BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Kbomsa
 Kbomsa - maandag 01 februari 2016 - 09:16   quote  deeplink  
Dat klopt, maar het probleem bij Ajax is in mijn ogen vaak dat indien het voetballend niet meer lukt, we onder druk komen te staan (zelfs tegen kleine, opportunistisch spelende ploegen) en daar niet meer onderuit komen omdat we de bal voorin niet meer vast kunnen houden en onvoldoende diepgang / snelheid hebben. Daardoor ga je steeds verder achteruit lopen, met alle risico's van dien.
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 februari 2016 - 10:19   quote  deeplink  
De aanval is in mijn optiek altijd de beste verdediging. Gewoon een paar extra er in knallen tegen Roda en die tegengoals maken niet uit. Toch de minst gepasseerde verdediging van Nederland in Amsterdam, maar van die opportunistische kut goals kun je soms gewoon niet altijd tegen houden. En soms wordt er toch gewoon een foutje gemaakt door die jongens. Mag misschien niet op dit niveau, gebeurt helaas toch. Dat heeft ze dit jaar ook weer genekt in de EL. Ik neem het de jongens voorin en op het middenveld veel meer kwalijk dat ze zo weinig kansen creeëren en scoren.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 februari 2016 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 09:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Gister had je Heitinga MOETEN brengen in de laatste 10 minuten.

En het is onzin dat die niet meekan, want in de minuten die hij heeft gemaakt, bracht hij ook rust in het elftal, iets dat gister broodnodig was.

Dus wat heeft het voor een zin om ervaring te halen als de Boer hem vervolgens structureel buiten de selectie houd..
Klopt en 15 minuten tegenhouden moet Heitinga wel kunnen toch? In die Europese wedstrijden liep het daardoor ook stuk en had Heitinga inderdaad rust kunnen brengen. Daarom vind ik het ook jammer dat Ron Vlaar nu bij Az speelt was gratis en ook het type dat we achterin missen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 februari 2016 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 09:07 schreef remco k het volgende:
Wel grappig dat iedereen het over die extra spits heeft na de wedstrijd van gister. Echter scoren er twee spitsen een goal. Maar wordt het gewoon op het middenveld en achterin weggegeven.
Die spits is al langer gewenst toch? Dat beoordeel je toch niet op 1 wedstrijd? Milik scoorde nu wel maar het is voorlopig nog geen geweldenaar. We hebben gewoon geen spierballen maar alleen maar jongentjes die als ze onder druk komen het niet meer weten. Younes, Milik, Ghazi, Sinkgraven die bakken er dan weinig meer van. Als je dan een spits heb die de rest aan kan laten sluiten of met balbezit zelf iets kan forceren dan creëer je tenminste nog iets.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 februari 2016 - 11:13   quote  deeplink  
Ik weet nog een goede spits heeft dit seizoen 3 keer gescoord in 60 minuten.
Boymans van Utrecht haha. Wel een type dat veel op doel schiet en iets kan forceren laatste 15 minuten.
remco k
 remco k - maandag 01 februari 2016 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 11:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die spits is al langer gewenst toch? Dat beoordeel je toch niet op 1 wedstrijd? Milik scoorde nu wel maar het is voorlopig nog geen geweldenaar. We hebben gewoon geen spierballen maar alleen maar jongentjes die als ze onder druk komen het niet meer weten. Younes, Milik, Ghazi, Sinkgraven die bakken er dan weinig meer van. Als je dan een spits heb die de rest aan kan laten sluiten of met balbezit zelf iets kan forceren dan creëer je tenminste nog iets.
Dat zou El Ghazi in de ED makkelijk moeten kunnen. Maar als je dan iemand achter hem laat spelen die werkelijk helemaal niet kan voetballen op het middenveld. Dan snap je er als trainer echt helemaal niets van... En dan kan iedereen blijven roepen om andere spelers, maar al zou je een heel nieuw elftal kopen, de Boer heeft zijn manier van spelen en gaat dat echt niet veranderen. Dus ook nieuwe spelers zullen weer onder sneeuwen..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 februari 2016 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 11:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zou El Ghazi in de ED makkelijk moeten kunnen. Maar als je dan iemand achter hem laat spelen die werkelijk helemaal niet kan voetballen op het middenveld. Dan snap je er als trainer echt helemaal niets van... En dan kan iedereen blijven roepen om andere spelers, maar al zou je een heel nieuw elftal kopen, de Boer heeft zijn manier van spelen en gaat dat echt niet veranderen. Dus ook nieuwe spelers zullen weer onder sneeuwen..
Dan komen we toch ook weer uit bij routiniers. Spelers die een wedstrijd kunnen lezen, kantelen of opdrachten uit kunnen voeren. Tete mis ik ook echt gelijk omdat die wel spierballen heeft. We komen gewoon bijna niet vooruit met huidige beleid..
JOOD
 JOOD - maandag 01 februari 2016 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 12:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan komen we toch ook weer uit bij routiniers. Spelers die een wedstrijd kunnen lezen, kantelen of opdrachten uit kunnen voeren. Tete mis ik ook echt gelijk omdat die wel spierballen heeft. We komen gewoon bijna niet vooruit met huidige beleid..
Eens, het schiet gewoon niet op. Remco geeft ook al aan dat de ervaring gewoon op de bank blijft zitten. En Klaassen maar roepen: We wisten niet eens meer hoe we een bal rond moeten spelen. Ervaring telt, niet op de bank, maar in het veld.

Daarom denk ik ook dat Babel een redelijke versterking kan zijn vandaag nog.

Ook Nigel de Jong is transfervrij en gaat naar verluid maar 1 miljoen per jaar verdienen in de VS. Zou hij wel gevraagd zijn door Overmars? Of denkt hij dat hij toch niet zal komen... Bied die kerel 2 miljoen per jaar, Marc. Hij betaald terug door routine en vuur in je veel te jonge team.

Frank de Boer heeft ook zijn beste tijd gehad vind ik. Puur omdat hij geen ervaren spelers opstelt. Ben benieuwd of Jaap Stam dit anders zou doen, met al zijn ervaring bij bijvoorbeeld Milan. Een club die redelijk van ervaring aan elkaar hangt de laatste 30 jaar.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 februari 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 12:42 schreef JOOD het volgende:

[..]

Eens, het schiet gewoon niet op. Remco geeft ook al aan dat de ervaring gewoon op de bank blijft zitten. En Klaassen maar roepen: We wisten niet eens meer hoe we een bal rond moeten spelen. Ervaring telt, niet op de bank, maar in het veld.

Daarom denk ik ook dat Babel een redelijke versterking kan zijn vandaag nog.

Ook Nigel de Jong is transfervrij en gaat naar verluid maar 1 miljoen per jaar verdienen in de VS. Zou hij wel gevraagd zijn door Overmars? Of denkt hij dat hij toch niet zal komen... Bied die kerel 2 miljoen per jaar, Marc. Hij betaald terug door routine en vuur in je veel te jonge team.

Frank de Boer heeft ook zijn beste tijd gehad vind ik. Puur omdat hij geen ervaren spelers opstelt. Ben benieuwd of Jaap Stam dit anders zou doen, met al zijn ervaring bij bijvoorbeeld Milan. Een club die redelijk van ervaring aan elkaar hangt de laatste 30 jaar.
Als het even niet mooi kan en je kan Nigel en Heitinga brengen dan veranderd er wel iets in je team ja.. Frank is ook maar matig en kan de spelers ook maar weinig overbrengen. Hij heeft er eigenhandig alle creativiteit eruit gewerkt. Deze ploeg heeft te weinig karakter.
p111
 p111 - maandag 01 februari 2016 - 13:36   quote  deeplink  
We hebben wekenlang de 0 gehouden en waren we defensief erg sterk maar scooren doen we al weken erg moeilijk dus een extra spits zou geen overbodige luxe zijn.En ons middenveld vond ik afgelopen wedstrijd zeer matig en conditioneel het laatste kwartier beangstigend.
p111
 p111 - maandag 01 februari 2016 - 13:37   quote  deeplink  
Ik ga voor BABEL sorry oud Ajacied en een sterke gozer.Frank actie kom tot leven aub
jodocus
 jodocus - maandag 01 februari 2016 - 14:15   quote  deeplink  
komt weer niemand
Kanarie
 Kanarie - maandag 01 februari 2016 - 17:08   quote  deeplink  
Babel lijkt mij ook een goede optie, kan de bal vast houden, is een spits en kent de ajax stijl en heeft ervaring.
Misschien Tiyech nog voor de creativiteit?
Brandje
 Brandje - maandag 01 februari 2016 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 17:08 schreef Kanarie het volgende:
Babel lijkt mij ook een goede optie, kan de bal vast houden, is een spits en kent de ajax stijl en heeft ervaring.
Misschien Tiyech nog voor de creativiteit?
Hahaha Babel kan niet eens fatsoenlijk een bal aannemen kerel.

Ajax haalt Zivkovic terug volgens de Telegraaf.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 februari 2016 - 18:29   quote  deeplink  
Hoppa een nieuwe spits Zivkovic!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 februari 2016 door Hummel10 --
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 februari 2016 - 18:38   quote  deeplink  
Beter voor Zivkovic, maar man man man... Dan nog zo'n zielig bericht van De Boer dat ze het bij Huntelaar hebben geprobeerd 😂 Wat een ellende.
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 18:38   quote  deeplink  
Oké, ik vraag me af hoe dit mogelijk is. Zou dit door de RvC komen omdat ze Overmars al tegen hielden. Of zou dit echt het idee zijn van Overmars en de Boer uit pure wanhoop?

Deze jongen slaagt bij Willem II niet. Daarbij moest het gaan om een spits die Ajax direct sterker maakte en ook aanspeelbaar is. Ik snap hier werkelijk helemaal niets meer van
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 18:41   quote  deeplink  
Maar oké, Sinkgraven is gehaald. Slaagt nog niet maar vind hem vooral niet beter geworden. Klaassen mag van mij nu nog centraal op het middenveld gaan spelen en ik denk dat dat ook nodig is. Ruimtes zijn vaak zo groot daar. Dan maar een nieuwe 10 om onze spitsen echt te gaan bedienen? Ik weet het echt niet meer.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 01 februari 2016 - 18:45   quote  deeplink  
Zivkovic legt er tegen feyenoord 3 in en hij is de held.
Geef die jongen nou eens echt de kans!

Ik ben er meer dan blij mee, hij was niet perongeluk wel ff goed bij Groningen en daarna niets meer....heeft i.m.o. alles te maken met VERTROUWEN.

Ook goed voor Milik, die weet dat hij gewisseld wordt wanneer hij niet scoort.

Mooi nieuws dit, laten we het positief afwachten!
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 februari 2016 - 18:51   quote  deeplink  
Sowieso verdiend hij een kans. Niks ten nadele van die jongen, want ik zie het zeker nog in hem zitten. Alleen is het toch wel heel zielig als dit de uiteindelijke uitkomst is van je zoektocht naar een ervaren versterking? Had hem dan in de winterstop terug gehaald, want dan had je wat te wisselen gehad afgelopen wedstrijden.

Nu voelt het als een treurige noodgreep. Maargoed, volgens mij is er nog even te gaan, dus wie weet wat er nog gebeurt. Voor hetzelfde geld verhuren ze Zivko weer aan een andere club en halen ze alsnog iemand anders binnen. Only time will tell.
jodocus
 jodocus - maandag 01 februari 2016 - 19:21   quote  deeplink  
jaaaaaaaaa zivko daar had ik nou niet opgekomen , pfffffffffffffffffffff
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 01 februari 2016 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 19:21 schreef jodocus het volgende:
jaaaaaaaaa zivko daar had ik nou niet opgekomen , pfffffffffffffffffffff
Mooi dat jij geen zeggenschap hebt bij Ajax 😉
jodocus
 jodocus - maandag 01 februari 2016 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 19:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Mooi dat jij geen zeggenschap hebt bij Ajax 😉
nee , mooi jij ook niet
p111
 p111 - maandag 01 februari 2016 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 18:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahaha Babel kan niet eens fatsoenlijk een bal aannemen kerel.

Ajax haalt Zivkovic terug volgens de Telegraaf.
Ben ik niet met je eens in mijn ogen zeker beter en gevaarlijker als Milik.
Kanarie
 Kanarie - maandag 01 februari 2016 - 20:03   quote  deeplink  
Sanogo gaat ook alweer weg!
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 februari 2016 - 20:13   quote  deeplink  
Zivko gaat naar Jong Ajax. Neemt denk ik de plek in van El Azouzi? Ze mogen hem wat mij betreft ook wel naar het eerste halen, maar er is dus nog kans dat er iemand komt. Zeker als ze Sanogo nog slijten aan Charlton Athletic (nog een gerucht momenteel).

De transfers komen nu wel met een moordend tempo voorbij ineens. Ben benieuwd.
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 februari 2016 - 20:41   quote  deeplink  
Overigens lees ik net dat PSV Van Ginkel wil huren (volgens mij ivm blessure Guardado). Nu eens zien hoe standvast hij blijft met z'n "eredivisie is een stap terug". Zou het hem wel kwalijk nemen als hij wel naar Eindhoven gaat. Ik weet het: andere situatie en andere tijden, maar toch...
Eide
 Eide - maandag 01 februari 2016 - 20:46   quote  deeplink  
Ajax heeft dit weekend een bod van 7.5 miljoen van AC Milan op El Ghazi afgewezen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 februari 2016 - 20:49   quote  deeplink  
De titel van hierboven zegt alles; er gaat niets gebeuren. Ajax wordt 2e en das voor de 2e keer op rij een nutteloos jaar. En bedankt Ajax. Fantastische mensen die dit Ajax laten lijden i.p.v. leiden wat ze hadden moeten doen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 februari 2016 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 20:41 schreef RoodWit81 het volgende:
Overigens lees ik net dat PSV Van Ginkel wil huren (volgens mij ivm blessure Guardado). Nu eens zien hoe standvast hij blijft met z'n "eredivisie is een stap terug". Zou het hem wel kwalijk nemen als hij wel naar Eindhoven gaat. Ik weet het: andere situatie en andere tijden, maar toch...
als het doorgaat is PSV een stuk scherper en doordachter om hem wil te kunnen binden. Overmars moet je in de zomer ook afscheid van gaan nemen.
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 20:57   quote  deeplink  
Vergeet niet dat Van Ginkel niet naar Ajax mocht. En ik denk dat Hiddink hier ook zijn rol wel in speelt.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 februari 2016 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 20:49 schreef Bobby1972 het volgende:
De titel van hierboven zegt alles; er gaat niets gebeuren. Ajax wordt 2e en das voor de 2e keer op rij een nutteloos jaar. En bedankt Ajax. Fantastische mensen die dit Ajax laten lijden i.p.v. leiden wat ze hadden moeten doen.
De transferperiodes tegenwoordig zit geen spanning meer in. Met drinkt een glas, doet een plas en alles blijft zoals het was.
Brandje
 Brandje - maandag 01 februari 2016 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 20:50 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

als het doorgaat is PSV een stuk scherper en doordachter om hem wil te kunnen binden. Overmars moet je in de zomer ook afscheid van gaan nemen.
Ajax wil Traore en Guus(Chelsea) zegt nee. Psv wil van Ginkel en ze zeggen ja. Ik ben geen fan van Overmars maar je kan hem dit niet aanrekenen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 februari 2016 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 21:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ajax wil Traore en Guus(Chelsea) zegt nee. Psv wil van Ginkel en ze zeggen ja. Ik ben geen fan van Overmars maar je kan hem dit niet aanrekenen.
Nee dit niet nee.. Maar er is helaas genoeg waar hij wel meer aan moet kunnen doen..
remco k
 remco k - maandag 01 februari 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 18:38 schreef Loetje het volgende:
Oké, ik vraag me af hoe dit mogelijk is. Zou dit door de RvC komen omdat ze Overmars al tegen hielden. Of zou dit echt het idee zijn van Overmars en de Boer uit pure wanhoop?

Deze jongen slaagt bij Willem II niet. Daarbij moest het gaan om een spits die Ajax direct sterker maakte en ook aanspeelbaar is. Ik snap hier werkelijk helemaal niets meer van
Ik denk dat het terughalen van Zivkovic los staat van de poging voor een nieuwe spits. Hij komt gewoon niet aan spelen toe en wordt teruggehaald om bij jong Ajax aan te sluiten.

Dat de zoektocht naar een geschikte nummer negen weer eens niets oplevert mag de gehele club aangerekend worden.
remco k
 remco k - maandag 01 februari 2016 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 21:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee dit niet nee.. Maar er is helaas genoeg waar hij wel meer aan moet kunnen doen..
Aan wat dan? Want als de rvc dit echt allemaa tegenhoud. Dan is die beste man aan handen en voeten gebonden.
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 21:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het terughalen van Zivkovic los staat van de poging voor een nieuwe spits. Hij komt gewoon niet aan spelen toe en wordt teruggehaald om bij jong Ajax aan te sluiten.

Dat de zoektocht naar een geschikte nummer negen weer eens niets oplevert mag de gehele club aangerekend worden.
Toen ik het bericht plaatste, stond er nog niet meteen dat hij naar Jong Ajax zou gaan. Vandaar. Desalniettemin, als Sanogo nu terug gaat heb je ook niks meer over. Al hadden we er geen plezier aan. Ik maak me wel echt zorgen
remco k
 remco k - maandag 01 februari 2016 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 21:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toen ik het bericht plaatste, stond er nog niet meteen dat hij naar Jong Ajax zou gaan. Vandaar. Desalniettemin, als Sanogo nu terug gaat heb je ook niks meer over. Al hadden we er geen plezier aan. Ik maak me wel echt zorgen
Ik maak me geen zorgen. Ik weet dat er niets komt en die illusie heb ik ook nooit gehad.

Er spelen krachten bij Ajax waar wij geen weet van hebben. En totdat dat veranderd zal er niets veranderen wat aankopen betreft.
remco k
 remco k - maandag 01 februari 2016 - 21:38   quote  deeplink  
Deze vind ik dan weer wel grappig.

Ajax laat spelers in hun laatste contractjaar niet meer spelen als ze niet bijtekenen. Min of meer een straf kan je dus wel zeggen.
Ajax moest verkopen om nieuwe spelers aan te schaffen. Maar boilesen laat zijn contract uitlopen omdat ie zonder te spelen geen opties heeft kunnen creëren voor een transfer waar hij zelf ook achter staat.

De straf die Ajax boilesen heeft opgelegd. Zorgt er dus indirect voor dat er geen spits gehaald mag worden
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 februari 2016 - 21:43   quote  deeplink  
Ik geloof niet dat ajax ooit ECHT intenties heeft gehad om een spits te halen dit seizoen.
Overigens juich ik de terugkeer van Zivkovic wel toe, ondanks dat hij bij Willem II het niet heeft gered.
In Jong Ajax heeft hij veel gescoord en daar gaat het uiteindelijk toch om.
Ik hoop dat hij een kans krijgt van Frank in ajax1......
Brandje
 Brandje - maandag 01 februari 2016 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 21:38 schreef remco k het volgende:
Deze vind ik dan weer wel grappig.

Ajax laat spelers in hun laatste contractjaar niet meer spelen als ze niet bijtekenen. Min of meer een straf kan je dus wel zeggen.
Ajax moest verkopen om nieuwe spelers aan te schaffen. Maar boilesen laat zijn contract uitlopen omdat ie zonder te spelen geen opties heeft kunnen creëren voor een transfer waar hij zelf ook achter staat.

De straf die Ajax boilesen heeft opgelegd. Zorgt er dus indirect voor dat er geen spits gehaald mag worden
Gewoon nu alsnog dat contract van Boilessen ontbinden. Verkopen doe je hem toch niet meer.
Brandje
 Brandje - maandag 01 februari 2016 - 22:03   quote  deeplink  
Duarte naar NAC op huurbasis. Nou dat zal ruimte geven op de salarisbegroting
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 01 februari 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:03 schreef Brandje het volgende:
Duarte naar NAC op huurbasis. Nou dat zal ruimte geven op de salarisbegroting
Denk toch al gauw 4 tot 6 ton hoor
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 februari 2016 - 22:22   quote  deeplink  
Sanogo is exit. Nu gaat het beginnen... Alles wijst er op dat er ruimte wordt gemaakt. Het zal mij benieuwen.
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 21:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik maak me geen zorgen. Ik weet dat er niets komt en die illusie heb ik ook nooit gehad.

Er spelen krachten bij Ajax waar wij geen weet van hebben. En totdat dat veranderd zal er niets veranderen wat aankopen betreft.
Vind je het raar dat ik denk dat de RvC alles blokkeert?

Vraag me wel af wie nu onze 2e spits wordt.
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:22 schreef RoodWit81 het volgende:
Sanogo is exit. Nu gaat het beginnen... Alles wijst er op dat er ruimte wordt gemaakt. Het zal mij benieuwen.
Ik denk het niet meer eerlijk gezegd.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 01 februari 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:22 schreef RoodWit81 het volgende:
Sanogo is exit. Nu gaat het beginnen... Alles wijst er op dat er ruimte wordt gemaakt. Het zal mij benieuwen.
Die hebben ze weg gedaan omdat de kleedkamer steeds onder water stond als hij ging douchen...

Ze spraken van een "enorme zwarte sliert in het putje"...?

Geen idee wat ze daarmee bedoelen 😲
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 februari 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:29 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Die hebben ze weg gedaan omdat de kleedkamer steeds onder water stond als hij ging douchen...

Ze spraken van een "enorme zwarte sliert in het putje"...?

Geen idee wat ze daarmee bedoelen 😲
Whahahahahaha.....
Brandje
 Brandje - maandag 01 februari 2016 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Denk toch al gauw 4 tot 6 ton hoor
Ik denk een stukje lager. Nac heeft maar een spelersbudget van 2,4 miljoen.
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 februari 2016 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:29 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Die hebben ze weg gedaan omdat de kleedkamer steeds onder water stond als hij ging douchen...

Ze spraken van een "enorme zwarte sliert in het putje"...?

Geen idee wat ze daarmee bedoelen 😲
Hahaha, met 3 benen zou je toch makkelijker moeten kunnen scoren 😂

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0664541