BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 januari 2016 - 18:23   quote  deeplink  
http://www.v-bal.nl/nieuws/283687/stress-bij-ajax-eerst-verkopen-dan-pas-spits-halen.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal

Haha mag niemand weg maar wel eerst verkopen voor een spits! Hoe dan?
enough
 enough - vrijdag 29 januari 2016 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Blijft heen en weer gelul..misschien komt er nog wat uit de koker
remco k
 remco k - vrijdag 29 januari 2016 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 20:26 schreef jolanpalma het volgende:

[..]

Zal overmars ook echt een 40 uurig contract nodig hebben?
Ware opmerking, ken jij zijn dagindeling en takenpakket?
Bestt
 Bestt - vrijdag 29 januari 2016 - 21:26   quote  deeplink  
Josep Drmic prima spits misschien
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 29 januari 2016 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 20:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ware opmerking, ken jij zijn dagindeling en takenpakket?
Ja... om 9 uur opstaan...ontbijten...Epe'r zeikblaadje opslaan...zijn vrouw een kus geven...naar zijn broer om zijn vastgoed te controleren....ff poepen...kijken of kinder maat 178 in de aanbieding is voor zijn garderobe....lunchen....middagdutje....om 5uur een wijntje en een amuse....om half acht utopia kijken en gelijk erna goeden tijden slechte tijden....daarna dineren met de plaatselijke zelfstandigers en nog ff HL lezen en dan naar bed.
's nachts zwetend wakker schieten en denken...oh shit ik moest toch ook wat bij Ajax doen...kut morgen dan maar.

Volgende dag......

om 9 uur opstaan...ontbijten...Epe'r zeikblaadje opslaan...zijn vrouw een kus geven...naar zijn broer om zijn vastgoed te controleren....ff poepen...kijken of kinder maat 178 in de aanbieding is voor zijn garderobe....lunchen....middagdutje....om 5uur een wijntje en een amuse....om half acht utopia kijken en gelijk erna goeden tijden slechte tijden....daarna dineren met de plaatselijke zelfstandigers en nog ff HL lezen en dan naar bed.
's nachts zwetend wakker schieten en denken...oh shit ik moest toch ook wat bij Ajax doen...kut morgen dan maar.

Die dag daarop.....

om 9 uur opstaan...ontbijten...Epe'r zeikblaadje opslaan...zijn vrouw een kus geven...naar zijn broer om zijn vastgoed te controleren....ff poepen...kijken of kinder maat 178 in de aanbieding is voor zijn garderobe....lunchen....middagdutje....om 5uur een wijntje en een amuse....om half acht utopia kijken en gelijk erna goeden tijden slechte tijden....daarna dineren met de plaatselijke zelfstandigers en nog ff HL lezen en dan naar bed.
's nachts zwetend wakker schieten en denken...oh shit ik moest toch ook wat bij Ajax doen...kut morgen dan maar.
enough
 enough - vrijdag 29 januari 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 21:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja... om 9 uur opstaan...ontbijten...Epe'r zeikblaadje opslaan...zijn vrouw een kus geven...naar zijn broer om zijn vastgoed te controleren....ff poepen...kijken of kinder maat 178 in de aanbieding is voor zijn garderobe....lunchen....middagdutje....om 5uur een wijntje en een amuse....om half acht utopia kijken en gelijk erna goeden tijden slechte tijden....daarna dineren met de plaatselijke zelfstandigers en nog ff HL lezen en dan naar bed.
's nachts zwetend wakker schieten en denken...oh shit ik moest toch ook wat bij Ajax doen...kut morgen dan maar.

Volgende dag......

om 9 uur opstaan...ontbijten...Epe'r zeikblaadje opslaan...zijn vrouw een kus geven...naar zijn broer om zijn vastgoed te controleren....ff poepen...kijken of kinder maat 178 in de aanbieding is voor zijn garderobe....lunchen....middagdutje....om 5uur een wijntje en een amuse....om half acht utopia kijken en gelijk erna goeden tijden slechte tijden....daarna dineren met de plaatselijke zelfstandigers en nog ff HL lezen en dan naar bed.
's nachts zwetend wakker schieten en denken...oh shit ik moest toch ook wat bij Ajax doen...kut morgen dan maar.

Die dag daarop.....

om 9 uur opstaan...ontbijten...Epe'r zeikblaadje opslaan...zijn vrouw een kus geven...naar zijn broer om zijn vastgoed te controleren....ff poepen...kijken of kinder maat 178 in de aanbieding is voor zijn garderobe....lunchen....middagdutje....om 5uur een wijntje en een amuse....om half acht utopia kijken en gelijk erna goeden tijden slechte tijden....daarna dineren met de plaatselijke zelfstandigers en nog ff HL lezen en dan naar bed.
's nachts zwetend wakker schieten en denken...oh shit ik moest toch ook wat bij Ajax doen...kut morgen dan maar.
HAHAHAHAHA ik hoop voor z'n broer dat ie z'n bek gepoest heeft gap hahahhah
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 29 januari 2016 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 21:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja... om 9 uur opstaan...ontbijten...Epe'r zeikblaadje opslaan...zijn vrouw een kus geven...naar zijn broer om zijn vastgoed te controleren....ff poepen...kijken of kinder maat 178 in de aanbieding is voor zijn garderobe....lunchen....middagdutje....om 5uur een wijntje en een amuse....om half acht utopia kijken en gelijk erna goeden tijden slechte tijden....daarna dineren met de plaatselijke zelfstandigers en nog ff HL lezen en dan naar bed.
's nachts zwetend wakker schieten en denken...oh shit ik moest toch ook wat bij Ajax doen...kut morgen dan maar.

Volgende dag......

om 9 uur opstaan...ontbijten...Epe'r zeikblaadje opslaan...zijn vrouw een kus geven...naar zijn broer om zijn vastgoed te controleren....ff poepen...kijken of kinder maat 178 in de aanbieding is voor zijn garderobe....lunchen....middagdutje....om 5uur een wijntje en een amuse....om half acht utopia kijken en gelijk erna goeden tijden slechte tijden....daarna dineren met de plaatselijke zelfstandigers en nog ff HL lezen en dan naar bed.
's nachts zwetend wakker schieten en denken...oh shit ik moest toch ook wat bij Ajax doen...kut morgen dan maar.

Die dag daarop.....

om 9 uur opstaan...ontbijten...Epe'r zeikblaadje opslaan...zijn vrouw een kus geven...naar zijn broer om zijn vastgoed te controleren....ff poepen...kijken of kinder maat 178 in de aanbieding is voor zijn garderobe....lunchen....middagdutje....om 5uur een wijntje en een amuse....om half acht utopia kijken en gelijk erna goeden tijden slechte tijden....daarna dineren met de plaatselijke zelfstandigers en nog ff HL lezen en dan naar bed.
's nachts zwetend wakker schieten en denken...oh shit ik moest toch ook wat bij Ajax doen...kut morgen dan maar.
Hahaha humor!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 januari 2016 - 23:26   quote  deeplink  
29 jan. 2016 19:21:14
Zlatan Ibrahimovic zou komende zomer zomaar terug kunnen keren naar Ajax. Althans, die mogelijkheid stelt de Zweedse steraanvaller zelf niet uit.

In een filmpje op het clubkanaal van de Amsterdammers houdt Ibrahimovic een Ajax-shirt vast met zijn achternaam en rugnummer negen op de achterkant. De spits van Paris Saint-Germain laat de Ajax-supporters dromen van een rentree: "Je weet het nooit, dit zou volgend seizoen zomaar mijn shirt weer kunnen zijn."

"Het beste voor jullie allemaal. Ik hoop dat Ajax in de toekomst een hoop prijzen wint, zelfs als ik er niet bij ben. Blijf de club trouw. Bedankt!", besluit de 34-jarige Ibrahimovic zijn korte speech. De 111-voudig international (62 goals) maakte tussen 2001 en 2004 furore bij Ajax, zijn opstapje naar de absolute top.

Lees meer: Younes: "Ajax een goede keuze"
Na zijn avontuur in Amsterdam volgden periodes bij Juventus (2004-2006), Internazionale (2006-2009), FC Barcelona (2009-2010), AC Milan (2010-2012) en sinds 2012 is de boomlange voorhoedespeler actief bij PSG. De grote vraag is waar de toekomst van 'Ibra' ligt, want hij heeft een aflopend contract in Parijs.

Eerst zien dan geloven...hahahaha....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 29 januari 2016 - 23:36   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/550/ligue-1/2016/01/29/19804222/ibrahimovic-praat-over-ajax-rentree?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

voor het gemak ;-)
Ik zou het toejuichen :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2016 door Ronald 1960 --
enough
 enough - zaterdag 30 januari 2016 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:
29 jan. 2016 19:21:14
Zlatan Ibrahimovic zou komende zomer zomaar terug kunnen keren naar Ajax. Althans, die mogelijkheid stelt de Zweedse steraanvaller zelf niet uit.

In een filmpje op het clubkanaal van de Amsterdammers houdt Ibrahimovic een Ajax-shirt vast met zijn achternaam en rugnummer negen op de achterkant. De spits van Paris Saint-Germain laat de Ajax-supporters dromen van een rentree: "Je weet het nooit, dit zou volgend seizoen zomaar mijn shirt weer kunnen zijn."

"Het beste voor jullie allemaal. Ik hoop dat Ajax in de toekomst een hoop prijzen wint, zelfs als ik er niet bij ben. Blijf de club trouw. Bedankt!", besluit de 34-jarige Ibrahimovic zijn korte speech. De 111-voudig international (62 goals) maakte tussen 2001 en 2004 furore bij Ajax, zijn opstapje naar de absolute top.

Lees meer: Younes: "Ajax een goede keuze"
Na zijn avontuur in Amsterdam volgden periodes bij Juventus (2004-2006), Internazionale (2006-2009), FC Barcelona (2009-2010), AC Milan (2010-2012) en sinds 2012 is de boomlange voorhoedespeler actief bij PSG. De grote vraag is waar de toekomst van 'Ibra' ligt, want hij heeft een aflopend contract in Parijs.

Eerst zien dan geloven...hahahaha....
Eide zeg dat het bijna rond is Hunter!!
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 januari 2016 - 10:00   quote  deeplink  
Ajax schijnt een transfer van Serero te blokkeren omdat men de situatie van Klaassen in de gaten wil houden.
Kan men ruimte creëren voor een spits doen ze het niet omdat een wisselspeler niet weg mag.

Staat oa op Het Parool
RoodWit81
 RoodWit81 - zaterdag 30 januari 2016 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Ajax blokkeert Belgische transfer middenvelder door blessure Klaassen

THULANI SERERO heeft betere tijden gekend in zijn carrière bij Ajax. De Zuid-Afrikaan komt amper nog aan spelen toe in Amsterdam en tot overmaat van ramp weigert Ajax vooralsnog mee te werken aan een vertrek van de kleine middenvelder door een hardnekkige blessure bij Davy Klaassen.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/427621_ajax-blokkeert-belgische-transfer-middenvelder-door-blessure-klaassen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Het wordt echt met de dag gekker. Als dit waar is dan snap ik er officieel helemaal geen kloten meer van. Ze hebben een overschot aan middenvelders en Serero gaat na die 3 invalbeurten dit seizoen echt niet het verschil maken tussen wel of niet kampioen worden. Je gaat een bankzitter als Serero niet voor miljoenen verkopen Ajax. Laat die jongen toch vertrekken naar Luik of Heerenveen. Wat is er gebeurt met de realiteitszin in Amsterdam?

Heel ander verhaal, maar ik vind het ook echt schandalig hoe ze met Heitinga om gaan. Hij is toch geen David Endt, met dat "belangrijk in de kleedkamer" gelul? Haal zo'n jongen dan niet. Hij heeft een echt Ajax hart en dit is dan hoe je daar mee om gaat. Ik ben nooit een supergrote Heitinga fan geweest, maar man man man... Ik zou nu als oud speler lekker in het buitenland blijven. Hij zal vast geweldig te spreken zijn over die eerste klas tribune plaatsen tegen over z'n maatjes van der Vaart, Sneijder en Huntelaar. Staan vast te trappelen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 januari 2016 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 10:10 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Het wordt echt met de dag gekker. Als dit waar is dan snap ik er officieel helemaal geen kloten meer van. Ze hebben een overschot aan middenvelders en Serero gaat na die 3 invalbeurten dit seizoen echt niet het verschil maken tussen wel of niet kampioen worden. Je gaat een bankzitter als Serero niet voor miljoenen verkopen Ajax. Laat die jongen toch vertrekken naar Luik of Heerenveen. Wat is er gebeurt met de realiteitszin in Amsterdam?

Heel ander verhaal, maar ik vind het ook echt schandalig hoe ze met Heitinga om gaan. Hij is toch geen David Endt, met dat "belangrijk in de kleedkamer" gelul? Haal zo'n jongen dan niet. Hij heeft een echt Ajax hart en dit is dan hoe je daar mee om gaat. Ik ben nooit een supergrote Heitinga fan geweest, maar man man man... Ik zou nu als oud speler lekker in het buitenland blijven. Hij zal vast geweldig te spreken zijn over die eerste klas tribune plaatsen tegen over z'n maatjes van der Vaart, Sneijder en Huntelaar. Staan vast te trappelen.
Serero is helemaal geen stand-in van Klaassen want anders had hij wel gespeeld bij de blessure van Klaassen. Het is of vd Beek of Sinkgraven die dan spelen.
Dus kan iemand mij uitleggen waarom Overmars/FdB een transfer van in vredesnaam tegen houden. Zeker als je kijkt dat er dan wat ruimte komt voor een spits die ze graag willen halen! We spelen ook geen europees en beker meer dus schiet mij maar lek.
Elke keer weten ze je weer te verrassen met zulke onbenulligheden
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 januari 2016 - 11:26   quote  deeplink  
Nog steeds wil Ajax Serero laten gaan, maar enkel bij verkoop. De clubs die nu hebben aangeklopt willen enkel huren en in dat geval wil Ajax niet meewerken want dat zit hij in de zomer weer in Amsterdam.
p111
 p111 - zaterdag 30 januari 2016 - 11:45   quote  deeplink  
Het wordt met de dag maffer daar in de Arena
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 januari 2016 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Nog steeds wil Ajax Serero laten gaan, maar enkel bij verkoop. De clubs die nu hebben aangeklopt willen enkel huren en in dat geval wil Ajax niet meewerken want dat zit hij in de zomer weer in Amsterdam.
Dat was het nieuws van gisteren vrind. Heeft wel degelijk met de blessure van Klaassen te maken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 januari 2016 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat was het nieuws van gisteren vrind. Heeft wel degelijk met de blessure van Klaassen te maken.
Ja en wie maakt die verhalen?
RoodWit81
 RoodWit81 - zaterdag 30 januari 2016 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 11:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Nog steeds wil Ajax Serero laten gaan, maar enkel bij verkoop. De clubs die nu hebben aangeklopt willen enkel huren en in dat geval wil Ajax niet meewerken want dat zit hij in de zomer weer in Amsterdam.
Hans Vonk van Heerenveen zegt in een interview dar ze open staan voor huren of kopen. Beide is een mogelijkheid voor ze. Luik is alleen huur met optie tot koop.
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 januari 2016 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 12:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja en wie maakt die verhalen?
De boze media
enough
 enough - zaterdag 30 januari 2016 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 12:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

De boze media
hahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 januari 2016 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 12:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

De boze media
Maak er maar ongeloofwaardige van!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zaterdag 30 januari 2016 - 14:13   quote  deeplink  
In deze was het trouwens wel degelijk FdB die aangaf die Serero misschien wel moet blijven vanwege de blessure van Klaassen. Hij gaf dat aan op de persconferentie gisteren.

Ik neem aan dat de onderliggende reden is dat zonder Klaassen Ajax niet alles dubbel bezet heeft, zeker ook met het ook op de CVM positie. Dat is overigens slechts mijn aanname daarbij. Ik zou zelf zeggen dat Ajax elke mogelijkheid moet aangrijpen om Thuli te verkopen. Hand geven en afscheid nemen, zeker als je met Nouri, Van de Beek en Frenkie de Jong zo'n optocht aan goede middenvelders in de coulissen hebt staan.
Eide
 Eide - zaterdag 30 januari 2016 - 14:16   quote  deeplink  
Ik begin trouwens langzamerhand wel gecharmeerd te raken van Vincent Janssen. Weliswaar ook weer een spits die met z'n gezicht naar het doel moet voetballen maar wel doeltreffend en lekker bewegelijk.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 januari 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 14:16 schreef Eide het volgende:
Ik begin trouwens langzamerhand wel gecharmeerd te raken van Vincent Janssen. Weliswaar ook weer een spits die met z'n gezicht naar het doel moet voetballen maar wel doeltreffend en lekker bewegelijk.
Dat heb ik met Achabar....ik weet het, het is vloeken in de kerk....maar ik wil die gozer wel een paar wedstijden achter elkaar zien, daar wordt hij alleen maar beter van
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 30 januari 2016 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 14:16 schreef Eide het volgende:
Ik begin trouwens langzamerhand wel gecharmeerd te raken van Vincent Janssen. Weliswaar ook weer een spits die met z'n gezicht naar het doel moet voetballen maar wel doeltreffend en lekker bewegelijk.
Wat mij betreft welkom maar ik ben bang dat er helemaal niks meer gebeurd deze transferperiode
enough
 enough - zaterdag 30 januari 2016 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 14:16 schreef Eide het volgende:
Ik begin trouwens langzamerhand wel gecharmeerd te raken van Vincent Janssen. Weliswaar ook weer een spits die met z'n gezicht naar het doel moet voetballen maar wel doeltreffend en lekker bewegelijk.
Zeker..scoort makkelijk..balvast..bijna altijd aanspeelbaar en kan passeren..werkt/stoort.

Iets wat bij milik wel minder is,maar bij AZ schijnt dat makkelijker te gaan dan bij Ajax
(ook gezien de vorige spitsen die van AZ naar Ajax gekomen zijn..siggi.. el ham)

Net wat je zeg wel weer iemand die minder is met de rug naar de goal,maar wel kan kaatsen.
p111
 p111 - zaterdag 30 januari 2016 - 15:46   quote  deeplink  
Het wordt misschien tijd om is te gaan kijken naar Vincent Janssen.
====================================================================
De meest besproken spits in de Eredivisie dit moment is ongetwijfeld Vincent Janssen van AZ. De aanvaller is de laatste weken goed op dreef en beloonde dat onder andere met een hattrick tegen Feyenoord vorig weekend. Volgens Henk Spaan zou Janssen ideaal voor Ajax maar ook Feyenoord zijn.

'Ik was op zoek naar een spits voor Ajax en Feyenoord. Daaraan schijnen beide clubs behoefte te hebben, hoewel Ajax over El Ghazi beschikt. Vaak hoor je in dit verband de namen vallen van Haller en Santos. De eerste maakte elf, de tweede dertien doelpunten. Ik zeg: blijf eraf. Zo goed zijn ze niet. Het zijn geflatteerde cijfers: er zitten vijf penalty's de man bij', zo schrijft hij zaterdag in Het Parool.

Spaan is van mening dat er qua spitsen momenteel niks beters rondloopt in Nederland, waar hij voor de rest niet overtuigd is van het 'spitsen-niveau'. 'Hoe ingespannen ik ook zit te turen, ik zie ze niet in de eredivisie, behalve uiteraard Vincent Janssen met zijn twaalf doelpunten, twee assists en niet één penalty. In Europa maakte hij vier doelpunten en voor Jong Oranje inmiddels een stuk of zes. Hij kan voetballen, koppen en schieten. Laatst wisten ze bij Fox niet eens of hij links of rechts was, wat genoeg zegt over zijn tweebenigheid.'

Vorig seizoen speelde Janssen zijn wedstrijden nog voor Almere City FC, de club die, op papier, een samenwerkingsverband met Ajax heeft. Spaan is van mening dat Ajax daarom meer moeite had moeten doen voor Janssen gezien de connecties met de Almeerse club. 'Grim, de trainer in Almere, pikte hem op. Kreek was hoofd opleidingen. Beiden werden betaald door Ajax. Hoe verliep de communicatie tussen hoofd- en satellietclub? Zoals altijd bij Ajax, denk ik: niet.'
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 januari 2016 - 17:39   quote  deeplink  
Dan nog zou ik voor Achebar gaan...
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 30 januari 2016 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 17:39 schreef Nenam_tiL het volgende:
Dan nog zou ik voor Achebar gaan...
Ik vrees met grote vrezen dat er helemaal niemand gaat komen...
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 30 januari 2016 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 17:51 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik vrees met grote vrezen dat er helemaal niemand gaat komen...
Ben er ook bang voor...helaas
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 januari 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 17:51 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik vrees met grote vrezen dat er helemaal niemand gaat komen...
Ik zou ook niet weten wie....
Eide
 Eide - zaterdag 30 januari 2016 - 18:31   quote  deeplink  
Weet je, als Ajax wekelijks, als gemiddelde, het niveau van november zou halen was er niets aan de hand en hadden we het nu ook niet over transfer gehad. Het probleem is dat Ajax maar zo heel zelden een acceptabel niveau haalt. Delen van wedstrijden willen wel eens van acceptabel niveau zijn maar slechts zelden weet Ajax dat 90 minuten lang vol te houden.
Nagir
 Nagir - zaterdag 30 januari 2016 - 21:23   quote  deeplink  
We worden allemaal als supporter door Frank de boer en zijn escortes bedonderd het blijk wel van de uitspraak van Kees jansma over spits van Chelsea ze willen best komen maar Ajax wil gewoon niet betalen als ze zo doorgaan komt er geen mens meer na de arena
Eide
 Eide - zaterdag 30 januari 2016 - 21:27   quote  deeplink  
Welke uitspraak? Het laatste wat ik over Traore heb gezien is dat Chelsea hem niet nog een keer wil verhuren in de Eredvisie (lees, hij moet naar een sterkere competitie).

En gap, wat interpunctie zou fijn zijn. Het is zo al nauwelijks te lezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 30 januari 2016 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 18:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik zou ook niet weten wie....
Zlatan! die houdt de rest ook wel in toom ;-)
enough
 enough - zaterdag 30 januari 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 21:23 schreef Nagir het volgende:
We worden allemaal als supporter door Frank de boer en zijn escortes bedonderd het blijk wel van de uitspraak van Kees jansma over spits van Chelsea ze willen best komen maar Ajax wil gewoon niet betalen als ze zo doorgaan komt er geen mens meer na de arena
tRY AGAIN!!
enough
 enough - zaterdag 30 januari 2016 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 21:23 schreef Nagir het volgende:
We worden allemaal als supporter door Frank de boer en zijn escortes bedonderd het blijk wel van de uitspraak van Kees jansma over spits van Chelsea ze willen best komen maar Ajax wil gewoon niet betalen als ze zo doorgaan komt er geen mens meer na de arena
Goed bedoeld hoor..,maar let gvd meer op je....

INTERPUNCTIE,,,,

Sorry hoor ,,maar is fucking irritant.

Eerlijk gezegd miste ik nog ook een Hoofd-letter !!..;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door enough --
enough
 enough - zaterdag 30 januari 2016 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 21:36 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Zlatan! die houdt de rest ook wel in toom ;-)
Paar trapjes links en rechts zou geen kwaad kunnen..gap
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2016 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 21:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja... om 9 uur opstaan...ontbijten...Epe'r zeikblaadje opslaan...zijn vrouw een kus geven...naar zijn broer om zijn vastgoed te controleren....ff poepen...kijken of kinder maat 178 in de aanbieding is voor zijn garderobe....lunchen....middagdutje....om 5uur een wijntje en een amuse....om half acht utopia kijken en gelijk erna goeden tijden slechte tijden....daarna dineren met de plaatselijke zelfstandigers en nog ff HL lezen en dan naar bed.
's nachts zwetend wakker schieten en denken...oh shit ik moest toch ook wat bij Ajax doen...kut morgen dan maar.

Volgende dag......

om 9 uur opstaan...ontbijten...Epe'r zeikblaadje opslaan...zijn vrouw een kus geven...naar zijn broer om zijn vastgoed te controleren....ff poepen...kijken of kinder maat 178 in de aanbieding is voor zijn garderobe....lunchen....middagdutje....om 5uur een wijntje en een amuse....om half acht utopia kijken en gelijk erna goeden tijden slechte tijden....daarna dineren met de plaatselijke zelfstandigers en nog ff HL lezen en dan naar bed.
's nachts zwetend wakker schieten en denken...oh shit ik moest toch ook wat bij Ajax doen...kut morgen dan maar.

Die dag daarop.....

om 9 uur opstaan...ontbijten...Epe'r zeikblaadje opslaan...zijn vrouw een kus geven...naar zijn broer om zijn vastgoed te controleren....ff poepen...kijken of kinder maat 178 in de aanbieding is voor zijn garderobe....lunchen....middagdutje....om 5uur een wijntje en een amuse....om half acht utopia kijken en gelijk erna goeden tijden slechte tijden....daarna dineren met de plaatselijke zelfstandigers en nog ff HL lezen en dan naar bed.
's nachts zwetend wakker schieten en denken...oh shit ik moest toch ook wat bij Ajax doen...kut morgen dan maar.
Grappig kerel man.. Wat een held ben je ook.
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2016 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 10:00 schreef Brandje het volgende:
Ajax schijnt een transfer van Serero te blokkeren omdat men de situatie van Klaassen in de gaten wil houden.
Kan men ruimte creëren voor een spits doen ze het niet omdat een wisselspeler niet weg mag.

Staat oa op Het Parool
En dan maar weer klagen in het openbaar over de houding van de RVC..
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2016 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 14:16 schreef Eide het volgende:
Ik begin trouwens langzamerhand wel gecharmeerd te raken van Vincent Janssen. Weliswaar ook weer een spits die met z'n gezicht naar het doel moet voetballen maar wel doeltreffend en lekker bewegelijk.
Die naam gaf ik begin dit seizoen al direct aan, erg leuke speler..
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2016 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 22:59 schreef enough het volgende:

[..]

Goed bedoeld hoor..,maar let gvd meer op je....

INTERPUNCTIE,,,,

Sorry hoor ,,maar is fucking irritant.

Eerlijk gezegd miste ik nog ook een Hoofd-letter !!
Serieus? De grootste analfabeet van het forum die een ander daar op aanspreekt?
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2016 - 23:43   quote  deeplink  
Is Finbogason geen optie voor Ajax?
p111
 p111 - zondag 31 januari 2016 - 01:11   quote  deeplink  
Genoeg opties maar Ajax kent ze niet
enough
 enough - zondag 31 januari 2016 - 02:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 23:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus? De grootste analfabeet van het forum die een ander daar op aanspreekt?
Ja serieus ook nog..zout zak die iedereen probeer te verbeteren,maar zelf zo vaak de plank mis slaat.

(hij kent me nog niet lul)..;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door enough --
enough
 enough - zondag 31 januari 2016 - 02:18   quote  deeplink  
Oja sarcasme ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door enough --
enough
 enough - zondag 31 januari 2016 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 23:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Die naam gaf ik begin dit seizoen al direct aan, erg leuke speler..
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door enough --
ajax till i die
 ajax till i die - zondag 31 januari 2016 - 10:00   quote  deeplink  
Nog een paar uur voor de transfer deadline.
Ik vind het echt verbaaswekkend dat Ajax het altijd moet uitrekken tot de laatste dag of uren om iemand binnen te halen. Vind je het gek dat we alleen maar b kwaliteit voetballers binnen halen!
Sorry maar de manier hoe Marc overmars met de transferperiode omgaat is slecht voor ons aller Ajax. Of het nou door hem komt of de rvc... Iets gaat er zwaar mis met transfers. Ik vind dat het tijd word dat er iets veranderd moet worden aan het beleid. ( hoe kan je verdomme bazoer! Willen slijten voor 25 mil. plus bonussen?). Wat ik tot op heden ook niet snap dat je een Moses daddy op stage liet komen. Hij liet zien een heel goede rechtsbuiten te zijn. Wat zou ik doen die man een contract aanbieden en als hij andere in de weg staat. Verhuren! En heb nooit begrepen een kishna wereldvoetballer in spe laat je gaan!
Als we een goede spits dit winter hadden gehaald waren we verzekerd van de kampioenschap. Kijk hoe goed ons verdedigingslinie bezig is. Het is tog jammer dat eindelijk staat ons verdediging als een huis. Gaat de aanval wat minder.

Ook voor f de boer laat die jongens ook meer krachtraining doen man.
Kom op man! Is het allemaal zo moeilijk dan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 januari 2016 - 10:04   quote  deeplink  
Transferperiode is toch tot maandagnacht 00.00 uur. Dit omdat 31 januari op een zondag valt? Dat meen ik mij althans te herinneren van voorgaande keren dat de transferperiode op een zondag afgelopen was. Werd dan een dag verschoven!
enough
 enough - zondag 31 januari 2016 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2016 - 10:04 schreef Ajax Warrior het volgende:
Transferperiode is toch tot maandagnacht 00.00 uur. Dit omdat 31 januari op een zondag valt? Dat meen ik mij althans te herinneren van voorgaande keren dat de transferperiode op een zondag afgelopen was. Werd dan een dag verschoven!
transfer periode 2016 ..1jan tot 2 feb..(1 feb 23.59 uur)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door enough --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0655059