BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - maandag 01 februari 2016 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind je het raar dat ik denk dat de RvC alles blokkeert?

Vraag me wel af wie nu onze 2e spits wordt.
Milik. El ghazi eerste spits.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 01 februari 2016 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:34 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Hahaha, met 3 benen zou je toch makkelijker moeten kunnen scoren 😂
Doet ie ook wel, alleen niet op het veld!
Waarom denk je dat Boilessen steeds zo moeilijk loopt? 😈
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 01 februari 2016 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik denk een stukje lager. Nac heeft maar een spelersbudget van 2,4 miljoen.
Ja idd, ik bedoel dat hij dat ong. bij Ajax verdiend/krijgt
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 februari 2016 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk het niet meer eerlijk gezegd.
Kan ook zijn dat ze hem gewoon vervangen met Zivkovic, maar er is nu in principe geen tweede spits. Er was sprake van dat Zivkovic bij Jong Ajax zou aansluiten. Ik denk dat ze achter de schermen wel aan het rommelen zijn, maar mocht er niets rondkomen dan is hij denk ik het backup plan.
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Milik. El ghazi eerste spits.
Dat betwijfel ik. Maar we zullen het zien...
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 februari 2016 - 22:45   quote  deeplink  
Mike Verweij meldt op z'n Twitter dat Babel niet gaat komen. Het moet allemaal voor 24:00 geregeld zijn en zijn contract zou dan moeten worden ontbonden bij die woestijnclub. Kansloze zaak schijnbaar.
Brandje
 Brandje - maandag 01 februari 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:45 schreef RoodWit81 het volgende:
Mike Verweij meldt op z'n Twitter dat Babel niet gaat komen. Het moet allemaal voor 24:00 geregeld zijn en zijn contract zou dan moeten worden ontbonden bij die woestijnclub. Kansloze zaak schijnbaar.
Godzijdank
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 februari 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:45 schreef RoodWit81 het volgende:
Mike Verweij meldt op z'n Twitter dat Babel niet gaat komen. Het moet allemaal voor 24:00 geregeld zijn en zijn contract zou dan moeten worden ontbonden bij die woestijnclub. Kansloze zaak schijnbaar.
Mooi....opbokken...next ??
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 februari 2016 - 22:50   quote  deeplink  
Wordt krap. Nog een uur en 10 min. Als er iets loopt zijn ze het wrs nu aan het rondmaken qua papierwerk. Begin er een hard hoofd in te krijgen.

Wel blij dat Babel niet komt :) Maar weet niet of ik nog zo blij ben als ze straks met lege handen staan. Liever iets dan niets?
p111
 p111 - maandag 01 februari 2016 - 22:54   quote  deeplink  
Jammer dat Babel niet komt dus gewoon helemaal niks wat een derde rangs directie bij onze club.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 februari 2016 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:50 schreef RoodWit81 het volgende:
Wordt krap. Nog een uur en 10 min. Als er iets loopt zijn ze het wrs nu aan het rondmaken qua papierwerk. Begin er een hard hoofd in te krijgen.

Wel blij dat Babel niet komt :) Maar weet niet of ik nog zo blij ben als ze straks met lege handen staan. Liever iets dan niets?
Jezus man er komt niks....wist ik 3 weken geleden al
p111
 p111 - maandag 01 februari 2016 - 22:58   quote  deeplink  
Ook Valentijn Driessen vind dat Ajax door het ijs is gezakt met al hun praatjes en opmerkingen over een spits enz enz en dat is niet de eerste keer.
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 februari 2016 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jezus man er komt niks....wist ik 3 weken geleden al
Ik wil je graag op je blauwe ogen geloven Jari, maar ik wacht nog even tot 24:00 🍻
Erik_B
 Erik_B - maandag 01 februari 2016 - 23:11   quote  deeplink  
Ik denk ook dat er geen aankopen gaan komen, helaas! Het wordt hoog tijd dat Ajax niet meer beursgenoteerd is. Het moet een club zijn geen bedrijf
romano
 romano - maandag 01 februari 2016 - 23:16   quote  deeplink  
Ajax loost Sanogo! Geweldig nieuws. En PSV haalt van Ginkel. Ja, dezelfde van Ginkel die Ajax van de zomer niet kon krijgen. Goed gedaan Marc, Edwin en de hele scouting. Denk dat PSV met tien punten verschil kampioen wordt.
Brandje
 Brandje - maandag 01 februari 2016 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:11 schreef Erik_B het volgende:
Ik denk ook dat er geen aankopen gaan komen, helaas! Het wordt hoog tijd dat Ajax niet meer beursgenoteerd is. Het moet een club zijn geen bedrijf
Supporters klagen altijd over het beursgenoteerd zijn in slechte tijde. Het van de beurs gaan is hey domste wat ze kunnen doen. Je gooit gewoon dik 50 miljoen weg. Aangezien Ajax grootaandeelhouder is met zo'n 75% van de aandelen moeten we er niet te zwaar aan tillen. Wel of geen beurs. Heeft niks met de onkunde te maken van d gasten die er nu zitten.
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:16 schreef romano het volgende:
Ajax loost Sanogo! Geweldig nieuws. En PSV haalt van Ginkel. Ja, dezelfde van Ginkel die Ajax van de zomer niet kon krijgen. Goed gedaan Marc, Edwin en de hele scouting. Denk dat PSV met tien punten verschil kampioen wordt.
Omtrent Van Ginkel heeft Overmars niets, maar dan ook niets verkeerds gedaan. Marc heeft hem willen kopen van Vitesse en bood aanzienlijk meer dan Chelsea. 8 om 5.2 miljoen. Maar Dhr Erwin Karzhakowski vond het nodig niet te verkopen aan Ajax maar aan vriendje Abramovich. Ajax heeft in de 2 transferwindows erna geprobeerd deze jongen te huren van Chelsea waarop deze club wederom geweigerd heeft. Dus ga alsjeblieft niet van deze onzin verkopen. Daarbij speelt Hiddink hier gegarandeerd een grote rol in.

Bovendien denk ik dat Marc en Frank hier zelf alles behalve blij mee zijn. Ik denk ook dat dit grotendeels bij de RvC ligt. Mensen bemoeien zich met dingen die niet voor hun bestemd zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 februari 2016 door Loetje --
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 februari 2016 - 23:29   quote  deeplink  
Je mag het Van Ginkel kwalijk nemen. Die gast vond de eredivisie niks meer. Het was allemaal te min en nu tekent hij gewoon in Eindhoven. Lekker lelijk.

Lees ook net dat Heitinga stopt met voetballen! Per direct... Zo'n afscheid gun je hem toch niet.
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:29 schreef RoodWit81 het volgende:
Je mag het Van Ginkel kwalijk nemen. Die gast vond de eredivisie niks meer. Het was allemaal te min en nu tekent hij gewoon in Eindhoven. Lekker lelijk.

Lees ook net dat Heitinga stopt met voetballen! Per direct... Zo'n afscheid gun je hem toch niet.
Diezelfde Van Ginkel heeft een half jaar naar zijn transfer naar Chelsea ook aangegeven dat hijzelf dolgraag naar Ajax wilde. Maar dat mocht niet. Net als dat in een eerder stadium al het geval was met Buttner
JOOD
 JOOD - maandag 01 februari 2016 - 23:33   quote  deeplink  
Alle lof voor PSV, helaas..
romano
 romano - maandag 01 februari 2016 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omtrent Van Ginkel heeft Overmars niets, maar dan ook niets verkeerds gedaan. Marc heeft hem willen kopen van Vitesse en bood aanzienlijk meer dan Chelsea. 8 om 5.2 miljoen. Maar Dhr Erwin Karzhakowski vond het nodig niet te verkopen aan Ajax maar aan vriendje Abramovich. Ajax heeft in de 2 transferwindows erna geprobeerd deze jongen te huren van Chelsea waarop deze club wederom geweigerd heeft. Dus ga alsjeblieft niet van deze onzin verkopen. Daarbij speelt Hiddink hier gegarandeerd een grote rol in.

Bovendien denk ik dat Marc en Frank hier zelf alles behalve blij mee zijn. Ik denk ook dat dit grotendeels bij de RvC ligt. Mensen bemoeien zich met dingen die niet voor hun bestemd zijn.
Whatever. Het gaat om wat er gebeurt. En dat is dat van Ginkel naar PSV gaat. En wat krijgen wij erbij? Ah ja, het grote talent Zivkovic. Zucht.
romano
 romano - maandag 01 februari 2016 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Diezelfde Van Ginkel heeft een half jaar naar zijn transfer naar Chelsea ook aangegeven dat hijzelf dolgraag naar Ajax wilde. Maar dat mocht niet. Net als dat in een eerder stadium al het geval was met Buttner
Misschien dat Marc en Erwin eens wat beter het lobby-spel moeten leren spelen.
Brandje
 Brandje - maandag 01 februari 2016 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:33 schreef JOOD het volgende:
Alle lof voor PSV, helaas..
Joh,eerst maar eens zien hoe het daar loopt. Wie gaat er banken bijvoorbeeld . Kan maar zo een aankoop zijn die voor onrust kan gaan zorgen.
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:34 schreef romano het volgende:

[..]

Whatever. Het gaat om wat er gebeurt. En dat is dat van Ginkel naar PSV gaat. En wat krijgen wij erbij? Ah ja, het grote talent Zivkovic. Zucht.
Dan moet je dat zeggen en geen dingen gaan aanwijzen die feitelijk onjuist zijn.
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Joh,eerst maar eens zien hoe het daar loopt. Wie gaat er banken bijvoorbeeld . Kan maar zo een aankoop zijn die voor onrust kan gaan zorgen.
Dat zal denk ik Jorrit Hendrikx gaan worden. Lijkt me een vrij nuchtere jongen.
enough
 enough - maandag 01 februari 2016 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 22:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mooi....opbokken...next ??
Nog een min of 20 gap .
zijn we er van af en hebben ze bij ajax weer een half jaartje rust.
romano
 romano - maandag 01 februari 2016 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan moet je dat zeggen en geen dingen gaan aanwijzen die feitelijk onjuist zijn.
Zoals?
Brandje
 Brandje - maandag 01 februari 2016 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zal denk ik Jorrit Hendrikx gaan worden. Lijkt me een vrij nuchtere jongen.
Maar die ligt wel weer heel goed bij de supporters en is heel belangrijk voor psv. Ik vraag mij echt af op deze transfer niet averechts gaat werken.
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:38 schreef romano het volgende:

[..]

Zoals?
Dat het door Overmars komt dat Ajax Van Ginkel niet had.
kingtuur
 kingtuur - maandag 01 februari 2016 - 23:40   quote  deeplink  
Salarissen van sanogo, heitinga, duarte, de sa per direct besteden aan vincent jansen.
Werkt hard, kan bal vasthouden, koppen links en rechtsbenig, jong maar sterk en dan maar weer eens op helft van tegenstander gaan spelen ipv balletje 75 keer breed achterin
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar die ligt wel weer heel goed bij de supporters en is heel belangrijk voor psv. Ik vraag mij echt af op deze transfer niet averechts gaat werken.
Ik verwacht dat Propper nu op 10 daardoor wel beter gaat worden. Samen met Guardado en Van Ginkel heb je wel op papier een beestachtig middenveld.
JOOD
 JOOD - maandag 01 februari 2016 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Joh,eerst maar eens zien hoe het daar loopt. Wie gaat er banken bijvoorbeeld . Kan maar zo een aankoop zijn die voor onrust kan gaan zorgen.
Nou, ik heb dit seizoen al genoeg moeten kijken naar PSV omdat onze club ons gruwelijk in de steek laat..

Achtste finales Champions League, kwart finale beker en eerste in de competitie. Daarnaast een goede gebalanceerde selectie. Geloof mij, ik ben echt geen PSV fan, maar hier kun je niet langsaf kijken toch?

Pikken ze ook nog ff van Ginkel af. (Want zo voelt het.) en Heitinga stopt per direct, transferperiode verloren zullen we maar zeggen?
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 februari 2016 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Diezelfde Van Ginkel heeft een half jaar naar zijn transfer naar Chelsea ook aangegeven dat hijzelf dolgraag naar Ajax wilde. Maar dat mocht niet. Net als dat in een eerder stadium al het geval was met Buttner
We hebben Van Ginkel in eerste instantie gevraagd omdat wij het gevoel hadden dat Davy Klaassen en Thulani Serero niet honderd procent fit waren. We keken in eerste instantie naar hem en dan naar Sinkgraven voor de toekomst. Maar nu kwamen we zo in de knel dat we Sinkgraven meteen wilden hebben. En Van Ginkel wilde zelf ook niet", aldus De Boer.

Hier refereerde ik naar. Dat was de derde keer dat Ajax het probeerde. De 2de keer wilde hij ook liever voor zijn kans bij Chelsea gaan. Dus ik vind het gewoon lelijk dat hij nu in Eindhoven speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 februari 2016 door RoodWit81 --
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:43 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

We hebben Van Ginkel in eerste instantie gevraagd omdat wij het gevoel hadden dat Davy Klaassen en Thulani Serero niet honderd procent fit waren. We keken in eerste instantie naar hem en dan naar Sinkgraven voor de toekomst. Maar nu kwamen we zo in de knel dat we Sinkgraven meteen wilden hebben. En Van Ginkel wilde zelf ook niet", aldus De Boer.

Hier refereerde ik naar. Dat was de derde keer dat Ajax het probeerde. De 2de keer wilde hij ook liever voor zijn kans bij Chelsea gaan. Dus ik vind het gewoon lelijk dat hij nu in Eindhoven speelt.
Dat is ver daarna. Van Ginkel wilde dolgraag naar Ajax. Interview stond zelfs in de VI.
riveco
 riveco - maandag 01 februari 2016 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Propper nu op 10 daardoor wel beter gaat worden. Samen met Guardado en Van Ginkel heb je wel op papier een beestachtig middenveld.
ppffff ja die had Ajax zeker moeten halen? we hebben nog geen middenvelders genoeg zeker? En
PSV had al een goed middenveld hoor
romano
 romano - maandag 01 februari 2016 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat het door Overmars komt dat Ajax Van Ginkel niet had.
Ja, en zo is het precies. Het komt door Overmars dat Ajax van Ginkel niet heeft. Niet omdat Overmars te weinig bood, maar omdat Overmars niet weet hoe het transferspel gespeeld wordt.En daardoor zadelt hij Ajax steeds op met halve zolen.
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:46 schreef riveco het volgende:

[..]

ppffff ja die had Ajax zeker moeten halen? we hebben nog geen middenvelders genoeg zeker? En
PSV had al een goed middenveld hoor
Ik suggereer nergens dat Ajax Van Ginkel moet halen. Ik zeg alleen dat Ajax die moeite al veel eerder gedaan heeft. Wat ik wel vind is dat Propper en Gudelj allebei de omgekeerde weg hadden moeten bewandelen.

Ajax moet voorin versterkt worden. Het middenveld is wel uit balans maar dat ligt meer aan de Boer dan aan de kwaliteit daar. Die is er namelijk meer dan genoeg op het middenveld.
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 01 februari 2016 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is ver daarna. Van Ginkel wilde dolgraag naar Ajax. Interview stond zelfs in de VI.
Ik had het hier over, niet over de eerste keer toen hij nog bij Vitesse speelde. Hij wilde dolgraag, maar heeft Ajax inmiddels 2x afgewezen en kiest nu doodleuk voor PSV. Steekt voor mij toch, hoe je het ook went of keert.
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:47 schreef romano het volgende:

[..]

Ja, en zo is het precies. Het komt door Overmars dat Ajax van Ginkel niet heeft. Niet omdat Overmars te weinig bood, maar omdat Overmars niet weet hoe het transferspel gespeeld wordt.En daardoor zadelt hij Ajax steeds op met halve zolen.
Als een club niet wil onderhandelen omdat de speler perse naar de Russische maffiabazen moet, heb je je daar bij neer te leggen. Je kraamt de grootste onzin uit.
romano
 romano - maandag 01 februari 2016 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:43 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

We hebben Van Ginkel in eerste instantie gevraagd omdat wij het gevoel hadden dat Davy Klaassen en Thulani Serero niet honderd procent fit waren. We keken in eerste instantie naar hem en dan naar Sinkgraven voor de toekomst. Maar nu kwamen we zo in de knel dat we Sinkgraven meteen wilden hebben. En Van Ginkel wilde zelf ook niet", aldus De Boer.

Hier refereerde ik naar. Dat was de derde keer dat Ajax het probeerde. De 2de keer wilde hij ook liever voor zijn kans bij Chelsea gaan. Dus ik vind het gewoon lelijk dat hij nu in Eindhoven speelt.
Ach man, ga ergens anders een potje janken. Van Ginkel heeft groot gelijk. Die wil dit jaar kampioen worden.
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:49 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Ik had het hier over, niet over de eerste keer toen hij nog bij Vitesse speelde. Hij wilde dolgraag, maar heeft Ajax inmiddels 2x afgewezen en kiest nu doodleuk voor PSV. Steekt voor mij toch, hoe je het ook went of keert.
Dat interview was Toen die al bij Chelsea was. Bovendien heeft Ajax deze periode ook Geen poging gedaan zover ik weet. Voorheen kwam deze jongen ook een stuk vaker aan spelen toe. Dus geef hem eens ongelijk.
romano
 romano - maandag 01 februari 2016 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als een club niet wil onderhandelen omdat de speler perse naar de Russische maffiabazen moet, heb je je daar bij neer te leggen. Je kraamt de grootste onzin uit.
Maar nu wil hij wel ineens naar PSV? Wordt die club ook gerund door de maffia? Wie kraamt hier onzin uit?
Loetje
 Loetje - maandag 01 februari 2016 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:51 schreef romano het volgende:

[..]

Maar nu wil hij wel ineens naar PSV? Wordt die club ook gerund door de maffia? Wie kraamt hier onzin uit?
Lees eerst eens een post voordat je dingen zegt!! Van Ginkel kwam in zijn eerste jaar ook gewoon regelmatig aan spelen toe. Dus waarom zou je weg gaan? Bovendien zoals ik net al schrijf maar jij niet leest, heeft Ajax deze periode geen bod op Van Ginkel gedaan. Bovendien is deze jongen eigendom van Chelsea waar onze Pisvee vriend Hiddink zit. En Hiddink staat er vrij goed op bij Abramovich. Ken de feiten.
JOOD
 JOOD - maandag 01 februari 2016 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:51 schreef romano het volgende:

[..]

Maar nu wil hij wel ineens naar PSV? Wordt die club ook gerund door de maffia? Wie kraamt hier onzin uit?
Hij gaat naar psv omdat ze keer op keer volhielden dat ze hem graag wilde hebben. Straalt vertrouwen uit vind hij.

Overmars geeft volgens mij na 1 belletje al op: dag Klaas-Jan, niet helemaal zeker? Dan kijken we komende zomer wel weer ok? Fijne dag nog Klaas-Jan..
Erik_B
 Erik_B - maandag 01 februari 2016 - 23:57   quote  deeplink  
Ja het is rond Messi komt ;-) .... Pffffffffffff
Kom op Ajax verras ons!
Het kan nog .... 4 minuutjes
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 februari 2016 - 00:03   quote  deeplink  
Ajax heeft laten zien dat in het in de afgelopen 2 jaar zeer slecht spelers heeft ingekocht. Dat het lachwekkend is dat de mensen die ervoor verantwoordelijk zijn er niet op worden afgerekend.

Ik ben en blijf van de mening dat Ajax, staf en leiding verantwoordelijk zijn voor het matige beleid. En dat je niet met deze mensen verder kunt gaan omdat je anders een 3e seizoen gaat krijgen met een vervolg van dit seizoen.
Erik_B
 Erik_B - dinsdag 02 februari 2016 - 00:03   quote  deeplink  
Jammer ...... geen witte rook
Moeten we het doen met de huidige selectie.
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 02 februari 2016 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 23:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat interview was Toen die al bij Chelsea was. Bovendien heeft Ajax deze periode ook Geen poging gedaan zover ik weet. Voorheen kwam deze jongen ook een stuk vaker aan spelen toe. Dus geef hem eens ongelijk.
Volgens zei ik al in mijn eerste bericht dat het een nu een andere tijd/situatie is: Ajax heeft geen interesse en hij wil spelen. Dus logisch, maar hij zei bij Chelsea en Milan dat hij niet terug wilde naar de eredivisie omdat ie dat wel had gezien. Ook al vond hij Ajax een mooie club en was hij gevleid door de interesse.

Ik vind niet dat we iemand als Van Ginkel nu nog nodig hebben, maar ik blijf het frapant vinden hoe zo'n jongen dan ineens 180 graden draait. Nu is de eredivisie wel ineens goed genoeg. Bijzonder.
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 februari 2016 - 00:04   quote  deeplink  
Ik ga hier pas volledig over oordelen wanneer ik de invloed van de RvC weet. Deze lijkt me met de week groter te worden. Dan is alleen een schoonmaak in het technisch hart niet voldoende. Anders krijg je dit namelijk weer.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 februari 2016 - 00:06   quote  deeplink  
Ik mis de toetsing van het functioneren van de mensen binnen Ajax. Het gedogen van deze mensen en het feit dat men elkaar beschermd is slecht voor het spel van Ajax en supporters.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0673182