|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 13:39 schreef Bobby1972 het volgende:[..] De Boer is verantwoordelijk voor de speelwijze. Ajax speelt nu al voor een lange tijd dit spel en dat zit in het systeem van de spelers. Wanneer je dan een andere trainer aantrekt en die vanuit een andere speelwijze denkt en handelt heeft dat opnieuw tijd nodig t.a.v. gewenning. De speelwijze kan pas verdwijnen wanneer de Boer vertrekt. Alleen dan kost het opnieuw tijd om daaraan te wennen. Wanneer de Boer nu geen andere ploeg vind en zijn klaverjas vrienden durven hem niet de laan uit te sturen. Dan gaan we volgend jaar weer vrolijk verder waar we nu zijn. Dat zei ik voor het seizoen begon ook al. Ik acht een vervolg op dit niet onwaarschijnlijk! Leuke post hoor en helemaal mee eens. Maar heeft totaal geen betrekking op mijn opmerking over jouw eerdere post.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Borja Baston van Eibar.
Wel een spits die zeker haalbaar is, redelijk wat ervaring heeft met zijn 24 jaar komend seizoen.
Een jongen met een goede aanname, sterk aan de bal, kan hem vasthouden en heeft overzicht voor medespelers.
Kijk maar eens naar wat beelden van hem.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ken hem niet maarre was jij niet diegene die zei dat je van elke speler wel mooie dvd kan maken :) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 13:39 schreef Bobby1972 het volgende:[..] De Boer is verantwoordelijk voor de speelwijze. Ajax speelt nu al voor een lange tijd dit spel en dat zit in het systeem van de spelers. Wanneer je dan een andere trainer aantrekt en die vanuit een andere speelwijze denkt en handelt heeft dat opnieuw tijd nodig t.a.v. gewenning. De speelwijze kan pas verdwijnen wanneer de Boer vertrekt. Alleen dan kost het opnieuw tijd om daaraan te wennen. Wanneer de Boer nu geen andere ploeg vind en zijn klaverjas vrienden durven hem niet de laan uit te sturen. Dan gaan we volgend jaar weer vrolijk verder waar we nu zijn. Dat zei ik voor het seizoen begon ook al. Ik acht een vervolg op dit niet onwaarschijnlijk! Nee hoor. Aangezien ons team uit veel eigen jeugd bestaat die met aanvallend voetbal zijn opgeleid voorzie ik weinig problemen. Neem daarbij het feit dat ze weer vrijer zijn in de koppies zijn. Nee dat komt wel goed. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 19:36 schreef Brandje het volgende:[..] Nee hoor. Aangezien ons team uit veel eigen jeugd bestaat die met aanvallend voetbal zijn opgeleid voorzie ik weinig problemen. Neem daarbij het feit dat ze weer vrijer zijn in de koppies zijn. Nee dat komt wel goed. De vraag is; wat gebeurt er wanneer de Boer niet een geschikte ploeg voor het uitzoeken heeft? Gaat Ajax hem dan ontslaan? Zolang de klaverjas club er is zie ik dat niet zo snel gebeuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2016 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jup dat kan je ook. Maar zijn cijfers zijn daarbij ook nog prima. En je kan wel zien wat voor type speler het is.
Heb je hem bekeken? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 21:12 schreef Bobby1972 het volgende:[..] De vraag is; wat gebeurt er wanneer de Boer niet een geschikte ploeg voor het uitzoeken heeft? Gaat Ajax hem dan ontslaan? Zolang de klaverjas club er is zie ik dat niet zo snel gebeuren. Zijn inferieure klaverjasclub zeker? |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 19:36 schreef Brandje het volgende:[..] Nee hoor. Aangezien ons team uit veel eigen jeugd bestaat die met aanvallend voetbal zijn opgeleid voorzie ik weinig problemen. Neem daarbij het feit dat ze weer vrijer zijn in de koppies zijn. Nee dat komt wel goed. Waar het mis gaat bij het Ajax van Frank de Boer is volgens mij het punt dat hij spelers niet altijd in hun kracht laat voetballen. Dat klinkt wat zweverig maar is wel de kern van het probleem. Het mislukken van veel aankopen is daar een gevolg van.
Kijk naar Roda JC die spelen met 7 à 8 volledig nieuwe spelers zeer behoorlijk. Dit zijn geen toppers maar spelen wel in hun kracht waardoor je ze optimaal benut met als resultaat een prettiger spelletje dan wij al jaren te zien krijgen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hebben de mensen bij Ajax het wel goed gezien destijds met SUK??
Kijk eens naar die jongen nu. Zit bij Porto en scoort ook nog eens.. En die hebben iet het minste scoutingsapparaat. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik ben nou niet bepaald een fan van Sjakie maar in dit geval ga ik zeker met hem mee. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ik ga ook mee maar dat is geen verassing.. Voetbalclub vermogen hoort op het veld te staan. Sportief gezien kunnen we op deze manier geen stappen maken. Straks staat het eindelijk goed en vertrekken er weer een paar. Is de realiteit. Zelf opleiden en alleen maar jonge wisselvallige spelers opstellen gaat niets opleveren we hebben jaarlijks een stabiele basis nodig waarin talenten niet verzuipen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2016 - 09:02 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik ga ook mee maar dat is geen verassing.. Voetbalclub vermogen hoort op het veld te staan. Sportief gezien kunnen we op deze manier geen stappen maken. Straks staat het eindelijk goed en vertrekken er weer een paar. Is de realiteit. Zelf opleiden en alleen maar jonge wisselvallige spelers opstellen gaat niets opleveren we hebben jaarlijks een stabiele basis nodig waarin talenten niet verzuipen! Volgens mij hebben we echt een meer dan prima selectie. Maar een trainer die de weg volledig kwijt lijkt te zijn..
Er zijn zat spelers met ervaring. Heitinga had prima kunnen spelen in de delen van wedstrijden waarin die ervaring nodig was. Viergever heeft ervaring, Schone heeft dat. Maar die jongens spelen nooit, krijgen dus ook geen vertrouwen en als ze dan spelen hebben ze geen ritme waardoor ze niet presteren.
Ghazi is een betere 9 dan Millik, en de beste rechtsbuiten van heel Ajax is Cerny en die mag nooit meedoen.
Als je op het middenveld een blok maakt met Bazoer en Gudelj, is er zelfs plaats voor een Nouri op 10 als vervanger van Klaassen. Maar ja de Boer wil geen creative spelers bij de eerste 11..
Het zit hem dit jaar echt niet in de selectie, die is prima. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik vrees en terecht dat dit Frank zijn laatste seizoen is. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2016 - 09:10 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij hebben we echt een meer dan prima selectie. Maar een trainer die de weg volledig kwijt lijkt te zijn.. Er zijn zat spelers met ervaring. Heitinga had prima kunnen spelen in de delen van wedstrijden waarin die ervaring nodig was. Viergever heeft ervaring, Schone heeft dat. Maar die jongens spelen nooit, krijgen dus ook geen vertrouwen en als ze dan spelen hebben ze geen ritme waardoor ze niet presteren. Ghazi is een betere 9 dan Millik, en de beste rechtsbuiten van heel Ajax is Cerny en die mag nooit meedoen. Als je op het middenveld een blok maakt met Bazoer en Gudelj, is er zelfs plaats voor een Nouri op 10 als vervanger van Klaassen. Maar ja de Boer wil geen creative spelers bij de eerste 11.. Het zit hem dit jaar echt niet in de selectie, die is prima. Hou eens op met je Viergever. Dat is niks en zal nooit wat worden. Schöne leuke voetballer maar de paar keer dat hij basis stond oa tegen feyenoord werd hij aan alle kanten voorbij gelopen. Dus er vallen al twee van jou routiniers weg. Milik is inderdaad minder maar VDV is gewoon het type spits we nodig hebben. Heeft een fantastische bal aanname, kan zelf scoren maar ook een steekpass geven. Heitinga ondanks misschien niet helemaal 100% had je echt in meerdere wedstrijden kunnen en moeten gebruiken. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Waarom vrees je het als het terecht is?? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
omdat Frank een echte Ajacied is en hij ons 4 kampioenschappen heeft gebracht, dus aan 1 kant jammer maar aan de andere kant is hij een kant opgegaan met balbezit en geen fouten, en daardoor is het voetbal wat wij leuk vinden helemaal naar de klote. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2016 - 09:44 schreef Brandje het volgende:[..] Hou eens op met je Viergever. Dat is niks en zal nooit wat worden. Schöne leuke voetballer maar de paar keer dat hij basis stond oa tegen feyenoord werd hij aan alle kanten voorbij gelopen. Dus er vallen al twee van jou routiniers weg. Milik is inderdaad minder maar VDV is gewoon het type spits we nodig hebben. Heeft een fantastische bal aanname, kan zelf scoren maar ook een steekpass geven. Heitinga ondanks misschien niet helemaal 100% had je echt in meerdere wedstrijden kunnen en moeten gebruiken. Jij vind dat er twee wegvallen. Ik denk daar anders over. Slechter dan wat er nu staat zijn ze namelijk zeker niet. En met de ervaring die zei hebben hadden ze belangrijk kunnen zijn.
En of ze wel of niet goed zijn is niet zo relevant. Ze zijn gekomen op aandringen van de Boer. En hij gebruikt die spelers niet, dat is dus zijn falen.
VDV had zeker nog gekund en Heitinga is onterecht niet gebruikt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2016 - 10:27 schreef remco k het volgende:[..] Jij vind dat er twee wegvallen. Ik denk daar anders over. Slechter dan wat er nu staat zijn ze namelijk zeker niet. En met de ervaring die zei hebben hadden ze belangrijk kunnen zijn. En of ze wel of niet goed zijn is niet zo relevant. Ze zijn gekomen op aandringen van de Boer. En hij gebruikt die spelers niet, dat is dus zijn falen. VDV had zeker nog gekund en Heitinga is onterecht niet gebruikt. Dus jij vind Viergever gelijkwaardig aan Dijks en Riedewald? Jij vind Schöne gelijkwaardig aan Cerny? Nee want jij vind Cerny de beste rechtsbuiten van Ajax. Dus dsn vind jij Schöne gelijkwaardig aan Klaassen? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2016 - 09:10 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij hebben we echt een meer dan prima selectie. Maar een trainer die de weg volledig kwijt lijkt te zijn.. Er zijn zat spelers met ervaring. Heitinga had prima kunnen spelen in de delen van wedstrijden waarin die ervaring nodig was. Viergever heeft ervaring, Schone heeft dat. Maar die jongens spelen nooit, krijgen dus ook geen vertrouwen en als ze dan spelen hebben ze geen ritme waardoor ze niet presteren. Ghazi is een betere 9 dan Millik, en de beste rechtsbuiten van heel Ajax is Cerny en die mag nooit meedoen. Als je op het middenveld een blok maakt met Bazoer en Gudelj, is er zelfs plaats voor een Nouri op 10 als vervanger van Klaassen. Maar ja de Boer wil geen creative spelers bij de eerste 11.. Het zit hem dit jaar echt niet in de selectie, die is prima. Frank heeft een groot aandeel in het falen van deze selectie dat ben ik zeker met je eens. Heitinga had van mij ook meer mogen laten zien. Viergever en Schöne ben ik niet met je eens zijn gewoon matige spelers. Veltman blijft ook maar rommelen vind ik niet iemand die de defensie ten alle tijden kan leiden(Heitinga had de ervaring wel). De rest staat opzich ook wel alleen de voorhoede is een zorgen kindje. Younes leuke dribbel geen gevolg, Fischer loopt ook als een blind paard, Millik heeft teveel ruimte nodig, Ghazi lijkt zijn vorm niet te kunnen vinden.
------Cilissen------ Tete-Hoorn-Riedewald-Dijks ----Bazoer---Gudelj----- ---------Nouri---------- Ghazi----Klaassen----Cerny
Maar een keer proberen dan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2016 - 10:34 schreef Brandje het volgende:[..] Dus jij vind Viergever gelijkwaardig aan Dijks en Riedewald? Jij vind Schöne gelijkwaardig aan Cerny? Nee want jij vind Cerny de beste rechtsbuiten van Ajax. Dus dsn vind jij Schöne gelijkwaardig aan Klaassen? Ik ben niet degene die roept dat die ervaring moet spelen kerel.
De Boer en mensen hier roepen om ervaring. Ervaring die door die dezelfde de Boer is gehaald en niet wordt opgesteld.
En ik ben wel degelijk van mening dat als je die jongens vaker zou laten spelen, dat ze beter in een ritme komen en dus ook meer zullen presteren.
Je zou om defensief wat beter sterker te worden als je onder druk komt bijvoorbeeld Schone brengen voor Klaassen en dan dus het middenveld versterken, je kan hem ook brengen voor Cerny omdat Schone veel verdedigende arbeid verricht en goed een bal bij zich kan houden als je onder die druk komt.
Ook een Heitinga en een Viergever zouden op diezelfde manier gebruikt kunnen worden..
En zo slecht als dat men nu speelt, kerel, dat benen wij beiden nog bij man.. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Mijn Ajax, 1964, 1969-1973, 1994-1995. Ik was er, heb ze gezien. Prachtig. Trots. De wereld keek toe. Tijden om nooit te vergeten.
Heden: al jaren heb ik moeite om het aan te zien, is dit mijn Ajax? Waar is de trots, onze trots.
Ik zie de gaten in ons "uitverkochte" stadion, ik snap het. Dit doet teveel pijn. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Het geld regeert !! helaas |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Heb gisteren Utrecht tegen Psv zien spelen die deden alles wat ik zo bij ons Ajax mis.. Zowel verdedigend als aanvallen(heb maar 20 minuten gezien kun je nagaan). Druk zetten, acties, steekpasses, individuele acties waar uit gescoord werd, vertrouwen enz. De Boer heeft ze verpest. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 06:49 schreef Hummel10 het volgende:Heb gisteren Utrecht tegen Psv zien spelen die deden alles wat ik zo bij ons Ajax mis.. Zowel verdedigend als aanvallen(heb maar 20 minuten gezien kun je nagaan). Druk zetten, acties, steekpasses, individuele acties waar uit gescoord werd, vertrouwen enz. De Boer heeft ze verpest. Ik heb de hele pot gezien. Maar druk zetten heb ik amper gezien. Utrecht speelde vanuit de omschakeling en lieten PSV het spel maken. En dat deden ze gister heel erg goed.
Dat zou ik Ajax ook wel willen zien doen tegen een PSV bijvoorbeeld, maar ik vind dat een ploeg als Ajax wel gewoon ook het spel moet blijven maken.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik kan het nog steeds niet geloven echt een gemiste kans voor Ajax. --------------------------------------------------------------------- an der Vaart maakte afgelopen zomer de transfervrije overstap van Hamburger SV naar Real Betis, om weer regelmatig aan spelen toe te komen én in de buurt te gaan wonen van zijn Spaanse familie. Een blessure zorgde er echter voor dat zijn verblijf in Sevilla nooit van de grond kwam. Inmiddels is de situatie uitzichtloos.
Heiko Westermann, die samen met Van der Vaart overstapte van HSV naar Real Betis, leeft mee met zijn ploeggenoot. "Hij raakte meteen acht weken geblesseerd en kon de voorbereiding niet meemaken. Dan sta je 1-0 achter. Dat Rafael niet gelukkig is met de huidige situatie, is duidelijk. Dat begrijp ik ook." |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dit had misschien ook een optie geweest nu een contract voor de rest van dit seizoen b/ Betis. --------------------------------------------------------------------------------------------- Real Betis heeft zich officieel versterkt met Leandro Damião. De transfer van de Braziliaanse spits kwam donderdagavond, drie dagen na het sluiten van de transfermarkt, rond. Dat was mogelijk, omdat Damião clubloos was na zijn vertrek bij Santos in december 2015. De aanvaller doorstond donderdag met succes de medische keuring en zette vervolgens zijn handtekening onder een contract tot het einde van het seizoen. Hij is zeventienvoudig international van Brazilië. Aanvankelijk leek de komst van Damião geen haalbare kaart meer voor Betis, dat kampt met de nodige problemen op bestuurlijk niveau. Het vertrek van clubpresident Juan Ollero en de aanstelling van twee nieuwe directeuren maakten de transfer echter alsnog mogelijk. De komst van Damião kan vervelende gevolgen hebben voor Ricky van Wolfswinkel. De Nederlandse spits, die dit seizoen wordt gehuurd van Norwich City, kwam al weinig aan spelen toe en zijn perspectieven zijn er niet beter op geworden. Ook Rafael van der Vaart zit in een meer dan lastig parket.
Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/636958/van-wolfswinkel-kan-van-der-vaart-hand-schudden-na-komst-international.html#4dRwmHYut7wV4ZY6.99 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
China het nieuwe beloofde voetballand? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 10:24 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb de hele pot gezien. Maar druk zetten heb ik amper gezien. Utrecht speelde vanuit de omschakeling en lieten PSV het spel maken. En dat deden ze gister heel erg goed. Dat zou ik Ajax ook wel willen zien doen tegen een PSV bijvoorbeeld, maar ik vind dat een ploeg als Ajax wel gewoon ook het spel moet blijven maken.. Vond ze er best kort opzitten hoor Locadia kreeg geen centimeter bv.. Voorhoede iets minder maar meer dan wij doen. Ramselaar, Ayoub, Barazite waren helemaal kapot. Tuurlijk moet Ajax blijven voetballen maar tegen Psv kun je ook prima het moment afwachten hun omschakeling blijft wel dodelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 februari 2016 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dit vind ik wel van die zeikverhalen. In mijn werk gebeurd het ook vaak dat je een tijdje wordt uitgeleend aan andere bedrijven en dan hangt mijn eigen baas ook niet aan de telefoon hoe het gaat. Ik vind dit een beetje zoeken als ik eerlijk ben. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 19:50 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vond ze er best kort opzitten hoor Locadia kreeg geen centimeter bv.. Voorhoede iets minder maar meer dan wij doen. Ramselaar, Ayoub, Barazite waren helemaal kapot. Tuurlijk moet Ajax blijven voetballen maar tegen Psv kun je ook prima het moment afwachten hun omschakeling blijft wel dodelijk. Ramselaar is wel een spelertje hoor. Vind hem al langere tijd goed en wordt steeds beter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 19:50 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vond ze er best kort opzitten hoor Locadia kreeg geen centimeter bv.. Voorhoede iets minder maar meer dan wij doen. Ramselaar, Ayoub, Barazite waren helemaal kapot. Tuurlijk moet Ajax blijven voetballen maar tegen Psv kun je ook prima het moment afwachten hun omschakeling blijft wel dodelijk. Daarom zeg ik ook dat ik Ajax dat tegen een PSV graag zou willen zien doen.. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:We hebben sowieso het beleid dat we eerst moeten verkopen, willen we daadwerkelijk transfers van zes miljoen euro kunnen doen. Zit je onder die zes miljoen, dan kun je niet die speler halen die je elftal daadwerkelijk beter maakt", stelt De Boer in De Telegraaf. Ajax wist echter geen spelers te verkopen, althans niet de spelers die verkocht mochten worden. "Het waren juist de jongens die op dit moment niet weg mogen (Ricardo van Rhijn, Thulani Serero, Davy Klaassen en Richedly Bazoer, red.) die in aanmerking kwamen voor een transfer." Uit een interview met de Boer. Ben ik de enige die dit echt grote onzin vindt? Natuurlijk kosten hele goede spelers veel geld, maar hoezo kan een speler onder de 6 miljoen in godsnaam niet direct van waarde zijn? Stel dat je deze winterstop vd Vaart had gehaald voor 2 a 3 miljoen? Dan had je nu gewoon bovenaan gestaan. Belachelijke uitspraak en helemaal bizar als dit daadwerkelijk club beleid is. Misschien geven ze die opdracht ook wel aan hun scouting aparaat en is er daarom niemand gekomen: allemaal goede spelers, maar ze kosten onder de 6 miljoen 😂 |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 20:19 schreef Brandje het volgende:[..] Dit vind ik wel van die zeikverhalen. In mijn werk gebeurd het ook vaak dat je een tijdje wordt uitgeleend aan andere bedrijven en dan hangt mijn eigen baas ook niet aan de telefoon hoe het gaat. Ik vind dit een beetje zoeken als ik eerlijk ben. Op zich wel eens met wat je zegt. Hij mag overigens van mij lekker blijven zitten daar. Gewogen en de weegschaal merkte niet eens dat ie erop stond. Tot ziens. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja klopt speelt erg sterk dit seizoen. Best sterk en technisch. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 20:19 schreef Brandje het volgende:[..] Dit vind ik wel van die zeikverhalen. In mijn werk gebeurd het ook vaak dat je een tijdje wordt uitgeleend aan andere bedrijven en dan hangt mijn eigen baas ook niet aan de telefoon hoe het gaat. Ik vind dit een beetje zoeken als ik eerlijk ben. Vind ik niet.. Zijn jonge spelers die worden verhuurd voor de ontwikkeling dan wil je toch ook van ze weten hoe het gaat? Nu denkt zo een jongen dat Ajax van hem af wil.. Opzich wel mee eens dat hij het in de wedstrijden daar moet laten zien ofdat hij zich ontwikkeld maar toch beetje interesse kan geen kwaad. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
De Oranje-ster Arjen Robben van het Duitse Bayern München werd de voorbije weken al in verband gebracht met een terugkeer in de Eredivisie bij PSV, en ook de naam Zlatan Ibrahimovic hebben we al horen vallen, omdat hij op de foto ging met een shirt van Ajax. Er schijnt echter nog een Nederlander met internationale allure te zijn die hoopt op een terugkeer naar ons koude kikkerlandje ... Wesley Sneijder is de naam.
Het Turkse medium Fanatik weet te melden dat de spelmaker van het Nederlands elftal inzet is van een hoop transfergeruchten. Een puissant rijke Chinese club wilde Sneijder onlangs hebben en bood hem een jaarsalaris van liefst zeven miljoen euro, waar zijn werkgever Galatasaray zestien miljoen kon verdienen aan de verkoop van de Nederlander. Dat zou de nummer tien echter afgewezen hebben met een opvallende reden: hij aast naar verluidt op een terugkeer naar de Eredivisie.
In de aankomende zomer zou Sneijder voor 7,5 miljoen kunnen vertrekken naar een club van zijn keuze, en dus lijkt er een mogelijkheid te zijn dat de Oranje-smaakmaker volgend seizoen weer te aanschouwen is in Nederland. Een bepaalde ploeg wordt er overigens niet genoemd, maar Ajax is wat dat betreft natuurlijk voor de hand liggend.
BERICHT
Dit bericht kwam ik tegen. Of het waar is, moet je natuurlijk nog maar afwachten... |
|
|
|
|
Ajax30
|
|
|
Dat zal leuk zijn als Sneijder en Huntelaar terug komen |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2016 - 09:51 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Uit een interview met de Boer. Ben ik de enige die dit echt grote onzin vindt? Natuurlijk kosten hele goede spelers veel geld, maar hoezo kan een speler onder de 6 miljoen in godsnaam niet direct van waarde zijn? Stel dat je deze winterstop vd Vaart had gehaald voor 2 a 3 miljoen? Dan had je nu gewoon bovenaan gestaan. Belachelijke uitspraak en helemaal bizar als dit daadwerkelijk club beleid is. Misschien geven ze die opdracht ook wel aan hun scouting aparaat en is er daarom niemand gekomen: allemaal goede spelers, maar ze kosten onder de 6 miljoen 😂 Het is niet alleen de kosten voor het kopen van een speler, salaris is ook net zo belangrijk. En daarmee kunnen de totale kosten voor Ajax te hoog zijn. Het probleem bij Ajax is dat de mensen van de Rvc geen verstand hebben van spelers en ook niet kunnen inschatten in welke mate een bepaalde speler van invloed zal zijn. Daarom kijken zij alleen naar de kosten, en daarmee maken ze het voor Ajax structureel onmogelijk. Zegt ook veel over de slechte communicatie binnen Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2016 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2016 - 20:48 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Het is niet alleen de kosten voor het kopen van een speler, salaris is ook net zo belangrijk. En daarmee kunnen de totale kosten voor Ajax te hoog zijn. Het probleem bij Ajax is dat de mensen van de Rvc geen verstand hebben van spelers en ook niet kunnen inschatten in welke mate een bepaalde speler van invloed zal zijn. Daarom kijken zij alleen naar de kosten, en daarmee maken ze het voor Ajax structureel onmogelijk. Zegt ook veel over de slechte communicatie binnen Ajax. Daar is een RVC voor.....die bewaken de munten, die hoeven geen verstand van voetballen te hebben.
En daarmee kunnen de totale kosten voor Ajax te hoog zijn
Hier spreek je je zelf al tegen.
Het probleem bij Ajax is dat de mensen van de Rvc geen verstand hebben van spelers en ook niet kunnen inschatten in welke mate een bepaalde speler van invloed zal zijn.
Dat kan de TD ook niet.....zie Sanogo en Zimmling enz
Daarom kijken zij alleen naar de kosten
Terecht.....
en daarmee maken ze het voor Ajax structureel onmogelijk
Dat denk ik van niet..... Kijk naar onze Rotterdamse vrienden....Ajax koopt/wil geen middelmaat meer...gaat alleen nog maar voor buiten kansjes....vandaar dat ik al zo vaak heb gezegd...stop je(meer) geld in de scouting |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 01:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daar is een RVC voor.....die bewaken de munten, die hoeven geen verstand van voetballen te hebben. En daarmee kunnen de totale kosten voor Ajax te hoog zijnHier spreek je je zelf al tegen. Het probleem bij Ajax is dat de mensen van de Rvc geen verstand hebben van spelers en ook niet kunnen inschatten in welke mate een bepaalde speler van invloed zal zijn.Dat kan de TD ook niet.....zie Sanogo en Zimmling enz Daarom kijken zij alleen naar de kostenTerecht..... en daarmee maken ze het voor Ajax structureel onmogelijkDat denk ik van niet..... Kijk naar onze Rotterdamse vrienden....Ajax koopt/wil geen middelmaat meer...gaat alleen nog maar voor buiten kansjes....vandaar dat ik al zo vaak heb gezegd...stop je(meer) geld in de scouting Buitenkansjes zijn er dan ook niet te vinden zeker? Of die willen weer niet komen? Feit blijft dat er geld genoeg is en er een spits bij moest komen omdat dat sportief gezien je kansen had vergroot. Rvc stelt dan als eis dat er eerst verkocht moet worden en dan mogen spelers als van Rhijn en Sererro niet verkocht worden haha. Dan verhuur je er een paar laat je je tweede spits vertrekken en haal je een verhuurde terug voor je tweede elftal. Ergens zegt mijn gevoel dat een Rvc ons op sportief vlak ons niet vooruit gaat helpen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 01:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daar is een RVC voor.....die bewaken de munten, die hoeven geen verstand van voetballen te hebben. En daarmee kunnen de totale kosten voor Ajax te hoog zijnHier spreek je je zelf al tegen. Het probleem bij Ajax is dat de mensen van de Rvc geen verstand hebben van spelers en ook niet kunnen inschatten in welke mate een bepaalde speler van invloed zal zijn.Dat kan de TD ook niet.....zie Sanogo en Zimmling enz Daarom kijken zij alleen naar de kostenTerecht..... en daarmee maken ze het voor Ajax structureel onmogelijkDat denk ik van niet..... Kijk naar onze Rotterdamse vrienden....Ajax koopt/wil geen middelmaat meer...gaat alleen nog maar voor buiten kansjes....vandaar dat ik al zo vaak heb gezegd...stop je(meer) geld in de scouting Wat doen onze Rotterdamse vrienden goed dan? Verder helemaal mee eens hoor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 07:53 schreef Hummel10 het volgende:[..] Buitenkansjes zijn er dan ook niet te vinden zeker? Of die willen weer niet komen? Feit blijft dat er geld genoeg is en er een spits bij moest komen omdat dat sportief gezien je kansen had vergroot. Rvc stelt dan als eis dat er eerst verkocht moet worden en dan mogen spelers als van Rhijn en Sererro niet verkocht worden haha. Dan verhuur je er een paar laat je je tweede spits vertrekken en haal je een verhuurde terug voor je tweede elftal. Ergens zegt mijn gevoel dat een Rvc ons op sportief vlak ons niet vooruit gaat helpen. Alleen wie bepaalt wat?
Dat wat de RVS zegt lijkt me vrij duidelijk.
Als de technische staf dan transfers van Serrero en van Rhijn tegenhoud, dan doet de Boer dit toch zelf of ben ik nou gek??
Overigens beiden spelers die je gewoon lekker had moeten laten gaan.. En dus hebben ze zich in mijn ogen echt zelf in de poten geschoten.. Ze hadden dus die spits kunnen halen als ze van Rhijn en of Serrero hadden laten gaan... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die kopen middelmaat.....dus die doen het juist niet goed....bovendien zetten ze hun spelers op de verkeerde plek |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 11:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Die kopen middelmaat.....dus die doen het juist niet goed....bovendien zetten ze hun spelers op de verkeerde plek Oke, dan begreep ik je verkeerd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Hee Remco, ik maakt vorige week de opmerking dat het huidige systeem waarin Ajax spelers laat spelen dat je dit niet zomaar uit het systeem hebt. Bert van Marwijk maakt exact diezelfde opmerking afgelopen zondag. Die aanpassing heeft vervolgens duidelijk tijd nodig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 15:01 schreef Bobby1972 het volgende:Hee Remco, ik maakt vorige week de opmerking dat het huidige systeem waarin Ajax spelers laat spelen dat je dit niet zomaar uit het systeem hebt. Bert van Marwijk maakt exact diezelfde opmerking afgelopen zondag. Die aanpassing heeft vervolgens duidelijk tijd nodig. Jullie hadden het helemaal niet over hetzelfde.
Er is niks mis met het systeem van Ajax, alleen speelt het eerste een compleet ander systeem dan de rest van de club..
En aangezien 80% van het eerste elftal de laatste jaren heeft doorgebracht in de jeugdopleiding, is juist wat de Boer doet het systeem verneuken..
van Marwijk zei trouwens echt iets heel anders dan waar jij het over had..
Heel toevallig dat ik weer eens studio voetbal keek trouwens..
En daarnaast, ook van Marwijk heeft slechts een mening. Voetbal bestaat niet uit exacte wetenschap.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
''Chelsea voert tempo op en onderhandelt over Bazoer'
Riechedly Bazoer maakt dit seizoen grote indruk bij Ajax en de geruchten rondom de middenvelder nemen toe. Ook Chelsea zou zich gemeld hebben voor Bazoer, meldt het Spaanse medium Sport.
De ploeg van Guus Hiddink staat in het rechterrijtje van de Premier League en zou naarstig op zoek zijn naar versterkingen. Volgens de Spaanse krant heeft Chelsea zich officieel gemeld bij Ajax om te onderhandelen over de prijs van Bazoer. De middenvelder ligt vast tot medio 2020 en Marc Overmars sprak onlangs de intentie uit dat hij Bazoer nog een of twee jaar in Amsterdam wil behouden.
Chelsea-eigenaar Roman Abramovich zou de snelheid echter hebben opgevoerd, aangezien de middenvelder ook in de belangstelling staat van FC Barcelona. Robert Fernandez, technisch directeur van de Catalanen, sprak de afgelopen maanden veelvuldig met Frank de Boer en ziet in Bazoer een toekomstige wereldster.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|