 a 3 wedstrijden. Voorlopig red Cillissen de punten voor Ajax. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En dan wel geel voor Boilesen?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Opbokken smerige kakkerlak!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Gaat niet lang goed dit... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Balcontrole is wel echt slecht hoor bij Ajax |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Eigenlijk een zwakte bod om Schone niet te willen passeren dan maar op een andere positie te zetten. Hij is geen spits klaar! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Tsja, het blijft weer opvallen dat de scherpte bij Ajax blijft ontbreken. Vooral de laatste 4 wedstrijden. Ajax in zijn goede doen, had nu al met 0-3 voor gestaan in de 60e minuut. Weer is de eerste 20 minuten voor Go Ahead, omdat Ajax blijft verzuimen. HUP AJAX, HUP AJAX, HUP AJAX. |
|
|
|