|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik denk in Maassluis !!! ;-))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ha Ha Grote 020 FAN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Bedankt: we hebben het gevonden, het is aan de Sportlaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is me toch een kut sporthal daar. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hou je mond ga je tanden poetsen en blijf voor altijd bij weg |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nah, Den Helder als geheel al kut gevonden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tanden poetsen Henk, luister nou eens.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: ??? Ben je nu echt zo lomp ??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Alles buiten Rotterdam in Nederland is als geheel KUT ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: ??? Ben je nu echt zo lomp ??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jij woont zeker buiten Rotterdam !! Dat is pas KUT naar mijn mening. Ik heb helemaal niks met de rest van NL. Dat jij dat lomp vind , tja ............ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 15:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jij woont zeker buiten Rotterdam !! Dat is pas KUT naar mijn mening. Ik heb helemaal niks met de rest van NL. Dat jij dat lomp vind , tja ............ Tyft dan op uit Nederland, ti's een gratis tip.. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Had Gudde even gebeld; die kent daar de weg op zijn duimpje, waarschijnlijk beter dan wat er op Varkenoord gebeurt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 15:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jij woont zeker buiten Rotterdam !! Dat is pas KUT naar mijn mening. Ik heb helemaal niks met de rest van NL. Dat jij dat lomp vind , tja ............ Vindt het rot voor Rotterdam dat jij er woont. Maar je kunt de stad helpen. Barcelona. Of Urk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 15:07 schreef daan limbos het volgende:Had Gudde even gebeld; die kent daar de weg op zijn duimpje, waarschijnlijk beter dan wat er op Varkenoord gebeurt. Dacht al. We hebben Gudde nog niet gehad. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Typisch een zeeuwse tip ja ... we dansen niet allemaal naar jouw pijpjes !!! Altijd dweilen met de kraan open toch ??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik ben er trots op om in Rotterdam te wonen ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Logisch, je kent de rest van Nederland niet. Houen zo. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ben maar niet bang, wil ik niet eens !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Rotterdam niet op jou.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 15:09 schreef lijdensweg het volgende:[..] Typisch een zeeuwse tip ja ... we dansen niet allemaal naar jouw pijpjes !!! Altijd dweilen met de kraan open toch ??? Hoeft niet pijp jij je vriend nou maar vanavond word je achterkant waarschijnlijk ook weer eens uitgeleefd.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zeeuwse humor? Raakt kant noch wal ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het was zo'n mooi topic... maar het is alweer gelijdenswegd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maassluis, enge buurt kwamen veel Ajakscieden vandaan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: idd Stylzz, Vilhena heeft ook enge trekjes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2015 door VVout -- |
|
|
|