BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 16:08   quote  deeplink  
Dit kan weleens het goudhaantje voor Ajax worden. Iets waarvoor de clubs weer miljoenen willen neerleggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door Ajax Warrior --
Brandje
 Brandje - zaterdag 13 februari 2016 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 16:08 schreef Ajax Warrior het volgende:
''Chelsea voert tempo op en onderhandelt over Bazoer'

Riechedly Bazoer maakt dit seizoen grote indruk bij Ajax en de geruchten rondom de middenvelder nemen toe. Ook Chelsea zou zich gemeld hebben voor Bazoer, meldt het Spaanse medium Sport.

De ploeg van Guus Hiddink staat in het rechterrijtje van de Premier League en zou naarstig op zoek zijn naar versterkingen. Volgens de Spaanse krant heeft Chelsea zich officieel gemeld bij Ajax om te onderhandelen over de prijs van Bazoer. De middenvelder ligt vast tot medio 2020 en Marc Overmars sprak onlangs de intentie uit dat hij Bazoer nog een of twee jaar in Amsterdam wil behouden.

Chelsea-eigenaar Roman Abramovich zou de snelheid echter hebben opgevoerd, aangezien de middenvelder ook in de belangstelling staat van FC Barcelona. ​​Robert Fernandez, technisch directeur van de Catalanen, sprak de afgelopen maanden veelvuldig met Frank de Boer en ziet in Bazoer een toekomstige wereldster.
Maar is toch ook gewoon voor zijn leeftijd een beest. Heeft in zijn eentje wat ik zo weet als zes punten voor Ajax verdiend. Graafschap thuis knappe goal en vorige week was natuurlijk helemaal fantastisch.
Die jongen is gewoon een geboren voetballer en heeft maling aan elke trainer en dat bedoel ik positief. Hij voetbal vanuit zijn gevoel/instinct. Is gewoon een wereld talent. Ik vind hem nu al verder als Pogba op dezelfde leeftijd.
Hoop dat Ajax gewoon een keer zijn poot stijf houdt en niet voor onder de 40 miljoen wegdoet. Geen clausules oid. keiharde euro's
Brandje
 Brandje - zaterdag 13 februari 2016 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 16:08 schreef Ajax Warrior het volgende:
Dit kan weleens het goudhaantje voor Ajax worden. Iets waarvoor de clubs weer miljoenen willen neerleggen.
Dat gebeurd met Klaassen ook wel. We hebben hem regelmatig af gezeken maar de wedstrijden dat hin er niet bij was dan merk je pas wat je mist.
Wat ik wel knap vind van Ajax of het zijn de jongens zelfs dat ze normaal overkomen. Of je nou Klaassen hebt of Bazoer, El Ghazi. Ze hebben geen kapsones.
ZerauS
 ZerauS - zondag 14 februari 2016 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 16:08 schreef Ajax Warrior het volgende:
Dit kan weleens het goudhaantje voor Ajax worden. Iets waarvoor de clubs weer miljoenen willen neerleggen.
Nu nog hopen dat Ajax de hand dan vervolgens niet weer op de knip laat :-)
p111
 p111 - zondag 14 februari 2016 - 11:28   quote  deeplink  
Minimaal 50 miljoen en dan Zimmler terug kopen dat is tenminste zaken doen Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 februari 2016 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 10:58 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Nu nog hopen dat Ajax de hand dan vervolgens niet weer op de knip laat :-)
Ze doen niet anders de laatste jaren...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 14 februari 2016 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 11:28 schreef p111 het volgende:
Minimaal 50 miljoen en dan Zimmler terug kopen dat is tenminste zaken doen Ajax.
Wie is Zimmler?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 14 februari 2016 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 11:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ze doen niet anders de laatste jaren...
Nee inderdaad je hoeft er weinig voor terug te verwachten.. Ze polsen Sneijder, Zlatan en Huntelaar die willen niet. Diego Costa wilt ook niet en dan is de transferperiode weer voorbij.
remco k
 remco k - zondag 14 februari 2016 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 12:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee inderdaad je hoeft er weinig voor terug te verwachten.. Ze polsen Sneijder, Zlatan en Huntelaar die willen niet. Diego Costa wilt ook niet en dan is de transferperiode weer voorbij.
Volgens mij alleen afgelopen winter niets gehaald van naam, daarvoor twee x flink geinvesteerd..
Brandje
 Brandje - zondag 14 februari 2016 - 22:44   quote  deeplink  
Gewoon Jansen ophalen bij Az. Is misschien niet de meest gepolijste spits maar ik denk dat wij juist een spits nodig hebben die oorlog kan maken. De hele verdediging bezig houdt.
Haal gelijk Vlaar erbij en je bent weer op de goede weg.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 februari 2016 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 22:44 schreef Brandje het volgende:
Gewoon Jansen ophalen bij Az. Is misschien niet de meest gepolijste spits maar ik denk dat wij juist een spits nodig hebben die oorlog kan maken. De hele verdediging bezig houdt.
Haal gelijk Vlaar erbij en je bent weer op de goede weg.
Waarom blijven shoppen bij AZ ??
Laat die vader van lambal Gudelj eens rondkijken in het oostblok, die is toch scout ??
Brandje
 Brandje - zondag 14 februari 2016 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 23:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom blijven shoppen bij AZ ??
Laat die vader van lambal Gudelj eens rondkijken in het oostblok, die is toch scout ??
Vlaar kan je gratis ophalen volgens mij. Heeft contract tot de zomer en is Oranje materiaal. Dat zou nou echt een het stukje ervaring zijn wat we missen.
Jansen vind ik een prima spits. Blijft maar bezig en houdt constant de verdedigers bezig. Zo'n type hebben we nodig. Suarez heeft die eigenschappen ook. Wil ik ze niet vergelijken.
Peter1956
 Peter1956 - zondag 14 februari 2016 - 23:34   quote  deeplink  
Hebben de bestuurders van ons Ajax ooit blijk gegeven van enige vorm van visie?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 februari 2016 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 23:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vlaar kan je gratis ophalen volgens mij. Heeft contract tot de zomer en is Oranje materiaal. Dat zou nou echt een het stukje ervaring zijn wat we missen.
Jansen vind ik een prima spits. Blijft maar bezig en houdt constant de verdedigers bezig. Zo'n type hebben we nodig. Suarez heeft die eigenschappen ook. Wil ik ze niet vergelijken.
Vlaar voor wie ?? ....Jansen type Zychcvic(sorry namen is niet mijn ding)...en we hebben gezien wat dat heeft opgeleverd
Brandje
 Brandje - zondag 14 februari 2016 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 23:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vlaar voor wie ?? ....Jansen type Zychcvic(sorry namen is niet mijn ding)...en we hebben gezien wat dat heeft opgeleverd
Vlaar voor wie? Is in mijn ogen drie klasse beter dan Viergever en Hoorn. Dus laat ie hey maar uitzoeken met Veltman. Als je zo'n speler gratis kan halen moet je altijd een poging doen en echte concurrentie voor Veltman is niet verkeerd.
Jansen is toch een een totaal ander type dan Zivkovich. Ik zie totaal 0,0 gelijkenis tussen die twee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 15 februari 2016 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 23:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vlaar voor wie? Is in mijn ogen drie klasse beter dan Viergever en Hoorn. Dus laat ie hey maar uitzoeken met Veltman. Als je zo'n speler gratis kan halen moet je altijd een poging doen en echte concurrentie voor Veltman is niet verkeerd.
Jansen is toch een een totaal ander type dan Zivkovich. Ik zie totaal 0,0 gelijkenis tussen die twee
Zivkovich die deed het bij groningen prima...net als Jansen nu bij AZ...maar garantie heb je niet dat hij dat bij Ajax ook doet...zijn al vaker op ons bek gegaan.

Vlaar kan je moreel niet halen...dan trap je Heitinga nog ff extra onder zijn reet...Heitinga als de ervaren man halen en dan met een paar minuten speeltijd en dan vervangen door die kakkerlak...sorry Brandje gaat er bij mij niet in
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2016 - 06:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 23:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vlaar voor wie ?? ....Jansen type Zychcvic(sorry namen is niet mijn ding)...en we hebben gezien wat dat heeft opgeleverd
Janssen en Zivkovic zijn hele andere types. Vlaar hoeft van mij ook niet hoor. Ondanks dat het een goede verdediger is.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 februari 2016 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 00:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zivkovich die deed het bij groningen prima...net als Jansen nu bij AZ...maar garantie heb je niet dat hij dat bij Ajax ook doet...zijn al vaker op ons bek gegaan.

Vlaar kan je moreel niet halen...dan trap je Heitinga nog ff extra onder zijn reet...Heitinga als de ervaren man halen en dan met een paar minuten speeltijd en dan vervangen door die kakkerlak...sorry Brandje gaat er bij mij niet in
Verschil is dat Vlaar waarschijnlijk fitter is..
Brandje
 Brandje - maandag 15 februari 2016 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 06:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Janssen en Zivkovic zijn hele andere types. Vlaar hoeft van mij ook niet hoor. Ondanks dat het een goede verdediger is.
Jij hebt liever Viergever die gisteren weer twee tot drie als een pupil te kijk werd gezet en aan de baal zo niet nog slechter is.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 februari 2016 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 08:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij hebt liever Viergever die gisteren weer twee tot drie als een pupil te kijk werd gezet en aan de baal zo niet nog slechter is.
Met Riedewald/Vlaar staat er wel iets..
Veltman is als speler nog niet "volwassen" genoeg om de verdediging op sleeptouw te nemen.
Op veel beslissende momenten stond/staat het dit seizoen niet goed.
p111
 p111 - maandag 15 februari 2016 - 09:43   quote  deeplink  
Op dit moment is Veltman een van de beste bij Ajax achterin de zwakste schakel is Viergever.Vlaar is volgens mij niet echt een noodzaak, het nw seizoen is Riedewald en Tete weer terug.
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2016 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 08:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij hebt liever Viergever die gisteren weer twee tot drie als een pupil te kijk werd gezet en aan de baal zo niet nog slechter is.
Ik vind onze basis met Veltman en Riedewald echt erg goed. ik vind vd Hoorn bijna net zo goed als Veltman en ik denk zelfs in potentie nog beter. Viergever vind ik een meer dan prima vervanger voor Riedewald, en ik vind dat ie een prima wedstrijd speelde tegen Groningen.

Vlaar is niet iemand die je haalt voor de bank, en dat zou betekenen dat Riedewald of Veltman moeten gaan banken.. Dus laat dan maar..
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2016 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 08:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met Riedewald/Vlaar staat er wel iets..
Veltman is als speler nog niet "volwassen" genoeg om de verdediging op sleeptouw te nemen.
Op veel beslissende momenten stond/staat het dit seizoen niet goed.
Sorry kerel, maar Veltman is de afgelopen weken de enige verdediger die echt heel goed speelt, heeft iedere tegenstander in zijn zak en sinds Oktober November maakt ie ook steeds minder foutjes.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 februari 2016 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 10:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry kerel, maar Veltman is de afgelopen weken de enige verdediger die echt heel goed speelt, heeft iedere tegenstander in zijn zak en sinds Oktober November maakt ie ook steeds minder foutjes.
Klopt maar dat is vaker vanaf de backpositie.. Vind ie dat makkelijker?
Daarbij was hij belangrijkste wedstrijden dit seizoen toch 1 van de spelers die de druk van de grote wedstrijden niet echt aan kon. Nu speelt hij prima inderdaad maar niet direct als cv.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2016 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 februari 2016 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 09:43 schreef p111 het volgende:
Op dit moment is Veltman een van de beste bij Ajax achterin de zwakste schakel is Viergever.Vlaar is volgens mij niet echt een noodzaak, het nw seizoen is Riedewald en Tete weer terug.
Niet echt noodzaak maar uiteidelijk wil je ook vooruit en dan moet je gaan kijken waar het beter kan en misschien wel moet. Zou Vlaar de concurrentie strijd winnen van Veltman, Hoorn?
Riedewald kan misschien doorgeschoven worden als Bazoer of Klaassen vertrekt? Je opties openhouden kan nooit kwaad.

--------Cilissen--------
Tete--Veltman--Vlaar--Dijks
---------Riedewald-------
--Klaassen(bazoer)--Gudelj
Cerny------Ghazi----Youness

Krijg je zoiets bv.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 februari 2016 - 11:07   quote  deeplink  
Er moet binnen deze selectie nog wel iets gebeuren om een stap vooruit te kunnen maken. Hoe stukje breedte(kwaliteit) en ervaring(internationaal) en misschien een andere trainer..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 februari 2016 - 11:11   quote  deeplink  
Als ik heel eerlijk ben mag er toch nog aardig wat weg hoor:
Serrero, Viergever, Rhijn, Milik(tegen de juiste prijs), Schöne.
Fischer moet het nieuwe seizoen ook zijn draai gaan vinden anders wordt het ook nog een lastig verhaal.
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2016 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 10:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt maar dat is vaker vanaf de backpositie.. Vind ie dat makkelijker?
Daarbij was hij belangrijkste wedstrijden dit seizoen toch 1 van de spelers die de druk van de grote wedstrijden niet echt aan kon. Nu speelt hij prima inderdaad maar niet direct als cv.
Hij heeft net twee keer als back gespeeld.. En daarvoor gewoon een pot of 10 heel goed als CV.
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2016 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 11:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Niet echt noodzaak maar uiteidelijk wil je ook vooruit en dan moet je gaan kijken waar het beter kan en misschien wel moet. Zou Vlaar de concurrentie strijd winnen van Veltman, Hoorn?
Riedewald kan misschien doorgeschoven worden als Bazoer of Klaassen vertrekt? Je opties openhouden kan nooit kwaad.

--------Cilissen--------
Tete--Veltman--Vlaar--Dijks
---------Riedewald-------
--Klaassen(bazoer)--Gudelj
Cerny------Ghazi----Youness

Krijg je zoiets bv.
Ons probleem zit hem allerminst in het verdedigende deel..

Ik zou graag een type vd Vaart, Sinkgraven, Andersen, Ozil, Bergkamp o phet middenveld willen.. Een jongen met een steekbal en een mooie functionele techniek..

Alleen maar harde werkers wordt het niet beter van.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 februari 2016 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 11:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heeft net twee keer als back gespeeld.. En daarvoor gewoon een pot of 10 heel goed als CV.
Als hij sterk blijft spelen heb ik ook echt geen moeite met hem. Maar zegt wel genoeg dat van der Hoorn volgens jou meer potentie heeft toch? Vind het beide geen geweldenaren.
Vlaar weet met zijn ervaring wel wat er op hoger niveau gevraagd wordt..

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/131418/negeren-vlaar-is-voorbeeld-van-haperende-topsportcultuur?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 februari 2016 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 11:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ons probleem zit hem allerminst in het verdedigende deel..

Ik zou graag een type vd Vaart, Sinkgraven, Andersen, Ozil, Bergkamp o phet middenveld willen.. Een jongen met een steekbal en een mooie functionele techniek..

Alleen maar harde werkers wordt het niet beter van.
Klopt maar dan moet je er wel de geschikte speler voor hebben. Nouri of Sinkgraven kunnen dat wel en van der Vaart ook. Scheelt inderdaad zoveel als die bal met hoger tempo vooruit gespeeld gaat worden.
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2016 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 13:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als hij sterk blijft spelen heb ik ook echt geen moeite met hem. Maar zegt wel genoeg dat van der Hoorn volgens jou meer potentie heeft toch? Vind het beide geen geweldenaren.
Vlaar weet met zijn ervaring wel wat er op hoger niveau gevraagd wordt..

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/131418/negeren-vlaar-is-voorbeeld-van-haperende-topsportcultuur?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Hij was in het NL elftal niet 1 van de belangrijke spelers, hij deed het daar verder prima hoor, maar zo geweldig vind ik hem niet, en op het WK na vind ik ook zijn ervaring wel meevallen..

Met 30 jaar is 220+ wedstrijden niet echt heel veel.. Zeg maar rustig vrij weinig.

Onze "slechte" reserve Viergever heeft al meer gespeeld, en dan ook nog eens meer Europese wedstrijden gespeeld..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2016 door remco k --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 februari 2016 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij was in het NL elftal niet 1 van de belangrijke spelers, hij deed het daar verder prima hoor, maar zo geweldig vind ik hem niet, en op het WK na vind ik ook zijn ervaring wel meevallen..

Met 30 jaar is 220+ wedstrijden niet echt heel veel.. Zeg maar rustig vrij weinig.

Onze "slechte" reserve Viergever heeft al meer gespeeld, en dan ook nog eens meer Europese wedstrijden gespeeld..
Zie jij Veltman of Viergever dit al doen?
Gaat om een totaal plaatje. Met zo een speler staat er echt iemand. Bij Nederlands elftal heeft hij dit prima laten zien en in Engeland was hij ook niet de minste.
Toch zijn zulke spelers(vooral als ze nog kunnen spelen)gewoon bruikbaar. Zei jij zelf niet dat zelfs Heitinga dit seizoen belangrijk was?

http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/639382/scheldkanonnade-vlaar-na-monsterzege-er-moest-even-iets-uit-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal
Brandje
 Brandje - maandag 15 februari 2016 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 09:43 schreef p111 het volgende:
Op dit moment is Veltman een van de beste bij Ajax achterin de zwakste schakel is Viergever.Vlaar is volgens mij niet echt een noodzaak, het nw seizoen is Riedewald en Tete weer terug.
Ik zeg ook nergens dat Vlaar noodzaak is maar als je zo'n speler gratis kan halen dan ben je als club knettergek wanneer je dat niet doet. Is beter dan Hoorn en Viergever. Is in de lucht ook beter dan Veltman en heeft een prima pass in de benen. Ook vanuit Jong Ajax zie ik niet iemand die er direct staat.
Je wil toch Europees ook een keer wat klaar spelen en een Vlaar in een betere verdediger dan elke speler op dit moment bij Ajax.
Brandje
 Brandje - maandag 15 februari 2016 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 10:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind onze basis met Veltman en Riedewald echt erg goed. ik vind vd Hoorn bijna net zo goed als Veltman en ik denk zelfs in potentie nog beter. Viergever vind ik een meer dan prima vervanger voor Riedewald, en ik vind dat ie een prima wedstrijd speelde tegen Groningen.

Vlaar is niet iemand die je haalt voor de bank, en dat zou betekenen dat Riedewald of Veltman moeten gaan banken.. Dus laat dan maar..
Kerel vlak voor rust gisteren komt ie weet als een dolle inglijden en werd dus als een pupil aan de kant gezet net als vorige week. Daarbij is ie aan de bal de grootste twijfelaar en vertraagd dus het spel en er komt niks van hem vandaan.
Hoorn doet het nu aardig maar blijft lob(lomp en onbenullig). Gisteren ook weer een paar keer en voetballend zeer beperkt.
Dus al het contract van Vlaar afloopt en je doet als Ajax zijnde geen poging hem te halen dan ben je echt gek in mij ogen. Zeker omdat hij geen jeugd in de weg zit.
Brandje
 Brandje - maandag 15 februari 2016 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 11:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heeft net twee keer als back gespeeld.. En daarvoor gewoon een pot of 10 heel goed als CV.
In nederland prima. Europees is hij gewoon te klein als CV. Klaar zo simpel is het. En je moet in Europa gewoon een echte verdediger hebben en laat Vlaar nu ook nog eens een prima opbouwer te zijn en een dijk van een verdediger. We mekkeren altijd over ervaring. Nu kunnen zo speler ophalen en dan zien vele noodzaak weer niet.
Brandje
 Brandje - maandag 15 februari 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij was in het NL elftal niet 1 van de belangrijke spelers, hij deed het daar verder prima hoor, maar zo geweldig vind ik hem niet, en op het WK na vind ik ook zijn ervaring wel meevallen..

Met 30 jaar is 220+ wedstrijden niet echt heel veel.. Zeg maar rustig vrij weinig.

Onze "slechte" reserve Viergever heeft al meer gespeeld, en dan ook nog eens meer Europese wedstrijden gespeeld..
Is alleen drie klasse minder Vlaar maar ja. Je moet natuurlijk wel volhouden als je zo'n beetje de enige bent die het in Viergever ziet zitten. Maar als jouw lat zo laag ligt wat betreft kwaliteit van de spelers.
p111
 p111 - maandag 15 februari 2016 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 11:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ons probleem zit hem allerminst in het verdedigende deel..

Ik zou graag een type vd Vaart, Sinkgraven, Andersen, Ozil, Bergkamp o phet middenveld willen.. Een jongen met een steekbal en een mooie functionele techniek..

Alleen maar harde werkers wordt het niet beter van.
Ik ben het wel eens niet met je eens maar dit is ook in mijn ogen een ontbrekende schakel op het middenveld een creatieve speler.
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2016 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 14:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zie jij Veltman of Viergever dit al doen?
Gaat om een totaal plaatje. Met zo een speler staat er echt iemand. Bij Nederlands elftal heeft hij dit prima laten zien en in Engeland was hij ook niet de minste.
Toch zijn zulke spelers(vooral als ze nog kunnen spelen)gewoon bruikbaar. Zei jij zelf niet dat zelfs Heitinga dit seizoen belangrijk was?

http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/639382/scheldkanonnade-vlaar-na-monsterzege-er-moest-even-iets-uit-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal
Ik had Heitinga inderdaad graag meer willen zien spelen, maar wel als reserve..

Vlaar zie ik nog helemaal niet in die rol.
p111
 p111 - maandag 15 februari 2016 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 13:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als hij sterk blijft spelen heb ik ook echt geen moeite met hem. Maar zegt wel genoeg dat van der Hoorn volgens jou meer potentie heeft toch? Vind het beide geen geweldenaren.
Vlaar weet met zijn ervaring wel wat er op hoger niveau gevraagd wordt..

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/131418/negeren-vlaar-is-voorbeeld-van-haperende-topsportcultuur?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
v/d Hoorn komt handelingssnelheid te kort heeft het heel moeilijk tegen snelle wendbare spitsen.
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2016 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 14:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

In nederland prima. Europees is hij gewoon te klein als CV. Klaar zo simpel is het. En je moet in Europa gewoon een echte verdediger hebben en laat Vlaar nu ook nog eens een prima opbouwer te zijn en een dijk van een verdediger. We mekkeren altijd over ervaring. Nu kunnen zo speler ophalen en dan zien vele noodzaak weer niet.
Misschien dan eens rondkijken in Europa na de lengtes van de CV's in de top van Europa. Jongens als Mascherano Ramos zijn vergelijkbaar of zelfs kleiner en die redden het meer dan prima. Veltman wint daarnaast het overgrote deel van zijn kopduels..

Ervaring had je met Heitinga, die is niet gebruik, Vlaar is ook altijd zwaar geblesseerd geweest, dus wie zegt mij dat Vlaar wel gebruikt gaat worden..

Ik zeg overigens niet dat men hem niet moet ophalen. Maar of hij echt een meerwaarde is. Ik betwijfel het..

Daarnaast is het leuk hoor zijn zogenaamde ervaring.. Maar die ervaring komt dan toch echt met name uit zijn tijd bij Feyenoord. Amper op Europees niveau gespeeld en met 29 interland nu ook niet bepaald een wereld aan ervaring daar.. En je zegt opbouwend goed, ik vind dat echt onzin, vind hem zelfs vrij matig opbouwend, dan vind ik vd Hoorn een stukje beter..

Ervaring vind ik dus wel meevallen, als je zou zeggen dat het een echte leider van de defensie is ga ik volledig met je mee, want dat is ie wel.
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2016 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 14:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Is alleen drie klasse minder Vlaar maar ja. Je moet natuurlijk wel volhouden als je zo'n beetje de enige bent die het in Viergever ziet zitten. Maar als jouw lat zo laag ligt wat betreft kwaliteit van de spelers.
Je moet mensen eens geen woorden in de mond leggen..

Jij stelt dat ik het in hem zie zitten. Terwijl ik enkel zeg dat het een meer dan prima backup is voor Riedewald..

Om over je laatste achterlijke opmerking maar weer te zwijgen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2016 door remco k --
Brandje
 Brandje - maandag 15 februari 2016 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 14:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien dan eens rondkijken in Europa na de lengtes van de CV's in de top van Europa. Jongens als Mascherano Ramos zijn vergelijkbaar of zelfs kleiner en die redden het meer dan prima. Veltman wint daarnaast het overgrote deel van zijn kopduels..

Ervaring had je met Heitinga, die is niet gebruik, Vlaar is ook altijd zwaar geblesseerd geweest, dus wie zegt mij dat Vlaar wel gebruikt gaat worden..

Ik zeg overigens niet dat men hem niet moet ophalen. Maar of hij echt een meerwaarde is. Ik betwijfel het..

Daarnaast is het leuk hoor zijn zogenaamde ervaring.. Maar die ervaring komt dan toch echt met name uit zijn tijd bij Feyenoord. Amper op Europees niveau gespeeld en met 29 interland nu ook niet bepaald een wereld aan ervaring daar.. En je zegt opbouwend goed, ik vind dat echt onzin, vind hem zelfs vrij matig opbouwend, dan vind ik vd Hoorn een stukje beter..

Ervaring vind ik dus wel meevallen, als je zou zeggen dat het een echte leider van de defensie is ga ik volledig met je mee, want dat is ie wel.
Hahaha komt ie met mascherano aan wat ten eerste helemaal geen CV is maar cvm. Is hij pure noodzaak daarneer gezet vanwege blessures. Plus hij speelt bij het beste team van de wereld. Daarbij is hij verdedigend oom nog eens heel matig.
Zeer slecht vergelijk dus.
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2016 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 15:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahaha komt ie met mascherano aan wat ten eerste helemaal geen CV is maar cvm. Is hij pure noodzaak daarneer gezet vanwege blessures. Plus hij speelt bij het beste team van de wereld. Daarbij is hij verdedigend oom nog eens heel matig.
Zeer slecht vergelijk dus.
5 jaar geleden geboren uit noodzaak en sindsdien niet anders gespeeld bij Barca.. En is daar gewoon basisspeler ondanks alle aangetrokken jongens voor die positie..
En verdedigend matig.. Misschien eens een wedstrijdje kijken dan kerel...

Maar wel weer leuk hoor, zelf een ander helemaal de grond in stampen als hij maar een deel uit een post behandeld, en wat doet meneer nu voor de zoveelste keer zelf??
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2016 - 15:48   quote  deeplink  
Nastasic
Morgan
Koscielny
Blind
Pepe
Dante
Luiz

Allemaal jongens in de 1.80. De een iets kleiner, de ander iets langer..

De meeste clubs hebben een wendbare speler zoals een Veltman in de verdediging en daarnaast een beer van een vent..

Er lopen kortom dus meer dan voldoende goede CV's rond die niet veel langer zijn..

Als je nou zou zeggen dat ie wat weinig body heeft en wat breder moet worden. Dan zou ik daar prima in kunnen komen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2016 door remco k --
Eide
 Eide - maandag 15 februari 2016 - 15:55   quote  deeplink  
Over lengte, even wat voorbeelden wetende dat Veltman, Riedewald en Viergever allemaal 1.82m zijn en Van der Hoorn 1.88 is.

Diego Godin: 1.86
Tiago Silva: 1.83
Gerard Pique: 1.92
Sergio Ramos: 1.83
Giorgio Chiellini: 1.87
David Alaba: 1.80
Toby Alderweireld: 1.87

Zomaar wat topverdedigers. Goed, Pique springt er qua lengte bovenuit maar verder zijn die verschillen echt niet gigantisch. Lengte is leuk, maar als echt heel belangrijk zou zijn waren alle centrale verdedigers wel bomen van tegen de 2 meter.

Ik vind Viergever overigens te licht voor Ajax. Hij doet het aardig als stand-in maar je hebt niet zo veel aan een jonge jongen als kansloze reserve achter Riedewald. Bovendien denk ik niet dat Viergever nog veel beter gaat worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2016 door Eide --
Brandje
 Brandje - maandag 15 februari 2016 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 15:48 schreef remco k het volgende:
Nastasic
Morgan
Koscielny
Blind
Pepe
Dante
Luiz

Allemaal jongens in de 1.80. De een iets kleiner, de ander iets langer..

De meeste clubs hebben een wendbare speler zoals een Veltman in de verdediging en daarnaast een beer van een vent..

Er lopen kortom dus meer dan voldoende goede CV's rond die niet veel langer zijn..

Als je nou zou zeggen dat ie wat weinig body heeft en wat breder moet worden. Dan zou ik daar prima in kunnen komen..
Blind is geen CV en wordt niks anders dan bekritiseert als cv in Engeland.
Met Veltman kom je niet verder in Europa en hij misschien wel niet de kleinste of te klein en geen van de namen die jij noemt ben ik van onder de indruk. Allemaal in lucht zeer matig tot slecht.
Brandje
 Brandje - maandag 15 februari 2016 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 15:55 schreef Eide het volgende:
Over lengte, even wat voorbeelden wetende dat Veltman, Riedewald en Viergever allemaal 1.82m zijn en Van der Hoorn 1.88 is.

Diego Godin: 1.86
Tiago Silva: 1.83
Gerard Pique: 1.92
Sergio Ramos: 1.83
Giorgio Chiellini: 1.87
David Alaba: 1.80
Toby Alderweireld: 1.87

Zomaar wat topverdedigers. Goed, Pique springt er qua lengte bovenuit maar verder zijn die verschillen echt niet gigantisch. Lengte is leuk, maar als echt heel belangrijk zou zijn waren alle centrale verdedigers wel bomen van tegen de 2 meter.

Ik vind Viergever overigens te licht voor Ajax. Hij doet het aardig als stand-in maar je hebt niet zo veel aan een jonge jongen als kansloze reserve achter Riedewald. Bovendien denk ik niet dat Viergever nog veel beter gaat worden.
Heb ik ergens beweerd hey bomen moeten zijn? Maar op Alaba zijn al die namen die jij noemt wel langer dan Veltman en laat de kleinste dan ook nog eens de minste verdedigende koppers te zijn
Eide
 Eide - maandag 15 februari 2016 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2016 - 17:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heb ik ergens beweerd hey bomen moeten zijn?
Beweer ik dan dat jij dat zegt? Gewoon wat input in een aardige discussie, waarom jij nou zo in het defensief schiet is mij een raadsel.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 februari 2016 - 18:03   quote  deeplink  
Om een lang verhaal kort te maken komen we spelers als Serrero, Rhijn, Schöne, Viergever (Milik) geen steek verder. Dan moet je het toch in een andere hoek gaan zoeken. Of grotere talenten brengen of kwalitatief beter materiaal aanschaffen.
Die middelmaat is al veel langer een doorn in het oog en het is voetballend weer niet vooruit gegaan. Ajax is geen gokbedrijf maar iets hoger inzetten op transfermarkt kunnen ze zich wel veroorloven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0824959