|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het maakt niet uit welke 2 spelers, maar een dubbele wissel kan nu zeker geen kwaad bij Ajax. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 15:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Opmerkelijk, die aanvoerdersband doet boilissen goed. speelt niet slecht, niet zoals tegen az. kishna en el ghazi, zijn toch wel de meesten die de bal verliezen. dat op een manier echt niet kan Zijn te speels geen rendement |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Schöne komt te kort in de spits, gooi er een spits in Frank! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Godverdomme, godver de godver de godverdomme!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Eigen dikke tyfus schuld WEER |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
De hele branie is de 2e helft weer ver te zoeken!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een verschil elke keer tussen de eerste en de tweede helft!! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het zat er gewoon aan te komen, de gelijkmaker. Nu nog 10 minuten voor een 1-2. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: je zag het aankomen en De Boer grijpt niet in, simpel. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
van der Hart de volgende keer aan PSV verhuren? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Toch nog de 3 punten, maar.................................................................................................................. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het spel was de 2e helft niet om aan te zien wat Ajax betreft. Ze vervielen in de oude fouten, maar god wat ben ik blij na de 1-2! Ook al is het klote voor van der Hart. Heel zuur voor hem, maar voor Ajax telt maar 1 ding en dat is de 3 punten!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wat een zaadgoal, onverdiend winnen. Als je daar blij van moet worden. Depressie voetbal!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 16:24 schreef Bobby1972 het volgende:Wat een zaadgoal, onverdiend winnen. Als je daar blij van moet worden. Depressie voetbal!! Je bent blij voor Ajax toch??? De manier waarop doet dan niet aan de orde!!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Om eerlijk te zijn weet ik niet wat ik ervan moet vinden. Wat ik opvallend vind is dat Ajax iedere wedstrijd en ook nu weer kort prima voetbal kan spelen. En daarna als een kaartenhuis in elkaar valt. Er is geen enkel lichtpuntje te zien, en dat vind ik verontrustend!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
biebie
|
|
|
quote: De manier waarop doet WEL aan de orde. Voetbal van Ajax was niet om aan te zien. Ik had op een gegeven moment drie zonnebrillen op, zo'n pijn deed het aan mijn ogen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Stelletje azijnzeikers!! Wees godverdomme eens blij met de 3 punten! Natuurlijk was het spel niet om aan te zien, maar godsamme wat wil je liever? Mooi spel of punten???? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Natuurlijk zul je als supporter iedere wedstrijd willen zien. Er valt weinig plezier meer aan te beleven. Ik vind het waanzin en erg dat dit niveau ons wordt voorgeschoteld. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik ben ervan overtuigd wanneer Ajax een betere scouting had gehad en beter geanticipeerd had op de situatie dat het nooit zover had hoeven komen. En juist dat irriteert me! Het was onnodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 16:32 schreef Bobby1972 het volgende:Natuurlijk zul je als supporter iedere wedstrijd willen zien. Er valt weinig plezier meer aan te beleven. Ik vind het waanzin en erg dat dit niveau ons wordt voorgeschoteld. Zoek een andere club zou ik zeggen!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 16:34 schreef Bobby1972 het volgende:Ik ben ervan overtuigd wanneer Ajax een betere scouting had gehad en beter geanticipeerd had op de situatie dat het nooit zover had hoeven komen. En juist dat irriteert me! En dat roep je al het hele seizoen!! Lekker interessant om dat elke keer te lezen! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Die kut boeren hebben niet zoveel kwaliteit dat we niet kampioen hadden kunnen worden. Ze hebben het laten liggen om voor de 5e keer kampioen te worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ja en? En dan niet blij wezen met de 3 punten? Volgens mij moet je nu alles op de 2e plaats zetten en in de zomerstop hopen op ervaring! En daarmee jezelf proberen te plaatsen voor de CL! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Heel sneu voor Mickey van der Hart, maar de 3 punten zijn binnen, dat is op dit moment het enige wat telt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 16:46 schreef Ronald 1960 het volgende:Heel sneu voor Mickey van der Hart, maar de 3 punten zijn binnen, dat is op dit moment het enige wat telt Inderdaad Ron, dat gezeik dat het spel niet om aan te gluren was en dat we de 3 punten dus niet verdienden! Azijnzeikers zijn het! Wees blij met de punten! De punten lijken mij veel belangrijker dan het spel op dit moment! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
2e plaats is zeker belangrijk. Dan zullen in de zomer direct aankopen gedaan moeten worden wanneer de voorronde begint van de CL. Dan is het niet onmogelijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik was op ziekenbezoek bij een vriend en kon dus niet kijken. Ik heb teletekst gelezen en jullie commentaar hier. Het moet weer bar en boos geweest zijn. Maar inderdaad, wat Warrior schreef: we mogen blij met de 3 punten zijn. Maar wil iemand mij uitleggen waarom de Boer weer zonder Milik speelde? Als je toch al zo moeilijk scoort als Ajax, dan ga je toch niet met een middenvelder op die positie spelen?? Zivkovic niet in de selectie, Milik op de bank... Pfff goed gedaan de Boer :-( |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 16:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad Ron, dat gezeik dat het spel niet om aan te gluren was en dat we de 3 punten dus niet verdienden! Azijnzeikers zijn het! Wees blij met de punten! De punten lijken mij veel belangrijker dan het spel op dit moment! Ondanks het matige spel de tweede helft en de gelukkige 1-2 was het natuurlijk gewoon een verdiende overwinning en had je het zelf al veel eerder moeten afmaken. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Als we niet 2e worden, gaan we een leuke zomer tegemoet! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 16:50 schreef Pietje het volgende:Ik was op ziekenbezoek bij een vriend en kon dus niet kijken. Ik heb teletekst gelezen en jullie commentaar hier. Het moet weer bar en boos geweest zijn. Maar inderdaad, wat Warrior schreef: we mogen blij met de 3 punten zijn. Maar wil iemand mij uitleggen waarom de Boer weer zonder Milik speelde? Als je toch al zo moeilijk scoort als Ajax, dan ga je toch niet met een middenvelder op die positie spelen?? Zivkovic niet in de selectie, Milik op de bank... Pfff goed gedaan de Boer :-( Ik denk dat Frank de Boer dit seizoen niet eens meer kampioen WIL worden. en dan volgend seizoen met een kampioenschap afscheid nemen en zijn welverdiende transfer maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 16:50 schreef Pietje het volgende:Ik was op ziekenbezoek bij een vriend en kon dus niet kijken. Ik heb teletekst gelezen en jullie commentaar hier. Het moet weer bar en boos geweest zijn. Maar inderdaad, wat Warrior schreef: we mogen blij met de 3 punten zijn. Maar wil iemand mij uitleggen waarom de Boer weer zonder Milik speelde? Als je toch al zo moeilijk scoort als Ajax, dan ga je toch niet met een middenvelder op die positie spelen?? Zivkovic niet in de selectie, Milik op de bank... Pfff goed gedaan de Boer :-( Tsja waar kies je voor. Een spits die afhankelijk is van de aanvoer en een afmaken is maar een matige voetballer of een spits die wat minder afhankelijk is,minder zal scoren maar een betere voetballer is en anderen beter laat voelen. Helaas is Schone alleen bruikbaar wanneer het team goed speelt want ook hij viel de tweede helft ver terug. Is dus niet de dragende speler die we zo nodig hebben. Daarom moet men echt Gudelj halen. Die brengt zoveel power met zich mee en kan gewoon heel goed voetballen. Als je je middenveld niet op orde krijgt dan krijg je nooit je team op orde. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Jij denkt echt dat ze dan echt de knip gaan trekken? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 16:58 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik denk dat Frank de Boer dit seizoen niet eens meer kampioen WIL worden. en dan volgend seizoen met een kampioenschap afscheid nemen en zijn welverdiende transfer maken. Ik denk serieus dat FdB volgend seizoen niet meer de trainer/coach van Ajax is. Ik "proef" dat uit zijn verschillende uitlatingen in de pers. Daar waar hij tot vorig seizoen een overgang naar een andere club nadrukkelijk ontkende, doet hij dat nu opvallend niet meer. Nee, dit is het laatste seizoen van hem bij Ajax. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
We gaan het meemaken Pietje. Nu op naar Twente thuis volgende week. psv gaat op bezoek bij az |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 17:00 schreef Brandje het volgende:[..] Tsja waar kies je voor. Een spits die afhankelijk is van de aanvoer en een afmaken is maar een matige voetballer of een spits die wat minder afhankelijk is,minder zal scoren maar een betere voetballer is en anderen beter laat voelen. Helaas is Schone alleen bruikbaar wanneer het team goed speelt want ook hij viel de tweede helft ver terug. Is dus niet de dragende speler die we zo nodig hebben. Daarom moet men echt Gudelj halen. Die brengt zoveel power met zich mee en kan gewoon heel goed voetballen. Als je je middenveld niet op orde krijgt dan krijg je nooit je team op orde. Gudelj ben ik beslist met je eens. Dat roep ik ook al tijden lang hier. Maar ik begrijp toch nog steeds niet waarom Milik niet in de spits staat. Nu zijn eindelijk beide flanken bezet door echte vleugelspitsen die een bal kunnen voorgeven en dan kiest FdB voor een middenvelder. Voor mij is dat onbegrijpelijk en tegelijkertijd zegt het veel, zo niet alles, dat Milik aan het eind van het seizoen wel eens terug kan keren naar Duitsland. De optie tot koop wordt maar niet gelicht en dat vind ik zeer opvallend en nu al helemaal, dat hij weer bankzitter is geworden, nota bene achter middenvelder Schöne... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 17:07 schreef Ronald 1960 het volgende:We gaan het meemaken Pietje. Nu op naar Twente thuis volgende week. psv gaat op bezoek bij az Twente draait op dit moment ook voor geen meter. Dat is dan weer de waarschijnlijke mazzel. Twee modderende ploegen... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 17:05 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk serieus dat FdB volgend seizoen niet meer de trainer/coach van Ajax is. Ik "proef" dat uit zijn verschillende uitlatingen in de pers. Daar waar hij tot vorig seizoen een overgang naar een andere club nadrukkelijk ontkende, doet hij dat nu opvallend niet meer. Nee, dit is het laatste seizoen van hem bij Ajax. Ik denk dat hij genoeg eergevoel in zijn donder heeft om de titel weer terug naar Amsterdam te halen en dan pas te vertrekken. Mocht hij wel gaan dan laat hij wel een zooitje achter voor zijn opvolger. Mede door Overmars |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat een krankzinnig verschil is dat toch: FC Groningen "uit" of FC Groningen "thuis". Ik zie de wedstrijd niet, maar lees de tussenstand op teletekst. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 16:58 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik denk dat Frank de Boer dit seizoen niet eens meer kampioen WIL worden. en dan volgend seizoen met een kampioenschap afscheid nemen en zijn welverdiende transfer maken. mooi gezegd Ronald, ik hoop dat je gelijk hebt! |
|
|
|